Wij wonen hier pas een jaar en hun zijn canadezen en praten echt met helemaal niemand. Zeggen niet eens gedag dus er is totaal geen contact met niemand uit de straat .......iedereen had het er wel vandaag over hier !
wat zielig dan he maar goed ze blijft ook bij hem je weet toch nooit precies wat de redenen zijn maar lijkt me zo erg om te horen en hier hebben onze buren ons ook van de zomer kunne horen wone er nu ook pas een jaar hihi me man had een biljartlakentje aan gras liggen hier en hield het keurig bij nou kreeg ik een manie in me hoofd om de nieuwe grasmaaier te proberen leek me zo leuK! haha is altijd zijn werk nou ik maaien en de polle vlogen om me oren heen o my god ik schrok me dood hij had het al 10x gezegd niet doen niet doen nou hij plofte zowat en ik ook omdat hij plofte of een stukkie gras hahaha nou en met deuren en ramen open kwam er een riedel uit van hier tot tokio en allebei het laatste woord willen hebben he pffff gelukkig sliep dochter lief.... maar goed de buren zeiden : nou we hebben wel wat gehoord zeg...jong stel spoort voor geen meter...maak niet uit ik zeg : hebben jullie nooit ruzie dan? en toen was ik klaar hahaha hier aan de andere kant een jong stel met kinderen uit iran nou die kunne schreeuwen me man zegt dat die bang voor die vrouw word als ze de scheur open doet hahaha ook een x snachts om 2 uur hoorde we haar man ineens een partij schreeuwen ...
hhihi die jongste wat een boef! en die oudste heerlijke hollandse glorie ! nou roosje en dadelijk een meid erbij wat super he
ja heerlijk een meisje Ja mn oudste eet wel graag maar mn jongste niet. Ja lekkere snoepjes en koekjes maar avond eten ho maar. Ja de jongste is een giga boef hij straalt t gewoon uit he Hoop dat de NEE fase nog ff duurd bij mn kleine meisje lekker ff klein blijven en genieten heerlijk
Ooohhhh meiden, als ik die foto s zo zie heb ik helemaal geen geduld meer pfffff haha. Bo, wat een scheetje
jep roosje en belin die krijgen jullie ook! haha ben zooo benieuwd hoe die jongen ervan ons uit zal zien
Ik ben dol gelukkig met het feit dat het een meisje is na 2 jongens jij hebt een koningspaar he! Meisje en een jongen
Ik ben ook erg blij dat we een meisje krijgen. mn mannetje heeft uit een eerdere relatie al twee knullen dus dit is super !!!! Lekker tutten
hier onder de voetbal gedoucht had geen zin in t kijken naar t trappen tegen een balletje kijk wel omlaag daar zit een bal die van binnen uit goed geschopt wordt
ja een koningswens hebben we dadelijk idd zo super!!! leuk en onwijs gaaf had het niet verwacht een knul lijkt me zo anders weer maar o net zo leuk ja dames met een meid maak je borst maar nat de kasten puilen hier ook uit me make up en parfum is niet meer veilig en al me schoenen ook niet meer ...heerlijk hoor ze is echt een tuttekop en knuffelt ook heel erg graag met me moet elke dag me oorbellen van dr indoen en zij moet haar armbandje om hebben anders zijn we te kaal voor haar doen haha alles is roze en echt meisjesachtig je koopt je letterlijk dood voor een meid maar...moet zeggen voor een jongen kan ik de laatste weken ook erg goed slagen oo arme man van me hahaha