Juni 2010 mama's Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pompeloesje, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    Jemineetje!

Roos, jij kan kleppen zeg!:D

Vergeef me, maar heb niet alles onthouden.....

Zijn net terug van info-avond zh.
    En nog steeds, ik wil gewoon thuis bevallen!

Gaan nu maar lekker slapen.
    Morgen veel te doen, waaronder het strijken van het babyspul ;)

Welterusten allemaal!

2. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

hahahahaha sorry was echt op dreef :)

3. Xaph

Xaph Bekend lid

3 okt 2009
    876
    1
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    #3023 Xaph, 6 mei 2010
    Laatst bewerkt: 6 mei 2010
    Ik heb mijn buik nog nooit opgemeten. Ik had altijd ondanks mijn overgewicht een slanke buik (omtrek van 70 cm of zo). Ik heb even snel gemeten en zit nu volgens mij rond de 1.20m :$

Ik heb mezelf vanmorgen gewogen en ben in totaal 13 kilo aangekomen. Vanmiddag bij de echo was het kindje zo groot als gemiddeld bij 41 weken, dus dan vind ik 13 kilo nog best netjes. Het is de laatste weken hard gegaan met mijn gewicht, met 26 weken zat ik nog op 5 kilo. Dat komt voor mijn gevoel met name omdat ik veel vocht vasthou. Maar nu mijn bloeddruk weer wat normaler is gaat dat ook beter, ik heb ook veel minder pijn in mijn vingers. Ik hoop dus dat ik nog even een paar relatief goede weken tegemoet ga, zonder bouwvakkers, om even bij te komen voor de bevalling :p

Verder vanavond een ontzettend leuke avond gehad op de twenties bruiloft. Ik ben de afgelopen maanden weinig de deur uit geweest dus ik was ook echt toe aan even onder de mensen zijn. Er waren een hoop mensen die ik jaren niet gezien had, studievrienden van vroeger. Erg leuk om die weer te zien. Er stonden heerlijke luie stoelen waar ik lekker in ben gaan zitten. We waren van plan om maar even te gaan maar ik heb het uiteindelijk 2,5 uur volgehouden! Niet helemaal de rust die de gyn voorschreef, maar soms moet je gewoon ook ff doen waar je zin in hebt :D

Het enige jammere aan de avond was de enorme spiegelwand in het damestoilet. Sodeju zeg, zo zie ik mezelf niet vaak ;) Mijn man probeerde me nog wijs te maken dat het een lachspiegel was, maar ik ben bang dat hij het niet meende :)

4. Xaph

Xaph Bekend lid

3 okt 2009
    876
    1
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Wat, ben ik de laatste en de eerste hier? Ik *wist* dat het tijd was om die bouwvakkers het huis uit te werken...

5. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ja ja :p Leuk he ;)

Ik ga even bijlezen, want jeetje wat hebben jullie gisterenavond weer veel gekletst! :D

6. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    @ xaph: Ja autozitje nemen we sowieso mee, maar het kan ook zijn dat m’n man dat pas meebrengt tegen dat we naar huis gaan. Normaal gezien is het 4 nachten ziekenhuis tenzij alles goed gaat en we eerder naar huis willen.

@ stella: Hoop idd heel hard dat baby niet meer draait en mooi blijft liggen. Hoewel er gisteren ineens weer een hele verschuiving in m’n buik was… ;) Maar misschien probeert ie maar lukt het niet. Voel de schopjes ed nog steeds op dezelfde plaatsen.

@ Roosje: Mooie kindjes! En die foto met hun tweetjes. :D Kan geloven dat je je handen vol hebt, zo’n guitige kereltjes! :p

@ Bo: Jij hebt ook wel een schatje! :) Grappig hoe ze nu al met je schoenen enzo aan de haal gaat.
    Ik ben ook zo’n 12 kg bijgekomen.

@ Moettie: Je moet doen waar je je het beste bij voelt. M’n man en ik zien een thuisbevalling niet zitten en hebben een heel geruststellend gevoel bij het zh gekregen…
    Veel plezier met het babyspul strijken! ;) M’n moeder werd er op de duur gek van omdat het allemaal zo klein is. :p

7. Funkie

Funkie Bekend lid

13 jan 2009
    929
    0
    0
    Maak sieraden (BIBI)
    Scheveningen
    Hey Dames!!!

Ik ben weer terug van weggeweest! Gistermiddag kwamen ze mij vertellen dat ik richting huis mocht. De ontsluiting is hetzelfde gebleven en de harde buiken zijn er nog wel maar zit niet echt een regelmaat in dus dat was een goed teken.

Ben wel weer blij dat ik thuis ben heb je toch je eigen dingetjes enzo :)

Heb gisteravond even terug gelezen en zag dat er nog 2 dames richting het ziekenhuis moesten. Hoop dat bij jullie ook alles rustig blijft hihi

8. Xaph

Xaph Bekend lid

3 okt 2009
    876
    1
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    @Funkie Fijn dat je weer thuis bent!

@Hier 36 weken vandaag, 6 weken getrouwd :D Wel erg veel last van kramp/harde buiken/voorweeen vanmorgen maar dat is te verwachten na het feestje van gisteravond!

9. tihany

tihany Fanatiek lid

25 jan 2007
    1.465
    0
    0
    zorgkundige
    Belgisch Limburg
    @Funkie: wat goed dat je terug naar huis mocht. Is toch altijd beter dan in het zh he.

Pff begin het hier stilaan zat te worden. Voor mij mag het heel snel juni worden. m'n buik groeit maar lekker door. ik ben benieuwd wanneer het gaat stoppen :).

10. desi23

desi23 Bekend lid

1 jul 2006
    670
    0
    0
    verpleegkundige
    zaandam
    Funkie: fijn dat je weer thuis bent!
    Ik ben ook gewoon thuis hoor, bij verandering moeten we wel bellen, maar dat heb jij ook vast en zeker.
    nou geniet er maar van dat je weer thuis bent!!

11. welcomehome

welcomehome Niet meer actief

funkie fijn dat je weer thuis bent

Bekijk bijlage 70338 dit me buik nu bij 35 weken en 2 dagen
    wat gaat het hard zeg vind het nog een wonder dat zo kleintje in je buik groeit

12. tihany

tihany Fanatiek lid

25 jan 2007
    1.465
    0
    0
    zorgkundige
    Belgisch Limburg
    mooi buikje

13. Funkie

Funkie Bekend lid

13 jan 2009
    929
    0
    0
    Maak sieraden (BIBI)
    Scheveningen
    Ja ben idd blij dat ik weer thuis ben!

Desi fijn dat het met jou ook goed gaat, en ja moet ook bellen bij verandering. Had vanmorgen wel weer erge buikpijn maar misschien dat dat met me ontlasting te maken heeft want dat gaat moeizaam en pijnlijk...

zal zo even wat foto's uploaden

14. Funkie

Funkie Bekend lid

13 jan 2009
    929
    0
    0
    Maak sieraden (BIBI)
    Scheveningen

even kijken of het lukt..

en het lukt niet weet niet meer hoe ik foto's moet zetten hier hahaha

15. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    @ Funkie en desi: Fijn dat jullie terug thuis zijn!

@ sabine: Aardig buikje heb je meid! :)

@ xaph: Wij vandaag al 8 weken getrouwd! Het gaat zo snel! 't Voelt nog altijd alsof het gisteren was :D

@ tihany: Ik ben het soms ook beu, maar dan alleen de kwaaltjes eigenlijk. Dat gefriemel van baby vind ik zalig (behalve daarstraks toen het zo hard in m'n darmen ofzo aan't schoppen was ;)). Heb 's avonds en 's nachts nu veel last van die pijnscheuten in m'n bovenbeen. Kon gisteren bijna de trap niet op om boven te gaan slapen... Het gekke is dat ik in m'n rug en bekken niets voel.

16. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Nu lukt het wel :) Mooie foto en geweldig mooie buik!

17. tihany

tihany Fanatiek lid

25 jan 2007
    1.465
    0
    0
    zorgkundige
    Belgisch Limburg
    mooi buikje

@Nijntje: hier doet het echt pijn als hij zo bewegelijk is. En begin ook serieus last van m'n heup te krijgen.
    Maandag mogen we eindelijk terug op controle bij de gyn.

18. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Yes!! Net liggingsecho en de kleine is gedraaid! Ligt nu braaf met t koppie naar beneden en al een beetje ingedaald.

Wel jammer dat de vk zei dat ik bij deze ws ook over tijd gaat; Iris werd met 41 weken geboren en de 2e schijnt dan in de regel daar ook in de buurt te zitten...zucht.....

19. Funkie

Funkie Bekend lid

13 jan 2009
    929
    0
    0
    Maak sieraden (BIBI)
    Scheveningen
    Dat is mijn buik met 33 weken.. Ben nu bijna 36!

zal ook even foto van zijn stoere lamp erop zetten en het behang....
    en op het werk heb ik 2 mooie spenen beplakt met swarovski, die zijn voor de sier, hij mag ze natuurlijk niet in dalijk laten de steentjes losss

zijn lamp:

ene kant van het behang:

20. Funkie

Funkie Bekend lid

13 jan 2009
    929
    0
    0
    Maak sieraden (BIBI)
    Scheveningen
    Femke fijn dat de beeb is gedraait en een beetje is ingedaald..

Deel Deze Pagina