Gaaf die spenen en lamp!!!!!!! En mooi buikje heb je geen stiemen zie ik had ik ook niet tot mn bevalling ze hebben zo hard geduuwd dat de stiemen er overal in sprongen
Ik ben er vandoor een boterhammetje eten bij mn ouders en daarna ff de stad in voor een tractor voor mn zoon van zn verjaardags geld prettige middag en tot vanavond xxx
Jeetje Roos. 24 en al een derde op komst! Gaaf hoor, had ook wel jong mama willen zijn.... Maar ik moet het met mijn 31 jaar doen. Gelukkig is dat ook jong!
Heb altijd gezegt dat ik jong moeder wilde zijn en dat ben ik nu ook Wil ook niet teveel leeftijd tussen mn kids laten zitten dan hebben ze meer aan elkaar als dat ze 5 jaar schelen zoals ik en mn zusje wat na me komt maar ben er vandoor ook al val ik om van de slaap zzzzzzzz
was 19 toen ik zwanger was van Lucas 20 toen hij geboren was 21 toen ik zwanger werd van Jesse Net 2 dagen 22 toen hij werd geboren En nu 23 met deze kleine meid En dan knoop erin of zoiets
Ik was 25 toen mijn zoontje geboren werd en eergisteren ben ik 28 geworden! Funkie, fijn dat je weer lekker thuis bent! Nu maar hopen dat jullie ukkie nog eventjes lekker blijft zitten. Sabine, mooie buik hoor meid! Hier vanacht tot 3x aan toe wakker geschrokken door de kramp in mijn kuiten. O wat een vreselijk gevoel is dat zeg!!! Nu loop ik een beetje vreemd omdat ik gewoon echt last heb van spierpijn Dus ga zo maar even een klein tukkie doen om de schade van vanacht in te halen.....
ik had altijd gezegd dat ik 2 kindjes wou voor m'n 30ste en zie, het is uitgekomen. ben uitgerekend voor 16 juni en ik word op 6 juli 30
@roosje: ik wordt 17 aug 28jaar. bij de geboorte van ruben was ik 24, en bij deze bevalling ben ik dus nog 27
funkie mooie buik gaafe spenen en super lamp! en super kamertje wat ben jij crea bea zeg! xaph 36 weken!!!!