Juni 2010 mama's Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pompeloesje, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maxi

Maxi Actief lid

22 okt 2007
    458
    0
    0
    peuterleidster
    NL
    Wat kletsen weer zeg, heb de buurkinderen op bezoek, gezellig druk... af en toe ff ingrijpen hoe harder ze lachen hoe ondeugender ze zijn, net stonden mijn zoon en buurmeisje die is twee maanden jonger te springen op de bank.... wat een lol

Ikzelf ben 31 wou ook altijd jong moeder worden maar ik vind dit helemaal super nu, heb lekker gefeest en gedaan, kon nooit thuis zitten, heb dat nu niet meer. Jelle is van 13 augustus net al Bo, toen was ik 29 dus wel voor mijn 30ste dat was toch wel mijn wens.

weet niet of ik kan spammen, ga t wel ff proberen

2. Maxi

Maxi Actief lid

22 okt 2007
    458
    0
    0
    peuterleidster
    NL
    heb echt geen idee, de laatste keer dat ik dat deed was nog bij de oude versie van zp...... moet het nog wel ff uit vinden, voor straks, een baby foto... (alle hulp is welkom)

3. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

@ krissie nog gefeliciteerd!!!!
    Hier ook overal krampen om gek van te worden maak 1 verkeerde beweging en heb kramp zo vervelend en pijnlijk.

4. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

ben geslaagt voor de tractor hij is er dol blij mee.

Ook nog voor mn moeder een kado gehaald voor zondag
    En voor mezelf ja wie doet t anders hahahaha
    Heb alvast een gips afdruk voor de kleine meid gekocht bij de kruitvat voor 3 euro

Kom hier net thuis alle kittens miauwen want ik kom thuis dan worden ze altijd helemaal gek zo lief maar ook irri

5. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

ipv snel reageren ga je naar plaats reactie
    dan scroll je naar onder en zie je een paars/roze balkje met beheer bijlage daar klik je op

dan kan je bladeren en zoek je je foto die je wilt plaatsen
    als je die gevonden hebt druk je op uploaden als die geupload is kan je t venster sluiten en je reactie versturen

6. bo2008

bo2008 Niet meer actief

auwwe...

wie herkent dit
    dochet uit bed gehaald
    gingen we winkelen in de auto over elke heuvel zoooon pijn aan me rechtkant van me buik
    pfff moest het bijna wegpuffen
    en het heeft ruim een uur aangehouden
    plasde daardoor bijna in me broek kon nog net een wc bereiken
    steken onderin
    en nu is het afgezakt...banden?

7. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Wouw Roosje,op die leeftijd dadelijk al 3 kids,jij bent er echt op tijd bij!Wel heel leuk hoor,ik heb zelf een jonge moeder.Ik had er op die leeftijd echt niet aan moeten denken,denk dat ik pas vanaf m'n 27e begon te denken/voelen dat het ooit mischien wel es leuk zou zijn.Ik ben dan ook "al" 33 en zwanger van de 1e!

Ik heb de laatste 1,5 echt veel buikpijn en er staat echt een flinke druk onder in m'n buik/in m'n kruis.Vooral als ik gezeten heb en ga staan.Komt jullie dit bekend voor?
    Maandag controle bij de gyn dus dan vraag ik het gelijk ook even.

8. Maxi

Maxi Actief lid

22 okt 2007
    458
    0
    0
    peuterleidster
    NL
    #3068 Maxi, 7 mei 2010
    Laatst bewerkt: 7 mei 2010
    Dank je wel Roosje,

Ff testen, heb van de eerste maanden van Jelle bijna geen foto's op de pc staan, staan op schijfjes, deze is wel lief Jelle bij oma op schoot

9. Maxi

Maxi Actief lid

22 okt 2007
    458
    0
    0
    peuterleidster
    NL
    yes gelukt!!!!

Nogmaals bedankt voor je heldere uitleg, kan ik straks ook de kamer ff spammen.... moet ik er wel eerst foto's van maken heb!

10. belin

belin Fanatiek lid

30 jul 2009
    1.477
    1
    0
    NULL
    NULL
    Zo vandaag naar de gyn geweest ! Alles was goed, kleine ligt nog netjes met dr kopje naar beneden dus das mooi. maandag bloed en urine inleveren, gewoon ff ter controle. Nog ff naar mn meisje mogen kijken en ze lag te duimen, zooooooo lief !

Funkie, fijn meid, weer lekker thuis

11. bo2008

bo2008 Niet meer actief

wat een lieffie!!!!

12. stella0610

stella0610 Actief lid

9 okt 2009
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Roosje: leuke jongens heb je! ik kan me nog herinneren van toen mijn dochter 2 was dat het steeds nee was. Inmiddels is het echt stukken beter. Even doorbijten, poot stijf houden en je hebt er daarna veel profijt van.

@Bo: wat een schatje.

@xaph: fijn dat je een leuke avond hebt gehad. Inderdaad moet je dat soms wel doen. Al kun je ook spijt krijgen. Zo heb ik gister 3 km gewandeld en daarvan heb ik nu nog steeds spijt. Mijn bekkenklachten zijn weer helemaal terug van weggeweest.

@Funkie: fijn dat je weer thuis bent. Hopelijk blijft je toestand stabiel. Flinke buik!

@Femke: fijn dat je kleine gedraaid is en goed ligt!

@leeftijd: ik was net 26 toen ik zwanger wilde worden en 29 toen mijn dochter (eindelijk) kwam. Ben nu 33, maar sneller zat er gewoon niet in. En ik weet maar al te goed dat ik daar heel blij mee moet zijn!

@hier weer terug van Texel, wat betreft het weer niet echt erg. Vind het heerlijk weer thuis te zijn. De week was super, maar wel druk, met 9 mensen in een huisje. Al deed ieder zijn eigen ding. Ben benieuwd hoe mijn bloeddruk komende dinsdag is.

13. Xaph

Xaph Bekend lid

3 okt 2009
    876
    1
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Ik ben 34.

Mijn moeder vertelde dat ze een oud buurmeisje gesproken had en die verteld had dat ik zwanger was van mijn eerste kindje. Waarop dat meiske had gezegd "Kan dat nog? Die is toch al hartstikke oud?" :x:x:x Zij is nu 24 maar heeft mij al zo'n 10-15 jaar niet gezien, dus ik hou het er maar op dat ze niet meer wist hoe groot of hoe klein het leeftijdsverschil was ;)

14. Xaph

Xaph Bekend lid

3 okt 2009
    876
    1
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Het gaat vandaag inderdaad een stuk moeizamer, veel harde buiken en kramp en heel veel moeite met lopen. 10 meter is eigenlijk al te ver. Maar dat was het me absoluut waard, het zijn hele goede vrienden van ons en ik ben blij dat ik toch naar hun bruiloft kon! :D

15. Xaph

Xaph Bekend lid

3 okt 2009
    876
    1
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Kan banden zijn, maar ook indalingsweeen...

16. Xaph

Xaph Bekend lid

3 okt 2009
    876
    1
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Fijn! Die van mij kan volgens mij niet meer duimen omdat zijn hoofdje al een stukje is ingedaald.

17. bo2008

bo2008 Niet meer actief

wahwa meen je niet! oo lekkere deuk krijg je zo he
    nou meid 34 je bent in de bloei van je leven vroeger vond ik 50 al heel oud en nu schuift dat met 10 jaar verder weer op
    vooral niks van aan trekken joh
    ik voelde me pas oud toen me jongste zusje heel ernstig vroeg of er vroeger echt zon cassetebandje bestond dat die midden in de muziek stopte en je hem dan moest omdraaien en die dan verder ging
    jaaaa toen voelde ik me oud worde ;)

18. Xaph

Xaph Bekend lid

3 okt 2009
    876
    1
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    @Hiero De aannemer belooft om morgen terug te komen zodat we dan aan het eind van de dag weer gebruik kunnen maken van de WC en het bad boven :D Volgende week maakt hij dan de laatste dingetjes af (douche, wastafelmeubel plaatsen). POEH POEH POEH wat ben ik het zat :(

Als hij weg is gaan we eindelijk de babykamer afmaken. Alle spullen staan nu onder zeil. We hebben al wel alles, maar kunnen er nu niet bij. Ik heb er zo'n zin in dat alles gewoon klaar staat!!!

19. bo2008

bo2008 Niet meer actief

stella klinkt wel gezellig maar ook druk je weekje weg
    jammer dat het weer niet mee zat en aankomende wek word het er ook niet beter op grrrrr rot regen
    je kan niks doen dan
    ga maar naar een overdekt speelplaats met kind
    anders zittenwe ook maar binnen

20. bo2008

bo2008 Niet meer actief

kan me voorstellen meid
    lekker je babykamer in orde maken geeft je ook nog extra rust als je dat heb gedaan

Deel Deze Pagina