Juni 2010 mama's Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pompeloesje, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

pfff ben kapoet ga lekker mn bedje in daar de pfaffs kijken zo

truste meiden xxxxx en tot morgen

2. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Lekker die hormonen....om 6u wakker geworden van een hoestende dochter; ff wat water en hoestdrank gegeven. Kon daarna niet meer slapen....lig al vanaf 6.45u onder een dekentje op de bank....Dat zijn korte nachtjes zo.

3. tihany

tihany Fanatiek lid

25 jan 2007
    1.465
    0
    0
    zorgkundige
    Belgisch Limburg
    hier gisteren serieuze steken onderin m'n buik
    waren boodschappen gaan doen en is wat teveel geweest weer denk ik. Dus heb de hele avond op de bank gelegen.

4. bo2008

bo2008 Niet meer actief

tihany jij dus ook al
    heb ook rommelde buik als ik maar lig gaat het goed
    maar goed die vlieger gaat niet op hier met een peuter van 2
    hou het in de gaten anders bel ik gewoon de vk
    maar iedereen lijkt er nu last van te hebben
    kan het me ook niet zo goed herinneren van me dochter dat ik dit had

5. Funkie

Funkie Bekend lid

13 jan 2009
    929
    0
    0
    Maak sieraden (BIBI)
    Scheveningen
    Goeienmorgen ladies....

Ja dames nu begint het voor ons allemaal wel heel dichtbij te komen.
    Gisteravond weer stralende pijn naar mijn benen en rug moest het echt even wegpuffen.
    Toilet geweest en had een heel troebele urine heb het opgevangen, het ziekenhuis gebeld omdat ik ook slijm verloor..
    Urine nagekeken, weer aan de ctg gelegen. Maar er kwam een bevalling tussendoor dus we zaten daar heerlijk van 22.30 tot 01.30 te wachten op de uitslag.. Was flink geirriteerd het is logisch dat zoiets voorgaat maar mijn urine was goed..
    Ze hebben ook nog even naar mijn ontsluiting gekeken en dat was hetzelfde gebleven dus ik kon weer naar huis...
    Heb nu ook weer last van mijn rug en benen, maar ga nu niet meer ervoor bellen..
    En hij is nu ECHT helemaal Ingedaald.. Helemaal vast ligt die kleine pik...

En idd Bo als je al een kleintje heb lopen kan je niet rusten wanneer je zelf wilt.. Lijkt me wel heel zwaar dan een 2de opkomst..

Vandaag maar lekker rustig aan doen

6. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

iedereen heeft last van weeën lees ik.
    Me2 indalingsweeën en oefenweeën heerlijk is dat en dan slaap je eindelijk wordt je weer wakker van de kramp.

En nee t woordje rusten begint pas op 19 uur 's avonds daarvoor weinig rust.

Tis nu aftellen geblazen de laatste loodjes zijn er of zijn er bijna. Wachten op onze mooie kindjes heb vanacht weer over mn meisje gedroomd :D De mama gevoelens lopen weer over hahahaha

Hier ga ik weinig doen vandaag ja achter mn kids aanlopen en zeggen nee niet doen en dan doen ze t vervolgens tog

7. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

@ Xaph en is hij nog geweest de aannemer?
    Ook lekker last van de nesteldrang hihiihi
    hier moet ook alles klaar staan

8. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    @ Roosje: Ik word dinsdag 26, m'n man wordt in september 27. Vind het al zo volwassen :D Maar we voelen ons niet altijd zo :p

@ tihany: Die steken die jij had, die heb ik al gehad op 26 weken. Gaan shoppen is voor mij uit den boze, omdat ik dan ook dadelijk last heb. Ben dus vandaag alleen maar boodschappen gaan doen met m'n zus en even naar het containerpark geweest. Namiddag ga ik wel nog even de voordeur wassen, want we krijgen morgennamiddag bezoek.

Voor het overige gaat alles goed. Vandaag precies 34 dagen! Joepie! ;) Het enige waar ik veel last van heb is 's avonds als ik op de bank lig dat ik pijnscheuten in m'n rechterbeen krijg. In bed heb ik er ook vaak last van. Maar al bij al slaap ik daardoor nog vrij goed. Gelukkig!

Heb de rest ook wel bijgelezen, maar ben het alweer vergeten :)

9. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.495
    13.968
    113
    Vrouw
    Hey meiden,

Wat leuk om te zien dat er een speciaal juni topic is! Had mezelf begin van het jaar al een keer aangemeld op de site maar dat was weer in de vergetelheid geraakt haha. Maar ik zal me even voorstellen, ik ben Cin en uitgerekend op 11 juni van onze eerste. Vorig weekend ben ik een aantal dagen opgenomen geweest in het ziekenhuis wegens premature weeen (waarover ik hier ook een hoop lees) en zit nu weer thuis met bank- en bedrust, verveel me dus nogal!
    Maar het lijkt me gezellig om met jullie mee te kletsen.

Groetjes Cin

10. tihany

tihany Fanatiek lid

25 jan 2007
    1.465
    0
    0
    zorgkundige
    Belgisch Limburg
    @Bo: bij m'n dochter had ik daar ook geen last van. maar ja dan was ik volledig m'n zwangerschap thuis. Dus kon ik rusten wanneer ik wou. Maar nu is dat moeilijker. zeker als m'n dochtertje nu thuis is.
    @Nijntje: ja vrees dat ik ook niet echt meer ga kunnen shoppen. Boodschappen gaat nog, de gewone kleine dingen.
    hier is alles nu bijna klaar. vandaag de suikerboontjes gehaald en afgewerkt. Moet van de week alleen de kadotjes voor de kindjes nog afwerken.
    Suikerboontjes voor onze dochter in haar klasje zijn ook klaar. Enveloppen zijn ook al geschreven en kaartje voor babyborrel steekt er al in. Zodat als ons ventje geboren is, mijne vent alleen het gewicht moet aanpassen op de geboortekaartjes. En dan kan em ze uitprinten, uitsnijden en dan zijn die ook klaar.

11. tihany

tihany Fanatiek lid

25 jan 2007
    1.465
    0
    0
    zorgkundige
    Belgisch Limburg
    welkom hier

12. bo2008

bo2008 Niet meer actief

hai meiden

o funkie meid lekker he zolang ze je aan je lot overlaten dan
    mijn man gaat altijd iemand halen als het hem te lang gaat duren haha is nogal een ongeduldig typje en neemt geen genoegen met nee...

maar goed hier boodschappen wezen doen met hubbie en dochter
    alles ging goed tot dat ik de boodschappen moets opruimen
    weer die pijnelijke scheuten in em buik en wat krampen
    teken dus dat ik toch weer teveel heb gedaan

voor de omas kadootje geshopt heb voor de ene oma parels gekocht en de andere oma onderzetters met fotos erin van onze dochter
    ben benieuwd wat ik krijg ;) in iedergeval ontbijt op bed als ik de boodschappen zo bekeek haha

13. Xaph

Xaph Bekend lid

3 okt 2009
    876
    1
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :D
    Het bad en de WC boven zijn weer bruikbaar :D:D:D Ik weet wat ik vanavond ga doen, eerst lekker lang in bad en daarna meteen door naar bed. Dat scheelt weer traplopen En eindelijk ook weer boven slapen naast mijn mannetje, veeeel gezelliger dan op de bank. Begin volgende week wordt de badkamer afgemaakt maar ik kan in elk geval lekker in bad! Na 4,5 week ben ik daar ook wel aan toe, bij vrienden is toch altijd wat gehaast!

14. Xaph

Xaph Bekend lid

3 okt 2009
    876
    1
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    @Funkie Irritant dat je zo lang moest wachten op de uitslag zeg! Had ik ook een paar keer maar dan overdag, dat is toch minder irritant. In elk geval fijn dat het voorlopig stabiel is.

Is de pijn een beetje vol te houden? Bij mij wel zolang ik maar veel lig. Zodra ik begin te lopen is het meteen PATS-harde buik en pijn die ik echt weg moet puffen.

Ik ben een paar jaar geleden erg ziek geweest en toen 1,5 jaar ziek thuisgeweest. Ik merk nu wel dat dit echt heel anders is omdat je gewoon weet waar het van komt en dat er een einddatum is. Dat maakt het voor mij in ieder geval een stuk makkelijker om het vrolijk vol te houden.

15. Xaph

Xaph Bekend lid

3 okt 2009
    876
    1
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Hoi Cin, welkom bij de club! Je bent inderdaad in goed gezelschap. Een aantal van ons zijn al in het ziekenhuis geweest met weeen. Iedereen die de afgelopen weken in het ziekenhuis is geweest is gelukkig weer thuis volgens mij, met de baby binnenboord!

16. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

3 nov 2009
    7.200
    6.622
    113
    Cin, welkom!

Roosje, nee niet iedereen heeft al voorweeen. Ik voel namelijk nog helemaal niets. Heb zelfs nog nooit een harde buik gehad en voel ook geen steken. 2 weken geleden was het kindje nog niet aan het indalen, dus grote kans dat ik daarom niets voel. Maandag weer naar de vk, incl echo om te kijken hoe groot de baby is!

Hoewel ik nog erg mobiel ben, zou ik er niet meer aan moeten denken een hele dag te moeten shoppen. Al dat geslenter.

Hebben jullie ook 'last' van spontane bloedneuzen???

17. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

Welkom Cin hopelijk kan je hier wat van je tijd doden.

Hier lekker onderuit op de bank tis weer 7 uur geweest hahaha nou prettige avond nog xxxxx

18. Xaph

Xaph Bekend lid

3 okt 2009
    876
    1
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    @Vogelinnetje Dat klinkt als een gemakkelijke zwangerschap! Geniet er van :D

Bloedneuzen heb ik niet. Hoe is je bloeddruk? Ik zou het wel even melden bij de vk.

19. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

3 nov 2009
    7.200
    6.622
    113
    Bloeddruk is goed, maar bloedneuzen komen vaker voor. Alles verweekt tijdens je zwangerschap en helaas ook delen die niets met de bevalling te maken hebben, zoals bloedvaten. Maar maandag op controle meld ik het. Heb ik ook een keer iets te melden :)

Ja, zwangerschap gaat erg goed. Ik moet alleen nog voor mezelf de grenzen leren bepalen. Ik wil het liefst alles nog doen, maar dat gaat niet he? Merk dat ik niet meer snel kan lopen. Wel grappig: je wilt nog wel, maar dan kom je erachter hoe goed je je best ook doet, je tempo laag blijft. Ook bij veel lopen/slenteren en bukken merk ik dat ik veel spierpijn krijg rondom mijn heupen. Oplossing is simpel: mijn man meer het huishouden laten doen haha.

20. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Hier ook geluk met de zwangerschap; geen klachten, ben nog prima mobiel en kan lekker naar de stad ed. Ook de combi met mijn opstandige peuter valt me mee....gewoon even rust pakken als zij slaapt en dan lukt t wel. Zal ook wel moeten eigenlijk...

Deel Deze Pagina