Juni 2010 mama's Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pompeloesje, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dagdroom

dagdroom Bekend lid

30 jul 2009
    598
    0
    0
    @ Melanina: wauw wat een nieuws!

Proficiat met jullie dochtertje Zoey. Fijn om te horen dat alles goed gaat met jullie.

En wat komt het dichterbij zo zeg..

2. mnsy

mnsy Bekend lid

8 jun 2009
    811
    0
    0
    Wow, Melanina.. Van harte gefeliciteerd met Zoey!! Geniet van haar en een mooiere moederdag kan je je idd niet wensen!:D

3. welcomehome

welcomehome Niet meer actief

melanina gefeliciteerd met jullie dochter en nog op moederdag ook een heel speciaal cadeau
    geniet er lekker van

4. tihany

tihany Fanatiek lid

25 jan 2007
    1.465
    0
    0
    zorgkundige
    Belgisch Limburg
    hier is nu bijna alles klaar.
    vandaag het bedje terug omhoog gezet en opgemaakt. M'n koffer is ook klaar. Moet alleen nog een paar doopsuikertjes afwerken. Maar dat is ook zo gedaan.
    Ben benieuwd wat de gyn morgen gaat zeggen.

5. mnsy

mnsy Bekend lid

8 jun 2009
    811
    0
    0
    Na het goede nieuws van Melanina begint het bij mij door te dringen dat het voor ons ook zo snel kan gaan. Denk dat ik mijn vluchttas maar snel afmaak:|

6. Maxi

Maxi Actief lid

22 okt 2007
    458
    0
    0
    peuterleidster
    NL
    Bramtim, gefeliciteerd wat een geweldig nieuws, 97% is wel heel veel hoor, en het is jullie zoooo gegunt.

Melanina jemig, wow... gefeliciteerd super en een leuke naam ook. Ook voor manlief natuurlijk

I.d hier begon het besef te komen dat het niet meer zolang gaat duren, maar nu is het er helemaal, ik ga ook maar eens even kijken wat er in de tas moet en ik al klaar kan maken.

7. stella0610

stella0610 Actief lid

9 okt 2009
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Melanina: Gefeliciteerd met je dochtertje! Ben benieuwd naar het verhaal, want het is wel vroeg. Ligt ze nog in de couveuse? Fijn dat alles goed gaat. Geniet van elkaar op deze bijzondere dag.

@bramtim: wat een goed nieuws. Succes met alles.

@xaph: fijn dat het einde van de verbouwing boven in zicht is. En ik begrijp goed dat je bij de babykamer wil kunnen om de laatste dingen in te richten. Voel de drang nu zelf ook en baal dat ik maar 1 klusje per dag kan doen. Gister heeft mijn man de commode/kast in elkaar gezet (met mijn hulp) en de bekleding van de wieg gewassen en vandaag heb ik de kinderwagen gesopt en gewassen. Die staat nu ook klaar, al moet ik het muskietennet nog ergens terug gaan vinden (hopelijk tussen de babykleertjes). Dan rest nog uitzet uitzoeken, wassen, maxi-cosi oppoetsen, luiers e.d. kopen, adressenlijst geboortekaartjes maken en de vluchttas. Dus nog aardig wat klusjes. En dan heb ik nog niet eens zelf kleding voor de baby gekocht/gemaakt. Wil ik ook nog doen. Maar ik weet uit ervaring dat als de baby snel komt, het allemaal zo gepiept is (door manlief wel te verstaan).

@Cin: welkom! Hier overigens geen last van wat voor weeen dan ook. Hoogstens eens per paar dagen een harde buik. Wel prettig.

@tihany: georganiseerd hoor, dat alles al klaar staat. Hier moeten de beschuiten en muisjes ook nog gekocht worden, maar dat zal op het laatste nippertje gebeuren, denk ik.

@Hier vanochtend voor het eerst een opgezegd versje gekregen voor moederdag. Dat doen ze nog steeds (net als ik vroeger) op school. En een super leuk zelfgemaakt schilderijtje met versierd lijstje pronkt nu op de kast.

8. bo2008

bo2008 Niet meer actief

hu?! je maakt een grapje zeker???

neee echt melanie!!!!!!!!!!! van harte gefeliciteerd met jullie dochter zoey!!!!!!!!!!!!!

aaaahhhhhhhhh de bevallingen beginnen hahahaha
    o meid geniet van je kraamtijd en kom als je je goed voelt snel je verhaal doen want ben heeeeeel nieuwchierig!!!

9. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Van harte met de geboorte van jullie dochter zoey , Melanina en man.
    Geniet van jullie kraamtijd !!!

10. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ff goed doen he!

melanie en man gefelciteerd met jullie dochter ZOEY!!!

11. jellie

jellie Bekend lid

3 sep 2006
    554
    0
    16
    Hoi juni-mama's!

Ik lees vaak mee maar reageer eigenlijk nooit maar wilde Melanina echt even feliciteren met haar dochterZoey! (leuke naam).
    @ Tihany: het is de 2de juni-baby.. Jurre* blijft onze 1ste juni-baby..

Succes allemaal de komende tijd!!
    Groetjes Jellie

12. belin

belin Fanatiek lid

30 jul 2009
    1.477
    1
    0
    NULL
    NULL
    Melanina en man..... van harte gefeliciteerd met jullie dochter zoey ! Fijn dat alles goed is en wat een mooi moederdag kado. Ga er maar lekker van genieten !

Bramtim, wat een goed nieuws meid. Het is jullie zoooooooo gegund !

Hier alles goed, aardig wat krampen onderin mn buik dus lig lekker op de bank

13. bo2008

bo2008 Niet meer actief

oo we doen het zelfde dus!
    hier ook alleen kan niet liggen moet wel doorgaan voor me dochter maar auwww

14. belin

belin Fanatiek lid

30 jul 2009
    1.477
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ja das dan weer wat als er nog eentje rond loopt he ! Ik kan er gewoon aan toe geven............!

15. bo2008

bo2008 Niet meer actief

heerlijk belin geniet ervan hahaa
    hier als het echt niet meer gaat doet papa ene hoop hoor als het moet maar ze vraagt alleen maar om mammamaaaa!!!!

goh ben echt benieuwd naar melanie
    viel me niet eens op dat ze de laatste dagen niet online was *schaam* wel een mooie buikfoto zag ik nog voorbij komen van dr
    vind het zo onwerkelijk als ik naar mijn eigen banner kijken en zienog maar van 35 dagen staan ofzoiets

16. belin

belin Fanatiek lid

30 jul 2009
    1.477
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik eet al drie uur achter elkaar alles wat los en vast zit :$:$:$:$

Wel erg lekker ! :p:p:p:p

17. belin

belin Fanatiek lid

30 jul 2009
    1.477
    1
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat papa ook een hoop doet ...kun je toch proberen kalm aan te doen op sommige momenten he !

Ik ben ook benieuwd naar dr verhaal. Het komt nu ook zooooooo dichtbij vind ik. Hier ook nog maar 36 dagen te gaan ;) Zie me nog zitten met mn positieve test in oktober !!!!!!!

18. welcomehome

welcomehome Niet meer actief

komt allemaal wel dicht bij nu ben toch wel een beetje bang teworden voor de bevalling weet niet wat ik allemaal moet verwachten hebben jullie dat ook?

19. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    @Melanie en man,van harte gefeliciteerd met jullie dochter Zoey!!!

@Bramtim,wat een goed nieuws 97% kans op slagen!

20. belin

belin Fanatiek lid

30 jul 2009
    1.477
    1
    0
    NULL
    NULL
    Weet ook niet wat ik moet verwachten maar tot nu toe zie ik er nog niet tegen op gelukkig ! Misschien komt dat nog :(

Deel Deze Pagina