Zou de 2de bevalling zo elke maand doen ipv 1 week ongi zijn. Klinkt heel raar maar was zo makkelijk Als ik nu iets voel wat te echt lijkt moet ik bellen omdat t de vorige keer zooooo snel ging
Bramtim, ik heb nog weinig tot niets over de bevalling in het zh doorgesproken. Wel heb ik aangegeven dat ik natuurlijk wil bevallen. Ze hebben me verteld dat dit in principe gewoon kan, behalve dat als er ingeleid moet worden om wat voor reden dan ook, het automatisch een geplande keizersnee wordt ivm de zalf die ze bij inleiden op de baarmoedermond smeren: die verweekt ook de oude wond en dan is de kans op uitscheuren te groot. Ik heb dus een iets grotere kans op een ks. Die spoed vorige keer kwam door het vele bloeden omdat de placenta (bleek achteraf) tegen de baarmoedermond lag, maar dat is nu zeer onwaarschijnlijk het geval, want ik heb het bij 3 echo's laten controleren en hij lag helemaal achterin.
O jee, de bevallingsverhalen Net bij de vk een groeiecho gehad. De kleine loopt een klein weekje voor op schema, maar volgens de vk betekende dat alleen maar dat ik goed voor de kleine zorg
Ojee wat eng! Nou ja je hebt het daarna nog 2x aangeduft dus dat zegt genoeg denk ik maar Ik ben het er vandaag even helemaal beu van,heel de dag harde buiken,pijn en kan niet uit de voeten.Ik weet dat het erbij hoort en dat het waarschijnlijk komt dat ik gister veel te veel gedaan heb maar ben het gewoon ff beu het zwanger zijn,wil m'n kindje!!
gijsje nog ff meid over een tijd ga je weer ff met weemoed terug denken aan het gevoel van zwanger zijn en het leven wat je voelt echt ik was het ook zoooo beau met de 1ste kon haar er wel uit kijken toen maar nu omdat ik weet dat het me laatste is geniet ik toch nog ff ervan maar begrijp je wel hoor!!!
Hou vol he gijsje .... de laatste loodjes nu ! Als je het zat ben, gooi je het er toch lekker ff hier uit meid. Zit lekker met mn laptop op bed en naast me een snicker en een twix, moeilijke keuze
ik ga voor de twix en meiden iedere bevalling is anders he Maar ja durfde t tog weer aan wel de laatste hoor vanwege mn bekken maybe over een jaar of 6 nog maar nu ff niet meer mn lichaam moet eerst genezen
niks kiezen gewoon allebei alleen over de volgorde zou ik nadenken verdrs niet haha stuur ff wat deze kant op!
roosje jullie gaan voor een groot gezin leuk hoor! vind het wel wat hebben zoveel kindjes zelf wil ik er niet meer dan 2 maar ik idaliseer het beeld denk ik als oude oma aan een grote tafel met allemaal kindern en kleinkinderen haha
Haha precies mijn gedachte ...kan ook niet kiezen welke er ls eerste op gaat ! Kom ff langs dan, heb er vn elk tien jummie jummie
@Belin: fijn dat alles goed was! @desi: hoe is het afgelopen met de ligging? Hopelijk bleek ze gedraaid. Wat een geklets vandaag! Maar heb niet zoveel te reageren, geloof ik. Hier een tweede kindje, maar (hopelijk) eerste volledig natuurlijke bevalling. Al had ik wel ontsluiting de eerste keer, ik weet niet hoeveel dat was, hopelijk flink wat zodat het nu niet heel lang duurt. We zullen wel zien hoe het loopt. Nu maar weer eens naar de wc, moet elk uur. Hopelijk betekent dit dat m'n zoontje nu een beetje ingedaald is, en klem ligt (met koppie naar beneden). Heb het sinds een paar dagen, echt van de een op de andere dag opeens minder maagzuur een meer wc-bezoekjes. Morgen naar de gyn. Spannend, de vorige keer werd ik met 35w4d opgenomen in het zh. Ga er nu vanuit dat het wat dat betreft beter gaat.
heb er 7 hihihihi en allemaal reuze schattig hihihihi maar zal t oudste nest mee nemen hebben we er ieder 1 met zn 3en ben ff onderweg naar boven laptop gaat mee dus ben er zo weer
Roosje, de deur staat open hoor Stella, succes morgen meid. Vorige keer dus rond deze tijd opgenomen ....... met hoeveel weken ben je toen bevallen ? Desi, vind het te laat om je een sms te sturen dus wacht tot morgen ...waar zit je ?????????????????