Juni 2010 mama's Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pompeloesje, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ja was je 2de een makkie haha aoo dat geeft mij hoop!!!!

2. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

Zou de 2de bevalling zo elke maand doen ipv 1 week ongi zijn.
    Klinkt heel raar maar was zo makkelijk
    Als ik nu iets voel wat te echt lijkt moet ik bellen omdat t de vorige keer zooooo snel ging

3. bo2008

bo2008 Niet meer actief

je geeft me echt goede moed roos
    je hoort vaker dat de 2de keer makkelijker gaat

4. stella0610

stella0610 Actief lid

9 okt 2009
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bramtim, ik heb nog weinig tot niets over de bevalling in het zh doorgesproken. Wel heb ik aangegeven dat ik natuurlijk wil bevallen. Ze hebben me verteld dat dit in principe gewoon kan, behalve dat als er ingeleid moet worden om wat voor reden dan ook, het automatisch een geplande keizersnee wordt ivm de zalf die ze bij inleiden op de baarmoedermond smeren: die verweekt ook de oude wond en dan is de kans op uitscheuren te groot.
    Ik heb dus een iets grotere kans op een ks. Die spoed vorige keer kwam door het vele bloeden omdat de placenta (bleek achteraf) tegen de baarmoedermond lag, maar dat is nu zeer onwaarschijnlijk het geval, want ik heb het bij 3 echo's laten controleren en hij lag helemaal achterin.

5. belin

belin Fanatiek lid

30 jul 2009
    1.477
    1
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje roosje, klinkt super je tweede bevalling !

Desi, waar ben je meis ? Was alles goed ?

6. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

3 nov 2009
    7.197
    6.616
    113
    O jee, de bevallingsverhalen ;)

Net bij de vk een groeiecho gehad. De kleine loopt een klein weekje voor op schema, maar volgens de vk betekende dat alleen maar dat ik goed voor de kleine zorg :)

7. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Ojee wat eng! Nou ja je hebt het daarna nog 2x aangeduft dus dat zegt genoeg denk ik maar :D

Ik ben het er vandaag even helemaal beu van,heel de dag harde buiken,pijn en kan niet uit de voeten.Ik weet dat het erbij hoort en dat het waarschijnlijk komt dat ik gister veel te veel gedaan heb maar ben het gewoon ff beu het zwanger zijn,wil m'n kindje!!

8. bo2008

bo2008 Niet meer actief

gijsje nog ff meid
    over een tijd ga je weer ff met weemoed terug denken aan het gevoel van zwanger zijn en het leven wat je voelt

echt ik was het ook zoooo beau met de 1ste kon haar er wel uit kijken toen
    maar nu omdat ik weet dat het me laatste is geniet ik toch nog ff ervan
    maar begrijp je wel hoor!!!

9. belin

belin Fanatiek lid

30 jul 2009
    1.477
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hou vol he gijsje .... de laatste loodjes nu ! Als je het zat ben, gooi je het er toch lekker ff hier uit meid.

Zit lekker met mn laptop op bed en naast me een snicker en een twix, moeilijke keuze :p

10. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

ik ga voor de twix :p

en meiden iedere bevalling is anders he ;)
    Maar ja durfde t tog weer aan wel de laatste hoor vanwege mn bekken maybe over een jaar of 6 nog maar nu ff niet meer mn lichaam moet eerst genezen

11. bo2008

bo2008 Niet meer actief

niks kiezen gewoon allebei
    alleen over de volgorde zou ik nadenken verdrs niet haha
    stuur ff wat deze kant op!

12. bo2008

bo2008 Niet meer actief

roosje jullie gaan voor een groot gezin
    leuk hoor!
    vind het wel wat hebben zoveel kindjes

zelf wil ik er niet meer dan 2 maar ik idaliseer het beeld denk ik als oude oma aan een grote tafel met allemaal kindern en kleinkinderen haha

13. belin

belin Fanatiek lid

30 jul 2009
    1.477
    1
    0
    NULL
    NULL
    Haha precies mijn gedachte ...kan ook niet kiezen welke er ls eerste op gaat !

Kom ff langs dan, heb er vn elk tien jummie jummie :p

14. belin

belin Fanatiek lid

30 jul 2009
    1.477
    1
    0
    NULL
    NULL
    Roosje, gezellig kom ook ff langs dan ;) en neem gelijk een kitten voor me mee :D

15. stella0610

stella0610 Actief lid

9 okt 2009
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Belin: fijn dat alles goed was!

@desi: hoe is het afgelopen met de ligging? Hopelijk bleek ze gedraaid.

Wat een geklets vandaag! Maar heb niet zoveel te reageren, geloof ik.

Hier een tweede kindje, maar (hopelijk) eerste volledig natuurlijke bevalling. Al had ik wel ontsluiting de eerste keer, ik weet niet hoeveel dat was, hopelijk flink wat zodat het nu niet heel lang duurt. We zullen wel zien hoe het loopt.

Nu maar weer eens naar de wc, moet elk uur. Hopelijk betekent dit dat m'n zoontje nu een beetje ingedaald is, en klem ligt (met koppie naar beneden). Heb het sinds een paar dagen, echt van de een op de andere dag opeens minder maagzuur een meer wc-bezoekjes.
    Morgen naar de gyn. Spannend, de vorige keer werd ik met 35w4d opgenomen in het zh. Ga er nu vanuit dat het wat dat betreft beter gaat.

16. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

heb er 7 hihihihi en allemaal reuze schattig hihihihi maar zal t oudste nest mee nemen hebben we er ieder 1 met zn 3en

ben ff onderweg naar boven laptop gaat mee dus ben er zo weer ;)

17. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

ben ik al weer met een pak choco koeken naast me hihihi en mn eerste kat tegen me aan

18. belin

belin Fanatiek lid

30 jul 2009
    1.477
    1
    0
    NULL
    NULL
    Roosje, de deur staat open hoor :p

Stella, succes morgen meid. Vorige keer dus rond deze tijd opgenomen ....... met hoeveel weken ben je toen bevallen ?

Desi, vind het te laat om je een sms te sturen dus wacht tot morgen ...waar zit je ?????????????????

19. belin

belin Fanatiek lid

30 jul 2009
    1.477
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ook lekkere trek dus :D

20. bo2008

bo2008 Niet meer actief

hahaa waar moet ik heen zeg maar;)
    stuur hem ff digitaal dan! van ieder 1 graag!

Deel Deze Pagina