voor de dames die zich vervelen Kijk eens op deze site heel veel tv series wel engelstalig dus geen ondertitels maar wel veel series my-free-guide: Watch TV and movies online - Home
Ha Mel, goed om te horen! Hoe is het met Zoey, jou en de papa? Ik neem aan dat ze in de couveuse moest omdat ze 6 weken te vroeg was? Ik las in het mei 2010 NOD forum dat je weeenremmers niet meer werkten en dat ze er toen zo maar was. Dat klinkt als een makkelijke bevalling inderdaad, fijn zeg EDIT: Mel, je hebt een nieuwe banner nodig
hier stopt het na deze ook hoor. 2 kindjes vind ik genoeg. Je moet ze ook allemaal te eten kunnen geven he.
mel lees net idd bij de meimmammas kleine beetjes van je maar was het zo vlot? en makkelijk wat super voor jullie zeg!!!
hey meiden ja sorry ben er wel hoor, maar was zo'n rare dag, we waren pas om 6uur klaar op de poli, toen snel eten, ruben ophalen bij mijn ouders, ruben naar bed brengen en toen was ik gevloerd haahha hier zo bloed prikken en vanmiddag wordt ik gebeld over de uitslag, kon gister niet meer omdat het lab al dicht was. dus dat moeten we nu doen. want bloeddruk was iets hoger en zaten weer eiwitten in urine, de kleine ligt nog steeds dwars, echter hadden ze afgesproken nu te draaien, maar daar willen ze toch mee wachten(waarschijnlijk mede door de vakantiedagen deze week) volgende week maandag moet ik terug, en dan gaan ze echt die dinsdag of woensdag draaien. ze zijn bang als ze nu gaan draaien ze direct terug draait, maar hij zei ook, volgende week hebben we wel meer moeite, nou ja ik weet het ook niet meer, elke week zeggen dat ze wat gaan doen, maar tot op heden gebeurt er niks hahaha ik wacht maandag maar weer af.....nou ja eerst vanmiddag maar, hoop dat ik die laatste weekjes toch ook thuis mag blijven,
Hey meis, daar was je !!!!!!!!!!!!! Geeft niks hoor dat je hier niet meer geweest was maar we werden ongerust he Vandaag dus weer wachten op de uitslagen van je bloed ........duim voor je dat het goed is en dat je de laatste weekjes lekker thuis mag blijven. Hoe hoog was je bloeddruk nu ? Wat het draaien betreft. laat het inderdaad maar allemaal over je heen komen he ........laat je wat weten als je de uitslag hebt ?
Hier niet veel speciaals te melden. Gisteren wat meer harde buiken gehad, maar baby is nog altijd heel actief. Heb ondertussen een dvdbox in de bieb gereserveerd, dus ik kom mijn wachtperiode voor de bevalling wel door Heb gisteren gewerkt en heb nu de rest van de week verlof. Volgende week nog tem donderdag werken en dan ga ik officieel in bevallingsverlof. Kijk er echt wel naar uit, want me concentreren op m'n werk wordt echt moeilijk.
ja kom mijn uitslag nog melden, maar dat wordt pas vanmiddag dat ik gebeld word. bloeddruk was nu 130/90, dus kon er nog mee door hoor alleen was hij gewoon wat hoger dan de laatste tijd, toen zat mijn onderdruk steeds tussen de 70-80
hier vandaag weer serieus last van m'n bekken. Dus dat wordt rustig aan doen. Vind het alleen jammer dat ik niet meer zoveel kan doen met m'n dochter. die wilt maar met mama spelen en zo, maar dat is niet altijd haalbaar voor mij. ze heeft nu een fiets gekregen (vroeg verjaardagskadotje). maar mama kan niet mee met haar
Valt inderdaad nog mee je bloeddruk ! Hier zeiden ze gisteren dat ik om tien uur kon bellen voor de uitslagen en kreeg ze pas om half vier pffffffff kreeg er de stress van maar, gelukkig inderdaad alles goed ! Nijntje, de voorbereidingen voor je verlof zijn dus in volle gang