Juni 2010 mama's Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pompeloesje, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

ze zijn uit de kisten ff snel opruimen hahaha

2. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Ik ben op z'n zachtst gezegd ook geen fan van prikken (het bloedprikken met 10 en met 30 weken zw-schap keek ik ook echt tegenop) en vantevoren vond ik het idee van zo'n prik in m'n rug ook vreselijk. Maar achteraf viel die me best mee. Heb er nauwelijks wat van gevoeld eigenlijk. De pijn van de weeën was in elk geval 1000x erger ;)

3. tihany

tihany Fanatiek lid

25 jan 2007
    1.465
    0
    0
    zorgkundige
    Belgisch Limburg
    ik heb bij bevalling van m'n dochter ook een ruggeprik gehad. vond er ook niet zo veel aan eigenlijk. veel minder dan die weeën :).

4. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Bij mij begon het met het breken van de vliezen, dus daar zou ik dan verder niets over kunnen zeggen... Uurtje nadat de vliezen braken begonnen voorzichtig de weeën op gang te komen. De eerste uren waren ze ook prima op te vangen nog, begon ook alleen met buikweeën, later iets in de rug erbij, maar nog steeds goed te hebben. Om 1 uur 's nachts zijn de vliezen gebroken, rond 2 uur 's middags ben ik naar het zh gegaan voor de ruggenprik. Heeft dus nog best wat tijd tussen gezeten.

5. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

zo nu de gang en trap nog en dan is t stofzuigen af :D :D

De dames die vanavond pas komen schrikken zich wild door al ons gekletst hahahaha die hebben heel wat terug te lezen.

Ff de gang opruimen want man lief laat altijd alles slingeren daar :( kan ook merken dat hij gestofzuigd heeft dit weekend hij neemt de hoekjes enzo niet mee

6. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ik zag heel schattig zijn hele profiel van het gezichtje hij was lekker aan het happen en bewegen
    vondhet bijna een pretecho haha
    n ze liet het handje er armpje zien zooo groot alles!
    dus je zag idd delen ipv een totaal plaatje

7. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

zo keuken ook klaar ff loda in de wc dweilen in de wc nog ff stofzuigen maar nu eerst een bakkie thee doen heb k wel verdient hihihi

btw de kisten zijn nog steeds dicht :D

8. bo2008

bo2008 Niet meer actief

roosje doe jij eens ff rustig aan!

hier heerlijk gelegen op de bank dochterlief viel om 12 uurom van de slaap en ligt nu nog steeds
    ben ook net wakker en me had is overleden
    pfff je moet er ook niet met een zwangergewicht op gana liggen .....

jvtje ben je er weer! heb je nog veel te doen? en nog gefeli met maudje!!! 2 jaar alweer

9. duimpje

duimpje Bekend lid

25 sep 2009
    604
    5
    18
    Een liggingsecho, wat ik straks krijg, is dat in of uitwendig?

10. bo2008

bo2008 Niet meer actief

in! ze gaan er met een heel groot ding in kijken en voelen............

grapjuh!!! lekker flauw he gewone echo is het uitwendig

11. duimpje

duimpje Bekend lid

25 sep 2009
    604
    5
    18
    Mij maak je niet gek hoor :D:D:D:D

12. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

Wil wel maar mannetje is niet zo precies als mij en zit elke 15 min 5 minuutjes minimaal nu met een bakkie erbij
    Wil t gewoon opgeruimd hebben mannetje doet veel voor me maar niet zoals t hoord maar half werk zeg maar

13. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

als je weet wat er uit moet ;):D:p;):)

14. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

bo moet alleen nog maar mn gang dan is t klaar hoor

loop alleen nog in mn pyjama hihihihi is de lekkerste kledij
    vanavond naar de vk maar denk niet dat mn mannetje t red denk dat ik jesse mee neem die hebben ze al lang niet gezien

15. duimpje

duimpje Bekend lid

25 sep 2009
    604
    5
    18
    Als het goed is ga ik dat straks nog zien :D
    Hopelijk kan ze nu ook vertellen wat het gewicht is en wat de grootte is. Ben zo nieuwsgierig

16. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

ben ook reuze nieuwschierig vooral omdat ze al aan t indalen was de vorige keer ben ik wel benieuwd hoe ze er nu voor ligt hihihi

hier mn data's die ik wil dat snel komen
    25 mei kittens mogen weg (nog 4 over)
    1 juni de sleutel
    10 juni mn bedje :D :D
    11 juni laatste kittens mogen weg
    27 juni de kleine (hoop iets eerder weekend na mn bedje ofzo ;))

17. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Ik ben normaal meer van het meelezen dan een berichtje plaatsen, maar ik dacht ik doe eens gek ;)

Zijn er ook mensen die last hebben van misselijkheid? Dat had ik vanaf 10 weken tot pfff.. ergens in de 20 weken. Daarna werd het minder. Maar sinds enkele dagen is het weer terug. Vooral 's ochtends, 's avonds en 's nachts. Vooral wanneer ik mezelf inspan of te druk bezig ben. Dat wordt dus nog wat met bevallen :)

Met hoeveel weken hadden jullie meiden de laatste echo waarbij je een foto kreeg? Wij met 30 weken en dat was de pretecho.
    Wil wel een afbeelding plaatsen, zal het nu eens proberen.

En zijn de kamertjes al helemaal af bij jullie?

18. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

Ahhh wat een liefie :D
    Misselijk heid in t begin wel tot 15 weken ofzo vanaf de 4de week.
    Nu soms weer als e tegen mn maag aantrapt verschrikkelijk is dat.
    Mijn laatste echo was met 21 weken dus een tijdje geleden.
    Hier geen kamertje dat is ook de reden van t verhuizen heb maar 2 slaapkamers straks wel een eigen kamertje voor mn meisje maar nu slaapt ze eerst bij ons in de wieg

19. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

ligt iedereen weer te pitten hahahaha

20. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Hmm, misschien is dat het wel. Dat de baby tegen mijn maag aantrapt ;)

Zo dat is inderdaad al even geleden. Maar misschien wel normaal, ik heb nog wel twee echo's gehad maar dat was om de groei te controleren. En krijg daar geen uitdraaien van helaas :(

Oh ik had wel begrepen dat je verhuisd, maar dat van het kamertje wist ik niet. Stom zeg, tja ik vergeet soms wat er verteld wordt hier... :)

Deel Deze Pagina