Maakt niet uit hoor hihihi Hoort bij de kwaaltjes he dingen vergeten Had ik tijdens mn vorige zwangerschap giga veel last van Als ze een kamertje krijgt wordt dat roze, roze en nog eens roze hahaha Jammer dat je geen uitdraaien daar van hebt maar je hebt je kleintje nog ff kunnen zien Wij hebben geen 3de echo gedaan omdat we aan t sparen zijn voor de verf straks daar gaat ook veel geld inzitten en behang ed.
Kan ik begrijpen ja. Wij zijn 3 jaar geleden verhuisd naar onze huidige woning en het kost nogal wat ja de verf, behang, etc. Gelukkig hebben we dit niet meer en dus wel voor een pretecho gegaan. Kost wel wat, maar ach we wilden het zo graag. Leuk hoor een roze kamertje! Dus in gedachten heb je de babykamer al af? Wij hebben een beetje een simpele babykamer. Basiskleuren en alleen wat aangekleed met kleuren. Wij zijn ook wel zo simpel haha Ik ben nu druk met bedenken wat we nog moeten kopen. Sowieso de babyfoon, maar we moeten nog een definitieve keuze maken. We willen er een met beeld. Maar ik ga er geen 200 aan uitgeven Dus nu zoek ik tussen de 120 - 140. En dan maar een keuze maken. Iemand nog een tip?
Oooh schattig! Ik heb met 34 weken een groeiecho gehad en daar ook een foto meegekregen. Maar die is erg onduidelijk, het kindje is gewoon haast te groot voor op de foto Kamertje is nog steeds niet af. We wilden dit afgelopen zondag doen maar het bleek dat de bouwvakkers de hele babykamer vol hadden gezet met de spullen die nog gemonteerd moesten worden in de badkamer. Die stonden tot nu toe in de garage maar hadden ze vast naar boven gebracht Waarschijnlijk zijn ze morgen eindelijk klaar en kunnen we donderdag de babykamer afmaken. Dan heeft mijn man ook vrij ivm Hemelvaart. Ik ben die verbouwing echt helemaal zat. Morgen is het 5 weken geleden dat ze begonnen zijn. Schatting van tevoren was 2-3 weken en dat was inclusief het toilet beneden. Ze zijn dus 5 weken bezig geweest alleen met de badkamer :x Das 5 weken herrie, troep, vroeg opstaan, niet kunnen rusten en niet boven kunnen slapen omdat ik te vaak naar het toilet moet en dat te zeer doet met traplopen. Ideaal zou ik vinden als ik mijn kindje eind volgende week geboren wordt, dan ben ik 37 weken. Dan begin ik uitgerust aan de bevalling en is hij niet nog groter dan de 8 pond die hij nu waarschijnlijk al is! Mijn moeder en ik denken al vanaf het begin dat het kindje op 23 mei geboren gaat worden. Vorig jaar is haar moeder op die dag overleden. Dat ik kort daarna zwanger was, gaf ons echt zo'n 'het leven gaat verder, het ene hoofdstuk is gesloten en het andere begint' gevoel.
Jaja, was jullie niet vergeten hoor Maar gewoon echt geen puf gehad... (maar dat wist je al) Voor de bevalling... Ik heb nog een hele waslijst, maar een hoop ervan mag man-lief doen En gelukkig staan er ook genoeg dingen op die in 5 minuutjes klaar zijn, maar wel nog even moeten gebeuren. Dus al met al zal het wel meevallen denk ik Enige waar ik me op het moment wel beetje druk om maak, is het geboortekaartje... Die wil ik zelf maken. Heb ook al wel een kaartje klaar, maar daar ben ik nog niet helemaal tevreden over, dus liefst wil ik nog een nieuw kaartje maken. Alleen wanneer???? Ben er zo een halve dag (of langer) mee bezig en met Maud om me heen gaat dat gewoon niet Misschien donderdag m'n vent maar met haar op pad sturen, of naar oma ofzo. Hij is dan toch ook thuis. Zou hem nog kunnen vragen om thuis voor Maud te zorgen, zodat ik me op de kaart kan richten, maar dat gaat niet werken... Maud wil dan toch alleen maar met haar snufferd bij mij aan tafel erbij komen zitten om te zien wat ik aan het doen ben (en het liefst ook mee te helpen... ) Kan haar geen ongelijk geven, maar da's dus totaal niet praktisch Thnx voor de feli! 2 jaar alweer ja, gaat echt zo hard! Jouw meiske dus ook alweer bijna jarig! Is gewoon alweer 2 jaar geleden dat we dagelijks bij de meimama's keken of er weer nieuw babynieuws was...
Ja de baby kamer is al af in mn gedachten hihihi Bij mn vorige zwangerschap hebben we t wel gedaan. En met 21 weken hebben ze ook via de 3de gekeken daar zag ik al dat ze t mops neusje van mn zoontjes heeft Baby foon nee in dit huis hoor je alles dus niet nodig en ze slaapt bij mij. In t andere huis wil ik er wel 1 maar dat komt dan pas Heb je foto's van je kamertje?
Haha lief zeg dat je dat al kon zien! Dan smelt je vast weer helemaal weg Uh ik heb foto's maar ben makkelijk te herkennen aan mijn account en ben bang dat mensen die ik ken het dan ook zien. En we weten wel wat het is, maar houden het nog voor onszelf haha. Zal even kijken of ik foto's heb zonder de aankleding
Herkenbaar... als mijn man gezogen heeft, kan ik net zo goed ook nog een keer er achter aan gaan, zodat ook álles gezogen wordt Of hij neemt wel heel fijn de wasmand voor me mee naar beneden, maar vergeet vervolgens dat de was niet uit zichzelf in de wasmachine klimt... Dat soort dingen. Moet wel zeggen, hij heeft sinds een maand of 2 *eindelijk* door dat m'n lichaam deze zwangerschap echt een stuk minder fijn vindt dan de vorige zwangerschap en dat ik daarbij ook belachelijk slecht slaap... Sindsdien doet hij wel veel meer en ook uit zichzelf, zonder (al te hard ) te mopperen... De bedoeling is dus in elk geval wel goed
Kan het begrijpen dat je de verbouwing inmiddels wel zat bent. 5 weken is toch lang als ze het eerst op 2-3 weken schatten. Het lijkt mij helemaal niets om nog in een verbouwing te zitten als je al zover zwanger bent. Maar het is gelukkig bijna voorbij Dan kun je eindelijk "rusten". Tenzij jullie baby inderdaad vroeger komt haha, dan kun je maar kort rusten. Wat voor stijl hebben jullie voor de babykamer? Haha daar ben ik altijd nieuwsgierig naar Trouwens nog meer mensen met een voorgevoel qua bevallen. Ik bedoel vroeger, rond de uitgerekende datum of later? Ons voorgevoel zegt vroeger, maar we baseren dat natuurlijk nergens op haha. Gewoon een gevoel. Maar we denken daar weinig aan, want anders duurt het qua gevoel veel langer als je dus op de 40 weken zit of er voorbij
Hihhihihi zijn alle mannen t zelfde Zo is de mijne dus ook Mijne helpt ook veel maar dan t halve werk
Heb dit keer tot iets van 24 weken ofzo last gehad van misselijkheid. Daarna nog wel af en toe, maar lang zo erg niet meer gelukkig... Heb nu vooral last van maagzuur :x Laatste echo heb ik met 26 weken gehad, ook een pretecho. Moet daar alleen nog steeds de foto's van inscannen... Komende vrijdag nog een liggins-echo, geen idee of ik daar nog een foto van mee zal krijgen. Babykamer was al grotendeels af, dat is namelijk de oude kamer van m'n dochter en we vinden die kamer zo leuk, dat we er verder niets aan gedaan hebben Alleen nog wat kleine puntjes afwerken, waar we vorig jaar niet meer aan toe zijn gekomen met de verhuizing. Daar is manlief afgelopen weekend druk mee bezig geweest, dus da's nu ook bijna klaar. Moet dan alleen nog bedje opmaken en kleertjes in de kast gaan leggen enzo (heb wel inmiddels al het baby-spul al gewassen, dus kan opzich zo de kast in)
Zo heel af en toe moet ik hier ook nog de schijn ophouden dat ik werk... Zélfs als het zo rustig is als vandaag
Heb hier pas zelfs een 2e babyfoon gekocht (voor 3 tientjes een nieuwe bij de Intertoys op de kop getikt ). Maud heeft voorlopig haar middagdutje echt nog wel nodig en die hoor ik niet als zij in bed ligt en ik beneden ben... op het moment hoor ik haar zelfs mét babyfoon vaak nog niet... Babyfoon in de gang ophangen zou in ons huis ook niet werken, dus dan maar een 2e erbij.
Hmm, niet de mooiste foto's. Niets is aangekleed en er staat nog rommel in de babykamer haha. Maar ja, ik heb niets beters. Ik heb die gemaakt de dag dat we de kamer in elkaar hebben gezet Oh en een foto van de box heb ik ook gevonden, ook niet aangekleed om dezelfde reden Kan maar 1 foto per keer, dus plaats hierna de rest