nou ga jesse uit bed halen want hij gaat mee en moet op 6 uur weg dus tot later allemaal op naar de vk xxxxx
zo klaar Joehoe man lief gaat t halen hij is er in 10 min Jesse ook mee want die vk heeft hem ter wereld gehaald en natuurlijk lang niet meer gezien loopt hij hier in zn leren cars jack met zn haar in een hane kam zo schattig
Allemachtig wat een hoop gekletst hier vandaag.Heb het allemaal gelezen maar ga niet reageren hoor ! Zag mooie kamertjes voorbij komen meiden. Desi, fijn dat alles goed was meid, super ! In ieder geval tot maandag lekker in je eigen bedje Hier ook een erg drukke beeb en last van harde buiken en krampen dus ik lig en lig en lig en lig pffff
hihihihihi je bent welkom hoor gezellig Ook nog lekkere chippies in huis dus zeg t maar Maar ben weg anders ben ik nog te laat tot strakkies xxxx
Wat een geklets op de afgelopen pagina's zeg! Hier goed nieuws, net naar de gyn geweest, kreeg precies in een overvolle wachtkamer een weeenstorm (geloof me dat is wel het laatste wat je wilt, al die mensen die je aan zitten te staren). Gelukkig hielp de gyn me dan ook eerder. Maar... volgende week moet ik terug komen en dan krijg ik de dag te horen dat in ingeleid ga worden!!! Hij heeft namelijk door dat het zo niet langer gaat, maar wil proberen om wel de 37 weken te halen. Erg fijn nu kan ik gaan aftellen. In plaats van een juni kindje zal het dus wel een mei kindje worden, maar dat kan me niet schelen haha. Ben echt super blij dat het einde in zicht is!
cin een weenstorm? je zult denk ik voorween bedoelen of echte weeen? want dan is er echt geen houden meer aan maak niet uit eigelijk lijk me een ramp omd dat ook nog eens in een volle wacht kamer te krijgen heb je ook al onsluiting of weet je dat neit? nou meiden gaat hard hier vandaag dadelijk als we allemaal met verlof zijn belooft dat nog wat haha roosje ik kom ook jouw kant op hoor haha als dat mag
Nee ik heb premature weeen (weeen voor de 37 wkn zwangerschap), maar geen ontsluitingsweeen. Klinkt allemaal weer lekker vaag. Maar ik heb (gelukkig?) nog geen ontsluiting, maar het zijn wel normale weeen alleen hebben ze geen resultaat. Ben vandaag voor de 9e keer ofzo getoucheerd, voel me net een kijkdoos, maar het is nog steeds het zelfde als toen ik in het zh opgenomen was, het tuitje van mn baarmoeder is gehalveerd en dat is het. Hmmm lekker vaag verhaal weer, maar hopelijk is het zo een beetje duidelijk.
Jeetje, dat lijkt mij wel best heftig. Is het niet raar om te weten dat je binnen 2 weken zult bevallen?
cin dus je bm mond is verstreken al een stuk dan zal je ook wel snel als je eenmaal begint 10 cm hebben denk ik althans dat hoop ik voor je heb er nog niet eerder van gehoord nee maar ik snap nu je verhaal beter idd ik dacht al hahaha ben wel heel benieuwd hoor zowiezo babynieuws over 2 weken en wie weet wie je nog meer volgen ...
@cin dat klinkt exact hetzelfde als wat ik heb. maar hoe weet je het verschil tussen premature weeen en voorweeen??
Belin, bedankt voor je interesse. Effe ego, ga zo bijlezen en reageren. Vandaag in het zh op controle. Het was even schrikken. Mijn bloeddruk was te hoog: onderdruk 95 (terwijl ik de rust zelve was). Direct een echo gekregen, waar de gyn zelf bij kwam kijken. Vruchtwater was voldoende, navelstreng functioneert nog goed en het kindje ligt goed op groei (2700 gram geschat). Ook bloed- en urine zijn gecontroleerd en waren goed. Verder nog ruim een half uur aan de ctg gelegen en elke 5 min. bloeddruk gemeten. De ctg was goed en mijn bloeddruk zakte, waarbij de onderdruk tussen de 80 en 90 kwam te liggen. Gelukkig dus, ik mocht naar huis, nog geen zwangerschapsvergiftiging. Vrijdag moet ik weer op controle. Bovenstaande is vrijwel identiek aan wat er met 33w4d in mijn vorige zw gebeurde. Pluspunt is dus nu vooral dat ik nu al 2w verder ben. Hopelijk verslechterd de situatie niet, maar ik heb zelf het gevoel dat het niet lang meer gaat duren, vooral gezien mijn vorige zw, toen ik met 35w4d werd opgenomen en met 36w5d de bevalling spontaan begon en eindigde in een spoedkeizersnee. Enfin, ik word goed in de gate gehouden en verder kun je er toch weinig aan doen. Alleen hoop ik dat het niet weer zo loopt.
Jeetje stella ...liep dus ff anders vandaag ! Ook helemaal door de molen gegaan. Gelukkig dat alles goed was en dat je bloeddruk zakte. Vorige keer dus vrij vroeg bevallen, ben benieuwd hoe het nu gaat lopen voor je. Gelukkig ben je lekker thuis, was alles goed en houden ze je in de gaten ! Kalm aan he
oei meis das schrikken zeg hopelijk was het een moment opname en doet je bloeddruk nu niet meer zo gek ...duim voor je dat je geen last er verder van krijg en dat die blijf zitten tot 37 weken idd geval
heey meiden! Weer terug van de vk. Alles was goed alleen mn hb is een beetje aan de lage kant moet nu drankjes gaan drinken van dr Over 2 en halve week beginnen we met de medicijnen best spannend allemaal tog maar bierkratjes sparen voor de zekerheid hihihi. Bloeddruk was 110/65 dus netjes ben een keer niets aangekomen hihihi wel een giga harde buik dus ga lekker op de bank sorry voor mn ego ooh jha bo je bent ook welkom hoor gezellig
@desi: oei, spannend hoor. Fijn dat de bloeduitslag goed was. Hopelijk is je onderdruk maandag weer beter en draait je meisje alsnog op het laatste moment. Sterkte! @tihany: hier nog zo'n mama die niets meer met haar dochter kan doen. Al snapt deze dochter het wel een beetje, omdat ze wat ouder is. Vandaag was ze mee naar het zh en ze was erg bang dat ik zou moeten blijven (ik had haar wel verteld dat die kans bestond). @duimpje: hoe was de echo? @jvtje: leuke kamertjes! @roosje: hoe was het bij de vk? @cin85: sterkte en fijn dat ze je niet langeer dat 37w laten doorlopen op deze manier. @belin: ja, het is fijn dat ik niet meer werk en weinig hoef te doen (manlief doet alles en remt me zelfs in wat ik wel wil doen), maar ik kijk uit naar volgende week als mijn dochter op school is. Ze heeft nu vakantie en dat is toch druk (toen ze nog niet op school zat, was ze altijd 3 dagen per week op de creche). Gelukkig ging ze vanmiddag bij een vriendinnetje spelen, kon ik een tukje doen, na die zh-ochtend. @bo: ja, zou fijn zal dat hij blijft zitten tot 37 weken, daar ga ik ook wel van uit. Mijn dochter was overigens wel 7 pond en hoefde niet in de couveuse. Alleen het zuigreflex was niet helemaal goed ontwikkeld.