Juni 2010 mama's Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pompeloesje, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xaph

Xaph Bekend lid

3 okt 2009
    876
    1
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Ja, dat heb ik ook bij yoga geleerd. Dat noemen ze de kathouding. Je kunt op je handen zitten maar als dat vervelend is voor je polsen ook op je ellebogen of zelfs twee vuisten onder je hoofd. Dat laatste heeft als voordeel dat je kindje dan iets uit je bekken zakt wat daar ook wat verlichting kan geven. Ook kun je erbij 'kwispelen' (beetje met je bekken draaien) om de weeen wat te remmen.

2. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

ik zat ook in t begin van mn eerste bevalling op zwangerschapspagina was bij mij alleen midden in de nacht dus weinig mensen

3. duimpje

duimpje Bekend lid

25 sep 2009
    604
    5
    18
    Xaph, de kathouding etc. dat ken ik wel... alleen ze heeft dan weer niet verteld wat je daarmee kan bereiken. Maandag de laatste yogales gehad en toen hebben we inderdaad gekwispeld haha

4. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

Nee niet echt maar zodat je hoort van Xaph en mij je moet ff raar gaan doen hihihi doe de gordijnen dicht :p

5. duimpje

duimpje Bekend lid

25 sep 2009
    604
    5
    18
    Dan ben ik nu even off line meiden. Kijken of ik het naar voren kan halen :)

6. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

ik zit hier samen met mn oudste zoon op de bank onder een dekentje. Hij heeft snoepjes van mama gehad en ooh wat is dat lief van mama en wat zijn ze lekker hihihi.
    Jesse lekker naar bed en ik ff rusten al de hele dag harde buiken

7. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

@ duimpje verlies je ook slijm?

8. Xaph

Xaph Bekend lid

3 okt 2009
    876
    1
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Nee dat zouden we morgen doen ;) Kan het niet zelf en dit weekend stond de kamer nog vol met douchecabines en zo :x Het is vooral een kwestie van inrichten, alles staat al in dozen en tassen klaar.

We moeten ook nog een hoop wassen. Omdat het zo'n groot kindje is hebben we van maatje 50 en 56 alleen die dingen gewassen die mee moesten in de vluchtkoffer van het ziekenhuis. Dan kunnen we de rest eventueel nog ruilen. De rest van de spullen, zoals de hydrofielluiers, lakens en monddoekjes moeten allemaal nog gewassen maar dat doet mijn man als alles goed gaat vanavond.

Vanaf morgen heeft mijn mannetje 4 dagen vrij dus dat komt mooi uit. Zodra het kindje geboren wordt dan neemt hij 2 weken vrij.

9. duimpje

duimpje Bekend lid

25 sep 2009
    604
    5
    18
    @ roosje: Ja!

10. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

@ duimpje hopelijk kom je je zo nog ff melden ben zo benieuwd!!!!
    Heel veel succes ik duim voor je. (ben ze nu aan t draaien ;)) Beetje lastig maar doe t zeker!
    Hoop dat we snel iets horen!!!
    Ook je mannetje veel succes is ook erg moeilijk voor hem om jou pijn te zien leiden en maybe scheld je m wel de huid vol dat doen er veel. (ikke trouwens niet zeg geen woord en geef geen kik tijdens mn bevallingen)

11. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

Slijm is een goed teken :D :D

whaaaa leef helemaal met je me wordt er hyper van :D :D

12. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Rugweeën doen echt wel wat hoor!! Bij Iris vrijwel alleen maar rugweeën gehad en die hebben toch echt gezorgd voor de benodigde 10 cm ontsluiting.
    Het zijn klote weeën om op te vangen; dat dan weer wel...:)

13. duimpje

duimpje Bekend lid

25 sep 2009
    604
    5
    18
    Gelukkig!

Ik had mijn mannetje naar zijn werk gestuurd, hij werkt gelukkig sinds kort (2de week) op 30 minuten afstand ipv 1,5 uur :$. Maar hij is tussen de middag naar huis gestuurd. Ze konden het op zijn werk niet meer aanzien haha.

Ik moet nog even wat afmaken dus ben nog wel online zo nu en dan.

14. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

Nog 1 dagje dan blijven zitten kleintje ;)
    Mijn zoontje was 54 cm en 4220 gram en kan maatje 50 niet aan hoor.

Hopelijk komt jullie kleintje snel!

Mijn mannetje krijgt 3 weken :D :D + natuurlijk 2 dagen voor de geboorte

15. dagdroom

dagdroom Bekend lid

30 jul 2009
    598
    0
    0
    Xaph en Duimpje: Heel veel succes meiden spannend hoor!

Vanochend naar ziekenhuis geweest voor gtt (suiker) test. Buik was opeens enorm gegroeid. Maar waardes waren gelukkig (net) goed. Kindje is precies een groeispurt aan het maken sinds mijn verlof.

16. duimpje

duimpje Bekend lid

25 sep 2009
    604
    5
    18

Kijk dat is nog eens goed nieuws om te lezen!
    Zeker klote om op te vangen maar goed het is niet anders.

17. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

Bij mij waren de rugweeen er alleen maar om mij meer pijn te bezorgen. Niet om voor de ontsluiting te zorgen!!!

Maar vergeet niet! Elke bevalling is anders!!!

Hou ons op de hoogte he duimpje!!

18. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

Gelukkig was t goed :D Nog ff en dan mag jij ook :)

19. Xaph

Xaph Bekend lid

3 okt 2009
    876
    1
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    VIES he? Maar mooi dat het geen zwangerschapsdiabetes was, daar kun je echt wel zonder!

Het kan inderdaad goed dat je kindje harder groeit nu je meer rust krijgt. Dat is bij mij waarschijnlijk ook de oorzaak van die reus die ik bij me draag. En het feit dat ik met een 2 meter lange vent het bed in ben gedoken een maand of 8 geleden ;)

20. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

hahahahahahahaha lig ff dubbel hihihihiiihihih

Deel Deze Pagina