Juni 2010 mama's Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pompeloesje, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xaph

Xaph Bekend lid

3 okt 2009
    876
    1
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Ik heb Zwangerschap voor dummies gekocht en er veel aan gehad :D

2. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

als ik veel naar de wc moet straks met een gevoel dat ik de grote boodschap moet doen terwijl er niets komt dat is voor mij t teken dat t begonnen is zo is t namelijk 2keer begonnen, Had toen ook diaree en was misselijk

3. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

En dan heb je ons nog de juni mama's die t al een keertje hebben gedaan ;)

4. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

Straks als t juni is is t super druk hier dan leest iedereen met ons mee hahahaha deed ik ook elke maand bij de uitgerekende dames

5. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.160
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Roosje: klinkt behoorlijk pijnlijk!! En over dat naar toilet als de bevalling begint, dat zij mn vk ook dat het bij velen zo gaat. Eerste weeën op wc wegpuffen :D

6. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

ff tandjes poetsen dan kom ik gedag zeggen

7. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

Klinkt raar maar vind t zelf de beste plek om ze optevangen maybe de houding die je dan hebt. Of aan de wastafel hangen werkte ook goed. Plat liggen vind ik niets laat mij maar mn eigen ding doen ga wel mn bed op als ze wil voelen of als ik mag persen

8. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.160
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Mag hier zelf ook de houding kiezen, maakte voor haar niet uit. Al was het gehurkt, ze zorgt wel dat de baby niet tegen de grond kwakt :D Al moest ze er zelf bij gaan liggen op de grond om de baby op te vangen :) Ik moet doen wat ikzelf het prettigste vind.

9. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

vind de eerste weeen niet echt op weeen lijken meer op naar de wc moeten en die krampen. Die daarna omzetten in de echte goede weeen

10. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

Moet je ook zeker doen. Onder de douche was voor mij ook niets alles is zo glad dan en kan me nergens vastpakken. Liggen is ook niets. Zeker niet als ik weer een weeen storm heb zoals de vorige keer dan neem je de gekste houdingen aan

11. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

zo zit weer op mn praat stoel hahaha
    zie dat gijsje er ook is :) Alles goed met je?

Ben echt benieuwd naar Duimpje jullie ook?

Nou mn paracetamol begint langzaam te werken zo maar naar boven dan als mannetje klaar is met voetbal

12. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.160
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Ik ga ook naar bed! Het wordt steeds later...

Tot morgen ofzo!

13. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.160
    1.394
    113
    Vrouw
    België

Wou toch proberen om mss in bad te bevallen :)

Hebben zo'n bad met tegen de muur de douchekop, dus kan me daar wel aan vasthouden eventueel!

14. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

Ik ga ook weltrusten allemaal dames!
    Lees t morgen wel weer bij ;)

En Duimpje zet m op en anders geniet van je kleintje samen met je mannetje

15. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

voor mij een te gladde bedoeling.
    En dan moet je je ook nog afdrogen als je er ff uit gaat pff veel te veel werk in mn ogen op t moment dan als je weeen hebt

16. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

maar ben echt weg!
    Tot morgen

xxxx

Iedereen een fijne vrije dag morgen (voor de dames die vrij hebben)

17. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.160
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Ja zou best kunnen, dat moet ik dan nog allemaal bekijken :D Nu wil ik nog zoveel haha, dan komt er misschien wel helemaal niks van terecht!

Slaapwel! Ik ga ook naar bed!

18. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Onrustig is de kleine wel, of ik het nu nog zo heerlijk vind, daar moet ik nog even over nadenken ;) Soms gaat de kleine echt zo te keer... Da's niet echt grappig meer...
    Het gaat hier een beetje met vlagen... paar dagen mega-druk, paar dagen stuk rustiger, dan weer paar dagen heel druk, etc.

19. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Kunnen zeker harde buiken geweest zijn ja. Die hoeven geen pijn te doen. Bij m'n dochter had ik er op een gegeven moment ook wel met enige regelmaat last van. Maar dan merkte ik het vaak pas als ik m'n handen op m'n buik legde. Heb toen dus nogal eens het idee gehad dat ik vast nog veel meer harde buiken gehad moet hebben, maar die helemaal niet opgemerkt heb ;) Soms voelde het dan ook nog wat gespannen, dan wist ik het daar ook al wel door, maar dat was dus lang niet altijd het geval.

Harde buiken zeggen ook inderdaad helemaal niets over wanneer de bevalling zal beginnen. Zelfs voorweeën zeggen daar niets over... Ken mensen die al vanaf 20 weken ofzo harde buiken hadden, die vanaf week 34 regelmatig behoorlijk last hadden van voorweeën en uiteindelijk toch ná de uitgerekende datum bevallen zijn...

20. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Vond het vorige keer inderdaad ook wel erg fijn weer aan het werk te kunnen. Muren kwamen echt op me af op een gegeven moment! Verwacht dat het deze keer minder erg zal zijn. Destijds woonde niemand van de familie in de buurt en vrienden werkten natuurlijk allemaal gewoon. Nu wonen we om de hoek bij m'n schoonouders. Die zal ik dus wel regelmatig blijven zien ;) (zien ze nu ook al bijna dagelijks :p) Is toch wat meer contact dan en m'n schoonmoeder zal ook best wel meehelpen met de verzorging van Maud en de baby :)

Deel Deze Pagina