Juni 2010 mama's Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pompeloesje, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Als je echt heel veel last hebt van harde buiken en ze komen heel vaak (misschien zelfs wel met een bepaalde regelmaat), dan kan dat wel een teken zijn dat je het rustiger aan moet doen. Maar geloof dat je het dan al hebt over 5-10 harde buiken per uur ofzo...

2. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Bij Maud heb ik vooral aan de box gehangen om de weeën op te vangen. Die had voor mij een fijne hoogte en manlief had ruimte genoeg achter me om m'n rug en heupen te masseren :)
    Heb toen in het ziekenhuis wel plat moeten liggen, omdat eerst een ctg gemaakt moest worden van de conditie van de baby, alvorens besloten kon worden of een ruggenprik daadwerkelijk mogelijk was. Dat was niet echt een pretje. Maar goed, tegen die tijd was geen énkele houding prettig meer...

3. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Heb wel een paar keer onder de douche gestaan vorige keer. Vooral de 1e keer vond ik het wel prettig. 2e keer ook wel, alleen hielp het toen steeds nog maar eventjes om de scherpste kantjes eraf te halen en werd het daarna steeds alleen maar erger :(
    Dat je daarna ook weer moet afdrogen is wel irritant ja...

4. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    HiHi was even aan het meelezen,ben erg benieuwd naar Duimpje!

Jou man ook zo'n voetbalfan?

Ben vanavond nog een uurtje in het ziekenhuis geweest,de kleine heel de dag niet gevoeld en werd vanavond helemaal niet goed,flauwgevallen. Hebben een half uur de hartslag van de baby in de gaten gehouden dus niks aan de hand,toen ik daar lag met die band om m'n buik trapte ie ineens weer.Moest gewoon janken toen ze 'z'n hartslag gelijk vonden,pffff was geschrokken!
    Wel m'n bloeddruk weer erg laag vandaar dat ik me dus niet goed voelde.Kon gelukkig weer naar huis!

Het is ondertussen al weer 01.00,heb de enveloppen van de geboortekaartjes zitten schrijven!

Weltrusten!

5. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

Nou hier weer wakker van de hoofdpijn en oorpijn wordt er knettergek van grrrr

Vooral die oorpijn doet zo'n pijn elke keer als ik lekker lig en ontspan komt t

6. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

ga t maar weer eens proberen de slaap te vatten
    die slapeloze nachten wil ik niet nu al hebben heb nu geen kleintje om voor te zorgen wordt er knetter van

Gelukkig ligt mn lieve Tiësto naast me

7. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

en daar ben ik weer grrr haal t vanmiddag maar een beetje in met een extra dutje want zo ben ik alleen maar meer gebroken. Wel ligt mn kitten nog naast me :D

8. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    kwam ff spieken of er nog nieuws was van Mel.
    Of van duimpje of Xaph...
    Spannend hoor! :)

9. Xaph

Xaph Bekend lid

3 okt 2009
    876
    1
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    @Petatje Bij mij is alles rustig, kan me voorstellen dat je het bericht gemist hebt :D Bloedplaatjes waren te laag maar niet zo laag dat ze meteen in moesten grijpen. Mag dus thuis blijven tenzij ik rare klachten krijg, dan moet ik meteen terugkomen. Morgen moet ik weer naar de gyn en gaan ze me weer doorlichten.

@Gijsje Ik weet hoe je je voelt als je je kindje niet kunt voelen. Ik luister dan altijd even met de Angelsound, als ik het hartje hoor dan is de grootste paniek al weg. Dan nog bel ik als ik het te lang niet voel bewegen hoor! Maar gelukkig was ook bij jou alles in orde!

@Hier Grr, vijf weken lang zitten klagen dat ik niet uit kon slapen, ben ik nu om 7 uur gewoon klaarwakker. Dat is het ritme natuurlijk. Ik lig nog wel lekker in bed, mannetje heeft de laptop boven gebracht.

@Roosje Kijk, zo liggen mijn kat en ik op de bank :D Foto gisteren genomen. Zij wurmt zich tussen mijn buik en de laptop in en gaat dan met haar kopje op de laptop liggen. Lastig is dat daar ook de mousepad zit met de muisknop. Soms leunt ze zo zwaar dat ze klikt :p En ik me dan maar afvragen waarom mijn computer ineens zo raar doet. Heb nu speciaal voor haar een tooltje geinstalleerd waarmee ik de mousepad uit kan zetten want ik gebruik toch meestal een trackball (dat ding wat op mijn buik ligt).

10. tihany

tihany Fanatiek lid

25 jan 2007
    1.465
    0
    0
    zorgkundige
    Belgisch Limburg
    heb niet alles terug gelezen. Was vooral benieuwd of er al meer nieuws was van Duimpje.

11. bo2008

bo2008 Niet meer actief

geen babynieuws nog? duimpje hopelijk ben je al bevallen meid!

12. bo2008

bo2008 Niet meer actief

xaph kan je nog wel typen zo haha

13. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    aah xaph zo lief die foto :D

14. tihany

tihany Fanatiek lid

25 jan 2007
    1.465
    0
    0
    zorgkundige
    Belgisch Limburg
    Xaph: leuk zeg :)

15. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

3 nov 2009
    7.211
    6.653
    113
    O duimpje, spannend!!!

Ik heb sinds gisteren wat steekjes onderin en een heel licht mentruatieachtig gevoel. Doet totaal geen pijn en ik moet goed concentreren om het te kunnen voelen. Ook soms, vooral bij het opstaan, een wat zwaarder gevoel op mijn blaas. Zoude indaling begonnen zijn? Ben nu 33,5 week.

16. Maxi

Maxi Actief lid

22 okt 2007
    458
    0
    0
    peuterleidster
    NL
    nog geen nieuws!!! spannend zet m op duimpje!

Xaph wat een scheet zeg!

Ik hoop dat ik dit keer beter weeen op kan vangen de vorige keer kwamen ze zo snel van knie tot schouder en moest ik plat ctg De vlos was ergens anders druk met een bevalling dus lag nogal lang aan de ctg, toen ik van t bed mocht was het al zover toen moest ik er weer op, heheh dat was niet makkelijk dat bed leek zooo hooog!

Ik vind het nu wel echt spannend morgen alweer 35 weken aan de ene kant gaat t supersnel als je terug ijkt maar aan de andere kant duurt t nog lang en wil mijn beebje graag vasthouden... maar ja dat gevoel hoort erbij en zullen jullie ook allemaal wel hebben.

17. tihany

tihany Fanatiek lid

25 jan 2007
    1.465
    0
    0
    zorgkundige
    Belgisch Limburg
    heb daar ook last van, maar volgens mij gyn zou dat aan m'n bekken liggen.

18. bo2008

bo2008 Niet meer actief

vind het mega snel gaan anders hahaha

ben zoo moe meiden! KAN NIET MEER me dochter loopt hier lekker rond maar mama is zo moe kijk uit naar haar slaapje dan duik ik ook me mandje ff weer in

19. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Daar heb ik ook sinds een week of twee last van. Mijn vk begon erover dat het te maken heeft met de baarmoeder die dan zwaarder "hangt" en de bekken. Dus dan zal dat wel kloppen. En het zou ook met indalen te maken hebben, want dat gebeurt niet in een keer zei ze.

20. stella0610

stella0610 Actief lid

9 okt 2009
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Roosje: Ik had vannacht wel even kunnen inloggen, want ik kon de slaap ook niet vatten, al had ik geen pijn zoals jij. Had s middags een dutje gedaan, kennelijk niet zo slim. Ben nu helemaal brak en heb lichte hoofdpijn. Ga me direct zorgen maken dat mijn bloeddruk die hoofdpijn veroorzaakt, maar denk dat het het slaapgebrek is. Morgen weer op controle, dat is vroeg zat, of de pijn moet erger worden.

@xaph: waar is je banner? of ben ik de enige die hem niet kan zien. Hopelijk is wel alles goed.

Hier nu lekker alleen thuis, manlief is met dochter naar een kinderspeelparadijs - binnen. Lekker rustig dus. Ga zo de vluchtkoffer maar ns inpakken, want je weet het nooit.
    De klossen kan ik geloof ik vanaf week 37 halen, maar ik hoop dat morgen als mijn vader komt, we ze alvast mee kunnen krijgen. Kan hij helpen het bed te verhogen. Die klossen zijn trouwens gratis via je verzekering, zo heb ik begrepen.

Deel Deze Pagina