Juni 2010 mama's Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pompeloesje, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stella0610

stella0610 Actief lid

9 okt 2009
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Bramtim: poeh, wat moeten jij en je man ongelooflijk geschrokken zijn! Hopelijk blijft het geluk bij dit grote ongeluk in de buurt en gaat alles de komende weken goed. Heel, heel veel sterkte! Ik duim met jullie mee.

2. belin

belin Fanatiek lid

30 jul 2009
    1.477
    1
    0
    NULL
    NULL
    Bramtim ...... jeetje meis, wat zullen jullie geschrokken zijn en wat fijn dat de operatie geslaagd is ! Ik hoop met heel mn hart dat jullie kleine mannetje nog ff lekker blijft zitten. Doe kalm aan en ik duim met jullie mee. Sterkte en een dikke kus voor jou !

3. welcomehome

welcomehome Niet meer actief

Bramtim heel veel succes zal hard duimen voor je

4. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

Bramtim hier wordt heel hard voor jullie geduimt door mij en mijn man.
    Gelukkig is de operatie geslaagt. Wilde ff kijken voor t slapen gaan en lees ik je verhaal, was ff in shock. Kleine jongen hou je vast aan je mama he! Voor zeker nog 10 weken.

Knuffel voor jou en je man die zou ook wel giga geschrokken zijn.

duim, duim, duim

5. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    Jullie weten niet half hoe goed jullie berichtjes mij doen. Dankjewel dames.
    Ik hoop dat jullie niet gaan twijfelen aan je eigen zwangerschap en zal ook zo min mogelijk over mezelf vertellen.
    Dit is zo zeldzaam en puur een complicatie van de asherman die niemand had voorzien he. Niet twijfelen. Jullie krijgen allemaal juni babies en ik ga voor een late april. Elke dag die we krijgen is er eentje en ga vandaag ook heel trots en gelukkig naar bed.

Vanmorgen trouwens mijn manneke voor het eerst aan de buitenkant voelen schoppen. Geweldig moment zo net voor de operatie.

6. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

K ben blij dat onze berichtjes je een beetje kunnen helpen.
    Twijfelen dat doen we denk ik tog wel, dat hoort erbij. Het wordt mijn 3de keer en twijfel nog.

Ik hoop als jullie later nog een keertje een babytje willen krijgen het allemaal opgelost is of kan dat niet? Maar eerst moet deze kleine man nog lekker warm bij mama blijven zitten dat is het belangrijkste.

Ik voel mijn kleine meid ook sinds een paar dagen (als ik t geluk heb dat ik haar voel) aan de buitenkant, vooral aan de zijkanten.

Je kleine man zei tegen je, ik blijf hier mooi nog ff zitten mama.

En daar hopen we en duimen we allemaal voor

knuffelllll en een kus voor je kleine mannetje

7. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

Bramtim: ik hoor wel graag je verhalen hoor.
    En ik denk de andere ook we leven allemaal met jullie mee.

8. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

Hoop dat ik je nog ff aan t lachen kan brengen (wel voorzichtig he)

Mijn kleine meisje die mee duimt voor jullie

(sorry breng graag iemand aan t lachen, zeker na wat je allemaal hebt meegemaakt)

9. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    niks geen sorry roosje. Je moet doen wat je gevoel je ingeeft.
    Ik ga geweldig genieten van jullie verhalen over shoppen, kamertjes inrichten, buikfotos etc etc want dat zal ik allemaal gaan missen.

Maaaaar als dat inhoudt dat onze zoon levend geboren gaat worden en over een hele tijd thuis in zijn bedje mag liggen, heb ik dat er graag voor over. Hoop nog een heel kinderleven bij elkaar te mogen shoppen.

Oh wij hebben altijd gezegd dat we maar 1 kindje willen en dat is onze man. Op hem en deze zwangerschap richt ik mij en over de toekomst wil ik nu nog echt niet na gaan denken. Enige wat ik weet is dat ik dan weer heel snel een bandje zou gaan krijgen maar ik wilde daar niet op vooruit lopen. Even eerst deze zwangerschap afronden en kijken hoe het loopt. Daarna zien we wel weer verder.

Ik leef nu echt van dag tot dag de komende tijd.

10. bo2008

bo2008 Niet meer actief

Bramtim meis wat een shock ! Helpt
    het een beetje al ik zeg dat een meid van me andere forum net bevallen is van en prachtige zoon die ds echt de hele zwschap
    ook plat heeft Gelegen en we samen de weken dagen hebben mee geleefd , ze had een verstreken bm mond en zon bandje hielp al niet meer we hadden de 26 weken bereikt en met 37! Weken zat ze nog! Dus meid haal hier hoop uit want dit is één wonder verhaal wat ik van dichtbij heb gehoord en gelezen en jij bent mij wonderverhaal nummer 2 het word niet makkelijk en soms zie je het even helemaal niet meer zitten maar stor je hart uit bij ons want wij zijn er voor je , we praten je er door heen meid ik duim me rot
    voor
    je en wat super dat de operatie is gelukt tot dusver dus die hidernis is binnen nu op na de 26 weken en dan kijken we weer veder maa blijf geloven in je lichaam en in jezelf je kindje zal bewaakt worden door jouw vlindertjes dikke hug van foekie83 allias bo xxxxx

11. Mause

Mause Actief lid

8 jan 2009
    319
    0
    0
    manager
    De Meern
    Bramtim, heel veel sterkte de komende tijd, doe rustig aan en ik duim me suf dat jullie kleintje zich stevig vasthoud, daar binnen!

Liefs, Mause

12. minifien

minifien Bekend lid

19 jul 2009
    785
    0
    0
    brabant
    Jeetje Bramtim, ik kreeg enorm kippevel toen ik je verhaal las. Wat zal dat schrikken zijn geweest voor jou en je mannetje!!
    Maar gelukkig is de OK goed gegaan en de kleine zal zich vast houden aan jou, want daar duimen wij allemaal enorm voor!!!!!
    Laat je nog eens wat van je horen???
    Heel veel succes en ik duim voor je,
    Liefs Minifien

13. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    @ sabine25: Dan ben jij bruidje nr. 4! Super meid! :D

@ Moettie: Fijn dat alles goed is met jullie …… kleintje ;) En het is inderdaad niet erger om binnen 2 weken terug te mogen. Dan mogen wij ook pas gaan. Kunnen we samen aftellen, hihi. :)

@ Bramtim: Wat een verhaal zeg! We duimen enorm hard voor je dat alles goed blijft gaan. Kleine man, hou je nog maar minstens 10 weken stevig vast!
    Mijn moeder heeft tijdens haar zwangerschap van mij 6 maanden verplichte bedrust gehad, maar om andere redenen. Op 3 maanden had ze weeën en ze heeft toen ook nog 3 maanden elke dag bloedverlies gehad. In die tijd moest zij in het ziekenhuis blijven, hetgeen haar heel moeilijk viel: mijn zus was toen 3, mijn vader moest een paar keer geopereerd worden, haar moeder stierf ondertussen (zij mocht vanwege de bedrust ook niet naar de begrafenis). Maar ze heeft er alles aan gedaan om de zwangerschap tot een goed einde te brengen. En dat is haar gelukt! De gyn dacht dat ik ook al begin april geboren ging worden, uiteindelijk heb ik half mei pas van mij laten horen.
    Zij heeft ook veel moeten missen, maar de geboorte van een gezonde dochter was haar veel meer waard.
    Heel veel sterkte meid! En als je nood hebt om je verhaal neer te schrijven, doe dat gerust!

@ hier: Ik denk dat baby gisteren net als mama heel moe was en daarom niet veel bewogen heeft. Gisterenavond nog wat plofjes, maar niet veel meer dan dat. Vanmorgen heeft baby weer flink geschopt en heb ik het langs buiten zelfs 2x gevoeld! Joepie!!! Onderweg naar m’n werk in de auto ook nog flink wat gevoeld. Ben weer helemaal gerust nu :D

14. duimpje

duimpje Bekend lid

25 sep 2009
    604
    5
    18
    @bramtim: Wat zullen jullie geschrokken zijn! Fijn om te lezen dat de operatie goed is gegaan. En gewoon je verhaal/frustraties e.d. blijven vertellen, is alleen maar goed voor je. Heel veel sterkte om toch deze gebeurtenis een plekje te geven want het is niet niks natuurlijk.

15. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Jeetje Bramtim... wat een verhaal zeg :(

wat zullen jullie bang geweest zijn en nog denk ik zo.

ik hoop dsat je je kleine man nog heel lang in je buik mag houden liefst een week of 14 nog.....

luister goed naar de dokters en blijf lekker in bed en laat je maar verwennen door de verpleegsters en je mannetje...
    je verdient het wel om een beetje extra verwend te worden na deze ellende.

16. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    Juni 2010 mama's

Afspraken

Januari
    28-01-10: Pat 20 weken echo
    28-01-10: Stella0610 20 weken echo
    28-01-10: Mammavanesmee 20 weken echo
    29-01-10: Sabse 20 weken echo

Februari
    01-02-10: Stella0610 controle vk
    01-02-10: Mamamuts 20 weken echo
    01-02-10: Juudje27 20 weken echo
    02-02-10: Krissie2712 controle vk
    02-02-10: Yvy30 20 weken echo
    03-02-10: Silvia009 pretecho
    03-02-10: Moettie30 deel 2 echo
    04-02-10: JVtje 20 weken echo
    04-02-10: Meisje89 20 weken echo
    04-02-10: Rensie 20 weken echo
    05-02-10: JVtje controle vk
    05-02-10: Mammavanesmee controle vk
    08-02-10: Elisa 20 weken echo
    08-02-10: Moettie30 controle VK
    08-02-10: Desi23 controle gyn
    08-02-10: Belin controle gyn echo
    09-02-10: Manny211 20 weken echo
    09-02-10: Yvy30 controle vk
    09-02-10: Mause 20 weken echo
    09-02-10: Petatje controle gyn
    10-02-10: Nijntje1984 echo ZH
    10-02-10: Minifien 20 weken echo
    10-02-10: Pat controle vk
    11-02-10: Mause controle vk
    12-02-10: Gijsje deel 2 20 weken echo
    12-02-10: Silvia009 groei echo + controle gyn
    15-02-10: Tihany controle vk
    16-02-10: Maxi controle vk
    24-02-10: Meisje89 controle vk
    26-02-10: Funkie controle vk

Uitgerekend

2 juni: Duimpje
    3 juni: Bramtim geslacht ♂
    4 juni: Xaph geslacht ♂
    6 juni: Desi23 geslacht ♀
    6 juni: Silvia009 geslacht ♀ + ♂
    7 juni: Funkie geslacht ♂
    8 juni: Audrey23
    9 juni: Sabine25 geslacht ♂
    10 juni: Sannnniee geslacht ♪
    11 juni: Cycaa geslacht ♀
    11 juni: Stella0610
    12 juni: Scorpion geslacht ♂
    12 juni: MammavanEsmee
    13 juni: Dagdroom geslacht ♀
    13 juni: Belin geslacht ♀
    14 juni: Foekie83 geslacht ♂
    14 juni: Mnsy geslacht ♂
    14 juni: Femke28
    14 juni: Yustin geslacht ♀ + ♂
    15 juni: September1909 geslacht ♀
    16 juni: Gijsje
    16 juni: krissie2712 geslacht ♂
    16 juni: Pat
    16 juni: Tihany geslacht ♂
    16 juni: Sabse
    17 juni: Yvy30
    18 juni: Maxi geslacht ♀
    18 juni: Moettie30 geslacht ♪
    18 juni: Rensie
    18 juni: Suzie79
    19 juni: Nijntje1984 geslacht ♪
    20 juni: Mammamuts
    20 juni: Melanina
    21 juni: Priscilla R
    21 juni: JVtje
    21 juni: Juudje27
    22 juni: Meisje89 geslacht ♪
    27 juni: Vogelinnetje
    27 juni: Roosje23 geslacht ♀
    28 juni: Mause
    29 juni: Minifien
    29 juni: Petatje

42 Zwangere dames waarvan 2 van een tweeling
    11 prinsjes
    9 prinsesjes
    4 verrassingen

Vlindertjes

Lin71 kreeg na 15.5 weken een {)Ï(}

Aanpassing voor de lijst? Stuur mij een PB!

.

17. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Het aantal jongentjes en meisjes loopt aardig gelijk op! :)

@ Moettie: Jullie weten het geslacht ook maar je zet het niet op het forum, begrijp ik dat goed? Of hebben ze het nog niet kunnen zien?

18. dagdroom

dagdroom Bekend lid

30 jul 2009
    598
    0
    0
    @ Bramtin: Ik duim natuurlijk ook mee voor je kleine jongen.
    Dat hij nog maar lekker verder sterk mag groeien.
    Heel veel sterkte de komende tijd, en we hopen en duimen allemaal voor een positief einde.

19. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    Nijntje, wij willen het niet weten.....
    Dus heb ook geen idee of de vk het wel weet!

Bramtim, met zo'n bandje kan je een heel eind komen hoor!
    Maaruh, wel rustig in bed blijven liggen he!

Pat, Stella en Mamavanesmee Veel plezier met jullie echo!!!!

20. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Oh fijn, dan zijn jullie net als ons :D Wij hebben wel de indruk dat de gyn het vorige keer gezien heeft. Aangezien ze zo snel met haar echoding wegging... :)

Ga je vandaag fijn shoppen bij babydump? Ik kreeg gisteren een catalogus van babydump in de bus (niet aangevraagd nochtans, maar wel leuk ;)) en daar zat een paar babysokjes tussen. Mijn vriend is er helemaal weg van :D

Deel Deze Pagina