Juni 2010 mama's Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pompeloesje, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xaph

Xaph Bekend lid

3 okt 2009
    876
    1
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Nou nog eentje dan :p Hier staat ze mooier op want deze heb ik met mijn echte camera gemaakt ipv uit de losse hand met mijn telefoon.

2. Xaph

Xaph Bekend lid

3 okt 2009
    876
    1
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Oei, das te vroeg hoor! Ff volhouden Roos en miniRoos! En als het blijft voelen als weeen zou ik meteen de vk bellen. Misschien moet je dan wel aan de weeenremmers :(

3. Juudje27

Juudje27 Bekend lid

14 mei 2007
    762
    0
    0
    @ Roosje, sterkte... Hoop echt voor je dat de baby nog even blijf zitten.

4. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

t is weer afgezakt maar hou t nu wel in de gaten want t is tog echt nog te vroeg voor mn kleine meisje.
    Moet nog veel te veel doen voordat ze mag komen. Zeker wachten tot 38 weken daarna is ze vanharte welkom dan is mn bed er en staat alles klaar

5. Xaph

Xaph Bekend lid

3 okt 2009
    876
    1
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Ik realiseer me ineens wat een hypocriet ik eigenlijk ben. Vaak als ik dingen van jullie lees dan denk ik 'dat ze de vk/gyn niet belt'. En dat terwijl ik vaak zelf eigenlijk te lang wacht ;)

Vandaag zijn we lekker opgeschoten met de babykamer. Als je de boel gaat inrichten merk je pas dat je toch wat dingen mist. Ik had bijvoorbeeld wel billendoekjes, maar geen doosje daarvoor. Dus net weer een hele zwik spulletjes besteld bij een webwinkel :p

Mijn man is nu de boel aan het wassen. Morgen even langs de bouwmarkt voor een gordijnrail en dan kunnen die ook opgehangen. Verder zijn we zo goed als klaar! Een lekkere stoel moet nog opnieuw bekleed maar dat heeft geen gillende haast.

6. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

ik bel de vk nog niet moet t 100% zeker weten dat t nodig is heb 2 bevallingen gedaan dus weet wat wel en niet hoort maar dit leek tog verdacht veel op mn bevalling van jesse dus maakte me echt ff bang maar na 2 weeen ga ik niet gelijk bellen ff kijken wat erna komt.

Hier wel een doos voor de doekjes heb je geen baby doos van prenatal gehad? Daar zat ook een doos in

7. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

7 meiden online en dan zooooo rustig ???

8. Xaph

Xaph Bekend lid

3 okt 2009
    876
    1
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Nee, ik heb geen enkele gratis doos gehad. Ik heb ooit een keer zo'n gratis verhuisdoos besteld en toen kreeg ik nog jaren erna allemaal ongewenste reclame. Dan betaal ik liever een paar euro en koop ik het zelf :p

9. Xaph

Xaph Bekend lid

3 okt 2009
    876
    1
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Ik laat ZP vaak in een tabblad openstaan en kijk dan af en toe of er nieuwe berichten zijn. Ik ben ondertussen dan wel andere dingen aan het doen maar verschijn dan volgens mij wel als 'actieve gebruiker'.

10. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

t is weer iets rustiger gelukkig nou ja 1 voordeel er aan mn koffer staat klaar hahaha

t heeft me wel wakker gemaakt dat t allemaal zo dichtbij komt nu
    Nog maar ff genieten van mn buik zolang t kan tis de laatste keer dus ja daarna nooit meer een baby in mn buik

11. Xaph

Xaph Bekend lid

3 okt 2009
    876
    1
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Meid, je bent pas 23 toch? Tegen de tijd dat je kids op de middelbare school zitten ben je net zo oud als ik (oeps, confronterend!!!). Dan begin je gewoon aan je tweede leg :p

12. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

3 nov 2009
    7.182
    6.580
    113
    Roosje, misschien is het tijd voor wat ontspanning. Als ik hier op het forum lees wat je de hele dag allemaal doet en hoe vaak je hier iets typt, is het misschien verstandiger om nu even aan jezelf te gaan denken en te rusten. De berichten op het forum staan er morgen ook nog wel en de katten lopen niet weg.

Niet tijd voor een deeltje 3? Grote kans dat er een golf bevallingen aan zit te komen de komende tijd en dus kunnen we een nieuw tijdperk inleiden. Ik maak er dadelijk één aan.

13. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

hahaha xaph k weet hoe duur kids zijn dus 3 is genoeg zeker als er een meid bij zit die straks maybe net als dr moeder van shoppen houdt.

@ Vogelinnetje als ik ontspan zit ik lekker met de laptop op de bank zoals nu dus dan ga je vanzelf naar hier en dan lekker kletsen

14. bo2008

bo2008 Niet meer actief

hij was verleden week perfect zoals altijd 120/66
    de keer daarvoor was die te laag 110/55 ofzo dat is laag voorn mijn doen
    maar nu heb ik zoiets van ik moet aankoomende week naar de vk dus kijk ik dan wel wat die doet
    maar als ik me echt zorgen maak bel ik wel meteen

15. bo2008

bo2008 Niet meer actief

wahha okay nu ga ik twijfelen.....morgen ff bellen anders maar zie niet contant die sterren alleen op een moment ..alleen weet niet wat dat moment was..

16. bo2008

bo2008 Niet meer actief

wauw wat een mooie kat
    heb niks met katten maar deze vind ik mooi!

17. bo2008

bo2008 Niet meer actief

wou het eigelijk niet zeggen:p
    nee joh het is al fijn als je ff je hart kan luchten toch
    ik denk ook elke keer als ik iets lees belluh! en zelf doe ik het niet...
    ben benieuwd naar het kamertje!
    hier nog wat kaal maar weet niets om het leuk op te vullen
    zoek een babyblauwe of zilveren luierzak...iemand?

18. Xaph

Xaph Bekend lid

3 okt 2009
    876
    1
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Dank je! Is een Britse korthaar. Een vriendin van ons fokte ermee maar madam was nogal ondeugend en had een paar 'slipnestjes' (zo heten die dingen toch Roosje?) Na het laatste nestje kon ze niet meer met de andere poezen overweg. Toen moest ze de hele dag alleen in een hokje zitten, zo zielig! Mijn man zag haar en was meteen verkocht :p En die vriendin was allang blij dat ze weer een goed huis weer had gevonden want die was ook echt gek op die kat.

Naar andere poezen toe is het dus geen lieverdje maar naar kinderen gelukkig wel. Die vriendin heeft zelf twee kinderen en daar was ze heel geduldig mee, ook als ze vervelend waren. Als het haar echt te gek werd doet ze d'r oortjes plat en loopt ze de kamer uit. Ik heb er dus vertrouwen in dat ze ook met ons kindje heel lief zal zijn!

19. Xaph

Xaph Bekend lid

3 okt 2009
    876
    1
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Nu toch maar naar deel 3 :)

Deel Deze Pagina