Juni 2010 mama's Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pompeloesje, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    @Bramtim: Wat een verhaal, wat moet dat verschrikkelijk zijn geweest. Ik hoop heel erg voor jullie dat alles zo goed blijft verlopen als tot nu toe en dat jullie mannetje goed blijft zitten en door groeit!! Sterkte de komende tijd meis!

2. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    Bramtim,veel sterkte en ook hier ga ik heel hard duimen! Die kleine man moet nog minstens 10 weken in mama's buikje blijven! kaarsje wordt aangestoken en voor jou een dikke knuffel!

3. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    Wat zijn jullie lieeeeeef!!!!
    We blijven ook alleen maar positief denken! Dus jullie berichten doen echt heel erg goed. Gyn kwam vanochtend nog even langs en hij gaat voor 37 weken (maar vertelde er wel bij dat het nog steeds elk moment mis kan gaan).
    Mocht het alsnog mis gaan dan stellen we ons gevoel wel bij.

We hebben een plekje op het web gereserveerd voor onze kleine man. Zo kan iedereen zelf kiezen of ze willen weten hoe het met ons gaat. www.fabertje.webs.com

We hopen dat deze pagina zich gaat vullen met alleen maar goed nieuws en een gezond klein Fabertje (onze achternaam)over heel veel weken.

Hier met jullie wil ik zoveel mogelijk genieten van de normale babydingen en lekker meekletsen. Onze man zal geen juni baby worden maar jullie zijn wel de meiden met wie ik ons verhaal wil delen.

Nog een keer allemaal super bedankt voor de lieve woorden. Dat doet zoooooo goed.

4. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    @ bramtim

Wat leuk dat jullie een website gemaakt hebben! Ga zeker af en toe eens een kijkje nemen voor te zien hoe het gaat.

5. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

@Bramtim. Wat heftig zeg!!! Fijn dat t nu goed lijkt te gaan; hou vol en probeer te genieten.
    Je kan hier natuurlijk altijd je zorgen / angsten opschrijven; zo'n forum is niet alleen voor leuke dingen...kan me ook voorstellen dat je hier vooral gezellig wil beppen over kwaaltjes en babyspulletjes. Ik hou je website iig regelmatig in de gaten.

Ik heb vanmiddag 20weken echo...spannend!!

6. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

@ Bramtim ik heb ff iets in je gastenboek gezet ;)

Ben nu op mn pakketjes aan t wachten er komen er 3.

van de prenatal, babydump en mn luiertas.
    Vorige week donerdag besteld maar niet gedacht dat het in 1 dag zou komen

kom zo weer ff kletsen hoor.

Iedereen met een echo heel veel succes

7. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    De babyphone is dinsdag binnen gekomen. Kan hem nu helaas niet uitproberen :)
    Ben wel blij dat kamertje, box al in huis zijn en dat de wagen in bestelling is.
    We laten nog wel even alles in de doos zitten. Maar stiekem kan ik niet wachten op de dag dat ik alles mag uitpakken en uitproberen.
    Op de afdeling liggen vooraan ook een paar babytjes die erg hard kunnen huilen. En daar geniet ik van. En het ziekenhuispersoneel is zo ongelooflijk vriendelijk en leven intens mee. En ik verveel me geen moment.

8. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

Jaah 2 van de 3 pakketjes zijn binnen :D :D
    alleen zaten er de mutsjes en sokjes niet bij deze waren er niet meer maar dat geld wordt terug gestort.

Wat heb ik nu besteld:

mn super mooie roze luiertas (handgemaakt)
    een roze met wit pakje maatje 50
    slofjes ook roze natuurlijk
    een aankleedkussen hoes fuchsia
    een dekentje licht roze
    een lakentje met roze gehaakte bloemetjes erop
    een hoeslakentje voor de wieg ook roze hahahaha
    rompertjes met girl erop
    boekje: met wat zit er in de buik van mama

t pakketje wat nog moet komen bevat:
    een rompertje met erop: papa's beste vriendinnetje
    een shirt met mama's prinses erop
    een hoeslakentje voor de wieg kleur fuchsia
    een ligding (hoe je t ook noemt) voor in bad
    en een fuchsia met lichtroze boxkleed

zelf hebben we al een eerste roze jurkje gekocht en ook al een roze jurkje gekregen.

Dus alles roze :) hihihihi

9. Mause

Mause Actief lid

8 jan 2009
    319
    0
    0
    manager
    De Meern
    Zó Roosje, jij bent al flink losgegaan! :D

10. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

Ik hoef niet veel te hebben maar ja sommige dingen moeten wel nieuw want heb alles voor een jongen en niet voor een meisje dus ik mag ff los slaan hihihi

zo wil ik nog wel een schommelstoel van fisher price dit vooral voor t gemak voor mezelf want heb straks 3 kinderen onder de 4 jaar.

Maar ja een badje enzo heb ik allemaal al. ook een wagen

vooral nu nog meisjes kleding en wat nieuwe flessen en dan ben ik al een eind klaar

11. yvy30

yvy30 Bekend lid

2 okt 2008
    549
    0
    0
    Limburg
    Hallo mede-mama's!

Allereerst wil ik Bramtim heel veel sterkte wensen, gelukkig is de cerclage gelukt en doet jullie ventje het goed daarbinnen in je buik! Ik heb meteen op je site gekeken en een berichtje achtergelaten, en zal regelmatig even spieken hoe het met jullie gaat. Hoe gaat het met papa? Die zal toch ook flink geschrokken zijn, lijkt me.

Gelukkig verder wel goed berichten wat betreft de 20 weken-echo's. Hier beginnen de zenuwen weer langzaam op te spelen, nog vijf nachtjes slapen....

Het zal misschien al eerder ter sprake gekomen zijn hier, maar hoe veel zijn jullie tot nog toe aangekomen? Ik heb er al zeven extra kilo's aanplakken, het minder kunnen sporten en de feestdagen zijn daar denk ik toch mee schuld aan. Ben benieuwd waar de teller op eindigt aan het eind van de zwangerschap.

12. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    dikke knuffel Bramtim. Krijg rillingen van je verhaal! heb je site ook bij men favorieten gezet! en hopelijk kunnen we goed nieuws blijven lezen tot 37 weken (of later) :)

Hier hebben we juist de pretecho gehad! En ik blijf lekker op de ROZE wolk zitten!
    Wij worden trotse mama en papa van een prachtige dochter!:) :D

13. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    @ bramtin,heel veel sterkte gewenst.....

onze 20 weken echo was gister,alles was goed,en alles zat erop en eraan,het geslacht wil ik niet weten.
    wel kregen we te horen dat de kleine dwars ligt...dit kan nog veranderen schijnbaar....
    pfffff,ik was echt zenuwachtig,durfde pas vrij te ademen toen ik ons mupke zag bewegen,en hoorde dat alles goed was...

dames die nog een echo voor de boeg hebben,veel succes en geluk,en tevens veel plezier..

groetjes petra

14. stella0610

stella0610 Actief lid

9 okt 2009
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag de echo gehad. Alles is helemaal goed. Alle teentjes, vingers, organen etc. zitten er op en eraan! En tot mijn grote verbazing is het een jongetje! Geen twijfel over mogelijk. Ben vandaag dus bezig mentaal om te schakelen, maar voel me al wel heel gelukkig.

Wilde eerst echt geen pretecho gaan laten maken, maar na vandaag denk ik, nou wil misschien nog best een keertje spieken in 3D...

Stella

15. stella0610

stella0610 Actief lid

9 okt 2009
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Bramtim: Wat fijn dat je zo positief kunt blijven denken! En hopelijk wordt het inderdaad 37 weken. Heel veel sterkte!

@Petatje: Mooi, hadden ze het toch goed gezien! Geniet maar van je roze wolk! Ik ben bezig de blauwe wolk te beklimmen...

@Pinter: fijn he, zo'n mooie echo!

Stella

16. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

Een jongetje Stella :D (speciaal in t blauw voor jou)
    Die zijn zo heerlijk, helemaal dol op mama tenminste mijn jongens wel.
    Ze weten alles zo te zetten dat mama heel moeilijk boos kan zijn.
    Een echte harte dief en een charmeur. Dat zit er al snel in

hadden jullie stiekum een voorkeur? Of had je t gevoel dat t een meisje zou worden? Je hebt straks een koningskoppel. Een jongen en een meisje

Wij krijgen na 2 jongens een meisje dus sla helemaal los op roze na 2 keer alles blauw groen en stoer te doen mag nu eindelijk alles schattig zelf mn man wil alles schattig en roze hihihihi

zag nog meer goede echo's wat geweldig ik heb mn 20 weken echo pas 19 feb als laatste volgens mij maar ze had al een beetje gekeken en dat zag er goed uit, dus ben wel redelijk gerust erover.

17. stella0610

stella0610 Actief lid

9 okt 2009
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Roosje: voor jou in het roze: ik had inderdaad de voorkeur voor nog een meid...maar dacht het zelf ook. Mijn man overigens dacht dat het een jongen zou zijn, ben nu veel moeier dan de vorige keer. Het lijkt me nl. voor mijn dochter leuker om een zus te hebben, aangezien het leeftijdsverschil ook al 4,5 jaar is. Je hoort vaker dat zussen met elkaar op vakantie gaan dan broer en zus.
    Maar mijn dochter vindt het wel heel erg leuk. Het maakte haar niets uit en haar vriendinnen hebben ook een broertje.

18. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

ik had bij mn 2de ook een voorkeur voor een meisje, vooral omdat ik een echt meisje meisje ben, dus moest ook een omschakeling maken. wist t pas met 31 weken maar had altijd gedacht dat de 2de een meisje zou worden. Ben dol gelukkig nu hoor met mn 2 jongens.
    En nu nog een meisje dan is mijn gezin compleet

19. mammavanesmee

mammavanesmee Actief lid

1 mrt 2009
    437
    0
    16
    @bramtim: wat een verhaal! Hoop dat alles goed blijft gaan en de kleine nog lekker lang blijft zitten. Sterkte!

Hier vandaag ook de 20 weekse echo gehad. Alles lijkt goed te zijn. Ze konden alleen het ruggetje niet goed beoordelen en daarom mag ik volgende week donderdag nog een keertje komen.
    Weten ook wat het wordt, maar dat plaats ik hier liever niet ivm evt meelezers ;)

20. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    bramtim,wat heftig zeg.Ik vind het zo knap dat je positief blijft.Heel erg veel sterkte en ik ga echt voor jullie duimen.Ik heb je site opgeslagen en hoop dat ik je positieve verhalen kan blijven volgen.Dikke knuffel!

Ik was vanochtend onderweg naar de tandarts (voor een zenuwbehandeling,brrr)maar had helemaal niet in de gaten dat het zo glas was,ben ik keihard gevallen,gelukkig op mijn kont en elleboog maar was zo gigantisch geschroken,het 1e wat er door me hoofd schoot was die kleine,dat ik bij de tandarts spontaan in tranen uitbarste,pffff Heb de gynecoloog gebeld maar had nergens last van,geen pijn of steken ofzo dus hoefde niet langs te komen,ben er heel de ochtend door van slag geweest!

Ik vind het trouwens best apart om te lezen dat er mensen zijn met een voorkeur voor een J/M,ik bedoel het niet verkeerd of verveelend ofzo hoor maar ik ken dat gevoel zelf helemaal niet.Mischien omdat dit ons 1e kindje is hoor.

Deel Deze Pagina