Juni 2010 mama's Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pompeloesje, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cycaa

Cycaa Actief lid

15 jan 2008
    484
    0
    0
    In between jobs
    Zuid-Holland
    Goedemorgen dames,

Het is schandalig dat het me weer niet is gelukt om elke dag iets te schrijven. Ik zit geloof ik niet in de beste periode. Veel gedoe op mijn werk, ik had een vrij hoge functie en die is per direct overgenomen door iemand die werkt in Engeland. Het is een politiek spel waar ik de dupe van ben. Ik baal hier behoorlijk van en ben aan het kijken hoe ik dit op kan lossen. Jammer genoeg ben ik te gevoelig voor dit soort dingen dus zit er erg mee in mijn maag. Maar genoeg over mij. Hier komen de reacties.

@Priscilla, fijn dat de 20 weken echo goed was. Dus jouw dochtertje is ook ziek geweest, best slopend he als je dan ook nog eens zwanger bent.
    us jouw dochtertje is ook ziek geweest, best slopend he als je dan ook nog eens zwanger bent.

@Moettie, gefeliciteerd met de goede echo. Leuk dat jullie het geslacht een verrassing laten zijn.

@Krissie, ook al een goede echo, heel fijn. Geniet van je blauwe wolk.

@Desi, vervelend dat je al in de ziektewet zit maar dit is het beste. Probeer er iets leuks van te maken.

@Bramtin. Zoo wat een verhaal, daar schrik ik echt van. Vreselijk die onzekerheid. Oh wat een pech dat het draadje niet is blijven zitten. Ik duim voor je dat de kleine zich rustig houdt de komende weken totdat je de kritieke fase voorbij bent. Ik leef erg met je mee.

@Trouwen, leuk hoor dat er al 3 gaan trouwen in maart. Ik kijk nog steeds met heeeeel veel plezier terug op onze dag. Het is erg speciaal.

@Roosje, jij heb echt al veel gekocht, leuk!

@Pinter, ook al een goede echo, gefeliciteerd. Bij mij ligt ons meisje ook dwars, dat kan alle kanten nog op gaan hoor.

@Stella, gefeliciteerd! Kan me voorstellen dat je even moet omschakelen als je een meisje had verwacht maar het went vast snel.

@Mamavanesmee, jij ook gefeliciteerd met de goede echo.

@Gijsje, wel een beetje voorzichtig doen hoor!

@Buiken voelen, bij mijn vorige zwangerschap was ik er erg op gefoccused, gek werd ik ervan en nu maakt het me niet zoveel uit.

@Femke, jij ook gefeliciteerd met de echo. Is je dochtertje inmiddels weer opgeknapt?

@Meisje89, jammer dat je er niet kan blijven werken. Het is ook altijd goed voor je sociale leven om aan het werk te zijn. En sterkte met je kat

@Mamamuts, dat is even schrikken met het bloedverlies! Plezier en succes bij de echo.

@Susy, welkom!

Zo dat was een lange update maar je eigen schuld dikke bult. Ik ga nu even de advocaat bellen, spannend.

2. welcomehome

welcomehome Niet meer actief

Bramtim ik wil je veel succes wensen wat zal het zenuwslopend zijn
    Klien mannetje hou je lekker vast aan mama

We zijn vandaag in ondertrouw gegaan we gaan 18 mei trouwen in maart was geen plaats meer en in april zijn me schoonouders er niet en die willen we er graag bij hebben

Voor de gene die vandaag een echo hebben veel plezier met het zien van jullie wondertje

3. desi23

desi23 Bekend lid

1 jul 2006
    670
    0
    0
    verpleegkundige
    zaandam
    ach bramtim, ik hoop zo dat de kleine nog even blijft zitten, ik duim echt heel hard voor jullie, wat vreselijk deze onzekerheid, wat een ellende meid!nou we denken aan je!!

4. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    @ belin: Hi hi, precies echt de zon die naar Limburg gestuurd is :D

@ Meisje: Ja die wachttijd is ambetant he... Ik heb het geluk gehad na mijn interim onmiddellijk te worden gecontacteerd door mijn huidige werkgever. Daar had ik onmiddellijk een startbaan van 1 jaar, dus dan is die wachttijd ruim voorbij.
    Ik heb dus ook met dagcontracten gewerkt... Kreeg wel van een hele week opgestuurd, maar moest dus 5 contracten per week tekenen.
    Hopelijk vind je snel iets nieuws! ;)

@ bramtim: Hopelijk blijft kleine man toch nog een paar weekjes zitten. Als je nu heel veel drinkt, kan je dan op de een of andere manier meer vruchtwater krijgen? Vind het wel heel moedig van jullie dat jullie de natuur zijn gang laten gaan! Dikke knuf meid! En kleintje, blijf nog maar een paar weekjes bij je mama hoor! 't Is daar lekker warm en er wordt goed voor je gezorgd.

@ hier: Vannacht niet geslapen! :x Om 10u erin gekropen om fris te zijn voor vandaag terug te gaan werken. Om 1u lag ik wakker en kwam gewoon niet meer in slaap... Klaarwakker! Tot ik wilde opstaan en mij een half uur verslapen... Het enige half uur dat ik nog geslapen heb sinds 1u ;)
    Voordeel van zo lang wakker te liggen is dat kleine man of meid zeer druk aan't schoppen was en daar dan maar van genoten heb :)

5. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Bramtim, onze duimen blijven draaien !!!

Nijntje, normaal zou ik over een maand proefcontract krijgen, maar blijkbaar mogen ze geen contracten geven dus zou dat dan zowiezo al niet gehad hebben. Echt klote! Doet nu best raar, opeens niet meer moeten/mogen gaan werken. Zal de klanten nooit meer zien :s Terwijl ik met een aantal toch een hele band had ondertussen! Echt vreemd...

Jammer dat je zo slecht slaapt! Vervelend he, om dan zo in bed te liggen woelen :)

Voor de dames met hun echo's vandaag: geniet er van!! (over 3 dagen zijn wij ook weer aan de beurt, hihi!)

Heeft nog iemand waar de bm onder de navel zit nog? En waar de bm/baby? op de blaas duwt? Voel het soms met wandelen dat het gekneld zit, dat mn broeksriem of de rand van mn broek echt vervelend zit. Terwijl zo'n zwsbroek toch al best laag komt. Leek vanmorgen wel of het eruit ging vallen zo laag zit alles!

6. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Mijn baarmoeder is volgens mij een stukje boven mijn navel nu. En de druk op m'n blaas is nu minder dan de eerste weken.
    Maar een collega van m'n zus heeft ook alles heel laag zitten. Met de echo zag de gyn in eerste instantie niets omdat hij op de 'gewone' plaats aan't kijken was. Maar zij heeft ook een erge druk op haar blaas hierdoor.

7. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Ja baby lag met 16wk echt compleet in mn bekken. En zoals het nu voelt, ligt ie daar, 4wk later, nog steeds! Is best vervelend!

Heb de vroedvrouw gebeld op antwoordapparaat om te vragen of dat kwaad kan, en of dat normaal is. Ze zal me vanavond dan wss wel terugbellen.

8. tihany

tihany Fanatiek lid

25 jan 2007
    1.465
    0
    0
    zorgkundige
    Belgisch Limburg
    @Bramtim: we leven met je mee. Hopelijk blijft je kleintje nog een tijdje bij je.

hier: ik voel de laatste dagen echt veel beweging. als ik rustig zit, is het van dat. heerlijk gewoon.

9. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Dag dames,

Vanmorgen de 20 weken echo gehad en alles zag er goed uit! :D Kindje ligt prima op schema en er waren gelukkig geen gekke dingen te zien.

Alleen hebben we 4 weken lang gedacht dat het een meisje werd, maar deze echo liet toch wat anders zien.... een jongen! :D
    Even omschakelen dus! Maar uiteraard helemaal blij natuurlijk.
    En volgens de vk die de met 16 weken een echo maakte, lag de placenta aan de voorkant, maar dat was ook niet zo... hij ligt gewoon aan de achterkant. :(
    Mmmm.... over zulke dingen kun je je toch niet vergissen lijkt me. Nou ja, tot nu toe ziet alles er verder keurig uit iig.

@sabine25; gefeliciteerd met jullie ondertrouw!
    18 mei is een prachtige datum om te trouwen, wij zijn 18 mei 2007 getrouwd ;).

@cycaa; erg vervelend als je op zo'n manier behandeld wordt, succes met het zoeken naar een oplossing!

@alle meiden met een goede echo; super!

@Bramtim; m'n duimen blijven draaien voor jullie.

Zo... ik ga ff shoppen voor het één en ander in het blauw, hi,hi! Ik dacht er mooi onderuit te komen, omdat we voor een meid nog alles in huis hebben... ach winkelen, zo vervelend is dat niet ;).
    Fijne dag nog allemaal!

10. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Super dat alles ok was!

En proficiat met jullie ZOONTJE !!

11. Mause

Mause Actief lid

8 jan 2009
    319
    0
    0
    manager
    De Meern
    Hey Mamamuts, wat fijn dat de echo goed was en gefeliciteerd met het feit dat jullie een zoon krijgen! Even omschakelen dus... :D Wel leuk hoor, heb je een alibi om lekker los te gaan met nieuwe kleertjes e.d.! Ben wel benieuwd / nieuwsgierig welke VK je had bij de 16 weken controle, die dacht dat de placenta voor lag en ook dacht dat het een meisje was? Mag ook per pb hoor! ;)

12. belin

belin Fanatiek lid

30 jul 2009
    1.477
    1
    0
    NULL
    NULL
    mamamuts, gefeliciteerd met je goede echo en met jullie zoon !

Desi, succes in het ziekenhuis

Bramtim, hoe gaat het meis ? Moet veel aan jullie denken. lekker bij mama blijven nog ff hoor, kleine frummel

Hier de hele nacht niet geslapen en mn mannetje ook niet. De hond werd opeens doodziek en kreeg het spaans benauwd, we dachten echt dat ze dood zou gaan. Heel de nacht met dr in de weer geweest en toen we op het punt stonden om de dierenarts te bellen werd ze rustig en nu is het net of er niks gebeurd is :( Gelukkig is ze weer gewoon de oude ! Mn mannetje is ook thuis gebleven dus we gaan zo ff proberen te slapen

13. Cycaa

Cycaa Actief lid

15 jan 2008
    484
    0
    0
    In between jobs
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd. Wel verrassend dat het een jongetje is!

14. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

heel ff reageer vanavond beter als ik meer tijd heb.
    Want ben druk met t schilderen van de kamer van de jongens.
    Dit was nodig omdat mijn oudste zn luier had uitgedaan en de inhoud op de muur had gesmeerd :(
    Moest nog wel gebeuren maar wou t later doen.
    Wordt rood met grijs een beetje cars achtig

@ Mamamuts een Jongen gefeliciteerd.
    Lekker winkelen nu :D Veel plezier en gelukkig was alles goed

Alle andere dames succes bij de echos hoop dat r goed nieuws komt zo :D

Ga hier weer verder schilderen (alleen) want man lief bakt daar niks van hahahaha

15. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    @ mamamuts: Gefeliciteerd met je goede echo en zoontje! ;)

@ Roosje: De muur verfklaar maken zal ook geen pretje geweest zijn... Neem wel op tijd je rust he. Ik schilder nu ook maar muur per muur en dat vind ik goed te doen. :)

@ belin: Ik heb vannacht aan je gedacht toen ik niet kon slapen, dan hebben we beide niet geslapen... Alleen om een zieke hond wakker zijn is natuurlijk vervelend. Gelukkig gaat het weer beter met hem! Kan geloven dat jullie geschrokken waren!

16. belin

belin Fanatiek lid

30 jul 2009
    1.477
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hey nijntje .....wat lief dat je s nachts aan me denkt ;) balen he, jij ook weer niet geslapen. Heb inderdaad ook wel van mn kleine meisje genoten want die liet zich ook goed voelen. Het is jammer dat we zo ver bij elkaar vandaan wonen anders konden we s nachts gaan zitten kaarten ofzo :p Ben ook blij dat alles met de hond weer goed gaat ....... ze wordt nu ook heeeeeeeeeel erg verwend :D

17. belin

belin Fanatiek lid

30 jul 2009
    1.477
    1
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag alweer 21 weken !!!!!!!!!!

18. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Belin, of een nachtwandeling met de hondjes maken. Worden we nog moe van ook en dan vallen we misschien in slaap erna :D

Ja, we verwennen onze beestje graag he. ;) Maar als de onze moet overgeven ofzo ben ik ook al ongerust. Maar zolang ze heel actief is, weet ik dat het goed zit. :)

19. belin

belin Fanatiek lid

30 jul 2009
    1.477
    1
    0
    NULL
    NULL
    Zou misschien inderdaad wel goed zij zo n wandeling ! Tja hier wordt ze ook verwend hoor en vandaag helemaal. Maak me ook snel ongerust en ben nu ook zeker blij dat ze weer zo levendig is .....

20. belin

belin Fanatiek lid

30 jul 2009
    1.477
    1
    0
    NULL
    NULL
    We gaan ff onze ogen dicht doen.....een nacht helemaal niet slapen gaat ons nu opbreken. Tot laters

Deel Deze Pagina