Zo, ben ook weer thuis, heerlijk gegeten. Roosje, wat ben jij aan het schrijven geweest meis, applausje waard hoor ! Wat ben je toch altijd lekker aan het schrijven over schoonmaken, haha, doe maar wel een beetje rustig he. Hoe is het met de kittens ? Wat fijn dat je geen migraine hebt. Heb je het dus wel na de bevalling weer terug gekregen ? ik had echt hoop dat ik er gelijk van af zou zijn. Geniet er maar lekker van dat je nu zo weinig last hebt. Zag dat je ook vroeg naar desi....ik kreeg een sms van dr toen ze uit het ziekenhuis kwam ( ze is mn buddy ) dat ze gelukkig naar huis mocht en dat dr bloeddruk niet gestegen was. weet eigemlijk ook niet waarom ze hier niet meer heeft gepost Nijntje, helaas meis, toch zelf koken Mn ouders hebben een flinke prak over maar is een beetje ver he ! Zo, nu ff lekker aan de thee
O ja, roosje, ik hou wel van voetbal, heb ook altijd een seizoenskaart gehad maar niemand van mn vriendinnen deelt dit gevoel met me hoor
@Roosje: ja zondag was redelijk rustig. Probleem is dat ik zelf als het lekker rustig is, niet stil kan zitten. Uiteindelijk zijn we 's middags nog een uurtje gaan zwemmen. Mijn dochter heeft steeds ouder-kind zwemmen gedaan, maar nu ze naar school gaat, kan dat niet meer. Wel gaat ze maandag a.s. aan haar eerste echte zwemles beginnen. Pff, jij hebt het ook druk zo het verven, schoonmaken en die twee kleintjes! Ik heb sinds vorige week -zeer luxe en decadent- een huishoudelijke hulp en daar heb ik afgelopen weekend echt van genoten. Zo hou ik energie over voor leuke dingen, ipv dat ik schoonmaak (zelfs al doet mijn man netjes de helft) en dan niets meer kan. Hier ben ik ook in afwachting van een pakketje met een nieuw badpak voor mijn dochtertje en wat zw-schapsshirts, want al mijn shirts en hemden worden te kort en die vind ik nu toch wel fijn, zo onder een bloes of trui. Hopelijk wordt het bij de buren bezorgd, want overdag zijn we pas na 3en thuis. Vandaag trouwens gebeld door een kdv (n.a.v. een belrondje van mijzelf over hoe het er mee staat) en een aanbieding gekregen, voor 3 dagen, maar niet de dagen die ik wil en 1 dag zelfs nog een maand later dan ik wil. Toch maar geaccepteerd, zodat ik op de wachtlijst stijg en de kans groter is dat het toch nog goed komt. De andere kdv-en vermoedden dat ze niets voor me zullen hebben. Daar wordt je toch niet goed van... Stella
@ Berlin, Ja ben flink bezig geweest maar ja moet wel bij blijven Ik schoonmaken. Ik haat het echt waar maar t moet allemaal en vindt t wel lekker om t van me af te schrijven. Heb 2 jongens die achter mn kont om rommel maken. Mijn katten kunnen er ook iets van dus ja dan moet je wel. En heb nu nog ongeveer 20 weken om mijn hele huis te doen, ik moet wel eerder beginnen vanwege mn bekken. Hoe groter de kleine hoe meer pijn ik heb. Mijn migraine nee niet na mn zwangerschappen maar door deze zwangerschap heb ik t dubbel terug gekregen. Had er tijdens mijn andere zwangerschappen niets geen last van. Maar zo erg als vorige maand is lang geleden heel lang. Gebruik gelukkig geen medicijnen moet telkens naar de dokter ervoor maar schiet er telkens in door mn 2 jongens. Met mn kittens is alles goed. Er liggen er nu 2 op mn buik. Nog 8 dagen dan mogen ze weg ik zou vooral Robbedoes missen (geef ze altijd een naam). De kittens heten: Robbedoes, Rocket, Raisa en Roosje (mijn nickname is naar haar vernoemd). Zal rustig zijn als ze weg gaan maar wel een kattenbak uit de woonkamer!!! Mijn andere kat moet nog een weekje of zo dan moet ze bevallen spannend Dit zijn voor de dames hun 2de en laatste nestjes. Behalve de jongste 2 die mogen het dan overnemen. Voetbal is niets voor mij, maar ja iedereen is anders he, gelukkig ook maar hahahaha. Ooh is ze jou buddy. gelukkig is alles goed met dr. Zag geen berichtje verder van haar en ben tog bijna 20 pagina's terug geweest. Hier net de thee op heerlijk. Nu ff genieten van mn kittens en lekker knuffelen de ene geeft kusjes. Moet nog steedds foto's maken. Ooh wat ben ik vergeetachtig.
@ Stella Ik wordt ook op zondag erg actief. Dan maak ik alles op wat voor de rest van de week is maar ja met 2 kids moet ik wel. Heerlijk zwemmen. Heb aan wedstrijd zwemmen gedaan, ben benieuwd of 1 van mn kids dit ook gaat overnemen van mama. Papa is de vecht sporter. Een hulp in de huishouding ooh lijkt me heerlijk! Ik begin nu maar straks is er een kraamverzorgster en die komt dan overal. Pff veel te veel wat moet gebeuren. Hoop dat je pakketje bij de buren komt dan. Ik bel gewoon man lief en vraag of hij komt. Hier geen kdv. Kan toch niet werken met mn bekken dus blijf ik lekker thuis bij de kids
oohhhh ze gaan dus bijna weg. Moet je niet huilen dan als ze weggaan ? Zou het niet kunnen hoor denk ik. Denk dat ik ze allemaal wil houden. Kon je makkelijk een nieuw thuis voor ze vinden ?
ik moet ze op internet zetten, maar de mensen moeten wel een contract tekenen en wil ze wel eerst gezien hebben pas de 2de keer krijgen ze de kitten mee Het is moeilijk aan de ene hecht je je meer als aan de andere, maar je houdt t in je achterhoofd dat ze tog weg gaan
Ik vind het knap van je hoor meis ! Wat goed dat je ze niet zomaar mee geeft. Heb dat bij 1 van mn katten ook gehad. Had eerst 2 gesprekken en toen belde ze dat we dr mochten halen. Bij mn andere kat echter ging het heeeeel anders. Die werd in mn handen geduwd, kon betalen en dicht was de deur :x kan er zo slecht tegen als mensen zo makkelijk met dieren omgaan !
Het is een keer mis gegaan dus daar heb ik van geleerd. Die had in na een gesprek diezelfde avond (tegen mn gevoel in) mee gegeven 2 weken later kwam ik er achter dat ze doorverkocht was. En zij maar dreigen tegen mij. Ik deed niets fout maar hun
He bah ....... dat wil je inderdaad niet meemaken ! Je kittens hebben het getroffen met iemand die zo begaan is met ze ! Ik ga naar mn mandje want word opeens heeeeeel erg misselijk pfffff. Slaap lekker meis
Mijn favo kitten woont bij mijn pa en ma "Tommie" een rode ex kater. Als hij me ziet springt hij in mn armen zo lief vanaf de grond zo in mn armen
Ja maar je hebt dan ook wel een heel uitgebreide post,wouw knap hoor! Wij hebben 3 hondjes,het zij reutjes dus die zullen geen pups krijgen maar kan het me voorstellen dat het best moeilijk is de kittens weg te doen en als je dan ook nog eens de verkeerde treft,bah vreselijk!
Hallo allemaal, Sinds zondag niet meer bijgelezen, ben iedere ochtend vroeg naar mijn werk gegaan ivm het slechte weer. Kon nu de verleiding nite weerstaan. @bramtim: hou vol kleine man..... blijf maar lekker bij mama! @ ego: maandag anderhalf uur intake gehad bij het KDV, voelde goed, dus onze kleine gaat daar zeer waarschijnlijk naar toe. 23 feb hebben we infosessie ivm ziekenhuisbevalling, ben zeer benieuwd. Verder ben ik de hele dag erg moe en ik weet niet hoe het met mijn bloeddruk staat, voel me goed dus ik hoop dat de bloeddruk lager is. Als laatste: helaas voel ik de kleine nog steeds niet, ERG frustrerend.... ben immers al 19 weken.....
Goeiemorgen Mini... Dat komt vanzelf wel.. Ik voelde hem ook bij 18 a 19 weken pas voor het eerst Hier gaat wel goed.. Al 3 dagen geen last van maagzuur gelukkig.. wel als ik heb gegeten dat het zeg maar blijft hangen maar iig van het zure branderige gevoel af. Alleen nu heb ik een gekneusde voet :S was erdoor heen gegaan en loop er moeizaam op. Helaas... Hoe is het verder met de dames???
Ik vind het echt knap dat je toen je 'ego' opzij hebt kunnen zetten. Want je hebt helemaal gelijk dit is veel beter voor jezelf en uiteindelijk ben je er ook nog gelukkig door geworden. Moet erg lachen om die parkeerplaats want ik heb ook een plekje in een garage gelijk onder het pand en dat hebben alleen de managers....
Ff snel. @Bramtin, ik vind het echt goed dat je zo positief bent. En ben erg blij dat het stabiel is. @Minifien, niet te druk maken hoor, ik voelde mijn meisje pas rond de 20 weken. Leuk dat het KDV goed aanvoelde. @Dorst, ik drink me ook het heen en weer niet normaal @Roosje, wow dat is echt een mega post Ik heb gisterenavond eters gehad die gingen laat we dus ben een beetje gaar. Zit nu thuis te wachten op de kraamzorg die om 9.30 een intake komen doen en daarna ga ik naar het werk. Fijne dag tot laters
@ roosje: We zijn niet naar babydump gegaan zondag omwille van de sneeuw. En de zon scheen zo mooi dat we onze wandelschoenen aangetrokken hebben en een flinke ronde met onze hond zijn gaan wandelen. En die vond het zo geweldig dat ze 's avonds geen kick meer gaf Ik denk dat Mixs en meggy een soort 9 maanden beurs is. Het gaat alleszins over info over zwangerschap (waar kindertoelage aanvragen, kinderopvang, kleding, ...) maar ook voor kleine kindje (fotoshoots, kleding, spelmateriaal, ...). Ben er zelf nog nooit geweest, dus weet niet hoe het gaat zijn. @ hier: Weer goed geslapen vannacht en voel me precies ook meer uitgerust vandaag. Ik heb wel vanmorgen een douche genomen ipv gisterenavond. Daar merk ik ook wel verschil van! Ondertussen weer wat steekjes onderaan in m'n buik, m'n banden weer waarschijnlijk. Vind het wel raar omdat ik nu niets heb gedaan buiten naar m'n werk gaan... Maar ach, we nemen het erbij En vandaag wordt ons hondje 2 jaar! Heb vanmorgen al fijn gespeeld met haar, maar nu zit ze dus thuis terwijl we werken zijn. Vanavond wordt ze getrakteerd op gemalen pens, is ze dol op! Wij zijn ook eerst bij de fokker een paar keer op bezoek geweest voordat we haar toegewezen kregen. Vind het ergens ook niet meer dan correct. En dan nog valt het moeilijk om mensen in te schatten. Want de baasjes van Nel haar zusje vielen zo goed mee zei de fokker, maar die is vorig jaar al herplaatst moeten worden. Ze hielden meer van katten en chiwawa's ipv basset hounds... Hebben toen even overwogen om ze te adopteren, maar omdat onze zo dominant is, kunnen we best alleen een reutje bij haar zetten. Maar omwille van de kinderwens is dit plan even uitgesteld.