Juni 2010 mama's Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pompeloesje, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mause

Mause Actief lid

8 jan 2009
    319
    0
    0
    manager
    De Meern
    hey, stond jij nog niet op het lijstje vermeld? Veel plezier iig! :)

2. Mause

Mause Actief lid

8 jan 2009
    319
    0
    0
    manager
    De Meern
    Dank je... ga morgen ook even naar de fysio (=schoonmoeder), die maakt dan even m'n nek los dmv massage, dat scheelt vaak al een hoop. Hoofdpijn komt bij mij echt uit m'n nek en schouders.

3. Xaph

Xaph Bekend lid

3 okt 2009
    876
    1
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Ja, wat een vent al he? Echt ongelooflijk dat die koffieboon nu al zo groot is als een melkpak!

@Melanina Leuk, 20 weken echo! Lekker zwaaien naar je kindje en hopen dat ie terugzwaait :D

4. foekie83

foekie83 Actief lid

25 okt 2009
    312
    0
    0
    leuk die heeft mijn dochter ook op haar kamer nu maar dan de zandkleur dus kan ook voor een jongen maar vind hem super!

5. foekie83

foekie83 Actief lid

25 okt 2009
    312
    0
    0
    o gaaf zeg! ja denk wel dat het heel leuk word alleen zou ik die strepp op 3 muren doen en die drukke op 1 wand voor de commode ofzo??? maar wel heel schattig en roze he haha

6. foekie83

foekie83 Actief lid

25 okt 2009
    312
    0
    0

7. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

EINDELIJKKKKKKKKKKKKKKKKKK....................

Mijn pakketje is er na 2 weken wat er na 2 dagen had moeten zijn.
    Het roze boxkleed wat er bij zit is wel heerlijk zacht en dik.

Kan ik eindelijk weer ongestoord smiddags weg

ga er weer vandoor, kids naar bed rekeningen betalen en lekker een bakkie thee doen.

8. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    @ Roosje: Heeft je oudste nog moeten overgeven? Leuk dat je nu eindelijk je pakjes hebt! :D Heerlijk van het roze genieten ;)

Het is vandaag vrij druk op 't werk, dus kan niet zoveel reageren als de afgelopen dagen :) Maar mijn zus belde net om te vragen of ik graag een vrijgezellenavond wil hebben. Ze overviel mij er eigenlijk mee want heb er eigenlijk niet bij stilgestaan...

9. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

Nee Lucas heeft niet meer overgegeven, maar er zit nog weinig energie in, dus heb m nog ff naar bed gebracht. Hij heeft ook nog niets gegeten hij wil niet gelukkig drinkt hij wel goed.

10. foekie83

foekie83 Actief lid

25 okt 2009
    312
    0
    0

leuk!!!!!!!!!! laat je verassen meid en ga ff lekker los hahaa

11. foekie83

foekie83 Actief lid

25 okt 2009
    312
    0
    0
    zo net wakker heb eindelijk eens aan me moeheid toegeven pfff meisje sliep om 13.00 uur en samen door getukt tot 15.00 ik op de bank en het lag zalig! lag met kwijl uit me mond te tukken haha

nou hier is de baby zo aanwezig ineens ...hij geeft schoppen en je ziet me hele buik op en neer gaan dan , gisteravodn zag je ook echt van die bulten hij was een grote verbouwing van binne aant houden
    voel de schopjes en zie ze ook duidelijk boven me navel dus ben flink aant groeien
    nou heerlijk hoor zo speciaal allemaal weer

roosje leuk dat je pakketje eindelijker is en het bevalt!

hier krijg ik dinsdag denk ik op zijn vroegt een buikband binne
    een zwart met zilver tekst 9 *****exclucvie ofzoiets staat erop
    ik vond het grappig dus denk bestel hem

dames van de 20 weken echo joehoee! hoe was het???

12. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Hi hi! Ik krijg wel wat inspraak omdat ik niet zo van verrassingen hou :) Zo'n upper at home (weet niet of je dat in nl ook kent) zou ik wel eens chic vinden om mee te maken :D

@ roosje: Oh, da's wel goed dat hij goed drinkt. En slapen is ook al een deeltje van de genezing he. ;)

13. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    ik lees vanaf alles ff terug ben nu bij me moeder
    wou jullie laten weten dat alles er goed uitzag en dat we een dochtertje krijgen.

14. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

Zo zit er ff doorheen.
    Krijg ik net een mail dat het loon pas volgende week komt, wat gisteren al binnen had moeten zijn.
    Hoe moet ik dat doen met mn rekeningen?? Wordt ff helemaal gek...........

15. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    #655 nijntje1984, 4 feb 2010
    Laatst bewerkt: 4 feb 2010
    @ Melanina: Tof, een meisje! Ook hele roze shoppen voor jou! :D

@ Roosje: Anders even contact opnemen met de instanties dat je pas volgende week kan betalen ivm de uitbetaling van je loon. Of kan je rekening eventueel iets in het rood gaan? Dat heb ik ook al aan de hand gehad (deze maand zelfs nog) omdat degene die ons loon uitbetaald op skivakantie was... ;) Want op mijn werk gaan personeelszaken niet meer voor op andere betalingen. Zo is onze eindejaarspremie ook pas net voor nieuwjaar uitbetaald omdat er andere dingen belangrijker waren... Normaal wordt die begin december uitbetaald.

16. Cycaa

Cycaa Actief lid

15 jan 2008
    484
    0
    0
    In between jobs
    Zuid-Holland
    LEUK! gefeliciteerd met de goede echo

17. susy26

susy26 Niet meer actief

erg leuke combinatie! en dankjewel he;) nu lekker verder met genieten!

:)

18. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    hoe is het verder met alle andere 20 weken echos afgelopen ben echt moe om echt nog alles terug te lezen .

19. foekie83

foekie83 Actief lid

25 okt 2009
    312
    0
    0
    melanie wat leuk een meid! maar dat wist je toch al of ben ik nu gek? ik dacht al een meid bij jouw vandaar
    wat super ga je maar losleven op rose want daar zit je de komende jaren in haha

20. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    nee ik wist het niet en was overtuigd een knul te krijgen dus was echt verbaasd moest in de winkel echt omschakkelen.

Deel Deze Pagina