@Bramtim: dikke knuffel, en wij hopen dat er nog veel dagen mogen bij komen. En achter een aantal maanden een gezonde zoon mee naar huis mogen nemen. @Hier: niet veel te melden. Op het moment gaat het goed, maar ben nu ook een weekje thuis. Dus kan volop rusten als het nodig is. De kleine man is lekker druk, dus dat is goed. Nog een dikke week en we mogen hem weer gaan bewonderen.
okay ff klagen: ben zooooooooooooooooo moe niet normaal meer lijk net een zombie zat vanmorgen bij dinnie op de thee met de kinderen en er kwam amper een woord uit me of ik aant slaapwandelen was pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff nou ja dat was mijn geklaag eigelijk wel haha
Ik heb maar toegegeven aan mijn volop toegeslagen nestdrang De voorraadkelder is bijna helemaal opgeruimd. Hetgeen er nu nog ligt, moet mijn vriend doen omdat dat te zwaar is voor mij. Zalig gevoel! Verder de primer al op de slaapkamermuur gezet, maar de kleur zal pas voor morgen of zondag zijn. Kwam niet goed achter de kast in, dus even wachten tot ze die morgen naar voren zetten, dan kan die muur tegelijk met primer gedaan. Heb daarstraks met de post een brief gekregen dat ik een pakketje van Zwitsal mag gaan ophalen. Nou dat gaan we dadelijk doen! En nog even naar Maastricht want daar ben ik nog niet geraakt. @ foekie: Hier ook dagen dat ik me precies een zombie voel hoor! Vandaag heb ik redelijk energie, maar het kan goed zijn dat ik morgen geen meter vooruit kom... De energie van de tweede trimester: ik wacht er nog steeds op!
@nestdrang Een collega vertelde me dat zijn vrouw (39 weken zwanger) hem elke dag de kinderkamer helemaal laat ontsmetten met Dettol en dat hij de muren al voor de vijfde keer heeft moeten schilderen. Kan me niet voorstellen dat het goed is voor een kind om in zo'n steriele en naar oplosmiddelen ruikende kamer te komen Zou mijn vriend niet laten gebeuren hoor!!!
Over dat moe zijn: ik denk dat ik als ik gewoon op de been zou zijn ook heel moe zou zijn. Nu lig ik de hele dag op bed en slaap dan nog van 11-8 en dan ook nog in de middag een dutje. Lekker lui dus Jeetje.... 5 keer de muren laten schilderen en dettol?? Vind ik niet echt helemaal sporen.
Mijn god Zo vaak kan toch niet goed zijn! Dat die man dat nog doet Die van mij zou me wat doen haha! Die zei van "jij bent gek, ik doe die niet nog eens"
Elke dag de kamer onsmetten?? Daar staat straks geen meubel meer in ben ik bang, allemaal opgelost! Das niet gezond meer iig.
Over nesteldrang gesproken, k ben benieuwd hoe het deze keer zal gaan met die drang. Bij mijn vorige zw.schap moesten we nog verhuizen toen ik 34 weken zwanger was (huis werd verlaat opgeleverd, lees; 4 maanden) Stress! Ik had ongelofelijk veel poetsdrang, maar kon niks beginnen aangezien het hele huis nog gedaan moest worden. aaaaargh! Nu hoop ik op een rustiger verlof en dat ik lekker op m'n gemak de poetsmiep kan uithangen .
amai, 39 weken zwanger en dan nog elke dag de kamer verven en ontsmetten. dat kan zeker niet goed zijn. ze zeggen dat je een geverfde kamer minstens 2 weken goed moet verluchten.
nou mijn man zou het dus never nooit doen he die zal zegge dat ik op me kop kan staan maar dat gebeurt dus niet wahwahwa enne ben al blij als die 1x de muur schildert voor me
Ja hoor zo vaak schoonmaken en verven,dan ben je echt maf,dat gaat mijn man echt niet doen!!! Ik ben trouwens wel van de Dettol als ik goed wil schoonmaken(en daarna goed laten luchten),echt een tik van me.Maar 1x de babykamer er mee doen als ie af is lijkt me wel voldoende hoor
@Bramtim: heel veel sterkte. Ik kan me niet eens voorstellen hoe zwaar dit voor jou en je man moet zijn. @Jvtje: fijn een goede echo! @xaph: ik kan me goed voorstellen dat je pas als je stopt en alle emoties een beetje gezakt zijn, merkt dat het je goed doet. Inderdaad wel vervelend dat je je weer ziek moet melden, maar het is ook frustrerend achter de feiten aan te moeten lopen. Geniet maar van je dvd's! @foeke83: je bent niet de enige die steeds zo moe is. Ik was vandaag om 11 uur klaar met m'n lessen, maar had 's middags rapportvergaderingen. Moest 'even' naar huis om mijn dochter uit school op te halen en mee naar de opvang die op mijn werk geregeld is te brengen. Heb 50 min. gefietst over 7 km....was zo moe om 11 uur al en kreeg tijdens het fietsen (zat in de stress, want ik kwam te laat voor de eerste vergadering) zo'n verschrikkelijke bandenpijn. Enfin, kwam allemaal goed, gewoon heel langzaam fietsen en af en toe stoppen. Maar dat vergaderen duurde tot 5 uur, pfff. Ben nu gaar. Ik zie gezien mijn moeheid dus ook tegen komende week op, want mijn man is een hele week naar het buitenland op congres. Moet dan alles doen en dat betekent rennen tussen de school van mijn dochter, mijn eigen school, supermarkt etc. Bovendien 2 belangrijke middagen op mijn werk ivm afsluiting van projecten waarin ik de kar trek. @nijntje1984: wat een energie heb je als je kunt opruimen en verven! Ik moet ook aan het schuren en lakken van onze oude commode beginnen, maar ik weet niet of ik het niet gewoon weer een weekendje ga uitstellen... En van uitstel komt afstel, zo weet ik, want ik had dit plan ook al tijdens mijn vorige zw. Ik ga zo pitten, fijn weekend meiden!
goedemorgen meiden de moeheid blijft hier ook hoor overdag wel wat energie maar rond 5 uur stort ik in en om half 8 8 uur moet ik al gaan slapen vandaag en morgen babykamer shoppen
ja dat wel, maar als haar babytje snel gaat komen en die moet in die kamer slapen?? dat kan toch niet gezond zijn
Hey Dames... Goedemorgen... Hier is alles goed.. ZIt in afwachting van een vriend van ons die komt de babykamer stucen.. Toen we hier kwamen wonen hebben we het hele huis met structuurverf gedaan :S . Hartstikke spijt van natturlijk.. En we hebben er een muur in huis bij laten zetten zodat we een grotere slaapkamer hebben dus die word gelijk mee gestuuct.. Dan een paar dagen drogen en kan mijn pa gaan behangen.. Begint dan eindelijk ergens op te lijken hihi... Verder ziti k hier met een gekneusde voet.. Doet echt zeer.. Maar ja moet toch lopen en dat soort dingen.. Even vermannen dus.... Nou dames...... Fijn weekend en misschein kom ik vanmiddag nog even spieken hier.,.
Tuurlijk kan dat niet gezond zijn.. zo word je kind JUIST ziek denkik.. maar weet het naturlijk niet zeker.. schoon = schoon toch hihi. Ben gelukkig niet zo poetserig of dat moet nog komen verder in de zwangerschap maar ik betwijfel het..
Hi hi, inderdaad! Hier is de energie vandaag veel minder... Gisteren mijn nicht op bezoek gehad tot 2u30... Maar het was zo gezellig, zo fijn gebabbeld en gelachen. Ik zal het mij vandaag dus bekopen Vanmiddag gaan we de kinderkamer in de meubelwinkel afhalen. Ze moet dan wel thuis nog in elkaar gezet worden. Maar dat zal niet voor vandaag zijn Dus ik denk dat ik me maar eens ga aankleden (zit nog fijn in pyjama) en de kamer eens even dweil. Dan kan ik de rest boven ook eens dweilen, want dat is ook nodig