Juni 2010 mama's Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pompeloesje, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Funkie

Funkie Bekend lid

13 jan 2009
    929
    0
    0
    Maak sieraden (BIBI)
    Scheveningen
    Nijntje leuk dat je vandaag de babykamer op gaat halen... En tot half 3 op zeg petje af! hihi.. Dat red ik echt niet...

Die van ons komt in maart ergens :D met de rest van de andere spullen die we bij de dump hebben besteld.. Het enigste wat we nog moeten halen zijn: Rolgordijnen, vitrage en kinderlamp ..
    Dan is het kamertje compleet..

2. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    wij gaan vandaag shoppen voor ons meisje :)

3. Xaph

Xaph Bekend lid

3 okt 2009
    876
    1
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Heb mijn collega ook gezegd dat ie hartstikke gek is, a: omdat ie er aan toegeeft en b: omdat het niet gezond is voor het kindje. Dat laatste vond hij wel een goed argument dat hopelijk wel tot zijn vrouw doordringt. Ik ben benieuwd :D

Hier zijn mijn vriend en schoonvader vandaag aan het behangen. Het wordt leuk :D:D:D Tot nu toe was het nog een lege studeerkamer, nu wordt het echt een lege babykamer. Kan niet wachten tot het een volle kamer is :p

4. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    @ Melanina: Toffe dingen gevonden voor je meisje? ;)

@ Funkie: Ik red het normaal ook niet zo lang hoor, maar het was zo gezellig dat we de tijd compleet uit het oog waren verloren. Zonder dat we het wisten was het zo laat :)

Vandaag is baby precies wat rustiger. Ben wel al 2 dagen volop bezig en op m'n werk zit ik, dus dat doet ook wel veel. Zal toch blij zijn als we weer een drukke beeb woensdag bij de gyn zien! :)

5. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    baby park viel tegen wel een kinderwagen gevonden maar morgen ff de baby dump onveilig maken en dan inslaan !!
    we gaan waarschijnlijk voor een mutsy kinderwagen dus zeg ik me stokke vaarwel haha

6. susy26

susy26 Niet meer actief

hoi ladys,wij krijgen ook eind maart onze kinderkamer binnen! heb er zo zin in lekkker alles intuigen, leuk! kan niet wachten!

en mag de 11e weer op controle, en dan even info vragen over een pretecho! LEUK!:)

FIJN WEEKEND MEIDEN!

XXX

7. stella0610

stella0610 Actief lid

9 okt 2009
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Funkie; hier ook structuurverf, maar wel hele kleine structuur. Die laten we dus gewoon zitten, ondanks het schuurgevaar. Bij mijn dochter ook geen problemen mee gehad. De muur is egaal licht geel geverfd. Er zitten nog spijkers in van de schilderijtjes van mijn dochter. Daar moet ik nu nog nieuwe dingen voor gaan vinden (ik denk dat ik mijn dochters hulp voorlopig vraag).
    Sterkte met je gekneusde voet. Wel voorzichtig aan doen he!

@xaph: heerlijk dat de babykamer behangen wordt. Zo wordt het alleen maar echter, he? Hier de babykamer leeggehaald. Morgen ga ik aan het schuren van de kast/commode beginnen. Als dat af is, nog vloerbedekking nieuw daarna gordijnen en wieg-bekleding wassen. Dan alle spulletjes gaan opzoeken, wassen en inruimen. Ik kijk vooral naar dat laatste uit. De rest voelt als een hoop gedoe (omdat ik het echt zelf moet doen). Maar we doen het gewoon rustig, beetje bij beetje.

Stella

8. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

Heeey dames,

Hier ben ik ff.
    Lig op bed na t vieren van de verjaardag van mn man.

Beide mijn zoontjes zijn aan t overgeven en aan de diarree dus heb weinig tijd. Hierbij ook nog heel de beneden verdieping grondig gedaan. Dus morgen met mn jongste op de bank. Hij wil tog alleen maar liggen dus geen probleem dan kan mama mee liggen ;)

En heb mn mijlpaal hoor 20 WEKEN vandaag :D :D
    Bijna iedereen heeft de mijlpaal nu bereikt nog een paar dan dan zitten we er allemaal boven. Kunnen we al een heel klein beetje gaan aftellen.

Hoe is t eigenlijk met Bramtim, zo eens op dr site kijken.
    Heb geen puf om terug te lezen, ben moe en mn bekken doet zeer, dus laptop zo uit en omdraaien hihihi

Weltrusten dames ;)

9. tihany

tihany Fanatiek lid

25 jan 2007
    1.465
    0
    0
    zorgkundige
    Belgisch Limburg
    hier een slechte nacht achter de rug. Veel wakker gelegen. En sinds gisteren ook serieus last van mijn onderrug. en ben beginnen overgeven. terug precies zo misselijk gelijk int begin.
    heb gistern niks kunnen binnen houden :(

10. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    Genieten van jullie klusverhalen zeg!! Wij wachten er nog even mee natuurlijk. Als de kleine man geboren is, hebben we echt nog wel de tijd om de kamer in orde te maken. Hij krijgt trouwens een pilotenkamer.
    Donkere laminaatvloer (die ligt al), kleikleurige muren en 1 petrol muur. Witte strakke meubeltjes. Rood dekentje en aankleedkussen. En dan op de muur letters zoals op een vliegtuig en zoals op die oude oorlogsvliegtuigen die cirkels.
    Stoeeeerrrrrr!!!
    Kan niet wachten op mijn mannetje thuis in zijn bedje :(

11. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Leuk en pilotenkamer :) Wij willen graag een soort van "boerenbont" kamer,dus met delfsblauw en dan wil ik rood erbij.Ik kan niet wachten om te beginnen maar heel mischien gaan we nog verhuizen(horen we komende week)dus kan nog niks doen.

Gisteravond trouwefeest gehad,ik ben gek op dansen en heb het ook wel gedaan,maar merkt toch wel dat het niet zo soepeltjes meer gaat haha!

12. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Leuk he, de babykamer uitzoeken en inrichten...

Hier hoeven we niks aan de babykamer te doen. Die wordt nu nog gebruikt voor onze dochter.
    Wij zijn al wel druk bezig met een nieuwe kamer voor haar, zij krijgt een kamer in de stijl van PIP, bloemetjes behang rood/roze, kroonluchter enz. behoorlijk bond, maar wel met strakke witte meubeltjes.
    Ben er zelf al helemaal weg van en ga regelmatig even binnen kijken... :D

Ben afgelopen week nog even een kinder kledingwinkel binnen gelopen, even kijken tussen de rekken van de jongens, maar weet me er nog niet echt raad mee :(, aangezien ons in eerste instantie verteld werd dat het een meid zou worden...
    Dus ik kwam (weer) met een leuk setje voor m'n dochter thuis :).

13. Xaph

Xaph Bekend lid

3 okt 2009
    876
    1
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Bij ons zit het behang erin, het is erg leuk geworden. Donderdag wordt het laminaat gelegd en dan wordt volgende week een schuifwand achter de deur gemonteerd zodat we een lekkere grote kast hebben over de hele breedte. En dan mogen de meubeltjes worden bezord :D

We hadden eerst jungle-behang uitgezocht (zo'n soort wandschilderij) maar daar zijn we toch maar van afgeweken. Zo lastig om dan voor de andere muren wat bijpassends te vinden! En ook staat het gek om dan dingen aan de muur te hangen en dat wil ik wel hoor. Erg blij met ons mooie lime/witte behang nu.

14. stella0610

stella0610 Actief lid

9 okt 2009
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    @tihany: hopelijk gaat de misselijkheid weer over en je rugpijn ook! sterkte!

@bramtim: leuk een pilotenthema! Hier is het kamertje vrij neutraal: lichtgele muren met donkerblauwe gordijnen, lichtblauwe wiegbekleding en donkerrode vloerbedekking (al gaan we die vervangen, dus ik kan nog alle kanten op). Verder houten meubels.

@mamamuts; ik begrijp je verwarring en wat nou te kopen. Zelf moet ik er ook aan wennen, maar betrapte me er op dat ik al een leuk shirtje zag liggen.

Wij kleden trouwens de eerst weken de baby lekker ouderwets aan: body, luiertruitje (zo'n gebreid truitje dat van achter sluit en niet over het hoofd hoeft) en omslagdoek (flannellen luier). Ik heb de uitzet nog van toen ik baby was en inmiddels wat nieuwe luiertruitjes. Voor onze jongen nu wil ik van lichtblauw flanel zelf wat omslagluiers maken, gewoon dan is het nieuw en wat mooier.
    Bij onze dochter hadden we ook deze manier van aankleden en dat beviel erg goed, want ze was nogal onrustig met haar beentjes. De verpleegsters in het ziekenhuis kenden het niet, maar vonden het reuze handig.

Stella

15. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    nou ik hoef voorlopig geen kleertjes meer te kopen haha net ff kleertjes tot maat 80 van me zusje gekregen en ze zijn zo leuk kan niet wachten tot we het kamertje besteld hebben en dat ie er is en ik alles gewassen en al erin kan hangen .

16. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    Juni 2010 mama's

Afspraken

Februari

08-02-10: Elisa 20 weken echo
    08-02-10: Moettie30 controle VK
    08-02-10: Desi23 controle gyn
    08-02-10: Belin controle gyn echo
    09-02-10: Manny211 20 weken echo
    09-02-10: Yvy30 controle vk
    09-02-10: Mause 20 weken echo
    09-02-10: Petatje controle gyn
    10-02-10: Nijntje1984 echo ZH
    10-02-10: Minifien 20 weken echo
    10-02-10: Pat controle vk
    11-02-10: Mause controle vk
    12-02-10: Gijsje deel 2 20 weken echo
    12-02-10: Silvia009 groei echo + controle gyn
    15-02-10: Tihany controle vk
    16-02-10: Maxi controle vk
    23-02-10: Stella0610 controle vk
    24-02-10: Meisje89 controle vk
    26-02-10: Funkie controle vk

Maart

Uitgerekend

2 juni: Duimpje
    3 juni: Bramtim geslacht ♂
    4 juni: Xaph geslacht ♂
    6 juni: Desi23 geslacht ♀
    6 juni: Silvia009 geslacht ♀ + ♂
    7 juni: Funkie geslacht ♂
    8 juni: Audrey23
    9 juni: Sabine25 geslacht ♂
    10 juni: Sannnniee geslacht ♪
    11 juni: Cycaa geslacht ♀
    11 juni: Stella0610 geslacht ♂
    12 juni: Scorpion geslacht ♂
    12 juni: MammavanEsmee geslacht ♪
    13 juni: Dagdroom geslacht ♀
    13 juni: Belin geslacht ♀
    14 juni: Foekie83 geslacht ♂
    14 juni: Mnsy geslacht ♂
    14 juni: Femke28 geslacht ♪
    14 juni: Yustin geslacht ♀ + ♂
    15 juni: September1909 geslacht ♀
    16 juni: Gijsje geslacht ♪
    16 juni: krissie2712 geslacht ♂
    16 juni: Pat
    16 juni: Tihany geslacht ♂
    16 juni: Sabse
    17 juni: Yvy30
    18 juni: Maxi geslacht ♀
    18 juni: Moettie30 geslacht ♪
    18 juni: Rensie
    18 juni: Suzie79
    19 juni: Nijntje1984 geslacht ♪
    20 juni: Mammamuts
    20 juni: Melanina geslacht ♀
    21 juni: Priscilla R
    21 juni: JVtje geslacht ♪
    21 juni: Juudje27 geslacht ♀
    22 juni: Meisje89 geslacht ♪
    27 juni: Vogelinnetje
    27 juni: Roosje23 geslacht ♀
    28 juni: Mause
    29 juni: Minifien
    29 juni: Petatje geslacht ♀

42 Zwangere dames waarvan 2 van een tweeling
    12 prinsjes
    12 prinsesjes
    8 verrassingen

Vlindertjes

Lin71 kreeg na 15.5 weken een {)Ï(}

Aanpassing voor de lijst? Stuur mij een PB!

.

17. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    Zooo, daaar is de lijst weer!
    Elisa veel plezier met je 20 weken echo!
    Desi23, Belin veel plezier bij de controle!
    Ik moet zelf 10.15.... deze keer zonder de papa :(

Het valt me trouwens op dat ik geen pb's meer krijg voor de aanpassingen op de lijst!
    Wil niemand de afspraken meer op de lijst???

18. minifien

minifien Bekend lid

19 jul 2009
    785
    0
    0
    brabant
    Hier alles ok,
    Heb eigenlijk geen nieuws, behalve dat ik niet kan wachten tot woensdag (20 weken echo)....
    Eindelijk de kleine nog eens zien, laatste keer was met 9 weken, voor mijn gevoel erg lang geleden.
    Iedereen een fijne dag gewenst!

19. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    Owh Minifien!

Weet precies hoe je je voelt!
    Ik heb dat dus ook gehad....
    Tis echt heel bijzonder om ineens een kindje te zien!

20. Xaph

Xaph Bekend lid

3 okt 2009
    876
    1
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    @minifien
    Dat is erg lang zeg! Ik had 4 echo's in de eerste 13 weken en toen 7 weken niet. Dat vond ik al lang. Die laatste ruk van zo'n 20 weken is me ook te lang, ik heb met 26 weken een pretecho :D

@hier
    Zo naar de bedrijfsarts. Mijn inzet gaat zijn dat ik per direct met verlof moet en alleen nog wat lopende zaken wil overdragen. De verloskundige gaf aan dat ik zelf de grens moet bepalen omdat zij ook niet weten wat er met me is. Mijn lichaam schreeuwt om meer rust, blijkbaar is de grens bereikt. Vannacht ook weer halve nacht wakker geweest van de koorts, kan niet goed zijn.

Deel Deze Pagina