@ Moettie: Ik zal je woensdag pb'en want ik heb woensdag pas mijn afspraak... Zit 5 weken tussen met de vorige, dus da's wel effe Jammer dat je alleen naar de afspraak moet! Mijn vriend heeft het geluk dat hij altijd even weg mag van zijn baas. Ik probeer de afspraken altijd 's avonds te zetten, maar soms lukt dat niet. @ tihany: Hier gisteren ook overgegeven Had mijn vriend geholpen met de babykamer en voelde mij niet goed, maar dacht aan lage bloeddruk. Even gaan zitten en toen ging het beter. Maar even erna hield ik het niet meer en moest ik overgeven... De hele dag me belabberd gevoeld. Bij elk gevoel van honger moet ik nu iets eten voor ik weer misselijk word. Bloeddruk had ik bij m'n ouders gemeten en was hetzelfde als anders: 101/67. Ben toch maar naar het werk gegaan. Als het echt niet gaat, kan ik nog naar huis. @ stella: Hier is de kinderkamer in elkaar gezet en dat voelde zo echt aan! Kan niet wachten tot ik ons kleintje in zijn/haar bedje kan leggen! Maar tegelijk voelde ik me ook weer heel onzeker of we het allemaal aan gingen kunnen Ach, we hebben nog even om aan het idee te wennen @ xaph: Veel succes bij de bedrijfsarts! Verder heb ik gisteren voor het eerst mijn t-shirt 'do not touch!' aangehad en de boodschap is overgekomen!!! Voor hoe lang weet ik nog niet, maar deze missie was alvast geslaagd
Nijntje, vind het op zich niet erg... Tis een standaart controle volgens mij. Ik ga wel checken wat er volgende keer besproken word, en dan kan ik zeggen of hij erbij moet zijn of niet! Jooehooe,! Boodschap is overgekomen! Blij dat het werkt!
Goh inderdaad er zit zoveel tijd tussen de echos en de controles. Daar wordt je zo onzeker van soms vooral als je de kleine nog niet voelt. Jullie hoeven niet jaloers op me te zijn hoor maar in het ziekenhuis luisteren we elke dag naar het hartje en krijg voortaan eens in de week een echo. Heb een supermooie foto van vorige week waarop onze zoon aan het duimen is. Smelt. En op bed heb ik alle tijd om meneer te voelen. Ik vind het wel heel jammer dat we het kamertje nog niet kunnen inrichten. Daar wachten we maar even mee. Ik ga er van uit dat onze man toch te vroeg geboren wordt en dat we dan tussendoor toch ons huisje samen af kunnen maken. Hebben mijn man en ik in elk geval nog een beetje samen kunnen zwangeren en voorbereiden want dat zit er nu dus echt niet in. Ik ben ook wat meer zwanger de laatste paar dagen. Vaker misselijk en moe. @Xaph: jeetje wat vervelend dat je nu al zo'n grote stap terug moet nemen. Sterkte daarmee!
@ bramtim: Wat leuk zo'n echo met duimpje! Kan geloven dat je smelt! Ben benieuwd naar onze fotoshoot van woensdag Kan je even de link van jullie website pb'en? Want ik heb die niet meer en ben toch benieuwd naar je verhalen! Blijkbaar is misselijkheid dan toch niet ongewoon in deze periode... We zijn zo te zien al met 3. Vermoeidheid viel goed mee de laatste dagen, maar slaap ook heel goed. Oh ja, vrijdag ben ik ook nog mijn zwitsal pakketje gaan halen. Super gewoon! Een leuke gele (toilet)tas met daarin 4 staaltjes: bodylotion, shampoo, douchegel en zinkzalf. Daarnaast ook nog een pak vochtige doekjes en foldertjes en kortingsbonnen. Echt leuk. Oh ja, en een fopspeen zat er ook nog in. Een gele met het gezichtje van zwitsal
Nijntje, hoe kom jij aan dat pakketje! (wil ook een speen met zwitsalhoofd ) Owh, Bramtim, ben niet jaloers hoor! Maar blijf het nog steeds heel erg vervelend vinden.... Kleine man zit nog steeds lekker dus.... Heb je voor mij ook nog de site? Xaph, voel je je er wel beter bij? DAt van je werk? Ik ben net weer goedgekeurd! Kleine druktemaker lag weer overdwars en wilde niet gehoord worden Wij krijgen met 32 en 36 nog een groei echo.... Erg vervelend! Dus het ligt niet aan wat ik gegeten heb dat ik soms weer misselijk ben?
Heey dames, Heel ff maar. Hier 2 zieke jongetjes. De jongste wil alleen maar bij mama zitten. Gelukkig heb ik vorige week veel in huis gedaan dus kan nu wel ff wachten. De kleine meid voelde ik net nog ff Voel wel schopjes maar niet zo vaak als ik zelf zou willen, maar steek dat maar op mn placenta Ga weer naar mn kleine moppie's. Ze hebben mama nodig en mama vind dat niet erg. Als ze ziek zijn zijn ze zo lekker aanhankelijk heerlijk mag ik ongestoord knuffelen. Ben lekker over mn 20 weken heen Maar prettige dag en sorry van mn ego, maar heb geen tijd om alles terug te lezen. xxxxxxxxxxx
Ik heb me geregistreerd op Zwitsal Family (daar staat een kleine foto van m'n pakketje) en heb toen een brief in de bus gehad. Geen idee of je die in NL ook kunt bestellen. Ik moest hem gaan afhalen bij JBC (kledingwinkel). Edit: Ik zie dat het aanbod enkel geldt in België. Maar misschien heeft zwitsal ook een Nederlandse website? Heeft iemand het pakket van Etos al gekregen? Heb het op 8 weken ofzo aangevraagd maar niets meer van gehoord. Ik veronderstel eigenlijk dat ik daar niets meer van hoor omdat ik in België woon... @ Roosje: Ocharme je zoontjes! Allebei ziek! Gaat het ondertussen al wat beter met de oudste? Hier ook een kleintje dat veeeeeel meer mag schoppen Ach, ik hou het erop dat het gewoon een rustig kindje is. Nu maar hopen dat het net zo rustig is na de geboorte
ben vandaag naar de dokter geweest. zou met buikgriep zitten. is weer heel erg onder de mensen. dus een weekje thuis en dan zien we wel weer.
buddynieuws: belin is gister opgenomen in het ziekenhuis vanwege haar hoge bloeddruk, ze heeft nu medicatie en daar doet haar bloeddruk het goed op, als het goed is mag ze straks ook naar huis, dan zal ze het zelf nog wel verder toelichten zelf ben ik net uit het ziekenhuis van controle, en mijn bloeddruk is gezakt!JOEHOE
Arme belin! Hopelijk mag ze straks naar huis! @ desi: Goed meid dat jouw bloeddruk gezakt is!Moet jij hier ook medicatie voor nemen?
@ tihany: Voor jou ook veel beterschap, want buikgriep is geen pretje... Heb het al 2x gehad in de zwangerschap. Denk niet dat mijn misselijkheid buikgriep is. Heb ook alleen gisterenvoormiddag moeten overgeven, de rest kon ik gelukkig allemaal binnenhouden. Ben nu maar in kleine beetjes aan't drinken.
@nijntje, ja ik slik ook medicatie om mijn bloeddruk lager te krijgen/ te houden....en nu met bijna 2 weken rust, heeft het toch een positieve wending gekregen, want vorige week was hij nog helemaal niet gezakt, dus ben er wel heel blij mee maar moet me nog steeds rustig houden van de gyn, dus niet meer werken en zware inspanning
@Belin Hopelijk ben je al weer thuis of mag je snel naar huis! Sterkte! @Bramtim Ooh een duimpje! Wat liev! Leuk dat jij dat net hebt, jij kon van ons allemaal het meest een opkikker gebruiken denk ik Geniet lekker van je ventje en vertel hem even dat hij zich goed vast moet blijven houden! Dat doet hij tot nu toe prima hoor, als hij zo gehoorzaam blijft krijg je een makkelijke baby @Hier Bij de bedrijfsarts is het goed afgelopen, die ging gelukkig niet tegen mijn inschatting in dat het echt niet gaat zo. Wel wou hij de mogelijkheid openhouden dat het over een paar weken misschien wel weer gaat. Dat is natuurlijk prima, het zou fantastisch zijn als dat zo is. Wel denken de verloskundige en ik dat die kans niet zo groot is dat het nog zoveel beter wordt omdat de zwangerschap steeds meer energie zal vragen als het kindje (en ik ) groter wordt. Tenzij het ineens wonderbaarlijk beter gaat ben ik dus met zwangerschapsverlof, ruim 10 weken eerder dan gepland. Het voelt heel dubbel, frustratie omdat ik me zo gammel voel en niet kan werken en opluchting dat ik nu hopelijk genoeg rust krijg voor de kleine man en mijzelf. Ik denk dat ik me maar eens ga tracteren op een online baby-shopping-spree
Ik snap dat dubbel gevoel. Ik zou graag meer thuis zijn, maar door mijn contract gaat dat nu eenmaal niet. Maar langs de andere kant ben ik ook blij dat ik nog steeds kan gaan werken. Als je iets leuks tegenkomt bij je online baby-shopping, laat het ons zeker weten he!
Hallo allemaal! vandaag precies 20 weken....! Joehoe! Morgenavond (20.00 uur) de 20 weken echo, ben zó benieuwd! @ Nijntje, voor jou is het ook bijna zo ver hè! Leuk, dat zwitsal pakketje, hebben wij hier in Nederland niet, volgens mij! @ Belin, oei, opgenomen ivm de bloeddruk... Hopelijk kunnen ze je goed helpen en ben je snel weer thuis! @ Bramtim, wat genieten zeg, met zo'n mooie echo en dat duimpje! Dat is dan weer even een positief lichtpuntje, het is je gegund! Vind het fijn om je berichten te lezen en om te horen dat alles nog oké is! Elke dag is er één! @ Xaph, fijn dat de bedrijfarts er hetzelfde over dacht. Snap je frsutratie wel hoor, maar wellicht dat het gammele gevoel een stuk minder wordt, nu je meer rust kan nemen? Voel je vooral niet schuldig, goed zorgen voor jezelf en de kleine in de buik is nu even het belangrijkste. Werken kan je hele leven nog, hoor! @ Tihany, beterschap, buikgriep terwijl je zwanger bent is geen pretje! @ desi23, fijn dat jouw bloeddruk ook aan het zakken is! @ Moettie30, extra groei-echo's, betekent dat dat jouw kleintje niet op het juiste groeischema zit? Vwb de afspraken, ik heb donderdag weer controle, dus weer dan weer wanneer de volgende afspraak gepland staat! @ Roosje, beterschap voor beide kids!
Mause, spannend hoor! Ik krijg de echo's omdat mijn BMI te hoog was. En omdat er 3 kinders in mijn fam in stuit lagen. Belin, hoop dat je snel weer thuis bent hoor! Tihany, beterschap meis....
Nog even mijn site dan: www.fabertje.webs.com Ik zet hem liever niet in mijn onderschrift dus jullie zullen hem toch even zelf moeten onthouden