moettie waneer ga je een lijstje maken met buddys of is ie al bekend? bramtim hoe gaat het met je? heb je site op geslagen bij me favorieten morgen heb ik een echo bij een school in eindhoven voor leerlingen die moeten oefenen om echos temaken leek me wel leuk nu kan ik me moeder en oma mee nemen om mee tekijken bij onze kleine vent
@xaph: fijn dat je nu je rust kunt nemen. Ik begrijp je frustratie, maar alles moet nu voor jou en je zoontje wijken, lijkte me. Dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan. Ik krijg van collega's ook steeds te horen dat ik om mijn zoontje moet denken en niet zo druk moet doen, maar dat is wel moeilijk... @nijntje1984; of je het aankan, zal pas blijken als het kleintje er is. En de kans is groot dat het wel lukt. Je kunt je er gewoon erg weinig bij voorstellen. Zelfs nu ik nr. 2 krijg, moet ik even heel diep nadenken hoe het ook alweer was. Het enige dat ik van de eerste weken onthouden heb, is dat je volledig geleefd wordt door de baby en je continu moe voelt. @bramtim: fijn te lezen dat je nog gewoon in je bed ligt en een beetje kunt genieten van een mooie echofoto. Zet 'm op! @Roosje: wat vervelend dat je zoontjes nog steeds ziek zijn. Hopelijk ben jij niet de volgende die aan de beurt is. @desi23: fijn dat je bloeddruk gezakt is en bedankt voor het berichtje over belin. @belin: heel veel sterkte met je bloeddruk, hopelijk blijft de medicatie helpen. Moet je nu volledig plat? Hoe is het met het eiwit in je urine? en de groei van je kindje? @tihany: beterschap. @sabine25: leuk zeg, om zo nog een extra echo te krijgen. Ben benieuwd hoe het was. Stella
Kom even melden dat ik nog leef en dat alles goed gaat. Ik ben nu op de helft. Heb echt geen tijd en zin (te veel zwangerschaps/bevallingsverhalen gehoord de laatste tijd. Wil meer mijn eigen gevoel achterna) om hier heel veel te zijn, maar zo nu en dan kom ik even lekker kijken. Ben nl wel benieuwd hoe het met iedereen gaat hier!
Bramtim weer een dag verder en we leven met je mee hoor Hier net de angelsound erbij gepakt maar onze kleine meid vond het maar niks haha schopte of stompte hem steeds we en heb dus maar heel even haar hartje gehoord .
@bramtim: leuk om je kleine man lekker duimend te zien @xaph: kan me voorstellen dat je gevoel heel dubbel is, maar rust lekker uit. Dat is het belangrijkste nu. @belin: Hoop dat het goed gaat met je en je weer thuis bent @desi: Fijn dat je bloeddruk weer gezakt is, lekker rustig aan doen @tihany: Heel veel beterschap @ego: Joehoe, 20 weken vandaag, morgen eindelijk weer een echo!!!!!
Vannaxht was mijn buik erg onrustig. Ben een beetje huiverig voor de dag die komen gaat. Voelt niet goed.
Juni 2010 mama's Afspraken Februari 09-02-10: Manny211 20 weken echo 09-02-10: Yvy30 controle vk 09-02-10: Mause 20 weken echo 09-02-10: Petatje controle gyn 10-02-10: Nijntje1984 echo ZH 10-02-10: Minifien 20 weken echo 10-02-10: Pat controle vk 11-02-10: Mause controle vk 12-02-10: Gijsje deel 2 20 weken echo 12-02-10: Silvia009 groei echo + controle gyn 15-02-10: Tihany controle vk 16-02-10: Maxi controle vk 22-02-10: Desi23 controle gyn 23-02-10: Stella0610 controle vk 24-02-10: Meisje89 controle vk 26-02-10: Funkie controle vk Maart 08-03: Moettie30 controle vk 09-03: Krissie2712 controle vk Uitgerekend 2 juni: Duimpje 3 juni: Bramtim geslacht ♂ 4 juni: Xaph geslacht ♂ 6 juni: Desi23 geslacht ♀ 6 juni: Silvia009 geslacht ♀ + ♂ 7 juni: Funkie geslacht ♂ 8 juni: Audrey23 9 juni: Sabine25 geslacht ♂ 10 juni: Sannnniee geslacht ♪ 11 juni: Cycaa geslacht ♀ 11 juni: Stella0610 geslacht ♂ 12 juni: Scorpion geslacht ♂ 12 juni: MammavanEsmee geslacht ♪ 13 juni: Dagdroom geslacht ♀ 13 juni: Belin geslacht ♀ 14 juni: Foekie83 geslacht ♂ 14 juni: Mnsy geslacht ♂ 14 juni: Femke28 geslacht ♪ 14 juni: Yustin geslacht ♀ + ♂ 15 juni: September1909 geslacht ♀ 16 juni: Gijsje geslacht ♪ 16 juni: krissie2712 geslacht ♂ 16 juni: Pat 16 juni: Tihany geslacht ♂ 16 juni: Sabse 17 juni: Yvy30 18 juni: Maxi geslacht ♀ 18 juni: Moettie30 geslacht ♪ 18 juni: Rensie 18 juni: Suzie79 19 juni: Nijntje1984 geslacht ♪ 20 juni: Mammamuts 20 juni: Melanina geslacht ♀ 21 juni: Priscilla R 21 juni: JVtje geslacht ♪ 21 juni: Juudje27 geslacht ♀ 22 juni: Meisje89 geslacht ♪ 27 juni: Vogelinnetje 27 juni: Roosje23 geslacht ♀ 28 juni: Mause 29 juni: Minifien 29 juni: Petatje geslacht ♀ 42 Zwangere dames waarvan 2 van een tweeling 12 prinsjes 12 prinsesjes 8 verrassingen Vlindertjes Lin71 kreeg na 15.5 weken een {)Ć(} Aanpassing voor de lijst? Stuur mij een PB! .
Lijst is weer bij.... Manny211 en Mause veel plezier met jullie echo vandaag! Yvy en Petatje veel plezier met de controle! Over de buddylijst: Ik heb geloof ik tot nu toe maar 4 reacties gehad......
@Bramtim: knuffel en veel sterkte hier gaat het redelijk. buiten beschuiten blijft er nog niets binnen. maar beter als niets he.
Bramtim..heel erg veel sterkte....hou je mannetje toch nog maar even binnen hoor..... doe vooral rustig aan
@ Mause: Oei, nu moet je nog de hele dag wachten... Maar het is eindelijk zo ver voor je! Ik mag morgen al om 8u30 gaan. Maar moet vroeg thuis vertrekken, want ik heb de echo in het ziekenhuis. Moet mij dan laten inschrijven, maar vermits de dagopnames dan ook gelijk zijn, gaat het daar druk druk zijn. Begin wel wat zenuwachtig te worden hoor... Succes alvast en veel plezier! @ bramtim: Hopelijk is er niets ernstigs aan de hand... Mijn duimen draaien voor jou en je kleine man! @ kleine bramtimman: Het is veel te koud hierbuiten! Het vriest heel hard en het gaat misschien weer sneeuwen. Blijf jij nog maar fijn een tijdje bij je mama zitten, totdat het bijna zomer is! @ stella: Ik ben blij dat mijn vriend zijn verlof kort aan mijn uitgerekende datum valt. Hij heeft sowieso 10 werkdagen vaderschapsverlof en dan nog 3 weken jaarlijks verlof. Van die 10 dagen vaderschapsverlof, plakt hij er 5 aan zijn verlof vast. Dus dat vind ik ook wel een geruststellend vooruitzicht Maar het wordt zo echt nu he... @ Moettie: Ik weet niet of ik al op de buddylijst sta, maar moest het niet zo zijn, geven we dat best ook via pb door? @ hier: Gisteren de namen opgeschreven voor de geboortekaartjes, zodat ik een idee heb voor het maken van de doopsuiker. Komen voorlopig op 84 kaartjes, dat had ik echt niet gedacht! Binnenkort nog eens bij een drukker binnenlopen of die ons kaartje kunnen drukken. Want bij de eerste winkel mocht ik geen 10 dagen overtijd gaan want de drukker ging in verlof en dan moest ik tot augustus wachten voordat ik m'n kaartjes had En terwijl ik dat aan't doen was, was het een drukte van jewelste in m'n buik Niet alleen schoppen, maar een gefriemel en gedraai precies. Vanmorgen kreeg ik aan de 2 kanten van m'n buik schopjes, dus dat zullen dan de handjes en de voetjes geweest zijn denk ik. Misselijkheid ging gisterenavond vrij goed. Heb goed gegeten en het smaakte ook. Nu heb ik een beetje last, maar het valt nog mee. Morgen maar even melden aan de gyn.
@Bramtim Ik hoop dat het gewoon je schoppende ventje is!!! Sterkte en een dikke knuffel! {{{{{Bramtim}}}}} @iedereen Bedankt voor jullie lieve berichtjes! Ga inderdaad lekker uitrusten. Vanmorgen werd ik wakker met een echt opgelucht gevoel dat ik niets meer hoef en het gewoon rustig aan kan doen.
@Bramtim; oef... ik hoop dat alles toch goed gaat! knuffel en sterkte! @tihany; veel beterschap! wat kun je je belabberd voelen dan he... Hier vanmorgen controle gehad en alles was prima! Terwijl we naar het hartje luisterde, schopte mannetje dat ding de lucht in, een drukte van belang daar binnen. @Mause; veel plezier vanavond met de echo! Ben benieuwd wie je treft als vk (ik had Govie) En was behoorlijk snel klaar moet ik zeggen.. En Manny, jij ook veel plezier! @Moettie; ik heb je een pb gestuurd, om de lijst weer up to daten .
Zo hoort dat! Geniet maar van je zwangerschap. Hier is het weer beginnen sneeuwen. Je ziet amper iets uit de lucht vallen, maar de stoepen en auto's zijn ineens wit! Hoop maar dat het niet te glad gaat zijn straks.
Bramtim hopelijk blijft jullie ventje nog even zitten! En is het iets anders wat je voelt! Ik hoop zo hard dat jullie kleintje volhoudt!! Nijntje: hier is het ook wit Jakkie, had echt gehoopt dat het over zou zijn, maar nee, het begint weer van voor af aan...
Wat ben ik blij dat we onze kindjes in juni verwachten en niet in februari zeg Is nou echt niet fijn om met zo'n uk te gaan wandelen lijkt me...
Even een bericht van mij. Heb niet zoveel energie om hier mee te schrijven en gaat ook aardig snel. Hier ook nog steeds weinig energie en nog steeds wat misselijk. Heb de laatste dagen weer meer last van mijn buik. Babykamer schiet niet echt op. Moet meubeltjes opknappen en daarna moeten we nog aan de kamer beginnen. Wil zo graag mijn energie terug, zodat ik daar meebezig kan. Moet ook maar snel mooi weer worden, want dit werkt ook niet mee. Verder wil ik bramtim heel veel sterkte wensen. Hoop zo voor je dat je kleine mannetje nog een tijdje blijft zitten. Mijn duimen draaien hier voor je. @Xaph: Hoop dat je nu een beetje tot rust kunt komen. Is wel lekker als je je energie nu voor de wat leukere dingen kan gebruiken ipv thuis te komen en niks meer te kunnen.
Dames, ik ben zo bang dat ik mijn manneke niet bij me kan houden. De weeen beginnen weer en ik kan eerlijk gezegd niet meer hopen op een wonder. Ik meld me zodra ik weer puf heb.