Ik ben ook blij met juni hoor Het is echt verschrikkelijk koud buiten! Laat ons maar in ons t-shirtje rondlopen en onze kleintjes showen
Voel me totaal niet lekker wil alleen maar slapen, maar wilde ff kijken bij de dames Heb niet echt terug gelezen zag alleen t berichtje van Bramtim, meisie een dikke knuffellllllll, en kleine man vast houden hoor, tis zo koud op de buiten wereld.
Mogen ze je geen remmers meer geven? (weet niet meer juist waarom ze er mee gestopt zijn, sorry) Ik steek hier alle kaarsjes aan voor jou meid !!!
Hopelijk geen buikgriep voor jou! Hier liggen mijn darmen compleet overhoop en terug misselijk Moet normaal tot 19u werken, maar als het niet gaat kan ik naar huis.
jeetje Bramtim, krijg kippenvel bij je berichtje! Ik ga direct weer het kaarsje aansteken en mijn duimen draaien op volle toeren... Heel veel sterkte meis!
Bramtim, wij blijven met zijn allen hopen! Kom op meid! Kleine man, hou je vast hoor! Het is nog geen tijd voor je...... .
bramtim volhouden hoor. Ik heb ook een kaarsje voor je aangestoken. Hier weer een update, ben weer begonnen met medicatie en aanstaande vrijdag heb ik de eerste FM weer in het ziekenhuis. Hopelijk hoeft dit circus niet lang door tegaan en kan ik hier snel melden dat wij ook weer zwanger zijn. Iedereen succes met zwanger zijn, beterschap voor de zieken en sterkte voor iedereen die het nodig heeft. ex juni mama
Lin veel succes meid! Hopelijk zijn jullie snel weer zwanger en kan je over enkele weken komen zeggen dat jullie weer een wonder mogen verwachten!!
Hi hi @ Lin: Fijn om nog eens een berichtje van jou te horen! Heel veel succes met het hele circus en hopelijk mag je snel weer zwanger zijn!
@Lin: fijn nog eens een berichtje van je te lezen. hopelijk hebben jullie vlug goed nieuws. het is jullie gegund.
@bramtim: och meissie toch, wat een onzekerheid, ik hoop zo dat jullie kleine man nog even blijft zitten!!!ik hoop het echt!veel sterkte meid! @lin fijn om weer ff wat van je te horen
Bramtim, sterkte meis ...ik duim voor je en ook hier brandt een kaarsje. Dikke knuffel Verder ff ego hier, sorry. Ben dus sinds gisteren middag weer thuis en gaat prima, ben alleen erg moe. had het weekend heel erge hoofdpjn en dus zondag de afdeling verloskunde in het ziekenhuis gebeld. Moest gelijk langskomen en daar bleek mn boeddruk vee te hoog. Moest gelijk blijven en urine inlevern en bloed en dat beek gelukkig allemaal goed ! Toen gingen ze naar het hartje van ons meisje luisteren en na ruim zes!!!! minuten had ze dat nog niet. Ik was in alle staten en toen zei ze dat ze een ander apparaat ging halen. Haar collega kwam vragen aan me wat er aan de hand was en ik helemaal in paniek deed mn verhaal. Toen ging zij kijken en had gelukkig direcht wel het hartje gevonden. Heb toen medicijnen geahd wardoor mn bloeddruk zou zakken maar, helaas hij bleef maar stijgen. Na het bezoekuur hebben ze me aan dat apparaat gelegd en werd om het nkwartier mn bloeddruk gemeten. Op een gegeven moment zakte hij goddank tot 124/74 dus was onwijs blij. De volgende dag was hij ook nog prima 128/80 dus mocht naar huis. Heb nu de medicijnen mee naar huis en moet die drie maal per dag innemen. Mag verder wel werken maar moet wel een stapje terug doen, ook thuis. GA nu dus morgen vier uurtjes werke, kijken hoe dat gaat. Donderdag om elf uur moet ik op controle en dan ff kijken hoe het dan gaat en dan hoor ik ook hoe nu verder qua werk enzo. Waren dus rare dagen zo maar gelukkig gaat het met ons meisje prima, alles was goed dus das mooi !
@ belin: Fijn om je te horen! Doe het maar rustig aan meid! De rest komt vanzelf wel. @ hier: De kleine is al sinds gisterenavond met momenten echt kweenie hoe druk! Leuk leuk zoveel gefriemel in m'n buik! Anders was het een paar keren per dag een schopje, maar nu dus veel meer dan dat.