Juni 2010 mama's Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pompeloesje, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Belin goed dat alles toch in orde is nu he! Doe het wel rustig aan !

Nijntje: hier sinds vandaag ook een ware fuif in mn buik! Man man, die kleine kan er wat van hoor :D Toenstraks zag ik mn buik ook paar keer meegaan :) Baby was tegen de rand van mn broek aan't schoppen, en toen deed ik die omhoog, en zag toen echt mn buik omhoog gaan daar, hihi! Zo leuk!

2. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    Ik copieer even mijn blog dames. Heb geen puf maar vind het heerlijk dat julli meeleven.

Het ziet er niet goed uit

Dat is in elk geval hoe het er nu voorstaat. Heel de middag flinke buikpijn maar of dat echte weeen zijn?Ze zijn in elk geval niet te registeren.
    Inmiddels is het vruchtwater niet echt helder meer en verlies ik bloed. En niet in kleine beetjes vind ik zelf.
    We moesten even wachten op een gesprek met de arts. Ik zie mezelf namelijk vannacht op de verloskamers liggen en onze zoon ter wereld brengen.
    Maar dat kan dus net zo goed nog een paar dagen duren. Sterker nog..... mijn buik zou ook weer rustig kunnen worden [​IMG] vaag dus.

Wel gevraagd over hoe het nu zal gaan maar daar is gewoon simpelweg geen antwoord op te geven. Vliezen kunnen nog helemaal breken, weeen kunnen doorpakken en ook de vragen over een aanstaande bevalling van een kindje wat overlijd hebben we kunnen vragen. Ik ga het ook niet allemaal opschrijven. Het is te veel en eerlijk gezegd nu ook niet van toepassing. Ondanks dat we niet weten waar we aan toe zijn, hebben we toch een heel geruststellend gesprek gehad.

Het is en blijft voor mij doodeng om te bevallen en dan je zoon af te moeten geven. Wordt je papa en mama ..........en ook weer niet.

Lig inmiddels wel op een 1 persoons kamer. Mies kan blijven slapen. Dat was ook in eerste instantie wel een plan maar toen we hoorden dat het ook nog echt even kan duren, hebben we toch besloten dat hij naar huis gaat. In geval van nood kan hij vannacht binnen 20 minuten hier zijn en nu ik alleen lig kan ik hem ook bellen mocht ik het zelf niet meer trekken. Straks op de verloskamers kan hij sowieso blijven.

Ze zijn weer opnieuw gestart met antibiotica, morgen bloed prikken en nu dus wachten wachten wachten.

We kregen zonet van onze kleine vent wel een super mooi kadootje: Micha heeft hem voor het eerst een paar keer aan de buitenkant voelen schoppen. Dat neemt niemand ons meer af. Hoe oneerlijk en dubbel het ook allemaal voelt.

3. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Wel fijn dat jullie nog een geruststellend gesprek hebben gehad. Want jullie zullen zo ook wel genoeg ongerust zijn.

Heel bijzonder dat je man de baby heeft gevoeld ! Misschien is dat wel een teken van de kleine dat hij er voor blijft gaan?

Ik hoop het allesinds!!!

4. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    bramtim,wat moeilijk allemaal,blijf toch hopen en duimen dat het allemaal weer rustig word in je buik.Wat fijn dat je man de kleine heeft gevoeld en dat je toch een goed gesprek hebt gehad.Heel veel sterkte en kracht!!!

5. welcomehome

welcomehome Niet meer actief

bramtim
    weet echt niet wat ik moet zeggen wat is het toch oneerlijk allemaal hoop zo dat je kleine ventje nog lang mag blijven zitten in je buik wel bijzonder dat je man jullie kleine vent heeft gevoelt

ego bericht
    ik heb vandaag een echo gehad op een school in eindhoven heb 45 minuten mogen kijken naar onze kleine vent de meiden die moesten oefefen moesten alles nog leren was hun 2e les dus echt veel konden ze niet zien en onze kleine vent lag teslapen toen dat er fotos afgedrukt werden ging ie zich uitsloven zaten opeens ze beentje boven ze hoofd hahaha me oma en moeder waren mee en hebben de kleine voor het eerst gezien
    helemaal trots waren ze

6. Mause

Mause Actief lid

8 jan 2009
    319
    0
    0
    manager
    De Meern
    Hallo allemaal!

Allereerst nogmaals sterkte aan Bramtim :(, wel fijn dat jullie een goed gesprek hebben gehad en dat je man evt. bij je kan komen slapen als je dat prettig vind! En wat een mooi cadeautje dat hij nu ook jullie kleine man kon voelen, dat pakt zeker niemand jullie meer af! Houd je taai en hopelijk een goede nacht vannacht! :)

7. Mause

Mause Actief lid

8 jan 2009
    319
    0
    0
    manager
    De Meern
    En dan nu even een verslagje over onze 20 weken echo! Alles was helemaal in orde, er waren geen bijzonderheden en we liggen nog mooi op schema.

En..... mijn voorgevoel was de juiste....!

We krijgen een MEISJE!

en Luuk krijgt dus een zusje.... Helemaal geweldig (en toch ook even wennen aan het idee, ondanks dat ik er al een beetje vanuit ging, raar hè! ;)

8. Xaph

Xaph Bekend lid

3 okt 2009
    876
    1
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    @Bramtim
    Dank je voor het plaatsen van je bericht. We leven erg met je mee. Gelovig ben ik niet maar duimen doe ik wel. Je bent zo dicht bij de grens dat je mannetje een kans heeft, ik hoop ontzettend dat jullie het ondanks alles toch halen.

@Belin
    Fijn om te horen dat de medicijnen werken. Poeh, wat zul je geschrokken zijn toen ze het hartje niet konden vinden, vooral als je al wat mankeert. Zelf een keer moeite gehad met de Anglesound en dat vond ik al eng, maar dan gooi je het op je eigen onhandigheid. Als een professional het niet kan vinden lijkt me helemaal doodeng.
    Doe voorzichtig met werken he? Neem gewoon wat extra pauzes, ga lekker met je handen op je buik zitten tegen je baby zingen of zo :p Dat ontspant en helpt je bloeddruk ook.

@Lin Fijn om wat van je te horen. Hoop dat het circus een mooie act op zal leveren!

@sabine 45 minuten naar je kind kijken, wat een luxe :D Leuk dat je oma en moeder ook meewaren. Heb zelf over 3 weken een pretecho met de trotse grootouders erbij (van mijn ventje dan he). Ik wil ook weer zwaaien!

@Mause Geweldig dat alles goed was! Gefeliciteerd met je meid!

9. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Snel even voor ik me klaar maak voor de echo.

@ Bramtim: Jeetje wat een dag! We blijven duimen en hopen!!! Dikke knuffel!

@ Mause: Super, een meisje!!! :D Fijn dat alles goed gegaan is tijdens de echo.

@ sabine: Wat leuk, zo'n lange fotoshoot van je beebje! Je zult wel met volle teugen hebben genoten.

@ hier: Gisterenavond heeft mijn vriend voor het eerst baby voelen schoppen :D Het was al de hele dag druk en toen ik naar huis reed van m'n werk werd het er niet beter op :p Thuis was ie iets rustiger, maar opeens begon ie weer. Moet zeggen, hij glunderde wel!

Ben ondertussen heel zenuwachtig voor de echo... Het zal middag zijn voor ik terug thuis ben, want heb vanalles op het programma staan. Maar breng zeker verslag uit!

10. Xaph

Xaph Bekend lid

3 okt 2009
    876
    1
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    @Nijntje succes en veel plezier met je echo!

11. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Nijntje veel plezier met je echo
    bramtim jeetje meis wat naar allemaal we blijven duimen voor een goede afloop
    Mause shopze haha lekker veel roze

12. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

@Bramtim; hoe is het nu met je? Ik hoop dat alles rustig is gebleven vannacht.

@Mause; gefeliciteerd! een meisje! de vk had het dus bij jullie in eerste instantie wel goed ;).

@Belin; dat was ook even schrikken, gelukkig is je bloeddruk nu gedaald. En wel rustig aan blijven doen he!

@nijntje en minifien; veel plezier bij de echo vandaag! spannend hoor.

13. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    #793 Moettie30, 10 feb 2010
    Laatst bewerkt: 10 feb 2010
    Juni 2010 mama's

Afspraken

Februari

10-02-10: Nijntje1984 echo ZH
    10-02-10: Minifien 20 weken echo
    10-02-10: Pat controle vk
    11-02-10: Mause controle vk
    12-02-10: Gijsje deel 2 20 weken echo
    12-02-10: Silvia009 groei echo + controle gyn
    15-02-10: Tihany controle vk
    16-02-10: Maxi controle vk
    19-02-10: Roosje23 20 weken echo + controle vk
    22-02-10: Desi23 controle gyn
    23-02-10: Stella0610 controle vk
    24-02-10: Meisje89 controle vk
    25-02-10: Xaph controle vk
    26-02-10: Funkie controle vk

Maart
    01-03: Mamamuts controle vk
    02-03: Xaph pretecho
    08-03: Moettie30 controle vk
    09-03: Krissie2712 controle vk

Uitgerekend

2 juni: Duimpje
    3 juni: Bramtim geslacht ♂
    4 juni: Xaph geslacht ♂
    6 juni: Desi23 geslacht ♀
    6 juni: Silvia009 geslacht ♀ + ♂
    7 juni: Funkie geslacht ♂
    8 juni: Audrey23
    9 juni: Sabine25 geslacht ♂
    10 juni: Sannnniee geslacht ♪
    11 juni: Cycaa geslacht ♀
    11 juni: Stella0610 geslacht ♂
    12 juni: Scorpion geslacht ♂
    12 juni: MammavanEsmee geslacht ♪
    13 juni: Dagdroom geslacht ♀
    13 juni: Belin geslacht ♀
    14 juni: Foekie83 geslacht ♂
    14 juni: Mnsy geslacht ♂
    14 juni: Femke28 geslacht ♪
    14 juni: Yustin geslacht ♀ + ♂
    15 juni: September1909 geslacht ♀
    16 juni: Gijsje geslacht ♪
    16 juni: krissie2712 geslacht ♂
    16 juni: Pat
    16 juni: Tihany geslacht ♂
    16 juni: Sabse
    17 juni: Yvy30
    18 juni: Maxi geslacht ♀
    18 juni: Moettie30 geslacht ♪
    18 juni: Rensie
    18 juni: Suzie79
    19 juni: Nijntje1984 geslacht ♪
    20 juni: Mammamuts geslacht ♂
    20 juni: Melanina geslacht ♀
    21 juni: Priscilla R
    21 juni: JVtje geslacht ♪
    21 juni: Juudje27 geslacht ♀
    22 juni: Meisje89 geslacht ♪
    27 juni: Vogelinnetje
    27 juni: Roosje23 geslacht ♀
    28 juni: Mause geslacht ♀
    29 juni: Minifien
    29 juni: Petatje geslacht ♀

42 Zwangere dames waarvan 2 van een tweeling
    13 prinsjes
    13 prinsesjes
    8 verrassingen

Vlindertjes

Lin71 kreeg na 15.5 weken een {)Ï(}

Aanpassing voor de lijst? Stuur mij een PB!

.

14. tihany

tihany Fanatiek lid

25 jan 2007
    1.465
    0
    0
    zorgkundige
    Belgisch Limburg
    kwam eens zien of er nog niets is van Bramtim
    hoop dat je de nacht rustig bent doorgekomen.

15. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Bramtim hoe ben je de nacht door gekomen?

Allemaal een fijne dag,,hier een erg drukke dag vandaag.

16. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    leuk daty het nu 50% 50% is bij de jongens / meisjes

17. Xaph

Xaph Bekend lid

3 okt 2009
    876
    1
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Grr, ff stoom afblazen. Gisteren met veel moeite een overdrachtsdocument gemaakt waarin ik van alle 20(!) projecten waar ik aan meewerk aangeef wat de stand van zaken is, wie de contactpersonen zijn en wat er op korte termijn moet gebeuren (dingen die ik anders zelf had gedaan). Had al eerder per project een lijst gemaakt met mensen die mijn taken zouden kunnen overnemen (qua kennis dan, tijd heeft niemand). We wisten al langer dat mijn verlof vervroegd zou kunnen beginnen dus hadden dat al besproken.

Krijg nu net een boze mail van mijn leidinggevende dat dit toch wel erg gemakkelijk overdragen is van mij, omdat zij nu met iedereen moet gaan praten over wie wat gaat doen en ze daar geen tijd voor heeft. :x:x:x

Voor mijn gevoel heb ik gedaan wat ik kon, en misschien al meer dan dat, of zie ik dat verkeerd? Vinden jullie het aan mij om per project uit te gaan zoeken wie tijd heeft om mijn taken over te nemen en dan met hun in gesprek te gaan? Ben toch niet voor niets zo vroeg al met verlof :(:(:( En uiteindelijk zal mijn leidinggevende toch moeten beslissen wie wat doet, want niemand gaat vrijwillig dingen erbij pakken.

18. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    Xaph, leuke leidinggevende heb jij!

Moest jij de taken ook gaan onderverdelen over de collega's dan?

Meid, probeer je er niet te druk over te maken hoor!

19. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Tjonge.. nou, je hebt gedaan wat je kon toch? Als je idd nog moet uitgaan zoeken wie wat moet doen, heb je onderhand alsnog een project erbij!
    Dit is nu de taak van je leidinggevende vind ik, dus is het haar probleem toch??
    Maar wel lullig dat ze zo'n reactie geeft, je sluit de boel niet lekker af dan.

Succes en denk aan jezelf en de beeb! Dat is belangrijker nu. :)

20. Xaph

Xaph Bekend lid

3 okt 2009
    876
    1
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    #800 Xaph, 10 feb 2010
    Laatst bewerkt: 10 feb 2010
    Het valt me ook van haar tegen. Ze is pas sinds een paar maanden manager en leunt normaal behoorlijk op mij. Volgens mij heeft ze niet half in de gaten hoeveel dingen ik normaal regel of oplos. Ze gaat me nog missen :D

Heb haar gemaild dat ze me uiteraard kan bellen om te overleggen, maar dat ik niet de energie heb om het zelf allemaal persoonlijk over te dragen.

Deel Deze Pagina