Juni 2010 mama's Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pompeloesje, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

Ff egootje,

K ben weinig online want nu ben ik ziek. Moet wat eten maar de gedachten alleen al jakkie.

Kom alleen ff kijken hoe t met bramtim gaat, maar zie nog niks, hopelijk geen bericht goed bericht. Straks de kids naar bed en ik mn oogjes dicht.

2. Maxi

Maxi Actief lid

22 okt 2007
    458
    0
    0
    peuterleidster
    NL
    Hoi meiden,

Lees nog wel mee hoor maar heb ff niet veel puf om te reageren....

Maak me zorgen over Bramtim, geen nieuws vandaag ook niet op de website..... ben bang dat dat geen goed teken is.... gek eigenlijk je kent elkaar helemaal niet en toch.... jullie snappen me wel he??
    Vind het nu gewoon moeilijk om te reageren, er blijft niet veel plakken.

Wel dat mause een meisje krijgt gefeliciteerd!!!!!

Xaph laat je niet kisten klink mij dat je al over je verantwoordelijkheden heen bent gegaan hoor.

Rooje hoe gaat het met je jongens?

Ik ga gauw even wat doen in huis voor de kleine hier wakker wordt, kom ik daarna wel weer kijken of er (hopelijk geen slecht) nieuws is van Bramtim

3. Xaph

Xaph Bekend lid

3 okt 2009
    876
    1
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    @Roosje23 Beterschap meid! Probeer anders wat bouillon of zo, dan krijg je in elk geval wat voedingsstoffen binnen.

@Maxi Ik snap precies wat je bedoelt, maak me ook zorgen om Bramtim ook al ken ik haar niet IRL.

4. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

Dank je meiden :)
    Ben een beetje draaierig en niet lekker.
    De jongste gaat zo naar bed hij is ook nog niet helemaal lekker, mn oudste gaat steeds beter.

Hier ook ongerust hoor mause, toen ik bij de april mama's was was er ook iets gebeurt, ook al ken je elkaar niet persoonlijk je bouwt tog een band op. Weet niet of jullie haar kennen Meliske, haar 1ste dochtertje was met 23 weken in de buik overleden.
    Bij Bramtim is het een heel ander verhaal maar merk wel dat het die ongerust heid en die band sterker maakt. Je gunt iedereen een zorgeloze zwangerschap met op t einde een gezond kindje in de armen maar je weet t niet. Dat is het onzekere.

Ga ff me omdraaien energie op doen om naar boven te gaan en dan Jesse naar bed, Lucas kijkt tog wel tv als ik m aan kijk daar heb ik dan geen kind aan.

Tot later meiden, ga ff iets zoeken om te eten ook maar honger, ho maar.

5. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Ja ik me me ook zorgen om Bramtim :(
    Hoop toch echt dat alles nog rustig is daar...

6. desi23

desi23 Bekend lid

1 jul 2006
    670
    0
    0
    verpleegkundige
    zaandam
    ik kwam ook ff kijken of er nieuws was van bramtim, maar helaas....ik hoop zo dat alles nog rustig is daar.

7. foekie83

foekie83 Actief lid

25 okt 2009
    312
    0
    0
    bramtim ik hoop toch ondanks alles dat je met goed nieuws hier terug komt schrijven...maar heb er een akelig gevoel bij

8. Yustin

Yustin Fanatiek lid

6 jun 2007
    1.014
    0
    0
    Bramtim, ik hoo pdat alles goed is met je x

9. Mause

Mause Actief lid

8 jan 2009
    319
    0
    0
    manager
    De Meern
    Ik hoop het ook! :( Laten we maar even rustig afwachten en het beste hopen!

10. minifien

minifien Bekend lid

19 jul 2009
    785
    0
    0
    brabant
    Kwam ook even kijken of er nieuws is over bramtim, niet dus.....
    Zal enorm voor haar duimen!!!

11. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    Ik lees net het nieuws op de site.....

Trotse ouders van Jurre*

Meid, met tranen in mijn ogen geen idee wat ik zeggen moet.....

Knuf.........

12. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    Vanmiddag om 12:33 zijn wij de trotse en intens verdrietige ouders geworden van Jurre Faber. Een klein uurtje later is hij in onze armen gestorven. Hij woog 560 gram en was 30 cm lang. Hij is het allermooiste kind van de hele wereld.

Zodra ik de puf heb zal ik meer vertellen. Nogmaals dank lieverds voor jullie steun de afgelopen tijd.

13. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Deze dag regelmatig hier gekeken naar enig schrijven van Bramtim. Gefeliciteerd en gecondoleerd met jullie zoon Jurre.

In mijn hart huil ik met jullie mee.
    Heel veel sterkte voor jullie en jullie familie.

14. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

Lieve Bramtim en man,

Ik wil jullie een hele dikke knuffel geven, en sterkte wensen deze tijd. Hopelijk heb je nog van jullie mooie Jurre mogen genieten.
    Lieve meid ik weet niet wat ik moet zeggen de tranen staan in mn ogen. Heel veel sterkte voor jou, je man en jullie familie.

Liefs en een dikke knuffel van ons

15. mnsy

mnsy Bekend lid

8 jun 2009
    811
    0
    0
    Bramtim, ik heb er geen woorden voor! :(
    Gecondoleerd en veel sterkte de komende tijd.

Liefs..

16. Cycaa

Cycaa Actief lid

15 jan 2008
    484
    0
    0
    In between jobs
    Zuid-Holland
    Lieve Bramtin en man,

"He is a star in heaven now"

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje Jurre* en helaas ook gecondoleerd.

Het leven is vreselijk oneerlijk :(:(.

Heel veel sterkte!!

Liefs en een knuffel

17. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    Belgiƫ
    Met tranen in men ogen las ik net heel verdrietig over jullie lieve kleine mannetje!
    Een heel lief klein vlindertje. :(:(
    Heel veel sterkte! en een dikke knuffel! :(:(

18. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Lieve Bramtim en man
    gecondoleerd met jullie enorme verlies.
    woorden schieten te kort..

19. duimpje

duimpje Bekend lid

25 sep 2009
    604
    5
    18
    Lieve BramTim en man,

Ook ik heb vandaag regelmatig deze pagina bezocht om te kijken voor enig hoopgevend nieuws. Helaas mocht het niet zo zijn, hoe vreselijk hard kan het leven omslaan.
    Een felicitatie is op zijn plek natuurlijk met jullie mooie zoon Jurre*. En ook gecondoleerd met het verlies van jullie prachtige zoon. Ik hoop dat jullie dit allemaal goed kunnen verwerken wanneer jullie er aan toe zijn, met alle kracht van familie en vrienden.

Dikke kus en ook hier wordt aan jullie en aan Jurre gedacht

20. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Lieve Bramtim,iedere keer als ik hier kom hou ik m'n hart vast en hoop ik niet te lezen wat is nu dus wel lees.
    Gecondoleerd met jullie enorme verlies,woorden schieten te kort,ik ken jullie niet persoonlijk maar ik zit hier gewoon te huilen.Hele dikke knuffel en heel veel sterkte samen in deze moeilijke tijd.Hopelijk hebben jullie even kunnen genieten van jullie kleine man,hij blijft voor altijd in jullie hart....

Deel Deze Pagina