lieve bramtim en man ik heb er geen woorden voor, tranen in mijn ogen ik wil jullie wel feliciteren met jullie zoon jurre*, en helaas ook gecondoleerd met jullie prachtige zoon. heel veel sterkte en kracht toegewenst... ik denk aan jullie.............we denken allemaal aan jullie dikke knuf
Lieve bramtim en man , ook ik kwam ff spieken naar nieuws van jullie en schrok al toen ik je naam niet tegen kwam, een aantal berichten later kwam jullie bericht. Woorden schieten tekort, weet gewoon niet wat ik zeggen moet. Ik wil jullie feliciteren met jullie mooie zoon en tevens helaas ook condoleren. Heel veel sterkte voor jullie meis ......ook hiet vloeien de tranen nu en ben met heeeeeel mn hart bij jullie.Dikke knuffel voor jullie allebei !
Lieve Bramtim en man, wat oneerlijk allemaal!! We waren allemaal al bang voor dit vreselijke nieuws, het was iets te stil vandaag... Jullie zijn ouders geworden van een mooie zoon Jurre* Gefeliciteerd!, maar tegelijkertijd wil ik jullie ook condoleren met dit zware verlies en heel veel sterkte wensen de komende tijd. Knuffel mamamuts
Bramtim en man: Gecondoleerd met jullie zoontje Jurre*. Ik wens jullie heel veel kracht en sterkte om dit grote verlies te verwerken. Hij heeft een erg mooie naam gekregen.
Ook hier met tranen in mijn ogen... Lieve Bramtim en man: helaas is dan toch gebeurd, waar we allemaal zo op hoopten dat niet zou gebeuren.... Enerzijds gefeliciteerd met jullie mooie mannetje Jurre*, anderzijds gecondoleerd en heel veel sterkte met het verwerken van dit immense verlies. Een dikke knuffel voor jullie beiden.....
Lieve Bramtim, Gefeliciteerd met jullie mooie zoon Jurre. Wat vreselijk dat jullie hem maar zo kort bij jullie hebben mogen hebben en meteen afscheid hebben moeten nemen. Heel veel sterkte met het verwerken van dit inmense verdriet. Afscheid nemen is als fijn zand dat tussen je vingers wegglipt. Je wilt dat krampachtig vast houden, maar dat lukt niet.
Bramtim, ik weet eigenlijk niet goed wat ik moet zeggen en wil me aansluiten bij de mooie woorden die hier door anderen al gesproken zijn! Enerzijds de felicitaties vanwege de geboorte van jullie prachtige en ook moedige zoon Jurre*, anderzijds heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies.... Jullie hebben er alles aan gedaan, het heeft helaas niet zo mogen zijn! Mijn tranen in m'n ogen las ik je bericht en zal ook in gedachte bij jullie zijn!
* inbraak * Bramtim & familie, Gefeliciteerd met jullie zoon, maar ook sterkte bij dit grote verlies! Het leven is oneerlijk... knuffel van een augustus-mama * uitbraak *
ben er stil van heb er geen woorden voor....heel veel strekte met dit grote verlies van jullie lieve jurre
~~ Bramtim & Familie Gefeliciteerd met de geboorte van Jurre, en heel veel sterkte met dit grote verlies! Liefs Chivay (Augustusmama)
Juni 2010 mama's Afspraken Februari 11-02-10: Mause controle vk 12-02-10: Gijsje deel 2 20 weken echo 12-02-10: Silvia009 groei echo + controle gyn 15-02-10: Tihany controle vk 16-02-10: Maxi controle vk 19-02-10: Roosje23 20 weken echo + controle vk 22-02-10: Desi23 controle gyn 23-02-10: Stella0610 controle vk 24-02-10: Meisje89 controle vk 25-02-10: Xaph controle vk 26-02-10: Funkie controle vk Maart 01-03: Mamamuts controle vk 02-03: Xaph pretecho 08-03: Moettie30 controle vk 09-03: Krissie2712 controle vk Uitgerekend 2 juni: Duimpje 4 juni: Xaph geslacht ♂ 6 juni: Desi23 geslacht ♀ 6 juni: Silvia009 geslacht ♀ + ♂ 7 juni: Funkie geslacht ♂ 8 juni: Audrey23 9 juni: Sabine25 geslacht ♂ 10 juni: Sannnniee geslacht ♪ 11 juni: Cycaa geslacht ♀ 11 juni: Stella0610 geslacht ♂ 12 juni: Scorpion geslacht ♂ 12 juni: MammavanEsmee geslacht ♪ 13 juni: Dagdroom geslacht ♀ 13 juni: Belin geslacht ♀ 14 juni: Foekie83 geslacht ♂ 14 juni: Mnsy geslacht ♂ 14 juni: Femke28 geslacht ♪ 14 juni: Yustin geslacht ♀ + ♂ 15 juni: September1909 geslacht ♀ 16 juni: Gijsje geslacht ♪ 16 juni: krissie2712 geslacht ♂ 16 juni: Pat 16 juni: Tihany geslacht ♂ 16 juni: Sabse 17 juni: Yvy30 18 juni: Maxi geslacht ♀ 18 juni: Moettie30 geslacht ♪ 18 juni: Rensie 18 juni: Suzie79 19 juni: Nijntje1984 geslacht ♪ 20 juni: Mammamuts geslacht ♂ 20 juni: Melanina geslacht ♀ 21 juni: Priscilla R 21 juni: JVtje geslacht ♪ 21 juni: Juudje27 geslacht ♀ 22 juni: Meisje89 geslacht ♪ 27 juni: Vogelinnetje 27 juni: Roosje23 geslacht ♀ 28 juni: Mause geslacht ♀ 29 juni: Minifien 29 juni: Petatje geslacht ♀ 42 Zwangere dames waarvan 2 van een tweeling 13 prinsjes 13 prinsesjes 8 verrassingen Vlindertjes Lin71 kreeg na 15.5 weken een {)Ï(} Bramtim kreeg na 23.6 weken een {)Ï(} zoon Jurre* Aanpassing voor de lijst? Stuur mij een PB! .
Bramtim en man, Ook van mij het dubbele bericht; felicitatie met de geboorte van jullie zoon, daarnaast ook gecondoleerd met het verlies van jullie kleine ventje. Heel veel sterkte gewenst!! Knuffel Minifien
weet niet goed hoe ik hier op moet reageren. Eerst proficiat met jullie zoontje Jurre*. een heel mooie naam. En mijn oprechte deelneming met jullie verlies.
Bramtim, heel veel sterkte meid! Ook voor je mannetje! Heb heel veel aan jullie gedacht gisteren. Ik heb met tranen in m'n ogen je berichtje gelezen... Dikke knuf!
bramtim heel veel strekte de komende tijd en je man natuulijk ook vind het zo erg voor jullie had jullie heel wat anders gewenst heel veel sterkte
ik plaats t liever niet nu, maar wil tog iets vragen want maak me ongerust. Heb nu sinds maandag avond de griep en heb ook sindsdien een harde buik die ook pijn doet, is dit normaal?? Sorry meiden moest t ff vragen
Roosje die harde buiken komen waarschijnlijk van het vele hoesten denk ik.... en als je buik al flink gegroeid is dan kan het wel zeer doen ook omdaet er steeds kracht opgezet word met hoesten... maar als je het niet vetrouwd waarom bel je de verloskundige dan niet even????? dan weet je het zeker..
thanks Sylvia, weet je wat t nou is ik moet niet hoesten, wel diarree, hoofdpijn, misselijk, koorts en suf. Heb ook 2 dagen geen buikband aan want ik lig bijna heel de dag, nu ik weer op mn zij ligt zakt t af en voel ik de kleine. zit vooral onder in mn buik de pijnlijke steken. Ben ik nou zo vergeetachtig of is dit nou zo anders als mn eerste 2 zwangerschappen?