o bramtim heb net je blog gelezen meid zit hier mee te huilen vind het zo erg voor jullie heel veel sterkte nogmaals
Bramtim, wat heb je dat prachtig beschreven. Ik weet niet of ik dat zou kunnen. Wat fijn dat jullie zo intens van hem hebben kunnen genieten en de kans hebben gekregen om samen mooie herinneringen op te bouwen.
Bramtim, woorden schieten te kort... Ik denk wel dat die fotosessie een hele mooie herinnering is voor jullie.
Bramtim ook hier schieten woorden te kort, geef alles de tijd en doe waar jullie zin in hebben. Een ander weet niet wat jullie voelen en of doormaken. Precies wat je zegt de wereld draait door maar jullie wereld staat stil. Heel veel sterkte en geniet van alle mooie herrineringen.
Poeh, Bramtim, wat heb je dit mooi omschreven, heb het niet droog kunnen houden... Ik kan je alleen maar veel kracht en sterkte wensen voor de komende tijd! Houd je taai!
Bramtim; wat heb je dit met onwijs veel gevoel beschreven, heel mooi. kippenvel staat op m'n armen... Nogmaals veel kracht gewenst de komende tijd en we zullen Jurre* hier bij de juni mama's nooit vergeten.
@Bramtim: wat een verhaal, heel mooi en lief dat we dat mogen meebeleven. Heel veel sterkte en Jurre* zal altijd in onze gedachten blijven.
Juni 2010 mama's Afspraken Februari 12-02-10: Gijsje deel 2 20 weken echo 12-02-10: Silvia009 groei echo + controle gyn 15-02-10: Tihany controle vk 16-02-10: Maxi controle vk 19-02-10: Roosje23 20 weken echo + controle vk 22-02-10: Desi23 controle gyn 23-02-10: Stella0610 controle vk 24-02-10: Meisje89 controle vk 25-02-10: Xaph controle vk 26-02-10: Funkie controle vk Maart 01-03: Mamamuts controle vk 02-03: Xaph pretecho 08-03: Moettie30 controle vk 09-03: Krissie2712 controle vk 16-03: Nijntje1984 controle vk Uitgerekend 2 juni: Duimpje 4 juni: Xaph geslacht ♂ 6 juni: Desi23 geslacht ♀ 6 juni: Silvia009 geslacht ♀ + ♂ 7 juni: Funkie geslacht ♂ 8 juni: Audrey23 9 juni: Sabine25 geslacht ♂ 10 juni: Sannnniee geslacht ♪ 11 juni: Cycaa geslacht ♀ 11 juni: Stella0610 geslacht ♂ 12 juni: Scorpion geslacht ♂ 12 juni: MammavanEsmee geslacht ♪ 13 juni: Dagdroom geslacht ♀ 13 juni: Belin geslacht ♀ 14 juni: Foekie83 geslacht ♂ 14 juni: Mnsy geslacht ♂ 14 juni: Femke28 geslacht ♪ 14 juni: Yustin geslacht ♀ + ♂ 15 juni: September1909 geslacht ♀ 16 juni: Gijsje geslacht ♪ 16 juni: krissie2712 geslacht ♂ 16 juni: Pat 16 juni: Tihany geslacht ♂ 16 juni: Sabse 17 juni: Yvy30 18 juni: Maxi geslacht ♀ 18 juni: Moettie30 geslacht ♪ 18 juni: Rensie 18 juni: Suzie79 19 juni: Nijntje1984 geslacht ♪ 20 juni: Mammamuts geslacht ♂ 20 juni: Melanina geslacht ♀ 21 juni: Priscilla R 21 juni: JVtje geslacht ♪ 21 juni: Juudje27 geslacht ♀ 22 juni: Meisje89 geslacht ♪ 27 juni: Vogelinnetje 27 juni: Roosje23 geslacht ♀ 28 juni: Mause geslacht ♀ 29 juni: Minifien 29 juni: Petatje geslacht ♀ 42 Zwangere dames waarvan 2 van een tweeling 13 prinsjes 13 prinsesjes 8 verrassingen Vlindertjes Lin71 kreeg na 15.5 weken een {)Ï(} Bramtim kreeg na 23.6 weken een {)Ï(} zoon Jurre* Aanpassing voor de lijst? Stuur mij een PB! .
Lieve Bramtim Wat heb je dit moeilijke verhaal mooi opgeschreven. En wat heerlijk dat jullie nog samen van Jurre* konden genieten. Ik wens jullie alle kracht toe voor de komende tijd. Laat de wereld voorlopig maar stilstaan en koester elke mooie herinnering die jullie aan Jurre* hebben. Sterkte
Lieve Bramtin, gefeliciteerd en gecondoleerd met Jurre*. Ik hoop en wens dat jullie meer genieten van de herinnering dan pijn hebben van de realiteit...Veel sterkte, liefs en knuffels...
@Bramtim, van zoiets intens verdrietigs toch ook iets heel moois maken... wat zijn jullie sterk. ik huil tranen met tuiten, maar niet alleen van verdriet, ook bewondering voor de kracht en liefde die uitgaat van jullie verhaal, fijn dat we dit hebben mogen delen, hoe moeilijk ook. Dag lieve kleine Jurre, je bent vast het mooiste sterretje van allemaal, pas goed op je papa en mama. Dikke knuffel
Bramtim, waar iedereen voor vreesde, is uiteindelijk gebeurd. Je verhaal ontroert me ontzettend, ik zit hier te huilen, net zoals zo velen. We leven zo met jullie mee. Dit wens je niemand toe. Jullie hebben ongetwijfeld de mooiste zoon van allemaal !!! Zo'n vechter, jammer dat hem niemand kon helpen om verder te vechten. Bramtim en man, enorm veel sterkte en kracht toegewenst! Jurre* vergeten we nooit !!!!
Lieve dappere meid, Wat verwoord je t prachtig. Hier ook tranen van verdriet voor jullie. Ik weet niet wat ik moet zeggen. Mijn man en ik hebben het met verwonderling zitten lezen , hoe je dit zo mooi hebt kunnen schrijven. Ook hij leeft heel erg met jullie mee, ook al heeft hij jullie nog nooit gesproken. Lieve meid geniet nog met zn 3en zo lang t kan. En doe alles op je eigen tempo. We denken aan jullie en (niet alleen ik maar iedereen hier) we zijn er voor je. Dikke knuffel en xxxxx voor jou en je man Maak mooie herinneringen aan jullie zoon. Wij zullen hem in ieder geval nooit vergeten.
Lieve Bramtim en natuurlijk ook man, Ik lees al vanaf het begin mee op dit forum, maar ben niet zo actief. Wel heb ik met hoop en angst jullie verhaal in de gaten gehouden. Ik had zulke goede hoop en heb veel aan jullie gedacht. Ik vind het ongelovelijk mooi en knap hoe jullie dit allemaal beschrijven. Zo oneerlijk.. Ik weet niet wat ik zeggen moet.. Woorden schieten tekort. Ik denk aan jullie en vind jullie super dapper! x
Lieve Bramtim en man, heb met tranen in mijn ogen en bewondering jullie verhaal zitten lezen. Ik hoop dat jullie heel veel kracht mogen putten uit de herinneringen aan jullie mooie ventje Jurre*. Nogmaals heel veel sterkte voor jullie tweeen en voor jullie verdere familie.
Na het slechte nieuws en het mooi verwoorde verhaal van Bramtim, nog een kort berichtje dat mijn controle bij de verloskundige afgelopen dinsdag gelukkig in orde was. @Moettie: voor de lijst: 16-03 controle vk Geslacht verrassing.
Ook van mij een klein postief berichtje; 20 weken echo was prima, ons kleintje doet het goed. Geslacht blijft een ?, we willen het niet weten