Yvy en Minifien, Fijn om na dat slechte nieuws ook goed nieuws te krijgen. Blij dat alles goed is met jullie kleintjes!
Bramtim,heb op jullie site ook al gereageerd. Hier ook tranen van verdriet om lieve kleine dappere Jurre* zo een klein vechtertje Prachtig verwoord ook. Heel heel veel sterkte de komende tijd.
ook hier goede controle en echo gehad beebs doen het goed @moetie nieuwe afspraak 24 februari groei echo 26 februari controle gyn 12 maart controle gyn + groei echo zo weer een heel schema erbij hahahaha
Bramtim, ik wens jullie nogmaals veel kracht de komende maanden om dit intense verdriet dat je zo duidelijk hebt verwoord te verwerken. Fijn dat jullie allerlei herinneringen aan Jurre* hebben kunnen krijgen. Stella
Na Bramtim vind ik het moeilijk maar ook nog extra bijzonder. Goede echo gehad,hele drukke baby en de placenta aan de voorkant maar nu heeft ze alles kunnen nakijken. Sinds een aantal dagen voor ik em ook heel druk in mijn buik
Silvia009 en Foekie, ik hoop dat ik niet vergeet dit te melden.... (vandaar het verzoek een pb te sturen )
Heel ff, nog steeds ziek en daarbij ook verschrikkelijk last van maagzuur. Wordt er echt niet goed van. Voel me beroerder dan 2 dagen geleden toen ik echt op t hoogte punt van de griep zat. Rennies helpen maar 5 minuutjes elke beweging die ik maak zorgt voor maagzuur. pffff en boeren doe ik ook de hele tijd. Iemand een advies wat ik t beste kan doen of eten? Ga zo naar bed. In gedachten ben ik bij bramtim maar moest ff zeggen dat t hier niet lekker gaat met maag en darmen. En nog wel iets maar daar ga ik nu niet op in. Bramtim verdient nu alle liefde steun en aandacht van ons knuffel voor jou meis
Roosje,heb je al gele vla geprobeerd? Helpt bij mij erg goed.Hopelijk knap je snel weer op,beterschap!!!
@ roosje: Hier wil pepermuntjes ook helpen tegen maagzuur. En als ik er 's nachts last van krijg, dan zet ik de lattenbodem bovenaan iets hoger. Zodat ik met m'n hoofd wat hoger ligt en het zuur niet zo makkelijk omhoog kan. Veel beterschap!
Roosje ook ik heb hele erge last van maagzuur... Het ligt er echt aan wat ik eet vooral als ontbijt.. Normaal gezien at ik een crossoint. Als ikd at doe heb ik zeker rond een uuro f 9 last van maagzuur.. Nu eet ik smorgens eigelijk niet zoveel alleen een sultana en droge cracker. Gaat stukken beter.. En met de lunch ja geen pindakaas meer ook geen worst daar kreig ik het ook zuur van.. Veel melk drinken en savonds neem ik gele vla bij mij helpt dat .. en niet 3 x pd eten maar 5 a 6 keer kleine beetjes.. succes
@Roosje Wat ook kan helpen (maar erg smerig is) is een glas rauwe aardappelsap op nuchtere maag. Te krijgen bij de reformwinkel. Dat neutraliseert de zuurgraad maar is helaas wel VIES!
T zit niet mee deze paar dagen, eerst ziek worden. En ook nog een man die verslaafd is aan een spelletje online, waar hij heel de tijd met andere praat waaronder ook veel vrouwen. Als ik iets vraag of er iets van zeg moet ik me niet aan stellen, en m gewoon laten doen. Gewoon laten doen t liefste wat hij doet ik thuis komen en op t spelletje gaan. sorry dames moest mn gal spugen
Hallo allemaal! Hier gister het papier gehaald voor de kaartjes en doosjes te maken! Daar ga ik deze namiddag mee beginnen Héérlijk !! En heb werk !!!! Kan woensdag beginnen, ONDANKS mn zwangerschap !! Weer in een AD Delhaize, alleen in de stad ernaast Haha, scheelt dus niet zo veel. Ben heel blij !! En net viel ik bijna flauw in de auto, sloeg helemaal wit uit en zijn langs de kant moeten gaan staan, ik werd spierwit! Venster open en sjaal uit en jas open hielp niet. Vriend auto aan de kant gezet, en ik meteen zetel plat, voeten op het dashbord en de deur open gezet. Was even schrikken ! Ging even heel snel!
Roosje, beterschap! Hopelijk voel je je snel beter. Maagzuur is héél vervelend, weet ik uit eigen ervaring! Meisje89, jeetje, dat is even schrikken! Rustig aan he! Wel fijn dat je werk gevonden hebt voor de komende periode! silvia009 en minifien, fijn dat de echo goed was!
@Meisje Gefeliciteerd met je baan! Wat fijn dat je werk hebt kunnen vinden. Lijkt me knap eng als je ineens zo duizelig bent. Goed dat je niet zelf reed. Enig idee waardoor het kwam? Bloeddruk, suiker, afgeknelde bloedtoevoer? Zou wel even kijken of je daar achter kunt komen, dan weet je ook wat je er tegen kunt doen. Heb zelf altijd een plak ontbijtkoek in mijn tas omdat ik soms laag suiker heb.
*ego* yesssss de babydump is leeg gekocht we hebben alles gekocht wat er maar nodig is voor ons meisje