Ik eet nu gezondere dingen tussen door. Een potje ananas of een vetvrij puddingetje of een boterham... Er zijn dagen dat ik de hele dag kan eten, maar de laaste week terug wat misselijk, dus moet ik wat zien wat ik eet. En mijn darmen liggen ook vreselijk overhoop. Hele nacht wakker gelegen van de krampen Dat dat maar snel ophoudt! Ik zat vorige week op een goeie 4 kg meer als voor de zwangerschap. Deze week nog niet op de weegschaal gaan staan.
@ Xaph: Ga om 15u10 naar de ha, toch maar even laten controleren. Heb zelf geen idee wat het is. Had de 1e 3 maanden ook wel last van lage suiker, maar dat ging nooit zo snel en zo ook helemaal niet dat ik zou flauwvallen en wit uitslaan. @ Stella: Het zijn idd weer weekcontracten. Hier gaat dat vaak zo hoor, en zeker omdat het via een interim bureau is, zij willen hun deel daar ook van hebben natuurlijk. Maar ben het nu toch gewend zo, en ben al lang blij dat ik toch iets heb! En mooie wieg hebben jullie! @ Melanina: waauw, alles in 1x! Super is wel leuk he, die spulletjes uitkiezen! @ Roosje: mooie wieg! En gefeliciteerd met de kittens! Lijkt me wel speciaal om de bevalling live te mogen meemaken J Ik heb hier de bevalling van het paard kunnen volgen thuis, van het oudste veulen, ook heel bijzonder! Om dat paarden meestal 's nachts bevallen en als ze alleen zijn. @ Bramtim, voor mij ook geen probleem als je hier je hart komt luchten! Zoals je zelf zegt ben je een juni 2010 mama, en dit topic dient toch om lief en leed met elkaar te delen. @ hier: geen last meer gehad van m'n bijna flauwval ervaring. Maar ga toch voor de zekerheid even naar de ha. Zien of er niet iets anders scheelt. Heb gister het eerste doopsuiker doosje gemaakt! Het ziet er net uit zoals ik gehoopt had, net echt Hihi! En hebben een oplossing gevonden voor de geboortekaartjes zodat ze toch speciaal zijn, maar even zeer in een standaard envelop passen. Helaas is het niet zoals ik eerst gewild had, maar wat het nu zal worden is toch ook niet te gewoon gelukkig. @ gewicht, ik ben tov begin zws nu een 2,3 kg bijgekomen. (halve week geleden) Dus zet het maar op een 2,5 kg.
@ Tihany, gefeliciteerd met de positieve echo én met het feit dat je een jongetje krijgt! Ik spreek uit ervaring, een zoon is erg leuk! @ Roosje, gefeliciteerd met de geboorte van de kittens, schattig!!! je zit nog mooi op gewicht joh! Oppassen met wát je eet, zou ik altijd doen. Maar zou wel lekker toegeven aan de eet-drang, maar dan met enigszin verantwoorde tussendoortjes! Ik was bij mijn eerste zwangerschap ook wat overmoedig, omdat ik in eerste instantie niet zo veel aankwam. Ben toen een beetje los gegaan met eten en ben ik de laatste weken in m'n verlof nog behoorlijk aangekomen!
van mij mag je gewoon schrijven over jullie kanjer hoor meid we hebben met jullie meegeleefd ook langs dit forum dus als je behoefte heb of je wilt wat zegge hou je dan vooral niet in
durf het gewoon amper neer te zetten.... ben nu 8 kilo aangekomen...................... en bij d evorige zwschap 25 en na 10 dagen paste ik weer in me oude vertrouwde jeans ....
eens kijken of het me lukt me wieg van me meisje dus nu opgepimt gaat worden voor een jongen lekker stoer
Bedankt voor de tips. Wel eten, maar verstandige dingen, klinkt logisch. Wel jammer dat ik vooral trek heb in chips, snoep, broodjes bapao en zo Dat haal ik dus maar niet in huis want dat kan ik niet aan Fruit gaat er gelukkig ook wel in.
mause super is die he me dochter heeft er tot 9 maanden in gelegen!!!!!! toen werd ze link want dat ging ze staan en rolde ze in ons bed over hahaha maar hij is best groot die vanmij de grootste volgens mij jij ook zo te zien maar je hebt ook smallere
Foekie, onze kleine man heeft er tot ongeveer 8 weken in gelegen, daarna sloeg hij geregeld met zijn handje tegen het riet en vond ik het tijd dat ie in z'n ledikantje ging slapen op z'n eigen kamertje. We hebben er veel plezier van en vind het weer erg leuk dat nr 2 ook in dit wiegje mag! Zo schattig!
hoi meiden hoe is het met iedereen? gaan jullie ook naar de 9 maanden beurs? of zijn jullie al een keer geweest? ik ga er donderdag heen met me moeder schoonmoeder en me 2 oma's
Wow! Hier teken ik voor hoor! @ xaph: Ik heb ook vaak zin in chips hoor Maar mijn darmen en maag spelen de laatste dagen wat op. Mijn darmen de hele dag en nacht door (vooral krampen) en mijn maag vooral 's avonds na het avondeten. Echt steken enzo... Dus ik heb het geluk dat ik nu 's avonds niet meer zo'n trek heb @ Meisje: Wij hebben een geboortekaartje bij de drukker besteld. Ook eerst gekeken voor een standaardmodel, maar hebben nu voor een ander gekozen. De kosten van de postzegel erbij komen we goedkoper uit dan een standaardformaat We hebben eerst overwogen om het zelf te maken, maar dat vind ik dan zoveel moeite als je net bevallen bent. Jij gaat thuis bevallen, dan is dat nog anders. @ hier: Kom ik terug van m'n werk, heeft m'n vriend de hond niet in de keuken gezet. Resultaat: o.a. de mooie fopspeen die ik zaterdag op de beurs heb gekregen helemaal stuk Oh, ben zo kwaad op beide! Heb al op sites gezocht om precies dezelfde te vinden, maar 't is ofwel de blauwe ofwel de roze... Wel moeilijk als je niet weet wat het wordt.
Heeyheey dames, Zo ik zit! Zag dat Bramtim geweest was, en hoop dat ze blijft komen en niet denkt dat we t lastig vinden of iets dergelijks, want we zijn er ook voor haar. Hier een productief dagje gehad. Andere gordijnen opgehangen, douche gordijn op maat gemaakt voor bij t bad (die spetterende kindjes ) Heel mn kast leeg gegooit k vindt dat alles gewassen moet worden gekke ikke maar moet. Dus ben een weekje zoet met wassen, wassen en nog eens wassen. Gister de badkamer gepoetst en vandaag mijn slaapkamer en overloop. Morgen vooral wassen en de kamer nog ff poetsen. Volgende week de kinder kamer afverven nog steeds niet afgemaakt, dan zie ik weer iets anders en dan moet dat eerst gebeuren van mezelf heb echt poets driften. Man lief wordt gek van me hahaha (hij had vrij vandaag) Ook de wieg uit de doos gehaald, en alvast in elkaar gezet maar nog niet de lakentjes en de hemel enzo. Dat moet eerst goed gewassen worden ooh kom ik weer met mn wassen. Zag iets over een hondje met speen, ik heb ook zo'n kat dus heb ze hoog weggezet waar ze niet komt. Heb er 2 nu voor slapen en overdag. Mijn buik gaat echt groeien nu wordt echt dikker, kan ook mn oude broeken niet meer aan, shirts tekort waardoor mn buik er vanonder hangt dus allemaal zwangerschapskleding hier. Net de kids in bad gedaan, bedjes verschoond en ingestopt. Morgen de kittens klaarmaken voor de verhuizing. Dus op zoek naar nieuwe baasjes Wil Robbedoesje houden hij is zooooooo lief en mooi. Maar ja heb er nu weer 3 nieuwe bij. En mn andere dame is ook zwanger. Dat wordt gegarndeerd langharige kittens. De mama's worden hierna gesteriliseerd. Dus zit nog zeker 15 weken met kittens dus hoef me niet te vervelen met kittens en kleine kids, hoop dat de tijd hierdoor lekker voorbij vliegt. Ooh zit weer op mn praat stoel hahaha. Kijk nu shownieuws en zie Jan Smit in euro disney. Niet dat ik er veel van zie want blijf lullen hier. Kleine meid ook een beetje wakker volgens mij want voel licht iets bewegen. Vrijdag de 20 weken echo ben dan weer al 21 weken en 5 dagen maar oke kan nog net dan he. Nou nu laat ik jullie weer kletsen haha
hahahah roosje word altijd vrolijk van jouw berichtjes je bent al net zon gezellige kletskous als ik hier vandaag ook een nesteldrang geloof ik...stond te boren met zon mega boor want ozu en moest 2 schilderijen boven me bed nog ophangen en daarna de hele boven verdieping gesopt en gedweild en gezogen pfffff daarna me hele keuken gedaan pfff wat een werk maarrrrrrr hij is weer schoon ! beneden alleen deweild en gezogen en toen storte ik dus in lekker slim he me die bekken van me....had al zon pijn maar gewoon doorgaan he heb het geweten maar goed alles is schoon iemand moet het toch doen morgen de was hoor en strijken net me wieg terug gekregen , gewoon vergeten hoe lief die was! nou meiden geef het stokje weer door voor de volgende kletskous
Ja hou wel van een gezellige babbel, man lief is tog saai achter de pc dus ja kom k maar weer ff op mn lappie kletskous spelen. Ik moet nog 2 schilderijen hebben voor mn slaapkamen, want ja daar komen ook alle mensen op kraamvisite de eerste dagen, want ook ik met mn bekken kom mn bed amper uit. Hier dus ook weer te veel gedaan, ik merk t aan als ik anders ga zitten ik steken krijg, zolang ik heeeeeel stil zit valt het allemaal wel mee maar ale ik op moet staan voor de wc lijk wel 40 weken zwanger. Net een eendje wat voorbij komt waggelen met 5 km per uur hahahaha harder ga ik echt niet. Zit geen gang in. Vindt t wel altijd een lekker gevoel als t schoon is, blinkt allemaal zo lekker hahaha. Alleen ligt mn halletje bij mn wasmachine nu PROP VOL met schone kleren die ik weer eens wil wassen. Dat moet en zou gebeuren, want zo kon ik goed mn kasten schoonmaken (heb hele diepe inbouw kasten. Dus kwam een hele hoop uit. Weet wel wat me te doen staat. De jongens zijn gelukkig gelijk in slaap gevallen gister kwam Jesse rond 9en in de avond, stampen in zn bedje om extra geluid te maken. Hij is wel een lichte slaper dus ben benieuwd met de slapeloze nachten straks hoopt dat deze kleine weer met max 7 weken doorslaapt van 23:00 uur tot 7:00 uur Eerst maar eens genieten van de sterke dame in mn buik die gaat haar broers wel aan kunnen, zo hard schoppen en dan met de placenta aan de voorkant. applausje krijgt ze van mij. Routsj vliegen er weer 2 kittens over mn lappie heen. Allemaal typ fouten maar ff aanpassen en ze zijn weer weg. Zo naar bed als de droger klaar is want daar zit mijn beddegoed in. Lekker in een schoon bedje heerlijk slapen is dat. Moet nog wel gaan zorgen voor een extra kussentje ofzo voor onder mn buik want merk dat mn banden dat wel kunnen gebruiken. Eens kijken of ik er nog 1 heb liggen ik heb zoveel kussentjes maar moet wel bij mn woonkamer passen. Nu hij geverft is passen er een hoop niet meer bij en heb ik daarom ook maar weggegooit, wat moet ik er mee als ik ze tog niet meer gebruik. Ga echt niet meer zo gek doen en mn kamer voor de helft knal groen doen. Oh nee mij niet gezien. Hou t mooi op zandkleur met licht roze. Lekker neutraal. Mn slaapkamer is al zwart met zilver dus fel genoeg. Uuuh waar was ik, moest ff van mn uitzicht genieten die lieve kittens samen. *Zwijmel* Ga maar eens iets te drinken pakken een lekker glas melk daar heb ik zin in, ja sterke botjes heeft deze meid wel als je geen prik lust, dan drink ik veel melk of melk producten. Zelf een auto ongeluk kon mn botjes niet breken. (Ff afkloppen je weet maar nooit ) Weltrusten dames (hopelijk als man lief niet zo saai blijft doen)
Juni 2010 mama's Afspraken Februari 16-02-10: Maxi controle vk 17-02-10: Priscilla R controle vk 19-02-10: Roosje23 20 weken echo + controle vk 22-02-10: Desi23 controle gyn 23-02-10: Stella0610 controle vk 23-02-10: Belin pretecho 23-02-10: Sabine25 controle gyn 24-02-10: Silvia009 groei echo 24-02-10: Meisje89 controle vk 24-02-10: Minifien controle vk 25-02-10: Xaph controle vk 25-02-10: Stella0610 pretecho 26-02-10: Funkie controle vk 26-02-10: Silvia009 controle gyn Maart 01-03: Mamamuts controle vk 02-03: Xaph pretecho 04-03: Belin controle gyn 08-03: Moettie30 controle vk 09-03: Krissie2712 controle vk 12-03: Silvia009 groei echo + controle gyn 16-03: Foekie controle vk 16-03: Nijntje1984 controle vk 26-03: Belin groeiecho + controle gyn 29-03: Tihany controle gyn April 07-04: Minifien pretecho Mei 10-05: Tihany controle gyn 30-weken echo 31-05: Tihany controle gyn Uitgerekend 2 juni: Duimpje 4 juni: Xaph geslacht ♂ 6 juni: Desi23 geslacht ♀ 6 juni: Silvia009 geslacht ♀ + ♂ 7 juni: Funkie geslacht ♂ 8 juni: Audrey23 9 juni: Sabine25 geslacht ♂ 10 juni: Sannnniee geslacht ♪ 11 juni: Cycaa geslacht ♀ 11 juni: Stella0610 geslacht ♂ 12 juni: Scorpion geslacht ♂ 12 juni: MammavanEsmee geslacht ♪ 13 juni: Dagdroom geslacht ♀ 13 juni: Belin geslacht ♀ 14 juni: Foekie83 geslacht ♂ 14 juni: Mnsy geslacht ♂ 14 juni: Femke28 geslacht ♪ 14 juni: Yustin geslacht ♀ + ♂ 15 juni: September1909 geslacht ♀ 16 juni: Gijsje geslacht ♪ 16 juni: krissie2712 geslacht ♂ 16 juni: Pat 16 juni: Tihany geslacht ♂ 16 juni: Sabse 17 juni: Yvy30 18 juni: Maxi geslacht ♀ 18 juni: Moettie30 geslacht ♪ 18 juni: Rensie 18 juni: Suzie79 19 juni: Nijntje1984 geslacht ♪ 20 juni: Mammamuts geslacht ♂ 20 juni: Melanina geslacht ♀ 21 juni: Priscilla R geslacht ♀ 21 juni: JVtje geslacht ♪ 21 juni: Juudje27 geslacht ♀ 22 juni: Meisje89 geslacht ♪ 27 juni: Vogelinnetje 27 juni: Roosje23 geslacht ♀ 28 juni: Mause geslacht ♀ 29 juni: Minifien geslacht ♪ 29 juni: Petatje geslacht ♀ 42 Zwangere dames waarvan 2 van een tweeling 13 prinsjes 14 prinsesjes 9 verrassingen Vlindertjes Lin71 kreeg na 15.5 weken een {)Ï(} Bramtim kreeg na 23.6 weken een {)Ï(} zoon Jurre* Aanpassing voor de lijst? Stuur mij een PB! .
ga zo op controle om 12 uur neem me dochter mee me manb gaat standaard mee naar elke vk bezoek , hopelijk snapt ze het een klein beetje...kan de vk een baby laten zien ofzo? ze aait hem wel de hele tijd maar heeft meer het idee dat de navel van mama geaaid moet worden ...