Hier ook altijd een lage bloeddruk, zit in de familie dus ook extra drop en zout overal bij om maar niet te draaierig te worden. Ga weer ff verder de droger piept dus volgende kan erin hahaha
@ meisje: Is een bloedneus eigen aan lage bloeddruk?! Ik heb zondag ook een bloedneus van jewelste gehad en zit ook altijd vrij laag met m'n bloeddruk, vandaar dat ik het vraag. Tips om hem omhoog te krijgen: minuutsoepjes, chips, wat bijzouten op frieten (heb ik heel hard aan moeten wennen want lustte dat niet...), ... @ Roosje: waar blijf je die energie vandaan halen! Als je gedaan hebt, geef je maar een seintje. Dan stuur ik mijn was op
Mijn was is nog lang niet klaar hahahahaha Heb alle kleding uit de kasten gehaald dus ben nog ff zoet hahaha
@tihany: fijn dat alles goed is met je zoontje! @xaph: fijn dat het ietsje beter gaat en dat het stoppen met werken een goede keus blijkt te zijn. @meisje89: aha, dan is toch niet alles beter in belgie (hi, hi). Heb nl. de indruk dat de zwangerschapsbegeleiding wel beter is. Vervelend dat je zo'n last hebt van je lage bloeddruk. Bouillon wil ook wel helpen schijnt en is wat gezonder dan de andere (lekkerdere?) alternatieven. @foekie83 en mause: mooie wieg! @melanina: beterschap! @nijntje1984: gefeliciteerd! Wat heb je gestudeerd? @hier: alles gaat wel goed, maar ben weer helemaal doodop. Roosje, ik word al moe als ik lees wat jij allemaal doet... Nog een paar daagjes en dan begint mijn voorjaarsvakantie. Mijn dochtertje gaat uit logeren 3 dagen bij opa en oma. Kan ik 3 dagen uitslapen en verder thuis werken (schoolwerk houdt nooit op, vooral in die korte vakanties werk je eigenlijk gewoon door). Vooral naar dat uitslapen kijk ik erg uit. Stella
Juni 2010 mama's Afspraken Februari 17-02-10: Priscilla R controle vk 19-02-10: Roosje23 20 weken echo + controle vk 22-02-10: Desi23 controle gyn 23-02-10: Stella0610 controle vk 23-02-10: Belin pretecho 23-02-10: Sabine25 controle gyn 24-02-10: Silvia009 groei echo 24-02-10: Meisje89 controle vk 24-02-10: Minifien controle vk 25-02-10: Xaph controle vk 25-02-10: Stella0610 pretecho 26-02-10: Funkie controle vk 26-02-10: Silvia009 controle gyn Maart 01-03: Mamamuts controle vk 02-03: Xaph pretecho 04-03: Belin controle gyn 08-03: Moettie30 controle vk 09-03: Krissie2712 controle vk 09-03: Mause controle vk 12-03: Silvia009 groei echo + controle gyn 16-03: Foekie controle vk 16-03: Nijntje1984 controle vk 23-03: Gijsje controle + echo 26-03: Belin groeiecho + controle gyn 26-03: Mause pretecho 29-03: Tihany controle gyn April 07-04: Minifien pretecho Mei 10-05: Tihany controle gyn 30-weken echo 31-05: Tihany controle gyn Uitgerekend 2 juni: Duimpje 4 juni: Xaph geslacht ♂ 6 juni: Desi23 geslacht ♀ 6 juni: Silvia009 geslacht ♀ + ♂ 7 juni: Funkie geslacht ♂ 8 juni: Audrey23 9 juni: Sabine25 geslacht ♂ 10 juni: Sannnniee geslacht ♪ 11 juni: Cycaa geslacht ♀ 11 juni: Stella0610 geslacht ♂ 12 juni: Scorpion geslacht ♂ 12 juni: MammavanEsmee geslacht ♪ 13 juni: Dagdroom geslacht ♀ 13 juni: Belin geslacht ♀ 14 juni: Foekie83 geslacht ♂ 14 juni: Mnsy geslacht ♂ 14 juni: Femke28 geslacht ♪ 14 juni: Yustin geslacht ♀ + ♂ 15 juni: September1909 geslacht ♀ 16 juni: Gijsje geslacht ♪ 16 juni: krissie2712 geslacht ♂ 16 juni: Pat 16 juni: Tihany geslacht ♂ 16 juni: Sabse 17 juni: Yvy30 18 juni: Maxi geslacht ♀ 18 juni: Moettie30 geslacht ♪ 18 juni: Rensie 18 juni: Suzie79 19 juni: Nijntje1984 geslacht ♪ 20 juni: Mammamuts geslacht ♂ 20 juni: Melanina geslacht ♀ 21 juni: Priscilla R geslacht ♀ 21 juni: JVtje geslacht ♪ 21 juni: Juudje27 geslacht ♀ 22 juni: Meisje89 geslacht ♪ 27 juni: Vogelinnetje 27 juni: Roosje23 geslacht ♀ 28 juni: Mause geslacht ♀ 29 juni: Minifien geslacht ♪ 29 juni: Petatje geslacht ♀ 42 Zwangere dames waarvan 2 van een tweeling 13 prinsjes 14 prinsesjes 9 verrassingen Vlindertjes Lin71 kreeg na 15.5 weken een {)Ï(} Bramtim kreeg na 23.6 weken een {)Ï(} zoon Jurre* Aanpassing voor de lijst? Stuur mij een PB! .
Ik heb bestuurswetenschappen gestudeerd. Dat is een studie voor iedereen die bij de plaatselijke, provinciale overheid en/of sociale dienst (OCMW) werkt. Ik heb nl. alleen maar een middelbare school diploma, omdat ik gestopt ben met mijn verdere studies. Via deze studie kwam ik 5 jaar eerder in een hogere weddeschaal terecht en het staat heel mooi op je cv als je op zoek wil naar ander werk. Ja, in het onderwijs heb je zelden gedaan met werken! Ik heb een half jaar opleiding gedaan, maar zag het echt niet zitten om dat mijn hele leven te doen. Maar geniet maar van het uitslapen! @ Melanina: Hoe gaat het met je? Voel je je al wat beter dan gisteren? Ik was gisterenavond ook weer zo raar in m'n hoofd... Precies lage bloeddruk, maar het ging niet over met zout eten. Was wel niet zo misselijk als vorige week, want toen moest ik echt wel gaan overgeven.
hier flink verkouden dus me neus is verstopt daar door paar keer wakker geweest vannacht , Mijn boeddruk zal vanmiddag weer gemeten worden maar verwacht geen rare dingen. Nou ik ga zo de kou in brrrr
Goeiemorgen meiden, na vier dgen vrij te zijn geweest moet ik zo weer naar mn werk. ben benieuwd hoe het gaat, werk nu natuurlijk maar van half 1 tot half 5. Wat bijzonder om te lezen die lage bloeddrukken ...wou dat ik dat had, beter als te hoog pffff. Ga nu wat meer aan mn medicijnen wennen dus ben niet meer zo heeeeeeeel moe. Dinsdag laat ik mn bloeddruk ff controleren bij de ass. van de ha, maar ff in de gaten houden he ! Ik kreeg trouwens gisteren een sms van mn buddy desi ....ze heeft dr kleine teen gebroken en haad erg veel pijn. Ze zal dr verhaal best nog wel zelf komen doen want ze kan nu helemaal niet veel meer dus tijd genoeg voor het forum Roosje, hoe is het met de kittens ? Waar haal jij trouwens al die energie vandaan zeg pfffff Nijntje, je kan dus gewoon ananas eten meis.....daarom zei ik dat je ff moest googlen want wist er het fijne niet van !
aaah heb nesteldrang wordt niet goed van mezelf wil heel de dag opruimen schoonmaken erger me al dood aan een kruimel pfff hahaha. Vandaag weer naar de verloskundige geweest alles was goed hartje weer gehoord *smelt*. Ben tot nu toe 4 kilo aangekomen heb een groeispurtje gehad. Laten er nog meiden een pretecho maken?
@ priscilla: Wat leuk dat alles goed is! Wij laten geen pretecho maken. De gyn heeft vorige week geprobeerd om een 3D echo te maken, maar het lag met het achterhoofdje naar voren en konden dus niet veel erop zien. Wel een handje in 3D. We konden de volgende afspraak ook in het ziekenhuis maken dan probeerde ze opnieuw, maar dan moet ik verlof nemen en m'n vriend moet dan op z'n werk vertrekken. Vandaar dat we gekozen hebben voor de afspraak in de praktijk, 's avonds. N.B. Moeten wij binnenkort weer een nieuw topic beginnen omdat we weer bijna aan de 1000 berichten zitten?
gewicht: weet het niet juist. Want bij de gyn waren de maandag de batterijen van de weegschaal plat. dus kon er niet op heb zojuist ook nieuwe buikfoto toegevoegd. en een vergelijking met m'n buik bij m'n dochter op zelfde periode van zwangerschap
hahahahaha belin!!!Ik heb tijd over!!!!hahaha gelukkig heb ik nog een peuter rond lopen die de aandacht van me vraagt, anders zou het inderdaad heeeeeeeeeeel saaaaaaaai worden voor me! maar goed meiden zoals belin al schreef, heb ik gister mijn kleine teen op 2 plekken gebroken! Ja hoe doe je dat? nou gewoon langs het bed rennen met je kind, en dan je voet stoten ahah, alleen bleef mijn teentje achter het bed hangen. ff jodelen en dacht dat is zo weer over, maar het ging niet over, en toen ik keek zag ik dat mijn teen de hele andere kant op stond huisarts gebeld, die zei dat ik direct naar het ziekenhuis moest, daar was geen twijfel dat het gebroken was, maar ze moesten hem wel ff zetten, wwwwooooooooowww wat doet dat een pijn als ze daar aan gaan trekken, dat was echt niet fijn, maar goed het zit nu in tape verbonden en herstel duurt zo'n 3 weken. dus hier lekker kreupel hahahah
ahhh, sterkte Desi, lijkt me heel pijnlijk! Had laatst het zelfde, alleen dan blijven haken achter de poot van de bank. Gelukkig niets gebroken, maar wel goed blauw. Hopelijk herstelt het allemaal vlotjes voor je! @ Tihany, buikje gaat nu harder, of niet? Hier bij mij hetzelfde, heb nu al meer buik dan dezelfde periode tijdens mijn 1e zwangerschap. @ Priscilla, fijn dat alles oké was! Wij gaan een pretecho laten maken in IJburg bij Dokter Papa (jaja, zo heet die man écht! ). Daar zijn we de vorige keer ook geweest en is ons goed bevallen. Hopelijk ligt onze kleine meid er goed voor en kunnen we mooie beelden zien.
Auw Desi als ik er denk alleen al!! Sterkte en beterschsp ermee! Ik twijfel nog over een pretecho,ik krijg al elke maand een gewone echo maar een 3/4D echo geeft toch weer andere beelden.
@ tihany: Volgens mij gaat je buikje nu ook wat harder dan vorige keer Zo lang je kleintje het maar goed doet he @ desi: Auw!!!! Ik voelde de pijn al toen ik je verhaal las! @ hier: Voel me weer zo raar worden... Te lage bloeddruk is het niet. Moet binnen 2 weken glucose drinken en dan na een uur bloed laten prikken voor het suikergehalte te kennen. Ben benieuwd of het daar dan aan ligt.
@nijntje: nog gefeliciteerd met je diploma!! wat vervelend dat je je zo naar voelt soms, ben benieuwd wat er uit de suikertest komt. @roosje, zag dat je druk bezig in de weer bent geweest met al je wasjes ahhaha @all bedankt voor jullie medeleven,
Auw Desi ik weet er alles van in had t in oktober, mn middelste teentje, wilde te snel mn telefoon pakken en mijn teen bleef ook haken, voel t soms nog steeds. Hier zo op visite bij ma lekker een bakkie thee doen straks. Net weer 2 wasjes gedaan en zit er weer 1 in de droger en wasmachine dus schiet tog wel een beetje op hahaha. Zolang ik niet stop komt t wel goed. Nou reageren doe ik vanavond ff want heb t nu druk met mn zoontjes
ja, ik vind ook dat m'n buik nu harder gaat dan bij m'n dochter. m'n buik is nu al dikker dan bij haar nog 2 weken verder. maar dat is normaal zeggen ze bij een 2de
Hoi dames, zoethout (thee) werkt bloeddruk verhogend, moet je wel best veel van drinken , ik zou oppassen met zout, hier ga je veel vocht van vasthouden en het helpt maar minimaal voor je bloeddruk straks heb je giga veel vocht das ook niet leuk hoor, vooral als je verder bent en het ook nog warmer word. Desi auw, dat niet prettig, kun je nog wel schoenen aan??? Hier ook zo'n 4 kilo erbij, maar ik schommel wel, heb veel gesnoeptr de laatste maand , kan nergens afblijven grrrrrr ben bij Jelle 12 kilo aangekomen waarvan 6 in de laatste 1,5 a 2 maand, veeel vocht, wil nu niet meer aankomen had al vijf kilo over van Jelle, wil nu wel als de beeb er is goed gaan afvallen, ben veel te zwaar en ik heb het idee dat ik nu de knop wel kan omzetten en flink af kan vallen hopen dat de BV beetje helpt.