Juni 2010 mama's Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pompeloesje, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Toen wij onze hond gingen ophalen bij de fokker, had zij het ook zo moeilijk. Ik probeer wel regelmatig nog contact met haar te houden. Is fijn voor onze hond, maar ook voor haar om te zien dat ze goed terecht gekomen is.

2. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

De kitten die gister is opgehaald hebben al foto's gestuurd :D :D :D
    Hij zag er speels uit dus ga er van uit dat t goed gaat.

Ja ik weet hoe leuk t is om de kittens weer eens te zien :D

3. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ja en eigenlijk is het voor de nieuwe baasjes een kleine moeite om af en toe iets te laten weten he. Zeker zo die eerste dagen...

Hoe zit het met je wasjes? Nog volop bezig? ;)

4. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

Heb ff 2 dagen iets minder gedaan, omdat mn bekken niet meer mee wilde werken. En nu met de kittens had ik er ook weinig zin in.
    Hoorde al weer van 2 dat alles goed gaat. Dus ben ik blij mee.
    Vooral ben ik benieuwd naar mijn lieveling uit t nest, mn hartediefje.

Is rustig hier zeg

5. yvy30

yvy30 Bekend lid

2 okt 2008
    549
    0
    0
    Limburg
    Hallo allemaal!

Even weer een kort berichtje van mij. Hopelijk is alles OK met iedereen, en gaat het snel beter met de gebroken dikke teen, wee-achtige klachten en ander ongemak.
    Weet niet meer wie het schreef, maar ook hier 's avonds het gevoel dat mijn buik op barsten staat na het eten.

@nesteldrang: hier nog geen last van, ben na een dag werken veel te moe om nog iets huishoudelijks te doen, nou ja, koken dan, er zal toch eten op tafel moeten komen. Hierna nog een volle week werken, en dan gelukkig terug naar vier dagen per week. Pff, ben er ook wel aan toe, moet ik zeggen.
    Ga maar eens (met tegenzin) beginnen met koken, manlief zal zo wel thuis komen.
    Tot gauw!

6. stella0610

stella0610 Actief lid

9 okt 2009
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    @nijntje: ja fijn he, om van die examens af te zijn. Als ik op school moet surveilleren bij examens, ben ik elke keer weer blij dat ik dat achter me heb gelaten. Het ergste examen dat ik trouwens heb moeten doen was mijn rijexamen.

@roosje: kan me voorstellen dat het nu erg rustig is zo zonder de kittens. Wel fijn dat je al iets gehoord hebt.

Stella

7. Maxi

Maxi Actief lid

22 okt 2007
    458
    0
    0
    peuterleidster
    NL
    @ roosje, moeilijk he afstand doen, heb ook eens een nest kitttens gehad

Xaph doe je wel rustig aan meid....

pff ik kan niet meer, vandaag "afscheid" genomen op t werk ik moet voorlopig stoppen op 1 lokatie, t gaat niet goed met bekken en maandagmiddag 5 of 6 harde buiken in twee uur waren de druppel, terapeut had het al gezegd en nu de vlos ook ik moest minderen... wel moeilijk hoor van die lieve kindersnuitjes die je aankijken en dan zeggen dat je daar ook wel kunt uitrusten hooooor en ouders waren ook erg begripvol, kreeg nog een lief cadeautje van een moeder die het al ietsje eerder wist met lieve kaartjes, kon het moeilijk droog houden.... veel van mijn kindjes zullen weg zijn als ik in november terug kom, die zijn dan naar de basisschool. Ga natuurlijk wel een keer "koffie"drinken. maar ik vond het wel erg moeilijk.
    Nu plat........ ik ben kapot

8. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Dat was ik ;)

@ Maxi: Het is zo dubbel, zo verplicht op verlof of minder moeten werken he. Langs de ene kant blij dat je het rustiger aan kan doen, maar langs de andere kant moet je met pijn in het hart vertrekken... Ik hoop dat ik tot begin juni kan gaan werken, maar alles hangt natuurlijk ook van de kleine spruit af he. Die is nog altijd belangrijker dan m'n werk.

9. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    @ Maxi, probeer je er aan toe te geven en bij neer te leggen. Het is super moeilijk dat je nu ineens moet minderen.

Denk aan je kleine meisje en aan jezelf. Hopelijk kun je snel genieten van het feit dat je minder moet werken.

10. welcomehome

welcomehome Niet meer actief

roosje veel plezier bij de echo

moettie hoe vond je de 9 maandenbeurs?
    ik vond hem wel leuk maar wel klein als je kijkt hoe groot die huishoudbeurs was maar wel een leuk dagje gehad

11. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    Juni 2010 mama's

Afspraken

Februari
    19-02-10: Roosje23 20 weken echo + controle vk
    22-02-10: Desi23 controle gyn
    23-02-10: Stella0610 controle vk
    23-02-10: Belin pretecho
    23-02-10: Sabine25 controle gyn
    24-02-10: Silvia009 groei echo
    24-02-10: Meisje89 controle vk
    24-02-10: Minifien controle vk
    25-02-10: Xaph controle vk
    25-02-10: Stella0610 pretecho
    26-02-10: Funkie controle vk
    26-02-10: Silvia009 controle gyn

Maart
    01-03: Mamamuts controle vk
    02-03: Xaph pretecho
    04-03: Belin controle gyn
    08-03: Moettie30 controle vk
    09-03: Krissie2712 controle vk
    09-03: Mause controle vk
    12-03: Silvia009 groei echo + controle gyn
    16-03: Foekie controle vk
    16-03: Nijntje1984 controle vk
    16-03: Yvy30 controle vk
    23-03: Gijsje controle + echo
    26-03: Belin groeiecho + controle gyn
    26-03: Mause pretecho
    29-03: Tihany controle gyn

April
    07-04: Minifien pretecho

Mei
    10-05: Tihany controle gyn 30-weken echo
    31-05: Tihany controle gyn

Uitgerekend

2 juni: Duimpje
    4 juni: Xaph geslacht ♂
    6 juni: Desi23 geslacht ♀
    6 juni: Silvia009 geslacht ♀ + ♂
    7 juni: Funkie geslacht ♂
    8 juni: Audrey23
    9 juni: Sabine25 geslacht ♂
    10 juni: Sannnniee geslacht ♪
    11 juni: Cycaa geslacht ♀
    11 juni: Stella0610 geslacht ♂
    12 juni: Scorpion geslacht ♂
    12 juni: MammavanEsmee geslacht ♪
    13 juni: Dagdroom geslacht ♀
    13 juni: Belin geslacht ♀
    14 juni: Foekie83 geslacht ♂
    14 juni: Mnsy geslacht ♂
    14 juni: Femke28 geslacht ♪
    14 juni: Yustin geslacht ♀ + ♂
    15 juni: September1909 geslacht ♀
    16 juni: Gijsje geslacht ♪
    16 juni: krissie2712 geslacht ♂
    16 juni: Pat
    16 juni: Tihany geslacht ♂
    16 juni: Sabse
    17 juni: Yvy30 geslacht ♪
    18 juni: Maxi geslacht ♀
    18 juni: Moettie30 geslacht ♪
    18 juni: Rensie
    18 juni: Suzie79
    19 juni: Nijntje1984 geslacht ♪
    20 juni: Mammamuts geslacht ♂
    20 juni: Melanina geslacht ♀
    21 juni: Priscilla R geslacht ♀
    21 juni: JVtje geslacht ♪
    21 juni: Juudje27 geslacht ♀
    22 juni: Meisje89 geslacht ♪
    27 juni: Vogelinnetje
    27 juni: Roosje23 geslacht ♀
    28 juni: Mause geslacht ♀
    29 juni: Minifien geslacht ♪
    29 juni: Petatje geslacht ♀

42 Zwangere dames waarvan 2 van een tweeling
    13 prinsjes
    14 prinsesjes
    10 verrassingen

Vlindertjes

Lin71 kreeg na 15.5 weken een {)Ï(}
    Bramtim kreeg na 23.6 weken een {)Ï(} zoon Jurre*

Aanpassing voor de lijst? Stuur mij een PB!

.

12. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    Zo de lijst is er weer bij!

Sabine, ik vond het erg leuk....
    Kwam beladen thuis :D
    De verhouding is inderdaad vreemd, maar ja, het zijn wel voornamelijk zwangere vrouwen die komen en die zijn vaak niet in staat? de beurs ook nog af te lopen....

Ik kon ook niet meer lopen van de pijn rond mijn heupen.... maar heb een heerlijke dag gehad!

13. belin

belin Fanatiek lid

30 jul 2009
    1.477
    1
    0
    NULL
    NULL
    Roosje ...succes met je echo ! Snap dat je het moeilijk hebt hoor, nu je afstand moet doen van je kittens ........bah, vond het al zielig toen ik het las

Desi, zie je wel, jij hebt nu tijd genoeg om te kletsen :p haha. Hoe gaat het ?

Xaph, kalm aan he meis !

Nijntje, gefeliciteerd met je diploma

Bramtim, gaat het een beetje meid ? Moet veel aan jullie denken

Hier alles goed. Dinsdag voor mn 4d echo, leuk ! Gisteren was ik erg moe dus vanmorgen ben ik lekker nks aan het doen en om half 1 beginnen !

14. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    @ belin: Bedankt!

@ roosje: Veel plezier vandaag met de echo. Kan je je gedachten eventjes verzetten.

@ beurs: Dan hadden jullie nog geluk dat de huishoudbeurs eraan was. Want ik ben vorige week hier in België geweest en die was qua grootte ook echt niks. Maar ja, we zijn er geweest :) Vond het wel speciaal als zwangere daar rondlopen ;)

@ bramtim: Denk ook nog steeds dagelijks aan jullie! *knuf*

15. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

Nou ik ben de hekkesluiter met de 20 weken echo volgens mij
    Mn moeder gaat mee en mn zusje past op.

Mn vader heeft ijsvrij van zn werk en wil ook graag mee maar denkt dat dat gek staat wat denken jullie?? Ik zelf vind t niet gek.

Dank je meiden tis echt stil maar ja t moet. Nog 1 kitten en die gaat vanmiddag weg. Deze heeft vanacht bij mij mogen slapen, was niet bij me weg te slaan.
    Half 12 moet ik er zijn trouwens

16. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    Roosje, je dit toch al 2 keer mee gemaakt....
    Dan zou je toch weten dat het niet vreemd is om je vader mee te nemen...... en je moeder, en je zus, broer, kinders enz.....

17. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

Heb nog nooit mn moeder mee genomen.
    Alleen man lief, zusje en mn oudste zoontje.

Ga gewoon zeggen tegen pa dat hij mee kan hij heeft gister ook al een kadootje voor zn eerste klein dochter gekocht een schattig roze jasje.

Nou meiden ga de jongens aan kleden en dan naar
    "opa en oma" de jongens willen gelijk als ik t nu zeg dus moet gaan

doegggggg tot straks

18. Mause

Mause Actief lid

8 jan 2009
    319
    0
    0
    manager
    De Meern
    hallo allemaal!

@ Roosje, veel plezier vandaag! :) je bent inderdaad een beetje de hekkensluiter ;)

@ Bramtim, ook ik denk veel aan jullie. Hopelijk vinden jullie veel steun bij elkaar om deze periode wat draaglijker te maken. Sterkte meis!

@ Xaph, rustig aan hè!

@ Maxi, lijkt me zeker raar om zo ineens te moeten minderen met werken. Maar tis voor een goed doel, houd dat maar voor ogen! :)

19. Xaph

Xaph Bekend lid

3 okt 2009
    876
    1
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    @Roosje Wat lijkt me dat moeilijk, voor zulke lieve kittens zorgen en ze dan moeten laten gaan!
    Onze kat (Britse korthaar) hebben we gekregen toen ze 3 was. Het was een fokpoes van een hobbyfokster. Maar nadat ze een nestje had gekregen kon ze niet meer met de andere poezen overweg. Maar zij was zo gek met die kat dat ze haar niet zo maar weg wou doen. Die lieve schat zat toen maanden in een bench om haar bij de andere katten uit de buurt te houden. Zo zielig! Xaphman was daar een keer (vriendin van een vriendin) en was meteen verkocht. Zij wist hoe gek wij op katten waren en heeft haar toen aan ons verkocht. Allebei geen spijt van gehad! Wel meteen laten steriliseren want madam was nogal avontuurlijk aangelegd (twee 'bastaardnestjes' toen ze ontsnapt was!). Past goed bij ons, hihi.
    Die kat is nu mijn trouwste supporter, de enige die het heeeeerlijk vindt dat ik zoveel thuis ben :p:p:p Ligt de halve dag rrrRRRRrrrr tegen mijn buik :p

@Maxi Heel herkenbaar dat het je moeite kost om te stoppen met werken. Geloof me, over een paar dagen overheerst de opluchting dat je de rust krijgt die je nodig hebt.

@Hiero Het blijft een soap. Sinds gisterochtend tolt de hele wereld. Heb ik een keer eerder gehad, dan is mijn evenwichtsorgaan in de war. Vorige keer heeft het vier weken geduurd. Voor de zekerheid even langs de vlos geweest om Hb te testen en bloeddruk te meten, beiden goed gelukkig. Advies: rusten. Goh? Waar heb ik dat eerder gehoord? 8)

Gelukkig heb ik geen last meer van buikpijn. Ik lig nu de hele dag maar op de bank. Bedrijfsarts heb ik afgebeld, omgezet in een telefonische afspraak. Daar doen ze bij ons altijd erg moeilijk over maar ze kunnen me wat! Mijn ventje gaat voor!!!

Enne, 25 weken vandaag :D

20. Maxi

Maxi Actief lid

22 okt 2007
    458
    0
    0
    peuterleidster
    NL
    Hoi Meiden,

Het zal waarschijnlijk ook wel erg lekker zijn hoor minder werken, maar dat afscheid nemen, je hebt toch een band met de kids gekregen... maar goed het moeilijkste is gewest en je mijn jochie en kleine meid gaan voor alles!!

Bramtim, hoe gaat t met jullie? was/ben nogal onder de indruk van jullie Jurre en heb het er thuis veel over gehad, nu vraagt zelf maximan, hoe het met jullie gaat.

Deel Deze Pagina