Juni 2010 mama's Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pompeloesje, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

Ben weer terug van de echo, en alles was goed :D :D :D
    (nu ik een beetje de hekkensluiter ben geef ik dit stokje graag aan een ander door als het om bevallen gaat hoor ;)

Alle vingertjes en teentjes waren er, alles klopte. Alles mooi dicht en 4 kamertjes in het hart, bloedvaten goed, ook de navelstreng.

De verloskundige zei dat ik blij moest zijn dat mn placenta aan de voorkant lag. Anders voelde ik haar heel de dag. Ook nog een mooie 4d echo foto gemaakt. Wat straalde oma.

Ook weten we de favo houding van de kleine al, net als haar broertje Jesse met de handjes bij dr gezicht (dus net als mama niet graag op de foto hahahaha zo net ook niet) Ook deze keer was ons kindje weer een meisje :D De vk zou mn huis komen schilderen als t geen meisje was. Hahahahaha.

Nou hier komt man lief zo thuis, nog ff stofzuigen, t laatste kittentje wordt zodalijk om 16:00 uur opgehaald dus ben nog ff snel wat halen in de winkel.

Ooh wat ben ik gelukkig. Ooh ja volgende keer hoef ik geen hekkensluiter te zijn met iets hoor :p hahahah

2. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    @ Roosje: Fijn dat alles zo goed gaat met je kleine meid! :)

3. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

Ooh ja heb een mooi gemiddeld kindje, haar gewicht was rond de 550 gram aan de metingen te zien en 25 cm lang. Wordt een dame met lange benen, een fotomodel hahahahaha was wat door mn hoofd in schoot

4. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Rossje gefeliciteerd met de goede echo...
    zal je vk wel blij zijn dat het nog steeds een meisje is hahahahahaha
    Hekkesluiter he hmmmmzzzzz dat wil zeggen dat we allemaal over de helft zijn....een mijlpaal voor de juni mama's hihihi gefeliciteerd allemaal!!!!!!!

5. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

Ja we zijn allemaal over de helft, en volgens mij allemaal goede echo's :D :D (ben vergeetachtig)

Moet nu corigerend (hoe je t ook schrijft hahah) ondergoed gaan dragen om mn bekken steving te houden.
    Als ik t niet vol hou met mn bekken laten ze me ook niet overtijd lopen. Nou ik ga maar hopen dat ik niet overtijd hoef te lopen ooh wat ben ik erg :D :D zou de tijd vooruit willen draaien hebben jullie dat ook?

6. stella0610

stella0610 Actief lid

9 okt 2009
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    @xaph: het houdt bij jou ook niet op he, van het ene vervelende in het andere. Hopelijk verloopt de telefonische afspraak goed en is je evenwichtsorgaan gauw weer in orde.

@roosje: fijn dat de echo goed was!

@hier: gisteren had ik het gevoel dat het niet goed met me ging. Zo moe terwijl ik goed geslapen had. Ook hoofdpijn en druk achter mijn ogen. 's Avonds dus toch maar even van het aanbod van mijn overbuurvrouw (die ook 1 van mijn verloskundigen is) gebruik gemaakt, om langs te lopen als ik ergens mee zat. Ze heeft me naar mijn klachten gevraagd en mijn bloeddruk voor mij gemeten (daarover zat ik in de stress). Maar die was heel netjes 75-125. Kreeg van haar het advies dat als ik vanaf nu een weekendje weg ga, wel mijn gegevens van de vk moest meenemen en ook gewoon moest bellen als ik me zorgen maakte. Echt ontzettend vriendelijk.
    Heb ook nog gevraagd hoe het zat met het gewicht van mijn zoontje nu, als ik de 40 weken zou halen. Mijn dochter was met 36w5d nl. 7 pond. Ze heeft toen opgezocht dat ik daarmee bij de 10% vrouwen zat met de zwaarste kindjes. Als ik dat nu weer zit, dan wordt mijn zoontje (jongens en 2e zw hebben een ander tabelletje) met 40 weken 4200 gram. Volgens haar niets om mij zorgen om te maken. Enfin, we zullen zien (hopelijk).

Stella

7. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

Ik zit met een dillema, mn boxkleed is af ze heeft er 3 gemaakt waarvan ik er 1 mag kiezen, maar weet echt niet welke zal de foto's erbij doen.

Hier de eerste:

8. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

Hier de 2de:

9. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

En hier de derde:

10. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    roosje ik vind de 2e heel mooi :D

11. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

Vind t zo moeilijk ze is er 2 weken aan bezig geweest en de 2 die ik niet kies zet ze op dr site. Helemaal hand gemaakt dus hij is echt orgineel.
    Oooh de ene hier vind 3 mooi de ander 1 en de ander 2 daarom vraag ik t aan jullie hahahaha. Als er nog iemand intresse heeft dan pb je me maar ff ze heeft mn luier tas ook gemaakt. Ben zo blij dat ze t speciaal voor me gemaakt heeft dat ik wel snel een keuze wil maken hahaha.

12. foekie83

foekie83 Actief lid

25 okt 2009
    312
    0
    0
    vind nr 2 het leukste! alleen is nr 3 ook leuk hihi
    nee zal toch voor 2 gaan denk ik

13. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

Vind t zo moeilijk hahahahaha
    echt erg vind ze allemaal iets hebben.
    Nu hebben we vandaag ook nog een bod op een huis gedaan.
    Donderdag laten ze weten of ze t accepteren
    *duim, duim, duim*

14. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Gefeliciteerd met de goed echo Roosje :)
    Ik vind het 2e kleed het mooist! Ook nog een bod op een huis.Wij zijn sinds vorige gestop met huizen zoeken,ik zag het nu echt niet zitten om te gaan verhuizen,Kijken wel weer verder als de kleine er is.Suc6 hopelijk word het bod geacepteerd!

Hier gaat het niet zo lekker,maak me veel te druk,al paar keer hyperventilatie gehad en ben zooooooo moe.Met de gyn gebelt daar moet ik van het weekend heel rustig aan doen van doen,maandag laten prikken op suiker en Hb.

Fijn weekend allemaal :)

Hebben jullie trouwens ook al regelmatig last van harde buiken?

15. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

Doe rustig aan Gijsje!!
    Ik moet t ook wat rustiger aan doen van de vk
    vanwege mn bekken maar jij moet ff extra uitkijken hoor!

16. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

Hier soms een harde buik maar niet vaak

17. Xaph

Xaph Bekend lid

3 okt 2009
    876
    1
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    @Gijsje Doe jij het ook kalm aan? We zijn wel een stelletje krukken bij elkaar hoor ;)

Dat doet me aan iets denken: zijn jullie eigenlijk op zwangerschapsgym of zwangerschapsyoga? De verloskundige raadde mij yoga aan omdat dat waarschijnlijk minder inspannend voor me is. Bij yoga zou ik dan ademhalingstechnieken kunnen leren die ik ook bij de bevalling kan gebruiken. Misschien helpt zoiets ook tegen hyperventilatie? Ik begin in maart met yoga, maar begreep dat ik er laat bij ben en dat de meeste vrouwen rond 20 weken beginnen.

18. welcomehome

welcomehome Niet meer actief

roosje fijn dat alles goed was is toch altijd weer een geruststelling
    ik vind trouwens nummer 3 erg leuk

19. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    Roosje, de tweede is echt de mooiste.

@ Yoga, ik had me ook opgegeven en zou afgelopen week beginnen dus met 25 weken.
    Ik was ook redelijk nerveus voor de bevalling maar mijn gyn zei maak je geen zorgen dat gaat vanzelf. Hij heeft gelijk gekregen. Totaal onvoorbereid hebben we het doorstaan dus daarvoor zou ik niet op yoga gaan. wel voor het gezellie beppen met zwangeren en het ontspannen.

20. foekie83

foekie83 Actief lid

25 okt 2009
    312
    0
    0
    bramtim dat is het ook het samen zwanger zijn en beppen erover
    bij hadden met ons cluppie toen echt zon soort theekrans en de lerares kreeg er geen speld tussen haha
    die ging op het laatste gewoon door en liet ons lullen en deed je mee deed je mee of anders kletste je gewoon vrolijk verder haha beetje asso maar goed

hier doe ik pilates voor vrouwen met bekkenklavhten echt geen ruk aan maar wel goed voor me bekken

trouwens zijn jullie ook zo verstrooid
    ben altijd van me afspraak en altijd op tijd
    kijk net in me agenda moest ik gisteren bij de fisjo zijn! helemaal vergeten! oeps en me leraar van pilates belde ook al op waar is was gebleven ik met schaamrood op me wangen vertellen ....aan het slapen......

harde buiken lijkt hier iedere avond wel het geval te zijn
    helemaal strak staat die dan als ik ga liggen neemt het na een langere tijd gelukkig wel af
    oo meiden verlang naar een 2de wc gewoon lekker boven
    elke nacht die trap af word je ook niet vrolijk van
    en ik droom raar! echt heel maf! en eng net films bah nou ja haf het ook met me eerste maar was het vergeten

nog zo iets besluit ik eindelijk eens naar de 9 maanden beurs te gaan met me mama as donderdag ....is het zondag al afgelopen ahahaha dus die kan ik weer af gaan bellen
    o hoopt dat het niet erger gaat worden met mij zeg

Deel Deze Pagina