Dag iedereen! Ik ben er nu achter dat de pijn in m'n ribben alleen is als ik achter mijn pc zit op het werk. Zal dus op de een of andere manier een andere houding moeten aannemen. Volgende woensdag maar eens bij de dokter horen. Gisteren na m'n werk viel alles zowat in het water wat ik gepland had doordat men een afspraak niet was nagekomen. Toch wat over opgewonden en ben toen wat buikpijn beginnen krijgen... Met veel moeite toch nog gekookt en daarna op de bank gaan zitten. Na een half uurtje lag ik daar al op te dutten en heb dat uiteindelijk maar in bed verdergezet Wel met als resultaat dat ik om 5u vanmorgen uitgeslapen wakker ben geworden. Maar voor ik naar het werk vertrok heb ik het eten voor vanavond al gemaakt en fijn met de hond gespeeld. Voor het overige is mijn kleintje heel erg druk. Heel leuk! Alleen soms raar als je bijvoorbeeld in een vergadering zit en het begint ineens Onze trouwdag is ook goed aan't naderen. Morgen over 2 weken is het zover!
Xaph, slim dat je vertrouwenspersoon hebt ingeschakeld en de vk! Hoop zo dat iedereen nu uit je nek gaat en je kan genieten zonder alle stress!
JAAAAAAAAAAHHHH Het bod is geaccepteerd In Juni krijgen we de sleutel pas maar ja mn paps en mams helpen mee Voet bij stuk gehouden en 63.000,- euro onder de prijs kunnen kopen Hij was eerst 375.000.000,- en we hebben m voor 312.000.000,-
Roosje wat een super nieuws!!! Belin, leuk dat jullie zo hebben kunnen genieten van jullie kleine meid! Ook wij gaan waarschijnlijk nog voor de 25e ergens een extra echo laten maken, omdat onze 20wk echo zo belabberd was. En die gynae doet ook 3D en 4D, en laat zomaar even 45min de kleine frummel zien normaal Had net gebeld, maar voor 25 maart is het enkel nog 17 maart, en die week gaat het hem niet maken... Mag maandag tussen half 1 en half 2 opnieuw bellen, dan is de gynae zelf daar. Misschien dat we dan al vroeger kunnen gaan (ik hoop het zo!) Gister bij de vk was alles tiptop in orde! Hartslag super, urine ok, baarmoeder goed gegroeid en op schema! Geweldig dus Weer een uurtje daar geweest, weer heerlijk gebabbeld, we voelen ons echt super goed bij haar! Wisten jullie dat de hartslag van baby constant versnelt en vertraagt? Zei ze gisteren, en was ook heel duidelijk te horen! Vreemd he Als een volwassene dat zou hebben had die hartritme stoornissen, maar blijkbaar MOET een baby dat hebben (ofja foetus).
Helemaal happy Heb trouwens wel veel last van mn bekken vooral s'avonds dan kan ik amper lopen, dus ga zo weer gestreken anders kan ik mn bed niet inkomen.
Leg je maar lekker horizontaal Hebben jullie dit ook? Ik vind het nu ZOOOO vreemd dat ik 23wk voorbij ben! Klinkt zo gek, moet altijd nog eens nadenken hoe ver ik werkelijk ben, en dan is dat al 23, raar! Vond 22wk ook al zo gek, terwijl die andere weken heel logisch waren, en nu "drieëntwintig" Vreemd hoor Kan er echt niet bij, weet niet hoe dat komt hihi! hebben jullie ook veel vochtverlies Down Under? Ik laatste dagen/week, jakkie bah, vreselijk!
Haha nu je't zegt Was me niet eens opgevallen hahaha! Zo als jullie echt zoveel geld hebben Wil gerust me bankrekening even doorgeven voor een gulle gift hoor hihihi
hahahahah was t maar zo dan had ik een huis laten bouwen Hier ook vochtverlies als ik hoest of nies dit komt door mn bekkenbodem spieren Ga ff mn man van mn bankie afslaan hahaha Fijne avond allemaal
Bedoel eigenlijk gewoon zo standaard verlies, niet dmv niezen ofzo, gewoon zo Hoe heet dat? Weet ik niet, niet witverlies maar van dat dun slijmverlies ofzo? Vind het allesinds ontzettend vervelend!
Haha ja ik heb ook zo'n buikbaardje Echt super veel haartjes! Mja vind het niet zo heel erg, ziet er gek uit, ben dat niet gewend dat er zoveel haartjes op staan. Maar zal wel weer weggaan zeker?
Hier de poep van onze pruts: Bekijk bijlage 54275 Hebben jullie dat toch al gezien haha! Net nog eentje kunnen maken, waar het hoofje even ver uitsteekt als de billetjes. Net was de kat knal op de baby gaan staan haha, maar heeft blijkbaar niet gestampt want ze bleef mooi zo staan, was al op een schopje aan't wachten maar er kwam geen!
Tussen hoofd en poep? Op deze foto of bij jezelf? De vroedvrouw heeft me gister beter uitgelegd hoe ik het goed kan voelen, dat verschil!
Nee maakt niet uit, bij het hoofje voel je echt heel rond om rond, echt een mooi bolletje. De poep is een stukje groter, ook nog bol, maar niet zo mooi rond als het hoofdje!
roosje gefeli meid! het is ook een mooi huis hoor en heerlijk dat je zo goed heb kunnen kopen onder de vraagprijs en dat word wat zeg bevallen en verhuizen jij durft haha en nu? is dit ook een koophuis waar je nu in zit ? meisje je hebt tijdens de zwschap meer verlies van vocht maar als het echt slijm is wat jij zegt zou ik ook ff de vk bellen je hebt een slijmprop die de bm afsluit extra en die komt bij de bevalling of ervoor los maar als je het niet vertrouwt gewoon bellen hoor hier tijdens zwschap ook hele tijd inlegkruisjes moeten dragen word erg gek van! denk je 9 maanden niet ongi te zijn loop je 9 maanden met inleg kruisjes in .... ik wil ook een 4d echo laten maken ga manlief eens lief aan kijken en dan met een week of 28 laten maken bij dochterliefmet 26 weken laten maken maar zagen enkelt een oor en een voet...grrr