mamamuts hoe is haar kamertje van je oudste? wij gaan deze week ermee beginnen ben heel benieuwd of ze ook meteen wil gaan slapen haha lijkt me ook weer super grappig hoor en die van ons schelen niet veel alle twee dadelijk
Hoe oud zijn jullie kindjes eigenlijk nu??? Mijn oudste Lucas is nu 2 jaar en 10 maanden Mijn jongste Jesse is nu 1 jaar en 6 maanden Mijn oudste slaapt tussendoor niet meer mn jongste wel nog 2 uurtjes in de middag
@ foekie: Je kleine meid zal zich wel goed geamuseerd hebben! Bedankt voor de antwoorden ivm kleertjes wassen! Was ook aan die termijn aan't denken. Misschien een hele domme vraag, maar strijken jullie die kleine spulletjes ook? Mijn moeder wil dat graag doen, maar als dat mooi kan uitwaaien lijkt mij dat misschien zelfs niet nodig...
Ik heb wel alles gestreken samen met mn moeder de eerste keer 2de keer heeft mijn moeder t allemaal gedaan
Nijntje, ik heb (denk ik) alles in één keer gewassen met Neutral toen ik net met verlof ging (dus 4 weken van te voren). Want ja, ik kreeg daarvoor nog geregeld nieuwe kleding, dus uiteindelijk had ik wel een goede was weg te wassen. Vond dat heel speciaal, al die kleine kleertjes aan de waslijn!
Ik zal eens een foto'tje plaatsen, het is een pip kamer (behoorlijk bond, met rood en roze) Ze heeft trouwens goed geslapen en is haar bed niet uitgekomen! Nu kijken of het vannacht weer zo gaat. @nijntje; als je moeder wil strijken zou ik daar geen nee tegen zeggen . Ik heb het wel gedaan, niet alles volgens mij. (kan me niet eens meer herinneren .) @Roosje; mijn dochter is bijna 21 maanden. Ze krijgt voor haar 2e verjaardag (16 juni) misschien wel het grootste kado, een broertje!
en nee, strijken doe ik niet! Ik sla het na het wassen goed uit (we hebben geen droger) en dan hang ik het strak op de waslijn en als je het dan mooi strak opvouwt, hoeft er geen strijkbout aan te pas te komen! Trouwens, de katoenen hydrofiel luiers moet je ook niet strijken hoor, dan nemen ze namelijk niet meer makkelijk water op. Ik deed alleen de hydrofielluier die in het bedje lag onder het hoofdje strijken.
mamamuts, fijn dat alles goed was met de controle! Ook van je suiker! En wel een lekker idee toch, die extra groeiecho? Even een vraagje, jij bent 16 juni uitgerekend? Of is dat de verjaardag van je dochter?
@roosje, ruben is bijna 2 jaar en 10maanden die is van 15mei 2007 hier net weer voor de pretecho geweest, maar over 2 weken weer terug, madam lag wederom in een onvolkomen stuit, dus ja niet veel veranderd vergeleken met de vorige keer wel was haar gewicht geschat met metingen op 1055gr.
Ja denk dat ik dat haar ook maar laat doen. Ze is zo fier dat ze oma wordt @ Mause: Dat lijkt me super al die kleine dingetjes aan de waslijn Bedankt trouwens voor de tip van de hydrofiele luiers! En wat met knuffeldoekjes? Ook maar best even wassen? Als we dan toch bezig zijn @ desi: Jammer dat ze nog steeds niet goed ligt. Maar langs de andere kant: over 2 weken mogen jullie weer gaan kijken! Moet je dan telkens opnieuw de pretecho betalen?
nijntje: nee we hoeven niet steeds opnieuw te btalen, we mogen weer gratis terug komen, dat is wel erg fijn
Hoi dames, Jemig een hoop gekletst, ik heb bijgelezen maar in gedeeltes over de hele dag dus er is niet echt iets blijven hangen. Hier Jelle ziek hele weekend hoge koorts, niet eten, wel veel drinken en ook nog gewoon lekker spelen, wel hangerig, papa en mama mochten niet bij hem weg hihi kwam elke keer kussen en knuffelen das dan ook wel weer lief ... normaal zakt de koorts wel na drie dagen, maar gister weer 40.2 dus ff naar de huisarts en ja hoor oortjes ontsoken allebei... arme knul... Beebje is lekker druk, voel haar de hele dag door, en sterk, zondagochtend kwam ze tegen mijn hand aan... zo speciaal weer... heb dat gevoel echt gemist na de bevalling, ze zijn dan nog zo helemaal van jezelf, en hoeft ze nog met niemand te delen, ik merk dat ik nu ook veel minder haast heb als met Jelle. Toen kon ik niet wachten tot ie er was, nu geniet ik veel meer van het feit dat ze nu even negen maanden alleen van mij is. Ik zal weer naar mijn zielepiet gaan hij zat ff voor kabouter Plop, maar wil nu toch weer zijn.........MAMA!!!!!!!!!!! Groetjes
@ Maxi: Arme Jelle! De mama in de buurt kan soms al wonderen doen he. Geniet samen maar van Plop Ik kan langs de ene kant niet wachten tot het juni is, maar langs de andere kant geniet ik er ook wel van dat ons kleintje nu nog even alleen bij mij is. Ik hoef het nog niet te delen. En als ik het geschop wil delen met m'n vriend, dan stopt het weer Gisterenavond weer een drukte van jewelste, dus snel vriend zijn hand genomen. Ja... gedaan! Vind dat zo erg voor hem, maar kan er maar weinig aan doen he.
hier is dochterlief 1 maart 21 maanden geworden alweer..stjee wat gaat het hard als broertje komt is ze precies 2 jaar en 2 weken ongeveer mischien komt broertje wel eerder... hier is de kleine tegen de rand van me broek aant trappen (de rand die overgaat naar elastiek over je buik) mega irri gevoel hahaha maar wel schattig hier wasde en droogde ik dure kleding op een waslijn en streek het netjes hydro's altijd gewassen en gestreken nooit problemen gehad met geen vocht opnemen rompers en pyamma's beddegoed ect en hydro's altijd in de droger dus de waslijn hangt hier jurkjes bloesjes en sokken en malliots verder strijk ik nog steeds bijna alles kan er niet tegen als er iets kreukt me wieg is mooi geworden meiden! vandaag een luieremmer gekocht die met die navul cassetes voor de poepluiers want die stinken toch! bleeh en zon gewone luier emmer word je niet vrolijker op kan ik je zeggen hopelijk is dit wat
wil mn eigen geboorte kaartje ontwerpen en vind dit plaatje wel wat wat vinden jullie?? http://personnaliser.ifrance.com/04-10-04%20Fond%20d%27%E9cran%20Anne%20Geddes%20bebe%20dans%20rose(1).jpg
Nijntje dat heb ik ook elke keer als me vriend ze hand op me buik legde stopte me kleine vent maar van de week heeft ie het gevoeld hij was helemaal trots een biksmile op ze gezicht hahaha erg leuk om tezien
Vandaag met Xaphman en de grootouders een 3D-pretecho laten maken. Wat is dat leuk! Xaphventje was wel verstoppertje aan het spelen, had vrijwel de hele tijd de handjes of de navelstreng voor zijn snoetje. Maar uiteindelijk toch twee leuke foto's en een DVD mee naar huis!