Babykamer is hier ook geverfd, ziet er erg mooi uit. Meubeltjes worden over 4 weken geleverd, even wachten dus nog. @hier: ik mag helemaal niks meer tillen, het bindweefsel tussen mijn rechte buikspieren staat te ver uit elkaar. Schrok ik gisteren wel even van, kan er zelfs drie vingers tussen zetten!!
Juni 2010 mama's Afspraken Maart 12-03: Silvia009 groei echo + controle gyn 15-03: Roosje23 controle vk 15-03: Sabine25 controle gyn 16-03: Foekie controle vk 16-03: Nijntje1984 controle vk 16-03: Yvy30 controle vk 16-03: Stella0610 controle vk 18-03: Juudje27 pretecho + controle vk 23-03: Gijsje controle + echo 25-03: Meisje89 controle gyn 26-03: Belin groeiecho + controle gyn 26-03: Mause pretecho 29-03: Tihany controle gyn 29-03: Belin pretecho April 01-04: Sabine25 30-weken echo 02-04: Funkie groeiecho 31 weken 02-04: Moettie30 controle vk 07-04: Minifien pretecho 07-04: Meisje89 controle vk 16-04: Belin controle gyn Mei 10-05: Tihany controle gyn 30-weken echo 31-05: Tihany controle gyn Uitgerekend 2 juni: Duimpje geslacht ♀ 4 juni: Xaph geslacht ♂ 6 juni: Desi23 geslacht ♀ 6 juni: Silvia009 geslacht ♀ + ♂ 7 juni: Funkie geslacht ♂ 8 juni: Audrey23 9 juni: Sabine25 geslacht ♂ 10 juni: Sannnniee geslacht ♪ 11 juni: Cycaa geslacht ♀ 11 juni: Stella0610 geslacht ♂ 12 juni: Scorpion geslacht ♂ 12 juni: MammavanEsmee geslacht ♪ 13 juni: Dagdroom geslacht ♀ 13 juni: Belin geslacht ♀ 14 juni: Foekie83 geslacht ♂ 14 juni: Mnsy geslacht ♂ 14 juni: Femke28 geslacht ♪ 14 juni: Yustin geslacht ♀ + ♂ 15 juni: September1909 geslacht ♀ 16 juni: Gijsje geslacht ♪ 16 juni: krissie2712 geslacht ♂ 16 juni: Tihany geslacht ♂ 16 juni: Sabse geslacht ♪ 17 juni: Yvy30 geslacht ♪ 18 juni: Maxi geslacht ♀ 18 juni: Moettie30 geslacht ♪ 19 juni: Nijntje1984 geslacht ♪ 20 juni: Mammamuts geslacht ♂ 20 juni: Melanina geslacht ♀ 21 juni: Priscilla R geslacht ♀ 21 juni: JVtje geslacht ♪ 21 juni: Juudje27 geslacht ♀ 22 juni: Meisje89 geslacht ♪ 27 juni: Vogelinnetje 27 juni: Roosje23 geslacht ♀ 28 juni: Mause geslacht ♀ 29 juni: Minifien geslacht ♪ 29 juni: Petatje geslacht ♀ 40 Zwangere dames waarvan 2 van een tweeling 13 prinsjes 15 prinsesjes 11 verrassingen Vlindertjes Lin71 kreeg na 15.5 weken een {)Ï(} Bramtim kreeg na 23.6 weken een {)Ï(} zoon Jurre* Aanpassing voor de lijst? Stuur mij een PB! .
Kom weer even voorbij piepen met een klein vreugdedansje: ik ben gisteren keurig netjes ongesteld geworden: YES geen Asherman!! Ben echt superblij dat ons dat dit keer bespaard is gebleven. Vol goede moed gaan we verder stappen zetten. Gisteren voor het eerst terug naar mijn werk gegaan om mijn lieve lieve collegas te zien en het was heerlijk om er te zijn. Ze hebben destijds allemaal mijn blog gelezen dus dat was wel fijn dat je niet elke keer je verhaal moest doen. Het daar zijn gaf me erg veel energie wat ik een goed teken vond. Vandaag is het vier weken geleden dat Jurre geboren is. We hebben een foto van zijn voetjes (60x30 cm) en hoofd (30x30cm) op canvas af laten drukken. Die komen vandaag binnen. Die hangen we in de woonkamer boven elkaar en in het ontbrekende kwart van het vierkant komt een plankje waar zijn urn op zal komen. Geen normale urn maar een kristallen bol waar zijn as in geblazen wordt. Hoop dat ons kleine mannetje snel naar huis mag komen. Zijn 'kamertje' is in elk geval bijna klaar. Succes allemaal met jullie dikke bolle buiken!! Dinsdag komt een hele goede kennis die 1 dag voor me uitgeteld was, ook van een jongen en met bijna dezelfde naam. Zal even slikken zijn en ook straks in de zomervakantie als al die kleine zo-had-jurre-ook-moeten-zijn babytjes in wandelwagens voorbij komen. Maar het is niet anders. Stiekem hoop ik dan troost te kunnen vinden met zijn brusje in mijn buik. 2010 is slecht begonnen maar wordt hoe dan ook ons jaar. Kus van mij. Hou vol he lieverds!
zo vandaag uitgeslapen tot 9 uur net een broodje gemaakt en het zonnetje schijnt heerlijk. zo dus beginnen aan de grote schoonmaak. Gisteren kon ik me spieren niet meer gebruiken alles deed zeer net of het in me rug geschoten wat het deed erg zeer. NU gaat het gelukkig weer helemaal goed.
Bramtim, wat een geweldig nieuws meid ! Ik doe een dansje metjullie mee. Hoop dat er heel snel een brusje voor jurre mag komen en vind je nogmaals enorm dapper en heb nog steeds bewondering voor de mooie manier van schrijven dat je hebt. Laat jurre maar snel lekker thuis komen bij jullie !
Hier alles goed...erg moe vandaag. Gisteren naar wolter kroes geweest en dat late opblijven ben ik niet meer gewend he
Ik heb dit weekend de vraag gekregen waar dat wel naartoe gaat met m'n buik! Sorry, maar zo'n opmerking kon ik op dat moment even niet hebben. Ben echt niet overdreven dik... Mijn collega's geven mij tenminste lieve complimentjes, dus die nare opmerking vergeet ik en de lieve zet ik vast in m'n geheugen. @ Bramtim: Wat goed meid dat je geen Asherman hebt! Het geluk mag ook eens aan jullie kant staan! Heel leuk volgens mij, die canvasjes die jullie hebben laten maken. Jurre zal bij jullie nooit vergeten worden! @ minifien: Oei, da's minder van je buikspieren. Hou je maar goed rustig he. @ hier: Mijn verlof voor ons huwelijk is ingegaan! Heb dus zalig kunnen uitslapen vandaag! Ga zo even de bloeduitslag bij de ha ophalen, wat plantjes halen voor binnen en buiten en misschien eventjes naar de markt.
ohhh, wat een fijn nieuws Bramtim! Ik ga duimen dat 2010 inderdaad jullie jaar mag worden met een hopelijk een gezond brusje voor Jurre! Ben benieuwd naar het resultaat van de canvas die jullie hebben laten maken, zal vast heel mooi zijn!
Moettie, wat vervelend trouwens dat je deze vk niet zo leuk vond. Hoeveel zitten er bij jullie ? Bij de vk waar ik zat zaten er 7 en dan kon je geen band opbouwen. Nu heb ik gewoon 1 vaste gyn en das toch wel prettig !
wat een super nieuws bramtim! o echt heerlijk voor je en ook dat het op je werk goed beviel lijkt me heel mooi wat je van jurre heb laten maken die fotos en dan die urn heb dat nog nooit gezien zon kristallen jeetje 4 weken alweer dat jurren geboren werd pfff wat gaat het snel zeg nou meid duim voor je dat je heel snel met mooi nieuws kan komen we duimen allemaal voor je
@Bramtim: wat super goed nieuws zeg en die foto's, lijkt me heel mooi. een mooie herinnering aan Jurre. pfff is dat al 4 weken geleden. wat gaat het toch snel.
Bramtim wel mooi zoiets als een mooie herinnering aan iemand die heeeeel dierbaar is. En ik hoop van harte dat jullie dit jaar nog een brusje mogen verwelkomen of anders in de groei mogen laten komen dit jaar. Hier zo blegghhh als ik net was zo heerlijk voel ik me nu kom net van de kapper wat is het zonnetje toch weer heerlijk dus heb nu wel puf om me woonkamer aan te pakken dus zo ff doen Eerst patatjes eten haha lekker hoor zwanger zijn en niks aan komen dan mogen er vast wel weer tatjes in
@ belin: De ringen zijn thuis, nu nog een uurtje op m'n ventje wachten! @ hier: Zonet de bloeduitslag gaan ophalen bij de ha. De rode bloedcellen waren lichtjes verhoogd hetgeen wijst op een infectie. Maar ben niet verkouden geweest, heb geen buikgriep oid gehad... Ze vroeg ook of ik last had van tandpijn. Ik heb wel nog een klein gaatje maar de tandarts zei me dat dat geen kwaad kon en daarmee kon wachten tot na de bevalling... Volgende keer gaan ze er extra op controleren. En zal horen wat de gyn dinsdag zegt. Suikergehalte en ijzer was heel goed, net als de urine. Da's nu weer zo eventjes een domper, maar goed, ik voel mij goed dus eigenlijk moet ik me geen zorgen maken. Baby beweegt ook heel goed.
@bramtim: fijn dat de asherman niet terug is! sterkte met alles! @melanina: heerlijk he, dat zonnetje. Hier is er echt geen puf meer om ook maar iets in het huishouden op te pakken. Maar dat hoeft ook niet echt. @nijntje: en hoe was de generale? Stella
O bramtim, wat een heerlijk nieuws!!! Ik ben zo blij voor jullie! Wat een mooi idee zo met met die canvas doeken, zal er vast prachtig uitzien...
Goeiemorgen....hier alles goed. Weinig te melden. Nijntje, hoe is het gegaan meid ? Heb aan jullie gedacht hoor