hier voel ik me misselijk beetje zweeverig en heb mega rode wangen al 2 dagen hopelijk is het niet me bloeddruk... moet nu naar de tandarts word me kroon geplaatst dan is het wel allemaal in orde zo meiden hopelijk gaat de zon nog schijnen vandaag en word het weer een mooie dag zometeen als we zonder jas kunnen zouden veel mensen opschrikken van me dikke buik haha veel mensen hier in het dorp die weten het niet eens en als ze het dan horen zijn ze helemaal verrast zo grappig dus kijk er naar uit om mooi weer te hebben en met me buikkie te pronken nijntje vandaag de dag toch? heel veel plezier meid maak er een mooie onvergetelijke dag van!(foekie )
Ik heb zijn ring aangedaan, maar hij hoefde niet te oefenen bij mij zei hij. Het ging hem zo lukken En toen kreeg hij zijn ring bijna niet meer uit @ foekie: Morgen is de grote dag. Vandaag komt mijn zus en moeder me helpen poetsen, want dweilen is niet zo gemakkelijk meer... Ja, hier in het dorp weten ook nog een aantal mensen niet dat ik zwanger ben. Volgens mij zelfs een aantal van de naaste buren niet Dus ik kijk er ook naar uit! Zo, ik ga maar eens in actie schieten voor vandaag. Moet ook nog even boodschappen gaan doen enzo. Nog effe ego: Nog precies 100 dagen! Vanaf morgen zit ik dus ook in de dubbele cijfers! Baby is verder nog steeds elke dag heel druk (zalig! )
Juni 2010 mama's Afspraken Maart 12-03: Silvia009 groei echo + controle gyn 15-03: Roosje23 controle vk 15-03: Sabine25 controle gyn 16-03: Foekie controle vk 16-03: Nijntje1984 controle vk 16-03: Yvy30 controle vk 16-03: Maxi controle vk 16-03: Stella0610 controle vk 18-03: Juudje27 pretecho + controle vk 18-03: Maxi pretecho 23-03: Gijsje controle + echo 25-03: Meisje89 controle gyn 26-03: Belin groeiecho + controle gyn 26-03: Mause pretecho 29-03: Tihany controle gyn 29-03: Belin pretecho April 01-04: Sabine25 30-weken echo 02-04: Funkie groeiecho 31 weken 02-04: Moettie30 controle vk 07-04: Minifien pretecho 07-04: Meisje89 controle vk 16-04: Belin controle gyn 29-04: Belin controle gyn Mei 10-05: Tihany controle gyn 30-weken echo 14-05: Belin controle gyn 21-05: Belin controle gyn 31-05: Tihany controle gyn Uitgerekend 2 juni: Duimpje geslacht ♀ 4 juni: Xaph geslacht ♂ 6 juni: Desi23 geslacht ♀ 6 juni: Silvia009 geslacht ♀ + ♂ 7 juni: Funkie geslacht ♂ 8 juni: Audrey23 9 juni: Sabine25 geslacht ♂ 10 juni: Sannnniee geslacht ♪ 11 juni: Cycaa geslacht ♀ 11 juni: Stella0610 geslacht ♂ 12 juni: Scorpion geslacht ♂ 12 juni: MammavanEsmee geslacht ♪ 13 juni: Dagdroom geslacht ♀ 13 juni: Belin geslacht ♀ 14 juni: Foekie83 geslacht ♂ 14 juni: Mnsy geslacht ♂ 14 juni: Femke28 geslacht ♪ 14 juni: Yustin geslacht ♀ + ♂ 15 juni: September1909 geslacht ♀ 16 juni: Gijsje geslacht ♪ 16 juni: krissie2712 geslacht ♂ 16 juni: Tihany geslacht ♂ 16 juni: Sabse geslacht ♪ 17 juni: Yvy30 geslacht ♪ 18 juni: Maxi geslacht ♀ 18 juni: Moettie30 geslacht ♪ 19 juni: Nijntje1984 geslacht ♪ 20 juni: Mammamuts geslacht ♂ 20 juni: Melanina geslacht ♀ 21 juni: Priscilla R geslacht ♀ 21 juni: JVtje geslacht ♪ 21 juni: Juudje27 geslacht ♀ 22 juni: Meisje89 geslacht ♪ 27 juni: Vogelinnetje 27 juni: Roosje23 geslacht ♀ 28 juni: Mause geslacht ♀ 29 juni: Minifien geslacht ♪ 29 juni: Petatje geslacht ♀ 40 Zwangere dames waarvan 2 van een tweeling 13 prinsjes 15 prinsesjes 11 verrassingen Vlindertjes Lin71 kreeg na 15.5 weken een {)Ć(} Bramtim kreeg na 23.6 weken een {)Ć(} zoon Jurre* Aanpassing voor de lijst? Stuur mij een PB! .
Zooow, de lijst is er weer bij! En nu even reageren... heb ik al te lang niet gedaan Bramtim, wat een goed nieuw dat je geen Asherman hebt! En een mooi plekke voor Jurre* Belin, tis nu 1 nacht feesten 3 dagen slapen he! Bij ons zitten er een stuk of veel! Aan de ene kant wel fijn om ze allemaal gezien te hebben. Tot nu toe vond ik ze allemaal leuk, maar deze niet.... Ik ga dit ook wel aan geven volgende keer hoor! Heb namelijk niet de vragen over mijn buik kunnen stellen die ik wilde!
heb m'n eerste vrije dag al goed begonnen lekker wasjes en plasjes gedaan. m'n strijk ben ik ook bij. zit nog wel een wasje in de machine. zodadelijk m'n dochtertje eens gaan halen op school om te komen eten.
@ tihany: Oh, dat moet zalig zijn. Nu alles gewoon fijn op je eigen tempo kunnen doen en rusten wanneer je er nood aan hebt. Geniet er maar van! Ik ga eens een heerlijke pannenkoek voor mezelf maken Ben net gaan boodschappen doen en bloemetjes gaan halen voor op de feesttafel en voor de ouders. Namiddag komt de poetsbrigade
Hoi meiden, Wat een mooi idee bramtim, van dat canvas met die "urn", en super dat je asherman niet terug is.... op naar een mooie zomer waarin je je verdriet een plekje kunt geven, en aan de toekomst kunt denken..... En ik hoop dat je Jurre een mooi, gezond voldragen brusje gaat geven.... Knuf Hier een middagje vrij, werk nu halve dagen en Jelle is wel naar t KDV, en het enige waar ik aan kan denken is hoelaat ik hem op kan halen, zou hij al wakker zijn, het is maar goed at ik zo naar de fysio moet anders zou ik hem al gaan halen.... Als ik werk heb ik dat niet zo maar ja dan ben ik bezig... nu mis ik hem... Ik ga maar eens naar de fysio, hoop dat ik snel klaar ben dan haal ik hem lekker op, voor mijn man dat doet.... is zo gezellie ff met met kleine kletskous op de fiets. doei doei
Heey meiden Hihihihi hebben jullie me gemist *bloos* Mn internet kastje is nog niet binnen grrrr wachten duurt lang. Ben rustig aan t inpakken. Is best saai s'avonds op de bank en niet ff op t forum kijken of er iets te babbelen valt. Hier een hele drukke baby in de buik, duuwt mn buik alle kanten op. S' avonds op bed vind ze vaak mn maag. Mijn oudste heeft gister voor t eerst zn kleine zusje gevoeld *zwijmel* hij zei: mama auw??? baby boksen??? Zo lief Ooh ja kreeg net een tel van de peuterspeelzaal en hij kan er 12 april naar toe. Nog 4 weekjes dus. Ben erg benieuwd hoe hij doet als ik ook weer weg ga. Hoop dat bij julie alles goed gaat? Hier is de kleine meid net weer gaan slapen volgens mij t is weer HEEL ff rustig hahahaha xxxxx
ps: zit via mn tel op internet dus kan niet echt terug reageren en hij is ook nog een super LANGGGGGGGGGZAAMMMMMMMMMMMMM
roosje ik heb je gemist!!! hoef een stuk minder terug te lezen nu elke keer ! heb je al wat ingepakt...vast wel
Ik kom net bij de bedrijfsarts vandaan, die de vorige keer zo lullig deed omdat ik niet in staat was om te komen. "Nu er een oorzaak gevonden is voor je vermoeidheid kan ik er wel in meegaan", oftewel, nu gelooft ze me eindelijk... Toch triest voor alle vrouwen met chronische vermoeidheidsklachten waar geen oorzaak voor is gevonden, maar dat terzijde. In elk geval heeft ze me 0% arbeidsgeschikt verklaard, zoals dat zo mooi heet. Het hielp ook dat ik onder behandeling ben van een gyn+internist, daaruit blijkt wel dat er meer mensen zijn die me serieus nemen. Ze gooide nog even een balletje op of ik niet thuis kon werken maar ik heb haar overtuigd dat dat echt niet gaat. Ze dacht dat ik misschien over een week of 6 genoeg opgeknapt zou zijn van de meds om weer wat te kunnen doen. Waarop ik haar uitlegde dat over 6 weken mijn verlof begint Mocht ik door de medicijnen eerder weer energie hebben dan mag ik wel weer wat gaan werken van haar. Ik heb meteen gezegd dat ik hoopte dat ik zo snel zou opknappen, want dat ik het knap saai vind om thuis te zitten en veel liever wat aan mijn werk zou doen. Poeh wat een opluchting dat ik van die stress af ben zeg!!! Ik merk gewoon dat rusten het enige is wat helpt... Verder merk ik nog niets van de meds, zou ook erg snel zijn. Ik heb het hooguit nog warmer dan anders, wat goed zou kunnen omdat schildklierhormonen je interne kacheltje wat verder opstoken. Ik hoop niet dat dat zo blijft want ik drijf nu letterlijk weg!
Xaph wat een rotbedrijfsarts zeg,bah! Gelukkig neemt ze je nu wel serieus.Ik merk hier ook dat rust het enige is wat helpt,gister weer te druk geweest en heb het vandaag weer gelijk weer moeten bezuuren,bah! Doe het rustig aan hoor en luister naar je lijf.Hopelijk helpen je medicijnen snel!
Hallo allemaal!! Ben al een hele tijd niet meer online geweest! Heb 's avonds echt geen zin meer om te laptoppen. En aangezien ik om de dag om half 7 al moet beginnen (lees: wekker om 5u15) kom ik echt niet meer aan internetten toe! Zag bramtim voorbijkomen, met heel goed nieuws!! Super meid! En vind het een heel mooi ideetje, dat van die canvas samen met de kristallen bol. Hier gaat alles nog goed! Hebben maandag een echo, samen met normaal 3D en 4D. Kijk er echt naar uit! Ben benieuwd of we veel kunnen zien Vind het wel spannend hihi!
@xaph: fijn dat je je nu niet meer druk hoeft te maken over je werk. Hopelijk gaan de medicijnen snel helpen. @meisje89: veel plezier bij de echo! Stella
hey meiden kben er ook weer. moest normaal deze week m'n suikertest laten doen. Dus ik deze morgen naar de apotheek dat halen. Bel ik naarde ha voor een afspraak omdat er juist een uur tussen het innemen en het bloed trekken moet zitten. Zegt m'n ha dat ik dat nuchter moet doen. ja had juist een boterham op Dus maar een afspraak gemaakt voor woensdag.
@Tihany Zucht, waarom zeggen ze er dat niet duidelijk bij dan? Goed dat je er op tijd achter kwam dat het nuchter moest, anders zeggen de waardes niets. Ego: 28 weken
Hier ff kort want moet weg naar mn werk ! Nijntej, je zal het wel niet meer lezen maar een hele fijne dag meis, lekker genieten van jullie dag ! Vanavond zijn jullie meneer en mevrouw nijntje Moettie, klopt wat je zegt, 1 nacht feesten en drie dagen slapen Gelijk heb je dat je het bij je volgende bezoek aangeeft. Je moet je toch prettig bij iemand voelen he, erg belangrijk Fijne dag allemaal, ik ben foetsie
Even snel tussendoor Nijntje, heel veel plezier vandaag en geniet ervan want zo'n mooie dag gaat helaas zo snel voorbij!!!
@Xaph: ja kan me eigenlijk niet herinneren dat ik bij mijn dochter daar toen nuchter voor moest zijn. maar ja, zo erg is het ook weer niet he. Heb nu een afspraak voor woensdag. alleen jammer dat dan al om 7u op moet, want moet om kwart na 8 bij de dokter zijn. En m'n dochter heeft dan juist geen school, dus kon eigenlijk dan nog eens langer slapen. @Nijntje: hopelijk heb je een leuke dag vandaag. Geniet ervan.