nijntje geniet van deze dag van jullie samen! xaph zo dan eindelijk van het gezeik af en nu lekker gaan genieten en je niet druk maken om je werk of what ever hier gaat alles ze gangetje me buikkie is flink druk smorgens vroeg en savonds laat heerlijk gevoel!
Zojuist werd het kraampakket van de verzekering bezorgd. Leuk om te zien wat daar inzit. Dat kraamverband vind ik best intimiderend hoor Crimineel, alsof je een emmer leeggooit. En dat terwijl ik normaal minstens 5 dagen nachtmaandverband gebruik tijdens mijn ongi, ben dus wel wat gewend Verder de gebruikelijke dingen (matrasonderlegger, verband, navelklem, handschoenen en zo) en daarnaast ook als attentie een leuke Nijntje peuterrugzak en toilettas.
owe echt xaph nu al! hahaha aaaaaaaaaaaaaaaaaah word gek het gaat te snel en heb nog te veel te doen ja dat maandverband en ik zal je zegge...als je bevallen ben heb je niet 1 zon ding erin zitten in je onderbroek (megabereslip) nee 2 achterelkaar geplakt dus ...hahaha je loopt zowiezo met je benene wijd met die pamper tussen je bille
Ow gets dat doed me denken aan toen ik op m'n 12e voor het 1st ongi werd.Toen kreeg ik van m'n moeder zo'n groot maandverband dat ik echt het gevoel had met een gigantische luier ofzo aan liep.We zijn toen wel kleintje gaan kopen hoor Is jullie kleintje ook zo druk,ik voel em 'zo ongeveel heel de dag door,gistermiddag wilde ik een dutje doen en kon er zowat niet van slapen.
goedemorgen mijn meisje beweegt niet zo heel veel alleen als ik lig vandaag word het kamertje geverfd jippie !!!!!! Alleen me bekken doen nu nog meer zeer dus ff rusten . Nog 2 maanden en dan verlof !!!
Gewoonweg schitterend!!! Jij kan nu ook volop beginnen aftellen, nog 2 weekjes! Ben je zenuwachtig? Ik had hier eigenlijk tot mijn grote verbazing totaal geen last van. Maar we wonen 2 jaar samen in ons zelfgebouwde huis en een kleintje op komst. Het is dus meer een formaliteit voor ons Dames, bedankt voor jullie felicitaties! We hebben een hele leuke dag gehad en heel veel plezier gehad. Voor de foto's hebben we wel serieus kou geleden, maar ach, we hadden het er voor over en hebben veel gelachen. Vanavond geven we nog een drink voor de collega's, vrienden en de rest van de familie (is nogal een grote bende) dus hebben we nog een dagje feest! Gisterennacht was ik wel eventjes in paniek omdat ik steekjes in m'n buik had, maar heb me wat anders in bed gelegd, paar keren op geweest en na een uurtje of 2 was het ver over. Gisteren regelmatig op de bank gaan zitten tijdens ons feestje (het was thuis in de woonkamer) en dat is heel goed gegaan. Het jammere hieraan is dat ik niet zo zalig kan uitslapen als mijn vriend. Die ligt er nog altijd in... Maar ach, 7 uurtjes slaap en nog 1,5 rustig in bed liggen moet ook maar volstaan. Anders leggen we ons vanmiddag nog wel even op bed. @ tihany: Ik moest helemaal niet nuchter zijn voor die suikertest. Gewoon flesje leegdrinken en een uur daarna naar de ha voor bloed te laten prikken. Maar in het ziekenhuis in Genk moet je ook eerst bloed laten prikken, flesje leegdrinken en een uur erna weer bloed laten prikken. Maar mijn ha legde mij uit dat er gewoon gekeken moest worden of je lichaam die immense hoeveelheid suiker kan afbreken. @ Melanina: Tot 2 weken geleden voelde ik ons kleintje ook alleen als ik heel stil zat of lag. Maar sinds 2 weken is het dus een echt druktemakertje dat de hele dag bijna actief is (incl. 's nachts) Alleen op drukke momenten zoals gisteren is het overdag rustiger, maar dat wordt 's avonds, 's nachts en de dag erna ruimschoots goedgemaakt!
ach ik geniet nog lekker van de rust haha zolang ik dr maar af en toe voel dan ik al helemaal blij. Nou kamertje word dalijk gedaan al moet ik eerst nog wat leegmaken maar me puf is er niet en ik moet het aqaurium leegmaken maar zie me niet met emmers tillen dus wacht daar lekker op me ventje mee. Alleen dus ff een kast leegmaken Ook draait er een wasje want me kleren gaan snel !!!!
@Nijntje Fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad! Zenuwachtig ben ik ook totaal niet, net wat je zegt, het is toch meer een formaliteit. Mijn vriend en ik wonen al 12 jaar samen Eigenlijk zetten we nu op papier wat in de praktijk allang zo is. En een voorschot op de huwelijksnacht hebben we ook al genomen Zojuist mogelijke trouwkleding gepast. Omdat ik zo moe ben heb ik het een en ander bij Wehkamp besteld. Best triest eigenlijk Er zat wel wat leuks bij, maar net niet wat ik zocht. Ik heb nu een leuke rok en een leuke tuniek, maar die passen niet bij elkaar Misschien doe ik die tuniek wel gewoon op een neutrale zwarte broek aan die ik al heb, staat wel mooi maar het voelt raar om op je trouwdag geen nieuwe kleren aan te doen. O well, er zijn belangrijkere dingen! Het viel me wel erg op hoe ENORM mijn buik inmiddels is. Ik heb op onze slaapkamer geen spiegel dus ik zie mezelf niet zo vaak. Nu met kleren passen heb ik dat even op de logeerkamer gedaan, daar staat een kleerkast met spiegeldeuren. Dat was wel ff confronterend Niet te geloven dat ik nog maar 5 kilo ben aangekomen, dat moet ergens anders vanaf gegaan zijn Maar niet te vroeg juichen, ik heb al gehoord dat het het laatste trimester ineens hard kan gaan. Aan de andere kant slik ik nu schildklierhormonen. Mogelijk dat het tekort daaraan heeft bijgedragen aan de 30 kilo die ik de afgelopen jaren ben aangekomen bij een gezond dieet. Wie weet raak ik die dan ook (deels) kwijt, dat gaat ook al een hoop energie opleveren
@nijntje: gefeliciteerd met je huwelijk en fijn dat je een leuke dag hebt gehad. @xaph: het kraampakket kwam hier gister ook. Het begint nu echt op te schieten allemaal. Alles wat je overigens niet gebruikt, kun je wegbrengen en dan wordt het naar Afrika gezonden. Bij mij zat er een knuffel-aapje in en een lijnzaadkruik met kruikenzak. Stella
nijntje gefeliciteerd met je huwelijk ik heb ook al me kraampakket gehad bij mij zit er een tummy tub bij als extra word gek van die bij in me handen kan niet echt slapen nachts moet er wer 3x per nacht van wege de pijn en kan pas donderdag terecht voor de spalken hoop day het wat gaat helpen want heb vooral pijn als ik gewerkt heb als het niet overgaat moet ik maar stoppen met werken liever niet want voor de rest voel ik me goed
Nijntje nog gefeli Het kamertje is nu geverfd dus nu wachten tot de meubels komen kan ik alles inrichten en is me huis weer opgeruimd Gisteren was me meisje aardig druk en schopte ze ook links voor het eerst en daardoor voelde me mannetje zijn meisje voor het eerst schoppen . Leek wel of ze hem bedankte voor het verven van het kamertje
hoi meiden ik ben er weer! we hebben een heerlijke leuke vakantie gehad, en we hadden elke dag zon, ook al was het steenkoud, liever zon en droog weer dan regen of sneeuw ahhaha merk wel aan mezelf dat ik total loss ben. Op vakantie heb ik ook vaak me rust moeten pakken, vanwege aanhoudende pijnlijke harde buiken. Thuis is toch anders, dat je met rust thuis zit. Op vakantie wil je toch met meer dingen meegaan. Ruben vond het allemaal fantastisch, die wilde niet naar huis die wilde graag blijven, arme schat. en vandaag heb ik de 28 weken bereikt. hoe is het hier verder???Heb ik veel gemist??Ik zal wel veel moeten terug lezen. of kunnen jullie mij een beetje bijpraten? las wel dat nijntje getrouwd is!!Gefeliciteerd!!!!
Nijntje nog gefeliciteerd!! En desi, fijn dat jullie zo'n goede vakantie gehad hebben! Hier morgen de echo!!! Ben super benieuwd
Hey Ladies... Ook weer een tijdje niet geweest hier! Nijntje gefeliciteerd met je huwelijk Hoe is het met de dames? Hier goed! Gister onze eigen slaapkamer geverft en morgen komen alle babyspullen. Deze week word er behangen en zijn kamertje word in elkaar gezet hihi.. Dan hebben we weer een beeetje ruimte in huis. Overal staat alles. Word en een beetje gek van hihi.. En van de week te horen gekregen dat we onze combi kinderwagen van mijn vriend zijn werkgever krijgen. Kijk dat is nog is een mooi kado en weer wat ruimte voor ons om andere dingetjes voor ons prinsje te kopen.. Dalijk even naar de stad, de blije doos bij prenatal ophalen. Had ook al kraampakket van de zorgverzekering gekregen. Het komt nu wel dichtbij allemaal. Kan niet wachten tot ons prinsje er is.. En natuurlijk even shoppen voor mezelf hihi Ladies have a nice sunday!!!
Leuk zeg, vrijgevige werkgever! Moeten we hier niet verwachten Mag al hopen dat hij na de bevalling paar dagen verlof krijgt.
Nijntje, nog van harte gefeliciteerd!! Ook voor meneer Nijntje natuurlijk!! Vanaf welke week krijg je normaal gesproken het kraampakket?? Ben erg nieuwsgierig wat er allemaal in zit, ook al word je van sommige dingen niet echt vrolijk....
@xaph: het was geen apotheek maar een aparte organisatie. Al weet ik nu niet meer hoe we dat toen wisten, want bij dit kraampakket zit geen brief, misschien wist destijds de kraamverzorgster het. Maar google biedt uitkomst: stichting baby hope, vond ik net op internet. @desi23: fijn dat je een leuke vakantie gehad hebt met mooi weer. Nu lekker uitrusten! @minifien: volgens mij krijg je het kraampakket als je 6 maanden zwanger bent (3 maanden voor de uitgerekende datum). Kreeg het precies de dag daarna. Maar het zou kunnen dat het per verzekering verschilt. Stella