ja is echt een leuk gezicht ze is bijna 1 echt geweldig. En ze is niet zo groot 68 cm hihi dus het is echt een kabouter aan de wandel
Hi hi, moet echt geweldig zijn om haar bezig te zien! @ hier: Ben gisteren op controle geweest bij de gyn. Alles is ok met baby. Hij/zij bewoog goed op de echo (maar dat voelde ik ook ) Ben wel vergeten te vragen hoe de placenta nu lag, maar daar heb ik eigenlijk ook nog wel tijd voor. Ze heeft er alleszins goed naar gekeken. Er is ook voldoende vruchtwater aanwezig, dus da's ook goed om te weten. De pijn aan m'n ribben komt niet van m'n ribben (hetgeen ik sinds eind vorige week ook wel dacht). Blijkbaar heeft de baarmoeder de lever omhoog geduwd en drukt dit nu tegen de ribben op... Kan niets aan gedaan worden alleen een zo comfortabel mogelijke houding aannemen. Dat zal dus nog even zoeken worden. En die pijn zou alleen maar erger worden zei ze. Ik heb dus nog wat in het vooruitzicht... En ik wil al helemaal niet weten hoe die ingewanden na de bevalling terug hun plaats gaan vinden Verder ook gevraagd of ze kon zien hoe groot het was, maar met haar aparatuur in de praktijk kon ze dat niet meer meten. Ze heeft wel de hoofdomtrek gemeten en die zat perfect op schema. Dus de lengte schat ze op een 30 cm. Vind het zo gek he, binnen dit en een week of 14 hebben we dat frummeltje gewoon in onze armen... *zwijmel* Moet nog altijd aan het idee wennen ook al ben ik er helemaal klaar voor.
Juni 2010 mama's Afspraken Maart 18-03: Juudje27 pretecho + controle vk 18-03: Maxi pretecho 19-03: Desi23 controle gyn 23-03: Gijsje controle + echo 25-03: Meisje89 controle gyn 26-03: Belin groeiecho + controle gyn 26-03: Mause pretecho 26-03: Silvia009 controle + groeiecho gyn 29-03: Tihany controle gyn 29-03: Belin pretecho April 01-04: Sabine25 30-weken echo 02-04: Funkie groeiecho 31 weken 02-04: Moettie30 controle vk 07-04: Minifien pretecho 07-04: Meisje89 controle vk 13-04: Nijntje1984 controle gyn 16-04: Belin controle gyn 20-04: Moettie30 groeiecho 32-weken 29-04: Belin controle gyn Mei 10-05: Tihany controle gyn 30-weken echo 14-05: Belin controle gyn 21-05: Belin controle gyn 31-05: Tihany controle gyn Uitgerekend 2 juni: Duimpje geslacht ♀ 4 juni: Xaph geslacht ♂ 6 juni: Desi23 geslacht ♀ 6 juni: Silvia009 geslacht ♀ + ♂ 7 juni: Funkie geslacht ♂ 8 juni: Audrey23 9 juni: Sabine25 geslacht ♂ 10 juni: Sannnniee geslacht ♪ 11 juni: Cycaa geslacht ♀ 11 juni: Stella0610 geslacht ♂ 12 juni: Scorpion geslacht ♂ 12 juni: MammavanEsmee geslacht ♪ 13 juni: Dagdroom geslacht ♀ 13 juni: Belin geslacht ♀ 14 juni: Foekie83 geslacht ♂ 14 juni: Mnsy geslacht ♂ 14 juni: Femke28 geslacht ♪ 14 juni: Yustin geslacht ♀ + ♂ 15 juni: September1909 geslacht ♀ 16 juni: Gijsje geslacht ♪ 16 juni: krissie2712 geslacht ♂ 16 juni: Tihany geslacht ♂ 16 juni: Sabse geslacht ♪ 17 juni: Yvy30 geslacht ♪ 18 juni: Maxi geslacht ♀ 18 juni: Moettie30 geslacht ♪ 19 juni: Nijntje1984 geslacht ♪ 20 juni: Mammamuts geslacht ♂ 20 juni: Melanina geslacht ♀ 21 juni: Priscilla R geslacht ♀ 21 juni: JVtje geslacht ♪ 21 juni: Juudje27 geslacht ♀ 22 juni: Meisje89 geslacht ♪ 27 juni: Vogelinnetje 27 juni: Roosje23 geslacht ♀ 28 juni: Mause geslacht ♀ 29 juni: Minifien geslacht ♪ 29 juni: Petatje geslacht ♀ 40 Zwangere dames waarvan 2 van een tweeling 13 prinsjes 15 prinsesjes 11 verrassingen Vlindertjes Lin71 kreeg na 15.5 weken een {)Ï(} Bramtim kreeg na 23.6 weken een {)Ï(} zoon Jurre* Aanpassing voor de lijst? Stuur mij een PB! .
Goedemorgen! De Lijst is er weer bij! Vreemd.... veel afspraken verdwijnen, maar er komen geen nieuwe bij Meisjes..... hoe gaat het met iedereen! Roos, ik wil het toch even kwijt. Hoe kan je in 1 bericht zeggen dat je zo'n vreselijke last van je bekken hebt, en vervolgens dat je gaat stofzuigen en dweilen? Ik bedoel: als je zo'n vreselijke pijn dan ga je toch niets doen? Dus moraal van het verhaal..... parkeer je achterwerk op de bank! En doe alleen dingen die noodzakelijk zijn..... Anders is het vragen om ellende
Hallo dames, Dacht bij me zelf laat ik mij eens bij jullie melden maar was mijn wachtwoord vergeten??? Zelfs nu met twee hersencellen lukt onthouden nog niet zo goed! Het is voor mij al heel lang geleden dat ik langs ben gekomen en begon mij af te vragen hoe het met iedereen hier vergaat. Bij ons is alles goed!
foekie moest vandaag om 11 uur hahaha maar de volgende 12 april 9.00 uur controle en bloed prikken voor ijzer thanks!
hey van ommeren! leuk dat je er weer bent we miste je al haha hier net bij de vk geweest we hebben er 5 en me favo had ik de afspraak mee buik is mega! kind rijkt dus al tot me ribben en hoofdje ligt naar beneden gekeerd kontje voelde ik gisteren dus al juist tegen me ribben drukken dus drukte hem ietsjes terug haha nou hartslag ging knoerthart als het maar geen adhder is ..net als dochterlief toen ze zo aant voelen want was het al echt groot man! schrok ervan nou wel zullen zien wat ik eruit floep over 13 weken ongeveer heerlijk weertje hier! ooo zalig als dochterlief wakker is lekker wandelen
Hoi, Voelde me ook al zo gemist en remi!!! Mijn buik is netjes al dus de vk! Netjes 2 vingers boven de navel. Kan nog net een aantal van mijn eigen broeken aan maar toch is een zwangerschapsbroek prettiger! Ben op zich ook nog niet veel gegroeid nog maar 7 kilo tot nog toe!! Hoe is het verder met de dames hier kun jij me een beetje bij kletsen!!
Hey MrsvanOmmen! Hier ook alles goed Leuk om je weer te horen. En je eigen broeken nog aan! Daar hoef ik al bijna 20 weken niet meer aan te denken Vanmiddag eventjes een brief op de postbus gedaan, heerlijk met zo'n weer. Maar dat stukje wandelen gaf toch wat steekjes onderaan m'n buik... Maar zit toch weer een hele namiddag achter m'n bureau op het werk. Zal zien dat ik vandaag dan niet meer te veel trappen moet maken.
Hoi Nijntje, het is inderdaad heerlijk weer om te wandelen maar ook ik krijg daar pijntjes van in mijn buik. Lang zitten is niet goed maar te lang staan en lopen ook niet!!! Die broeken beginnen nu wel op het randje van prettig te bevinden. De zwangerschapsbroeken maar weer uit de kast getrokken voor een beetje extra comfort. Heb wel last gehad van bandenpijn maar met behulp van een pantybroekje ( niet charmant, maar wel prettig) is dat ook weer verholpen. Misschien ook wat voor jou als je pijntjes in de onderbuik hebt bij het lopen. Heb hem voor 11 euro gekocht bij de hema in de mooie bruine kleur zonder pijpen. Na een week heb ik hem al bijna niet meer aan. Hebben jullie het kamertje al af?
Ik heb niet echt een pantybroek, meer zo'n boxershort waar m'n hele buik in past. Misschien dat ik die ook kan aandoen. Geeft sowieso al wat meer steun he. Heb ook redelijk doorgestapt nu, dus misschien ligt het daar ook aan. Zou het heel erg jammer vinden dat ik moeite zou krijgen met wandelen, want ga zo graag met ons hondje een rondje maken. En maandag ben ik met m'n mannetje en hondje in de stad geweest en heb ik ook niets gevoeld. Baby had er misschien niet zo'n zin in vandaag
Kamertje is af. Moeten alleen nog het matrasje en de lakens voor het bedje. Maar we gaan een geboortelijst leggen en dat erop zetten. Dan krijgen we ook nog eens 10% op de aankopen cadeau, dus da's mooi meegenomen! Ga met m'n moeder rond pasen de kasten uitwassen en dan misschien de kleertjes al eens wassen. Heb er niet veel te wassen omdat we het geslacht niet weten, dus heb ik een paar neutrale outfits (maar oh zo lief ) Moet ook nog wat verder gaan met de doopsuiker, dus ik weet nog wel wat te doen Zijn er hier NL dames die doopsuiker of geboortecadeautjes geven? Want het is alleszins iets typisch belgisch.
Doopsuikers hoor je in NL niet zo heel vaak. Zelf doe ik het niet. Waarom wordt dat gedaan eigenlijk wat is de gedachte er achter? Peter en meter is bij jullie ook heel gebruikelijk is ook iets waarmee ik niet zo bekend ben. Wij moeten nog beginnen met het kamertje want de tweede komt eerst bij onze dochter op de kamer. We hopen ooit een stuk aan te bouwen.
Doopsuiker wordt meegegeven als bedankje voor het bezoek. Maar je kan er alle kanten mee uit: je kan echte suikerbonen nemen of je neemt een kaarsje of een sleutelhanger... Peter en meter is hier idd heel gebruikelijk.
ik ben vandaag de suikertest moeten laten gaan doen. Man, man wat was dat zoet. Vrijdag mag ik bellen voor de uitslag. hier van de week ook begonnen met het wassen van de kleertjes. Moet ze alleen nog strijken en in de kast leggen . En dan ook nog es verder doen aan de doopsuiker. Is al een deel van klaar. ale de suikerbonen zelf moeten er wel nog in, maar dat is rap gedaan he. En moeten nog eens gaan zien voor een korf of zo voor ze mooi te presenteren. Krijgen we kado van de aanstaande meter. Hier is het nog maar 12 weekjes en dan is ons ventje er al. Gek als je al weet wanneer het gaat zijn.