Juni 2010 mama's Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pompeloesje, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stella0610

stella0610 Actief lid

9 okt 2009
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    @babyfoon; hier hebben we een gewone babyfoon die wel heel gevoelig is. Overigens pas aangeschaft na de geboorte van mijn dochter, toen ik merkte dat ik het toch wel prettig vond om haar 's avonds gemakkelijk te kunnen horen.

@beurs: ik ga niet.

@mammavanesmee: welkom en gefeliciteerd!

@moettie30: volgens mij hoef je niet te betalen voor het dragen van de naam van je man als je trouwt. Heb ik van vriendinnen niet gehoord. Zelf heb ik mijn eigen naam gehouden. Je kunt trouwens altijd weer terug of alsnog switchen, want je houdt uiteindelijk je eigen naam, maar je noemt je anders en het rijk spreekt je anders aan (dat laatste is eigenlijk wat je echt regelt bij de gemeente).

@Cycaa: leuk een tweede dochter! En wat fijn dat alles goed is.

@silvia009: wat leuk een jongen en een meisje! Fijn dat alles helemaal in orde is. En tsja, mei-mama worden, daarin wordt je vast niet de enige. Denk dat ik dat ook wordt, want mijn dochter was 3,5 week te vroeg vorige keer (al weet ik dat het nu best te laat kan komen).

Stella

2. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

@ Petatje leuk een 3d echo :D Dan kan je lekker op kleur shoppen :D :D

@ Babyfoon hier gewoon een normale zonder camera. Heb altijd rolluiken dicht als de kids slapen dus is te donker voor een met camera

@ Moettie30 jij kan ook al niet w8en op woensdag. Heb dan niet de 20 weken echo maar wel een normale echo :D :D En wordt er gelijk een afspraak gemaakt voor 20 weken echo dat kan gewoon bij mn vk

@ Xaph 21 weken weer al poeh eeh daar zijn we nog niet duurt nog 3 weken en 2 dagen. Maar als alles goed is komen wedaar ook wel :D
    Gaan jullie ook trouwen leuk :D Veel foto's maken dan he ;)

@ Nijntje Ik heb een plastic boxkleed en daarboven een normale. Is veel zachter en als ze ouder zijn veel makkelijker

@ Matrasjes hier een normale. Dus geen aerosleep.

@ Cycaa heb ik ook wel eens gehad dat ik er 2 dagen eerder stond en de vk ook dicht was hihihi
    Een meisje wat leuk :D :D

@ Beurs ik weet t nog niet veel last van mn bekken en 2 kids onder brengen en een heel eind rijden.

@ Mammavanesmee welkom en gefeliciteerd :D

@ Silvia009 Gefeliciteerd een Jongentje en een Meisje :D En gelukkig alles goed.
    Ik wordt ook altijd naar tijdens de onderzoeken en echo's mijn kleintjes doen ook altijd de bloedtoevoer dichtknijpen lijkt wel. Misselijk dat je dan bent en raar in je hoofd.

@ Maxi heb je lekker weer de ruimte in woonkamer :D Hier ook last van bekken problemen jammer genoeg.

@ Hier heb gister de kleine voor t eerst echt voelen schoppen een paar keer achter elkaar :D Was helemaal in de wolken :D
    Nu is de rust weer in huis weder gekeerd de kids liggen op bed. Heb alleen nog kittens die me lastig vallen en op mn plaats liggen te drinken bij hun mama. Nu de pfaffs kijken en dan popstars. Manlief moet morgen werken :( Dus weer een kort weekend

Hoop dat ik niemand ben vergeten sorry anders dames

3. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    hoi meiden
    fijn weekend allemaal

zo eindelijk zijn we weer uiteten geweest had er tot nu toe geen puf of trek in haha
    lekker grieks gegeten was echt ff lekker de kleine begon ook flink te bewegen :)

4. Cycaa

Cycaa Actief lid

15 jan 2008
    484
    0
    0
    In between jobs
    Zuid-Holland
    Ja klopt. Ik heb toen alleen niet bij de sept mama's meegeschreven, had schrijfangst denk ik haha!

5. Cycaa

Cycaa Actief lid

15 jan 2008
    484
    0
    0
    In between jobs
    Zuid-Holland
    Zo heb even vluchtig bijgelezen.

Silvia: WAT LEUK een jongen en een meisje, helemaal goed zeg!

Hectische dag verder gehad, veel aan de telefoon gezeten en net terug van boodschappen doen.
    Bij Caro hebben we toen een samen bevallen cursus gedaan en morgen komen de kindjes bij ons, dus wel leuk om te zien hoe groot ze allemaal zijn geworden.

Oh ja ik had het nog gevraagd omdat ik zo weinig beweging voel maar mijn placenta zit inderdaad aan de buitenkant.

@Mamavanesmee, welkom bij de juni mama's!

@Babyfoon, wij hebben geen camera, hebben er toen wel naar gekeken maar uiteindelijk een normale gekozen

@Roosje, ik heb nog helemaal niet gereageerd op het verhaal van jouw kittens. Vind het namelijk erg leuk. Lijkt me heerlijk om van die kleine wezentjes in huis te hebben rondlopen!!

Zo ik ga even relaxen.
    Fijn weekend allemaal!

6. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Goedenavond :)

@cycaa; leuk hoor een 2e meid erbij. Dat worden vele zorgen voor papa als ze 18 zijn ;).

@silvia; een meisje én een jongen! Leuk, fijn dat alles ok was.

@moettie; je hoeft idd niet te betalen hoor. Tegenwoordig kun je alle kanten op wbt het dragen van de achternaam, zelfs je man kan jou achternaam aannemen als hij dat wil.

#9 maanden beurs; Ik ben er geweest, 2 jaar terug en had het al snel bekeken daar. Ik vond het niet veel bijzonders. Het was druk en daardoor was het moeilijk om bv een plekje te vinden om even uit te rusten. Ik ga iig niet heen.

#babyfoon; wij hebben een gewone, die gebruiken we straks voor de baby. Benthe horen we aan het einde van de straat al wel bléren. ;)

#matras; een gewone.
    We hebben Benthe de eerste weken op de zij gelegd met een (lege) kruik in de rug (op de dekens). Dat ging goed. En vanaf ze ging omrollen hebben we dat zo gelaten, je kan er moeilijk ieder half terug leggen denk ik...

#boxkleed; een plastic en daarboven een stoffen (zoals meerdere hier) is echt makkelijk.

Fijn weekend allemaal!
    Hopelijk krijg ik hier een wat betere nachtrust, want dochter is behoorlijk aan het spoken de laatste nachten... :( En ik ben nu degene die er steeds uit moet, aangezien manlief net vertrokken is naar de wintersport. Ach... we zullen zien :D

7. Maxi

Maxi Actief lid

22 okt 2007
    458
    0
    0
    peuterleidster
    NL
    Sorry ben iemand helemaal vergeten... MAMAVANESMEE welkom!!

Ik ga naar bed ben kapot.... wens iedereen een goede ongestoorde nachtrust.

GROETJES

8. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Silvia en cycaa gefeliciteerd met jullie goed echo :)!!

Ik voel ook nog zo goed als niks,ik heb een paar x gedacht de kleine te voelen maar weet t niet zeker,dat was s'nachts in bed toen ik niet kon slapen.Mijn placenta ligt ook voor dus kan ook wat langer duren helaas.

9. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    goedemorgen
    in mijn buik is het nu ook weer wat rustiger
    9 maanden beurs moet me schoonzus bellen als ze terug is van wintersport
    gisteren een tummy tub gekregen erg handig

zo vannacht eindelijk goed geslapen :)
    vandaag me huis echt eens grondig doen

10. tihany

tihany Fanatiek lid

25 jan 2007
    1.465
    0
    0
    zorgkundige
    Belgisch Limburg
    hier: gisteren op babybezoek geweest bij vrienden van ons. ooh wat een schattig boeleke was dat. kan niet geloven dat mijn dochter ook zo klein geweest is. en dat we zelf binnenkort zo'n klein hummeltje zullen hebben.

11. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    zo me huisje begint weer fris en fruitig te worden alleen nu een beetje moe dus morgen verder.

12. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

heey meiden.

Heel mn planning is in duigen gevallen.
    Sinds gister avond een zere knieholte (Rechts)
    Savonds naar bed en tog eens kijken zit er een hele bult op en is veel dikker en doet gigantische zeer. Als ik er gewicht op zet lijkt wel alsof mn spieren afscheuren. Dus probeer zo veel mogelijk te zitten ook al zou ik liever wat in huis doen. Dan moet man lief ook nog werken vandaag. Pfffff Sorry hoor moest k ff kwijt.

Wachten op een pakketje van babydump en prenatal. Ben benieuwd of vandaag of pas dinsdag.

13. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

whaaaa bijna 18 weken :D :D :D

14. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    rust maar goed uit

whaaah hier bijna 19 weken en moet nog de blije doos van prenetal aanvragen grrrrr de tijd dringt :p

15. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

heb m 2 weken geleden aan gevraagd maar nog niks gehad.

Maar had wat meide spullen besteld en een boekje om het mn zoon van 2 en half uit te leggen.

Zolang mn zonen rustig zijn rust ik uit

16. almira

almira Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.217
    0
    0
    Interieur verzorgster
    Babytown :D
    #156 almira, 23 jan 2010
    Laatst bewerkt: 23 jan 2010
    ooh verkeerd onderwerp

17. almira

almira Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.217
    0
    0
    Interieur verzorgster
    Babytown :D
    #157 almira, 23 jan 2010
    dubbelpost

18. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

#158 Roosje23, 23 jan 2010
    Waar is iedereen?

19. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    hierrrr was het ff gezellig maken met vriendje is al weer ff geleden

20. welcomehome

welcomehome Niet meer actief

hoi meiden
    even een vraagje houden jullie ook al vocht vast
    ik kwam gister uit me werk en had last van me voeten ga ik kijken zijn allebei me enkels dik en nog steeds ik moet maandag toch naar de gyn zal het gelijk even vragen vind het wel vroeg als ik er al last van krijg dacht dat het altijd op het einde was dat je er last van ging krijgen

Deel Deze Pagina