ja je voelt hem smorgens wel en steken wat dingen hier en daar soms uit haha maar hij is heel druk met zijn handjes? bij zon hoofdje want die ligt benenden en daar voel ik heel wat maar de rest...bij me dochter was het elke dag een golslagbad maar deze is zo rustig idd vergeleken daarmee nou kan ook geen kwaad als die dadelijk wat minder tempramentvoller is als zijn grote zus want als ik die na bed breng zuchten wij allemaal hahaha ze is heerlijk maar druk maar wel weer gezellig beter als een kind waar helemaal niks in zit deze dama lacht alleen maar en heeft de hele dag de grootste pret
je hebt toch hopelijk nog niet betaals he xaph? zeg gewoon dat ze voor de pase nog moeten beginnen idd er is haast bij ! en nogmaals gefliciteerd met je huwelijk! fijn dat het zo was als je wou
Dank je! En ja, we hebben dus al wel een deel betaald. We moesten een deel aanbetalen, wat ik gedaan heb nadat zij bevestigd hadden dat ze 29 maart konden beginnen. Die aanbetaling vond ik niet onredelijk aangezien zij ook al het sanitair moesten bestellen.
gelukkig een angelsound hier ben blij dat ik het dit keer wel heb en kan gebruiken want van de week voelde ik hem nauwelijks ging ff liggen en ja hoor druk in de weer met van alles en nog wat maar goed heb de placenta ervoor dus voel je hem nog wat minder gedempter zeg maar hier zei de vk als je een uur plat op de bang op bed ligt dan moet je hem een paar keer voelen...mischien een tip
Hou op schei uit!!! Ik drijf weg hier en word 's nachts ook vaak helemaal doorweekt wakker. Ik weet alleen niet of het door mijn koorts, schildklierproblemen of zwangerschap komt. Of alledrie
@ Melanina: Hier ook altijd veel te warm! Slaap wel nog met de flanellen lakens, maar een hele dunne pyjama of nachtkleedje... Dat het maar na de bevallingen echt warm begint te worden, anders smelt ik nog helemaal
nou dan zal die warmte wel met de zwangerschap te maken hebben want ik heb het meestal heel snel koud maar drijf nu echt weg in me bed . sliep ik net komt me mannetje met veel herrie binnen dus weer wakker grrrr .
Ik heb het normaal snel koud maar nu heb ik heb het s'nachts ook zo warm,soms gewoon nat van het zweten,bah! Weet iemand of er preventief iest is om te smeren tegen een koortslip?Ik heb em nu al voor de 2e keer sind's ik zwanger ben,in de zomer zowiezo sneller last van en ik ben zo bang om het straks t hebben als ons kleintje er is.
ja je kleintje krijgt er wel iets meer weerstand voor een koortslip van omdat ze in de buik van jouw zit, dat zei mijn vk bij mijn vorige had ik contant een koortlip maar sinds deze zwschap nog geen 1 klop het snel af ik heb ook een toverformule gebruikt toen me dochter een maand oud was en ik kreeg er 1 ik had die creme gehaald voor koortlip je weet wel ienemienietube van 9 euro ofzo en dan daarover heen deed ik van cordoseal? die lipblaasjes erover heen netzolang tot die helemaal weg was als ik weer een tinteling voelde na die koortslip dan knalde ik meteen zon blaasje erover heen sindsdien dus geen koortslip gehad bijna een jaar later en ik had er toch min 5 per jaar,,, dus zou zeggen haal koorlipcreme en die plakblaasjes
De meeste koortslipcremes zoals Zovirax mag je niet als je zwanger bent. Ik gebruik zelf een echinacin-lippenstift van Dr. Vogel. Niet goedkoop (bijna 10 euro geloof ik) maar heel effectief. Ik heb er aan het begin van mijn zwangerschap een koortslip binnen 2 dagen mee weggekregen. Sindsdien gebruik ik het af en toe voor het slapen gaan en geen problemen meer gehad.
de allerlaatste is woensdag over de grens maar de grens is in nl 26 weken dus we zijn er allemaal overheen nu moeten onze kindjes nog groter, dikker en sterker worden en betere longetjes voor de wijde wereld Hier op de helft van t weekend heerlijk Mannetje helpt goed en moet nu ook weer van de stoel af de bank op. ps: hier een baby die heel hard kan schoppen nu is ze rechts tegen mn ribben bezig heerlijk plekje ahum hahhaha
Ik heb tot nu toe 2x een koortslip gehad aan het begin van de zwangerschap en heb het zo laten genezen. Het enige waar ik wat schrik voor heb is dat ik hooikoorts ga hebben. Normaal heb ik dat heel erg en dan krijg ik door de droge ogen koortsblaasjes in m'n oog. Zovirax kan ik omwille van overgevoeligheid niet meer gebruiken, maar weet niet of de andere zalf wel mag... Dus hier is het duimen dat de zwangerschap de hooikoorts onderdrukt! Straks om 11u moet ik bij de ha zijn, ben benieuwd wat ze gaat zeggen en hoe lang ik thuis moet blijven. Diensthoofd heb ik gisteren op de hoogte gebracht en is gelukkig heel begripvol! @ belin: Geniet van jullie meisje straks en alvast gefeliciteerd met jullie huwelijk! Hopelijk valt het weer beter mee dan hier, want het is hier maar grijs met regen...
belin hele mooie en fijne dag meid! hatsjoeee ben toch verkouden bah bah! en vandaag 29 weken!!!!!!!!!
Juni 2010 mama's Afspraken Maart 29-03: Tihany controle gyn 29-03: Belin pretecho 29-03: Xaph controle gyn 29-03: Desi23 groieecho + controle gyn 30-03: Stella0610 controle vk + gyn 30-03: Mause controle vk 30-03: Krissie2712 controle vk April 01-04: Sabine25 30-weken echo 02-04: Funkie groeiecho 31 weken 02-04: Moettie30 controle vk 07-04: Minifien pretecho 07-04: Meisje89 controle vk 07-04: Priscilla controle vk 13-04: Nijntje1984 controle gyn 16-04: Belin controle gyn 20-04: Moettie30 groeiecho 32-weken 21-04: Melanina controle gyn 29-04: Belin controle gyn Mei 10-05: Tihany controle gyn 30-weken echo 14-05: Belin controle gyn 21-05: Belin controle gyn 31-05: Tihany controle gyn Uitgerekend 2 juni: Duimpje geslacht ♀ 4 juni: Xaph geslacht ♂ 6 juni: Desi23 geslacht ♀ 6 juni: Silvia009 geslacht ♀ + ♂ 7 juni: Funkie geslacht ♂ 8 juni: Audrey23 9 juni: Sabine25 geslacht ♂ 10 juni: Sannnniee geslacht ♪ 11 juni: Cycaa geslacht ♀ 11 juni: Stella0610 geslacht ♂ 12 juni: Scorpion geslacht ♂ 12 juni: MammavanEsmee geslacht ♪ 13 juni: Dagdroom geslacht ♀ 13 juni: Belin geslacht ♀ 14 juni: Foekie83 geslacht ♂ 14 juni: Mnsy geslacht ♂ 14 juni: Femke28 geslacht ♪ 14 juni: Yustin geslacht ♀ + ♂ 15 juni: September1909 geslacht ♀ 16 juni: Gijsje geslacht ♪ 16 juni: krissie2712 geslacht ♂ 16 juni: Tihany geslacht ♂ 16 juni: Sabse geslacht ♪ 17 juni: Yvy30 geslacht ♪ 18 juni: Maxi geslacht ♀ 18 juni: Moettie30 geslacht ♪ 19 juni: Nijntje1984 geslacht ♪ 20 juni: Mammamuts geslacht ♂ 20 juni: Melanina geslacht ♀ 21 juni: Priscilla R geslacht ♀ 21 juni: JVtje geslacht ♪ 21 juni: Juudje27 geslacht ♀ 22 juni: Meisje89 geslacht ♪ 27 juni: Vogelinnetje 27 juni: Roosje23 geslacht ♀ 28 juni: Mause geslacht ♀ 29 juni: Minifien geslacht ♪ 29 juni: Petatje geslacht ♀ 30 juni: MrsvanOmmen geslacht ♪ 40 Zwangere dames waarvan 2 van een tweeling 13 prinsjes 15 prinsesjes 11 verrassingen Vlindertjes Lin71 kreeg na 15.5 weken een {)Ï(} Bramtim kreeg na 23.6 weken een {)Ï(} zoon Jurre* Aanpassing voor de lijst? Stuur mij een PB! .