Ook van hier: Belin geniet er van!! Ook van jullie echo nog, kunnen jullie dubbel genieten vandaag! Hoop dat het weer daar wat beter is als hier ... (regen!)
Goedemorgen! Belin, een fijne dag toegewenst! Ik had afgelopen vrijdag een pretecho, alles was gelukkig nog steeds helemaal oké! Ook deze echoscopist meende dat het een meisje werd, dus ga er nu maar vanuit dat het ook écht zo is! Ook hij heeft weer gemeten en ze woog nu ong. 1 kilo en was ong. 38 cm lang. Ze had relatief lange benen, maar das alleen maar mooi als je een meisje bent, lijkt me! Verder hebben we nog wat mooie plaatjes in 3D gezien van het hoofdje. Zal zo ook een fotootje toevoegen. Het bijzondere was ook dat ze naar 1 van de 2 nieren 2 slagadres had lopen, ipv één. Maar dat kon geen kwaad, was alleen maar handig ivm bloeddruk. We zijn dus weer helemaal in de wolken en opgelucht dat alles nog steeds in orde lijkt te zijn.
berlin geniet ervan ben echt vergeetachtig moest naar t cb weer vergeten al de 2de keer schaam me dood
Wauw Maus, wat een plaatje! Kan me heel goed voorstellen dat je weer helemaal in de wolken bent Roosje, dat vergeetachtige dat ken ik maar al te goed, ik moet ook echt alles opschrijven, zelfs als ik voor 1 dingetje naar de winkel moet, want anders weet ik zeker dat ik met niets thuis kom!
Vandaag mochten we eindelijk terug naar de gyn. Had al paar dagen last van harde buiken, dus ik zei haar dat al bij het binnenkomen. ze vroeg hoeveel het er waren. Want zolang het niet meer dan 15/dag waren, kon het weinig kwaad. Maar dat is niet het geval. Ze heeft dan voor alle zekerheid m'n baarmoederhals wel gecontroleerd en die was nog volledig. Dus geen reden om paniek te hebben dat ik vroeger zou bevallen. Dan deed ze een gewone echo. Ze heeft alles nog eens nagekeken. Handjes, voetjes, beentjes, maagje, hartje,... Alles was in orde. Heb ook eventjes moeten rondlopen omdat ons ventje niet zo heel goed lag om alles goed te kunnen bekijken. Maar meneerke was te koppig om te draaien . Maar na wat rondlopen had hij zich dan toch een beetje verdraaid en kon ze uiteindelijk toch het hartje zien. Gewicht schat ze nu op 1kg100 wat perfect was voor de duur van de zwangerschap. Ikzelf was niet zo veel bij gekomen. maar als ik maar genoeg at, was het geen probleem. Beter dan teveel bij komen natuurlijk. Binnen 3 weekjes moet ik terug naar de ha voor gewone controle van bloeddruk. En dan begin mei moet ik terug bij haar komen.
Het gaat me om het herpes virus wat je bij een koortslip hebt,dat kan echt heel erg gevaarlijk zijn voor een baby. Koortslip - door de dermatoloog geschreven onafhankelijke informatie. Bedankt voor jullie tips,ik ga het ook nog even met de gyn overleggen! @ Belin,een super dag gewenst
gijsje wat ik zei helpt echt meid en ik was ook heel bang voor die koortslip ivm het gevaar voor een pasgeboren baby maar hij maakt nu antistoffen aan in je buik als je maar hem niet kust en goed je handen wast als die geboren is en je mocht er 1 krijgen , hoop nartuurlijk van niet kan me ook zo vreslijk druk maken over dat soort dingen de mensen die op kraamviste kwamen en komen moeten ook eerst desinfect.spul op hun handen smeren (zit ook in je kraampakket) als ze de baby wouden vastpakken overdreven ...nee niet echt weet jij veel wat ze ervoor hebben gedaan en die kleintjes hebben nog geen enkele weerstand mause wat een prachtig plaatje! en wat een lange dame al!!! thianny super dat je nog een echo kreeg zeg was dat ivm de harde buiken enzo? ik krijg helemaal niks meer meot gewoon wachten tot die er is maar ben ook zooooooooooooooooooo nieuwschierig hier vanacht niet zo leuk gedroomd droomde dat ik in week 30 bloed verloor en in het zh kwam het hoofdje al bijna! en ze wouden er niks voor doen nee zat zaten grapjes te maken??? jeetje wat een strijd heb ik geleverd in me droom zeg bah ben blij als die gezond en wel dadelijk in juni ergens op me armen ligt meiden pffff bij me dochter had ik het ook die onzekerheid dus was blij diat ze eruit was
Thanks Bo,ja ik ben echt een muts hoor,m'n man vind het maar onzin dat ik me over dat soort dingen druk maak.Hij heeft mischien ook wel gelijk want ik schiet er natuurlijk niks mee op (je krijgt er alleen maar een koortslip van zegt ie dan). Wat akelig die droom,bah! Gelukkig was het maar een droom en zit de kleine veilig in je buik,toch kan je van zoiets van slag raken he.
@Bo: ze heeft een inwendige echo gedaan ivm die harde buiken. Om te zien of de baarmoederhals nog niet ingekort was. De gewone echo was de 30-weken echo. Ik krijg eigenlijk altijd een echo als ik ga. Wel niet iedere keer zo uitgebreid.
Heey meiden! Het schijnt dat het nare dromen nu weer gaat beginnen.... Gelukkig nog geen last van, maar wel verlatingsangst? Gister werd ik wakker en was mijn vriend weg.. Nou, schrok me rot! Koortslip, weet alleen dat je er erg voorzichtig mee moet zijn..... Is die kleine van jullie ook zo dwars? Die van mij probeerd steeds een hoofd of kont naar buiten te steken! Heel irri af en toe! Hier druk met voorbereiden: Kaartjes uitzoeken. Vanavond eerste cursus! Uhm.....
Tihany,hier ook iedere keer een echo dat is dan weer het voordeel als je onder controle bij een Gyn staat,toch altijd leuk om naar je kleintje te kijken. Gelukkig zag het er allemaal goed uit! Ik ga maar weer es een dutje doen,die eeuwige vermoeidheid,word er soms echt een beetje depri van,ik wil nog zo veel doen maar het lukt gewoon niet.
gijsje ik herken het hoor en idd is 10x niks die stomme dromen bah dames lekekr hoor die verwennerij met die echo's hahha ik wil ook! maar goed jullie lopen niet zonder reder bij een gyn hier dochterlief wakker zit aan haar fruitje en dan een stuk lopen met me verkouden hoofdje ...dochterlief is er nu echt achter dat mango echt niet lekker is...en hij was zo lekker rijp heb die hele mango op een paar stukken na naar binne gewerkt en toen een deel zeebanket...hoe bedoel je combi
Bo, ik krijg met 32 en 36 weken nog een echo ivm grote en ligging.... Weet nou niet of je daar echt blij mee moet zijn hoor! Geen echo betekend tenslotte wel dat je "gezond" bent.... Maar ik kan me erg goed voorstellen dat je wel vaker zou willen! Daarom hebben ze waarschijnlijk de pretecho uitgevonden en verdienen ze daar zoveel aan
nou hier ook een eigenwijs meisje hoor wil nog lekker horizontaal liggen met gevolg heel me zijkanten voelen beurs aan tja eens zal het niet meer passen maar daar denkt zij anders over Dromen noui doe ik al weer weken haha B ij mij beginnen me voeten en me onderrug nu lekker zeer te doen
Hey Hallo dames, ben een poos niet geweest, slaap bijna niet meer en bekken gaat erg slecht, fysio waarschuwt steeds dat ik rustiger aan moet doen anders moet ik straks plat.... ja goed idee maar eh wie zorgt er dan voor Jelle, en met zijn 19 maanden is hij echt een boef hoor. Hier en daar wel een pagina gelezen, maar verga alweer van de pijn dus ik reageer maar ff niet meer, zal proberen iets vaker te komen kijken. Liefs Maxi
slapen is hier ook een ramp en in combi met me werk op het kdv is het helemaal erg lig gewoon nu al op bed
hier bijna heel de dag niets gedaan alleen de wast verwisseld. Mag niets van mn lieve mannetje alleen maar op de bank hangen. Hij is vanalles aan t doen en t enige wat ik kan doen is toe kijken best dubbel eigelijk. Ook lekker maar voel me zo nutteloos