Juni 2010 mama's Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pompeloesje, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    moettie blijkbaar niet ik denk dat ze al snel door hebben wie ze aan de tel hebben .
    En aangezien ik in de kinderopvang werk zullen ze miss wel denken die weet het al :p
    Ik hoef iig alleen ff me bed te verhogen kom 10 cm te kort maar we hebben nog poten liggen voor eronder dus dat komt goed geen klossen nodig hier .
    En ik mocht het met 1 kruik doen aangezien het eind juni is en anders is een 2de zo gekocht :p
    Kamertje komt 13 april dus als ze was gekomen dan was er nu een grote bende te zien haha
    ze wou alleen weten of we een geloof hadden of huisdieren enz .
    En of ik BV ging geven .
    Ook zeggen ze waneer je hun moet bellen enz.
    En waneer je alles in orde moet hebben voor de bevalling nou in week 35 moet het zeiltje op het bed en me koffertje klaar en de maxicosi klaar .
    dus hebben nog ff .

2. belin

belin Fanatiek lid

30 jul 2009
    1.477
    1
    0
    NULL
    NULL
    Goeiemorgen meiden, hier alles goed. Erg kort geslapen maar, daar ga je ook aan wennen :x Bedankt nog meiden voor jullie felicitaties !

Desi, fijn dat je weer naar huis mocht meis ...weer een opluchting he !

Xaph, haha zal het onthouden. Als ik vragen heb kom ik naar jou of naar nijntje

Nijntje, wat een gedoe allemaal zeg meis ..kalm aan he !

Ik ga weer want heb visite...fijne dag allemaal

3. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

heeyheey,

Ik zet mn bed op kratten want op klossen wiebelt hij zo.
    Gister de spullen van de wieg gewassen die kunnen vandaag gestreken worden (door mn mamsie) Nu op bezoek bij mn zusje wat ze is jarig!

Ben echt moe de laatste dagen kan wel de hele dag slapen hahahaha. Jan is weer gaan werken dus t weekend zit er al weer op gaat best snel eigenlijk.

Mn bekken is wel uittehouden na 4 dagen rust. Maar de kleine gaat wel steeds zwaarder wegen dat voel ik erg goed. Hebben jullie dat ook??

Wat een wind zeg buiten pfff werd zowat omver geblazen hahaha

4. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    Melanina, Over klossen gesproken! Hoe hoog moet je bed gaan zijn....
    Wij gaan geen klossen huren, kratjes bier werken ook en anders is mijn zwager timmerman!

KDV... das makkelijk, heb ik ook 5 jaar ruim gedaan.... Zo geregeld!

Owh, heb de blije doos opgehaald.... Nou, dat maakt geen blije mama hoor!
    Vind de inhoud tegenvallen.....

Roosje, ik heb ook dat die kleine steeds zwaarder word!
    Misschien gek, maar probeer het steeds uit mijn onderbuik te tillen :(

Belin, veel plezier met je visite!

Zo nu even lunchen met een heerlijk broodje van VD!
    Ondertussen maar weer 2 boeken kaartjes doorspitten....
    1 Voordeel, we hebben nu wel een meisjesnaam.... nu de jongen nog!

5. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    @ Roosje: Hier ook een harde wind! Vind dat helemaal niet leuk...

Verder veel steken al gehad vandaag... Heb de indruk dat het met die magnesium alleen maar terug erger wordt. Ga mij nu wat op de bank leggen en dan morgen eventueel eens naar de gyn bellen.

6. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Hallo allemaal!

Hier ook zo'n wind, waauw zeg, moest me af en toe weer recht zetten, bijna omgewaaid haha :D

Over gewicht van baby: heb niet echt gevoel dat hij mij te zwaar wordt. Terwijl baby op 26wk toch al een gewicht had wat het eigenlijk nu pas zou moeten hebben :D Dus die is nu normaal gezien nog wat dikker.

Heb vandaag een super schattig setje gekocht bij c&a smelt smelt! Kan niet wachten om baby er in te zien !!

We zijn ook EINDELIJK uit de naam geraakt, dat heeft lang geduurd :p Ben blij dat we nu eindelijk iets gevonden hebben wat we samen mooi vinden. Nu alleen die kleine pruts nog ;)

7. Xaph

Xaph Bekend lid

3 okt 2009
    876
    1
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    @Stella Fijn dat alles goed was!

@Intake kraamzorg
    Hier komen ze volgende week vrijdag langs. Ze zei nog expliciet dat ze echt geen rompertjes komen tellen hoor :D Ze kennen hun reputatie!

@Slapen Ik ben 's nachts vaak een paar keer wakker van de warmte of moeten plassen en lig dan vaak een paar uur wakker voor ik weer in slaap val. Meestal val ik pas tegen 7 uur eindelijk echt in slaap en wordt dan rond 12.00 uur weer wakker ;) Al met al dus wel een complete maar gebroken nacht. Kan ik vast wennen aan de nachtvoedingen :p

@Hier
    Gisteren even vriendelijk duidelijk gemaakt dat we graag een datum willen hebben voor de verbouwing van de badkamer en dat het HAAST heeft. (trammelant schoppen kan altijd nog, eerst maar even de honing geprobeerd voordat we de azijn uit de kast halen). Het heeft gewerkt, ze gaan nu de hele Pasen doorwerken bij de huidige klus zodat ze a.s. dinsdag kunnen beginnen bij ons. Een week later dan ik gewild had, maar ik ben allang blij dat we nu een concrete datum hebben! Zelfs als de baby een paar weken eerder zou komen is het dan *net* op tijd klaar. Poeh!

8. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Goed dat ze er toch haast bij maken, ondanks dat het eigenlijk nooit zo had moeten lopen. Maar soit :) Je mag al blij zijn dat ze volgende week dan komen! (en nu gaan ze iemands anders' huis vuil maken met Pasen dus? :D Terwijl ze dat bij jou net niet wilden om je te sparen! Sukkels, ze doorprikken zo hun eigen leugen)

Hier ook heel slechte slaper! Pfff.. word er echt niet goed van! Ik haat het om wakker te liggen! Kan me dan gelukkig wel wat met baby bezig houden, want die is meestal ook wel wakker dan :) Maar toch, wil toch liever slapen 's nachts! Nu kan het nog...

9. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    Xaph, het schijnt zo te zijn dat de keren dat je wakker word, je kindje ook wakker word straks... Hoop voor jou dat het dan niet de hele nacht wakker is!

Ik word zelf 2 keer wakker om te plassen. Dit doe ik bijna met mijn ogen nog dicht, zodat ik na een rennie weer in slaap val....
    Dus ik weet niet of je lichten aan doet....?

Wel fijn dat de honing de werklui heeft gesmaakt!

10. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Vind die uitspraak trouwens super! Van die honing en de azijn :)

11. bo2008

bo2008 Niet meer actief

oef ben ik blij met dat 1x wakker worden per nacht om te plassen hopelijk is dat fabeltje waar dan hahahaa

hier steken van onderen of die aan het indalen is?!!!

12. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    Hihi, over die onderkant...

Heb het idee dat het blauw moet zijn!

13. bo2008

bo2008 Niet meer actief

mischien is die ook wel blauw moettie haha

14. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    Kan nie zien..... Buik zit in de weg hahahaha!

15. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    En die gaat niet zomaar opzij he :D heb ook ooit dat ik wil kijken op de onderkant van mn buik (om te zien of het nog steeds striemloos is hihi :)) Maar begint wel steeds moeilijker te worden :D Baby begint nu ook behoorlijk terug te duwen maw: "mama stop met duwen, ik zit hier ook nog he!!" Hihi

16. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    En dan te bedenken dat de baby straks de gehele buik in beslag neemt....
    Kan je duwen wat je wilt, maar het kan geen kant meer op!

Zal dat pijn gaan doen?
    Ik vind het nu af en toe al irri als er wat uitsteekt....

17. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    nou over de onderkant heb ik al maanden au hoort erbij zegt me vk is bekkenpijn .
    nu ligt me meisje veel tegen me ribben aan ook erg prettig hahaha
    zijn jullie ook snel buiten adem als je bijv de trap op gelopen heb of bukt ik had het zelfs na me laarzen aan doen .
    hier alleen nog maar striemen op me boobies dus hopelijk blijft dat zo

18. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Geen idee. Toen mn schoonzus op het einde liep leek dat ook van "omg, kan die huid dat aan? Doet dat geen pijn?" leek echt of je dan constant het gevoel zou hebben dat het spant ofzo. Ze zij van niet, maar weet toch niet goed hoor :D Heb hier toch ook soms dat het echt spant (als ik frieten heb gegeten vaker :D) Dat mn huid dan nog net niet zo ver uitgeleurd is zal ik maar zeggen.

En zo uitstekende ledematen, ik weet er alles van, hier nog zo eentje die het leuk vind om vanalles uit mn buik te steken :D Net of dat ie wil ontsnappen, maar dan langs de verkeerde kant hihi.

nu gaat er ook al de hele tijd een hobbeltje in mn rechterzij van boven naar onder, naar midden, weer naar buiten.

19. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    Hier een kleintje wat graag in mijn zij gaat liggen!
    Of kont/kop uitsteken!

Melanina, is geheel normaal hoor! Zo buiten adem raken!
    Maar wat irritant!

20. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Waauw ja, echt compleet geen conditie meer :D Gister 5 meter iets harder gelopen (rennen noemen jullie dat he? Vriendlief is NL'er en zegt altijd rennen :D) En ik was echt volledig buiten adem, zo schande zeg haha! Ook met trap oplopen op het werk, thuis minder, hoewel het maar 4 tredes meer zijn ofzo haha. Sinds ik weet dat ik zwanger ben, rij ik geen paard meer. En fietsen doe ik al van in september niet meer, doe alles te voet (centrum ligt op een 7 a 10min wandelen dus lekker handig!) Ik neem nu al helemaal geen fiets vast, ik kan nog maar net de trappen op soms, laat staan fietsen met zo'n wind enal. Nee dankje, dan zweet ik de baby er mee uit volgens mij :D

Deel Deze Pagina