Juni 2010 mama's Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pompeloesje, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    Xaph, zie mijn onderschrift!

Al een afspraak voor 36 weken....
    Zeg tegen mijn: we zijn er gewoon al bijna!

Geestelijk nog niet helemaal aan toe denk ik!

2. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    @ Moettie: Hier ook nog blij dat het nog even duurt voor het zover is. ;) Je kijkt er dan wel al zo lang naar uit maar als het moment nadert... Het doet toch iets met een mens he.

3. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Joepie!!! Vandaag 29 weken! :D Wat gaat het snel!

Vannacht weer heerlijk geslapen zonder last te hebben van maagzuur. Hele nacht doorgeslapen (wat was dat lang geleden zeg! :)) maar wel al om 6u wakker. Maar ach, het deed goed. Vermits m'n ventje nog ligt te snurken ben ik al maar opgestaan. Ondertussen al een wasje aan't draaien. ;)

4. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    nou snachts door slapen ken ik ook niet meer hoor
    haha vandaag hier het huisje doen want t lijkt wel een zwijnenstal .

5. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ja, ik heb ook al wat opgeruimd want we krijgen nog bezoek vanavond... Gelukkig neemt m'n ventje het stofzuigen en dweilen over. ;)

6. Funkie

Funkie Bekend lid

13 jan 2009
    929
    0
    0
    Maak sieraden (BIBI)
    Scheveningen
    Hey Ladies!! Goodmorning

Hoe is het hier met jullie allemaal?
    Bij mij gaat het goed! De babykamer is behangen de meubeltjes zijn inelkaar gezet.. ziet er nu al heel stoer uit al is het nog niet klaar...
    Verder heb ik erg last van maagzuur en gister wat anders ervoor gekregen van de gyn

Gister ook de groei echo gehad... Hij was druk aan het bewegen. Alles zag er goed uit! Hij ligt goed op schema en weegt ongeveer 1800 gram :) Ook moest ik bloed laten prikken op suiker en mijn lever en nieren omdat ik zo een last heb van maagzuur...

Heb al afspraken tot 4 juni :| dat is 3 dagen voor mijn uitgerekende datum.. Zo komt het allemaal wel heel dichtbij...

7. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Wat heerlijk heel de nacht doorslapen,dat gebeurd hier al lang niet meer,lig veel te draaien en moet er zowiezo minstens 4 keer uit om te plassen en er zijn soms ook wel nachten dat ik 6 keer moet :(
    Mijn broer komt zo om het kamertje mee in elkaar te zetten :)

8. stella0610

stella0610 Actief lid

9 okt 2009
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    @moettie: fijn dat alles goed was! En nu al indalen, dat is toch wel vroeg. Hier in mijn buik een lekkere draaikont die ook zo nu en dan armen en benen uitsteekt.

@xaph: als ze bij de ctg niets bijzonders vonden, zou ik er maar vertrouwen in hebben dat die harde buiken geen kwaad kunnen, toch? of heb ik je verkeerd begrepen?

Stella

9. Xaph

Xaph Bekend lid

3 okt 2009
    876
    1
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Dat ik zo vaak harde buiken heb begon pas de avond na de CTG. Maar ik heb inmiddels antwoord in het verloskundigenforum dat je 5-6 harde buiken per uur mag hebben, is een soort 'oefening' van je bm voor de bevalling. Als het er meer zijn of als ze pijnlijk worden dan moet ik aan de bel trekken.

Vandaag gaat het wat beter, waarschijnlijk ook omdat ik een groot deel van de dag geslapen heb :p

10. MrsvanOmmen

MrsvanOmmen Actief lid

22 sep 2009
    410
    0
    0
    Administratieve kracht
    Drenthe
    Wanneer weet je van welke je last hebt en hoe weet je of je een infectie hebt?
    Laat de ha liever geen kijkje nemen als je begrijpt wat ik bedoel!

11. MrsvanOmmen

MrsvanOmmen Actief lid

22 sep 2009
    410
    0
    0
    Administratieve kracht
    Drenthe
    Hoi,

Op de laatste afspraak een andere vk gehad en zij vond het niet nodig om een suikertest te laten doen! Ze heeft gelijk mijn bloed geprikt om suiker en hb-gehalte te testen en alles is goed!

Mooie echo foto er aan overgehouden! Van het aangezicht met mondje open en het tongetje in beeld! Echt lief!!!

Nou tot de volgende keer maar weer meiden!

12. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    goedemorgen
    fijne pasen allemaal
    wij gaan paaslunchen mannetje heeft nog geen honger en ik kom er van om bijna hahah dus ik ga zo al ontbijten :D
    Verder is me meisje heeeeel actief aan het worden zowel savonds en overdag.
    Ze ligt nog steeds het liefste dwars arme ribben van mama.
    Nog max 13 weekjes en dan is ze er kan niet wachten al moet ik alles nog doen toch wou ik dat ze er al was .

13. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

Heey meiden

Ook vanaf deze kant van Nederland een fijne en goede pasen.
    Hier een mama die kapot is, een jong mannetje wat alleen maar zeurt en huilt om gek van te worden nu staat hij voor de zoveelste keer in de hoek omdat hij zich giga aanstelt en niet luistert. Vanavond komen mn pa en ma langs om een bakkie en straks naar mijn opa en oma op bezoek. Hier veel last van mn buik volgens mij mn banden en de grote van de kleine die me lastig vallen. Wordt er misselijk van afentoe en mn buik doet giga zeer.
    Nou weer genoeg geklaagt hahaha voor de rest gaat t prima ja mn bekken maar doe nu wel veeeeeeeel minder dus is vol te houden (net).

Zo op naar de wc want er schopt iemand op mn blaas

28 weken JOEHOEEEEE!!!!

Fijn weekend allemaal
    xxxxxxxxxxxxxxxx

14. Roosje23

Roosje23 Fanatiek lid

Hier als alles goed gaat nog minimaal 9 weken en maximaal 12 :D :D

ooh moet weer streng gaan zijn pffff

15. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Jeetje, 6x gaan plassen! :$ En ik vind 2x al veel (tweede keer is dan nog tegen 6u)! ;) Moet overdag ook wel erg veel gaan.

Voor het overige gaat het redelijk. Gisteren maar heel even een steekje gehad in m'n buik, vandaag voorlopig nog niets. Gisteren nochtans redelijk m'n bezigheid gehad in huis. Dus ik hoop dat het de goeie richting uit gaat!
    Ga, zoals het er nu naar uit ziet, dinsdag proberen terug te gaan werken. Moet volgende week naar de gyn, dan kan ik nog altijd horen wat zij zegt en hoe ik me dan voel zullen we moeten afwachten...

Fijne paasdagen!

16. bo2008

bo2008 Niet meer actief

iedereen fijne pasen!

17. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    ik moet er ook snachts vaak uit om te plassen hoor maar drink ook veel ik hou dorst
    net lekker in bad geweest

18. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Ik drink ook wel veel,maar vooral als ik op me rug lig moet ik veel plassen dan drukt m'n blaas op een of andere manier erger dan op m'n zij.

Babykamer staat helemaal in elkaar,gordijnen enzo hangen.Nu nog verder inrichten,ben er helemaal blij mee :D

19. stella0610

stella0610 Actief lid

9 okt 2009
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijne Pasen allemaal!

@xaph: aha, nou, fijn dat het vandaag wat beter ging.

Hier krijg ik steeds meer last van een opgeblazen gevoel en brandend maagzuur. . Melk en vla helpen niet alleen meer, net als kleine beetjes eten, minder vet en minder koffie ook niet echt helpen. Woensdag naar de gyn, zal het 'ns vragen.

Stella

20. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    @ Gijsje: Wat leuk! Nu kan je volop je gang gaan met inrichten! ;)

@ stella: Wat vervelend van je maagzuur... Hier is het gelukkig al weer even onder controle, maar dat kan ook wel snel gedaan zijn. Hopelijk weet je gyn raad!

@ hier: Gisteren dus geen enkel steekje gehad! :D Da's lang geleden zeg! Vandaag houden we ons nog maar rustig. We mogen vanmiddag nog gaan eten bij m'n schoonouders en de rest van de dag zijn we gewoon thuis.

Deel Deze Pagina