ka...wat vervelend nou en wat een domper...maar je hebt ook ook geen makkelijke tijd achter de rug. met huis kopen enzo...maar goed, effe afwachten wat de gyn zegt. hoelaat moet je? gijs maar weer op bed gelegd. hij drinkt super goed, heeft net 5 stukjes brood op...maar hij is nog zoooo warm dus tis zo zielig.heb thomas maar gebeld dat hij maar boodschappen moet gaan doen. ga nie met hem naar buiten....
zo nu nog even kijken wat ik onthouden heb @chill, de nieuwe "oude" bank zet ik maar op mp weet anders ook niet hoe of wat, hij is nog zo goed als nieuw nepleer zitten maar 2 iniminie krasjes op dus weggeven vind ik dan ook zonde sneu van gijs zeg, is het inmiddels al beter?? @ka, wat jammer zeg dat de echo tegen viel, en snap dat je wel allemaal doemscenarios in je hoofd haalt maar misschien valt het allemaal wel mee! hoe is het nu met elisa? al wat afgekoeld @ingrid, oh jee het zijn maar een paar drupjes maar toch? heb je al gebeld? @mermaid, heb jij al gebeld met de VK of nog niet?? @hier, alleen even de stad in geweest en ga vanmiddag als ze wakker is eerst even langs de buurtjes bij de puppy kijken en daarna misschien even naar de bank kijken..
@chill, buitenlucht kan ook goed werken he lekker frisse neus halen @cm, balen zeg dat het etentje niet goed ging! en wat leuk idd dat meertje zou ik opzoeken kan lukas lekker zwemmen en spelen met al die dingen, en nee alyss heeft haar rijst niet gegeten zoals verwacht
@nonnie is de kinderboerderij in tiel leuk? mag je daar bij de dieren in het hok of niet? want in culemborg vond ik hem best wel tegenvallen
oh ja das waar ook die vraag had je gelijk gesteld nadat ik weg was culemborg is idd geen drol aan mits ze wat ouder zijn dan is het wel leuk denk ik, tiel is wel leuk maar je mag alleen bij de geitjes en schaapjes, verder kan je voor 50 cent een bakje voer kopen want ze mogen hier geen brood meer geven ivm ziektes door teveel en slecht eten etc.. is dus op zich wel leuk, maar is niet super groot althans denk net zo groot als culemborg allen dan anders alyss vermaakt zich er prima!
@nonnie heb je adres voor mij dan gaan we daar van de week eens kijken.. als ik zoek op google kinderboerderij tiel vind die niks
wat een raar iets dat je niet bij de dieren mag komen hier op 4 min lopen vna mijn vandaan. hier kan je gewoon tussen de geiten, schapen lopen en kun je cavia's en konijnen aaien. als je geluk hebt staat de koe en paard ook nog binnen... apart .. nonnie, ja weet ik , maar heb geen zin met een jengelend kind door de supermarkt et gaan, en heb behoorlijk wat nodig veel plezier bij de pup
@Chilleke ja echt vaag. dr zitten varkens in een hok daar mag je bij kijken konijnen heb ik niet eens gezien geitjes zitten in hokken en een gedeelte in een weiland maar het hek was hermetisch afgesloten en de koeien ook.. nou toen had ik het wel gzien.. manlief zei ook nou wauw wat een kinderboerderij.. maja.. weten we dat voor over een paar jaar dat het leuk is om heen te gaan
ik zal even kijken lau! was al bezig uno momento! @chill, oh wist niet dat ie ook jengelig enzo was hier slaapt ze dan in de wagen als ziekjes is maar dan kan ik toch mijn ding doen vandaar @ikheid, lekker hoor! hebben jullie nog plannen behalve morgen shoppen??
We moeten om kwart voor 3. Ben benieuwd! Chilleke beterschap met Gijs! Ik ga even wat spullen verzamelen. Tot morgen denk ik, want moet hierna gelijk werken tot morgen en morgen ook de hele dag op pad.