Hij woog 3,200 kg. Zie dat jouw dochtertje een dagje later geboren is Maatje 68 zit hij al een tijdje in. Sommige dingen beginnen op het kleinste te gaan, maar maat 74 is nog wat te ruim. Maar heb er mij al maar op voorzien, want als ze eens een groeispurt krijgen...
ik zou me niet al teveel zorgen maken als ze nog echt groenten en fruit willen eten als ze maar genoeg vocht binnen krijgen die van mij eet alles als je al met de lepel aan komt doet hij zal ze mond open hij heeft ook sommige dingen nog maat 68 en hij weegt 9,5 kilo heb een broekje van de hema maat 74 en die is echt nog tegroot
gaat goed heb wel is van die momenten dat ik kan huilen maar het is niet anders moest maandag nog een test doen van het ziekenhuis en die was natuurlijk negatief dus nu hopen dat ik voor 15 feb ong word dan kan ik nog in maart en anders word het april/mei want r'dam gaat 1,5 maand dicht
Wat jammer! Moet je nu nog terug op controle gaan? Nu maar hopen dat je echt niet 1,5 maand moet wachten.
nee want de test was negatief en dat is genoeg voor hun dus nu is het weer wachten we zullen het wel zien allemaal
mishcien heb je het al geprobeerd maar staat zijn bedje niet goed? wie weet moet je eens met de meubeltes schuiven en wie weet vind die dat fijner om te slapen ik hoor het vaker en een tutdoekje heeft die ook ? een speentje? hier is de hele nacht een projector aan ik hoor hem meestal rond 5 uur en dan zit die te spelen met zijn speentje en daarna gaat die weer lekker slapen van de week hoorde ik hem om 7 uur huilen en ik was zo ziek en moe dat dacht nog ff 5 min....nou dat was dus half 9 en hij sliep ook heerlijk nog , ik hou er niet van om te laten huilen me dochter was anderhalf en soms nog word ze min 1x per nacht wakker gewoon omdat ze ff wil weten dat wij er nog zijn ene kind is het andere niet dus stja ik ben er op insteld om eruit te gaan snachts maar ze huilen niet bij mij heb wel me dochter als baby veel bij mij in bed laten slapen ze had gewoon behoefte eraan en daarna probleem loos over in haar eigen kamer het lijkt me zo lastig idd en mannen slapen overal doorheen...
zo leef jij ook nog welcome back! stja hier maak ik er dan pap van dan lepelt ik het hem op werkt wel en als die echt vol zit dan zie ik het meteen aan hem hier ook sinds 2 dagen pas op 3 flessen...
hoe grappig he zo verschillend hier gaat alles erin fruit en groente altijd gaat er ee hele pot in soms laat die een hap fruit staan maar meestal niet vreetzakkie hoe zwaar is ze nou jvtje?
wat apart he hier zit die echt in maat 74 en is 71 cm lang de laatste keer maar net 7010 kg hahaha lange smalle hij was ook 1 maand tijd 250 gr aangekomen flinke dip ook volgens cb arts zien ze dat vaak rond deze leeftijd van de kindjes en moet het zich gewoon weer rechttrekken 3 febmoet ik naar de ka met J ben benieuwd
deacen was de laaste keer 73cm hoef nu pas weer met 11 maanden tekomen maar ga nog wel een keer tussen door wegen en meten ben wel benieuwd hoe hard hij blijft groeien
Jaja, ik ben het ademen nog niet verleerd Ik maak er soms ook wel eens pap van, als ze echt weinig gedronken heeft, doe ik er wat rijstebloem door, maar dat vindt ze dan weer niet zo lekker... Krijg er dan meestal nog wel iets in, maar het houdt nog altijd niet over... Heb wel ook gewone pap in huis (van die ontbijtpap of pyamapap of hoe noemen ze dat spul allemaal), dat vindt ze wel lekker, gaat normaal zo het hele bordje leeg Maar ja, omdat in dat spul al opvolgmelk zit, kan ik het weer niet gebruiken bij haar flesje
Van de kleine potjes (van 100 of 125 gram) gaat eigenlijk ook altijd het hele potje wel leeg. Alleen de potjes van 200 gram zijn nog net wat teveel voor haar Van de groente eet ze ongeveer een half potje. En dat zijn dan eigenlijk altijd potjes van 200 gram. Vandaag heeft ze fijngeprakte pasta met ons meegegeten. Vond ze wel lekker Ze heeft er niet superveel van gegeten, maar moet zeggen dat 'ie ook best zwaar viel. Had zelf ook na een half bord m'n buik al vol Zelfs Maud hield het na 1,5 bordje 'al' voor gezien en dat is echt een enorm pastamonster, haha (die eet rustig 3-4 bordjes achter elkaar leeg...) Ik moet volgende week weer naar het cb met haar, dus hoe veel ze nu weegt weet ik niet. Half december was ze ruim 7,5 kilo en 64 cm, we moesten toen eigenlijk nog beginnen met haar vast voedsel te gaan geven. Ik hoef me wat haar gewicht betreft dus nog niet echt zorgen te maken dat ze nu even wat minder eet en drinkt, ze heeft zat bij te zetten
nee J eet vanaf 6 maanden gewoon die grote potten op zonder probleem en dan anderhalf uur later of 2 uur later zijn fles of pap ...maar hij is zo licht omdat de melk zoveel slijm gaf bij hem en hij dat dus amper dronk nog laatste fles van de week was 40 cc .... vandaag 3 flessen op en eerst 160 cc pap toen 200 cc melk en toen 160 cc pap hij zaag heel erg ! dus vandaar op aanraden van ha naar de ka maar groente en fruit gaan juist super maar hij heeft die melk nog zo nodig he
Awel van zijn bedje, dat heb ik ook al gedacht. Het staat nu schuin in z'n kamertje, maar ben aan't denken om het eens recht te zetten. Dan staat het aan een kant bijna tegen de muur. Hij slaapt met een speentje en zijn knuffeltje ligt altijd bij hem in bed. Inslapen gisteren ging vlotjes! Even gezeurd, toen even huilen, knuffeltje bij hem gelegd, aai over z'n bolletje en stil! Zo snel, ben dat niet meer gewoon Rond middernacht was hij al daar, even gewiegd en terug in slaap. Maar om 4u is hij beginnen wenen en kreeg ik hem echt niet gesust. Op een bepaald moment begon hij hees te worden, dus beetje water gegeven en dat deed hem precies goed. Terug in bedje gelegd, maar toen ik beneden kwam (was toen klaarwakker, dus maar even de droger gaan aanzetten ) huilen, huilen. Heeft hij fijn bij mama geslapen tot 7u. Ik ben ook niet voor dat laten wenen. Dat helpt gewoon niet. Dus vannacht ga ik er gewoon sneller uit!
Hoeveel zit er in zo'n potje vanaf 6 maanden? 200g? Wij maken altijd vers: 150g groenten, 75g aardappel en 25g vlees. Soms is dat helemaal op, soms laat hij nog wat staan, maar echt niet veel en dan nog wil hij binnen het uur een fles. Niet een hele hoor, maar een 90cc. Van fruit maak ik een hele appel of peer met een halve banaan en een kinderkoek 6m+. Da's ook altijd op! Mag alleen inlands fruit geven ivm allergierisico, dus de keuze is hier op 't moment redelijk beperkt...