Ah ja, Mare is van dezelfde dag Ik wist dat er iemand was, maar niet meer wie... Vind jij die goed werken, die Avent stomer? Ik ben ondertussen aan de derde bezig... Mijn eerste na 4 weken gebruik viel de hele tijd uit als het water begon te koken. Ik stoom ook fruit, dus ipv 5 minuten stomen voor een peer, duurde dat kortbij 15 minuten! Voor groenten dus nog langer. Binnengebracht, opgestuurd naar fabriek, niet te maken. Nieuwe gekregen, maar die deed dat na een week al! Naar de winkel gebeld (was net toen de sneeuw zo dik lag) daar kreeg ik te horen dat ik het verkeerd gebruikte. Moest het niet volgens het boekje van Avent doen, maar zoals hun collega dat ding gebruikte! Dus naar een andere winkel van hun keten gegaan, gezegd dat ik daar zo behandeld werd: terug opgestuurd! Weer niet meer te maken. Heb nu maar een babycook genomen. Vind hem lang niet zo fijn in gebruik als de Avent, maar zie het niet zitten om om de zoveel tijd een nieuwe te moeten gaan halen. Zit telkens min. 2 weken zonder. En moet 's morgens al fruit stomen als ward naar de onthaalmoeder gaat... Mag ik vragen waarom jij fruit stoomt? Wij doen het ivm allergierisico. Hij heeft het nog niet rauw gehad.
@ pinter en funkie: Wat een mooie mannetjes! Xavi lijkt me ook wel eentje die van aanpakken weet, niet? Denk dat ik vanmorgen een tandje gevoeld heb. Het tandvlees bovenaan staat aan mijn rechterkant vrij dik. Dus denk dat er iets duwt. Vanmorgen om half 6 maar zalf gesmeerd, maar toch maar een fles gemaakt. Op een bodempje na een fles van 180cc + 6sch helemaal op in 1 teug. Hij had dus echt wel honger!
@ nijntje: Wat een pech met de avent stomer. Hier bevalt hij prima, al heb ik hem ook terug gestuurd omdat de eerste een scheur aan de onderkant had. Daarna geen problemen meer gelukkig. Mare krijgt ook rauw fruit hoor (op KDV) ik vind het een kleine moeite om te stomen, en het smaakt haar goed zo. Maak ook vaak heel wat maaltijden vooruit, de vriezer is goed gevuld kan zo een babyrestaurant beginnen hier! Hopelijk gaat Ward niet teveel last krijgen van zijn tandje. Hier blijft Mare vandaag thuis (normaal gaat ze op donderdag naar het KDV). Ze is nog steeds niet helemaal lekker en gelukkig kan mijn moeder zo komen oppassen.
Ik heb eigenlijk nog niets ingevroren. Maak het tot nu toe altijd vers op de dag zelf. Toen we op uitstap waren voor 3 dagen had ik ook gewoon de stoomkoker meegenomen. 's middags gaf ik dan z'n fruit, dat maakte ik 's morgens en dan nam ik dat mee. En dan 's avonds z'n groenten. Het omgekeerde van thuis, maar werkte prima. Een scheur heb ik niet gehad, had mij maar gebeld! Maar vond het echt gemakkelijk in gebruik. Vind het jammer, maar ja.
Ja goeiemorgen dames, vanmorgen is Sietse weer naar het kdv gegaan,en ik zit 3 weekjes thuis omdat ik vorige week geopereerd ben.......dus is moeders terug naar bed gegaan,met als resultaat dat ik net pas wakker ben! Voor Sietse stoom ik ook de groente met aardappel,heb ook een voorraad in de diepvries zitten omdat hij om +- 16.15 groente eet,en wij eten pas om 17.30,dus toch vers,en het gaat makkelijk. Fruit krijgt hij gewoon zo,wel met de staafmixer bewerkt! Volgens mij komt er bij hem ook een tandje,onderin zin tandvlees meen ik een puntje te voelen. Hij zit er ook sind gisteravond constant met zijn tong tegenaan te duwen. Hij heeft slecht geslapen,was veel wakker,en lag om 03.30 gewoon te brabbelen in bed,dit duurde tot ongeveer 5 uur. Niet huilen,maar gewoon lekker vrolijk Gister heeft hij ook niet veel overdag geslapen,eigenlijk zelfs een uurtje minder dan normaal omdat er visite was,en hij was er lekker bij. Ik stoom trouwens de groente door een vergiet in een grote pan te hangen met een laagje water,werkt ook goed! Groetjes Petra
Ik maak ook alles van tevoren klaar, omdat Damien ook vroeger eet dan wij. Ik heb alleen geen Avent of vergelijkbaar, omdat ik liever niet alles door elkaar pureer. Damien krijgt op zijn bordje 3 componenten die ik op zijn bordje wat mix. Hierdoor hebben we wel ongelovelijk veel potjes in de vriezer staan. Als hij 7 maanden is, dan gaan we complete maaltijden voor hem invriezen, want dan is hij gewend aan de losse componenten en weten we dat hij overal goed op reageert.
Hey meiden, ben even niet geweest, erg druk in de familiesfeer. Mn zwager die even oud is als ik heeft waarschijnlijk kanker, zelfde vorm als waaraan zn moeder is overleden. Ben dinsdag met de kleine naar het cb geweest, nu 69.5 cm en 7070 gram. Maar 300 gram aangekomen in 1.5 maanden maar dat komt omdat hij zo ziek is geweest. Verder vertelde ik dat hij zelfstandig eet, hierop mocht hij gelijk een of andere blokjestest doen die ze normaal pas voor het eerst met 9 maanden doen bij kindjes. Er werden 2 blokjes voor hem neergelegd en het was de bedoeling dat hij deze zou pakken en naar zn mond zou brengen (volgens mij doen alle kinderen dat de hele dag) en zou over pakken van zn ene in zn andere handje. Nou met vlag en wimpel geslaagd haha. Heb alles gelezen maar weet ondertussen de helft niet meer haha, wel leuke foto's gezien in elk geval!
funk ja vind ik ook niet veel maar dat is hetzelfde dat J maar 250 gr was aangekomen en een ruime maand tijd... maar goed al ze verder het goed doen 8 maanden alweer! wauw!!!! hij heeft echt zon ondeugend koppie he haha super mannetje hier alles rustig hij krijgt nog geen brood en geen toetjes vind zijn papfles belangrijker als ik om 5 uur zijn eten geef dan hoeft die om half 8 zijn papfles 7 uur was het eerst maar dan liets die veel staan nu een half uurtje later (ook prima) en alles gaat vrijwel op hier meurt die echt uit zijn mondje pfffff mijn god haha of die de avond ervoor 2 flesjes bier op heeft gehad en dan the day afther ....ik herken die geur van me vent hahahaha maar goed , zag vanmorgen toch echt streepjes doorkomen onder duurt nog wel ff maar ze zitten er voortanden zie je al heellang heel goed zitten bij hem maar goed laat eerts maar onder komen ,v idn het al te snel gaan zal ook ff spammen
zo lag die te slapen in de kinderwagen hij vind het heerlijk alles om zich heen te kunnen zien hij word er moe van haha Bekijk bijlage 125085
mooi mannetje! tandjes: hier al 2. Bij mn zoontje duurde het heel lang voor ze door waren. Zn boventanden kwamen het eerst. VAnaf 6 mnd heeft iie er last van gehad en met 10 maanden waren ze door. Je zag ze ook al heel lang zitten. Bij L waren ze heel snel door gelukkig. Haar onderkaak is behoorlijk gebobbeld, daar heeft ze volgens mij ook last van, maar k heb geen idee wat nu eerst gaat komen. Boven is het nog 'glad'.
nou hier is boven 1 en al bobbel en je ziet ze ook super goed zitten door het tandvlees bij me dochter zat ik vanaf 4 maanden te roepen ze krijgt tanden ze kreeg onderhand met een jaar haar eerste tand hahaha nu moet ze nog steeds 4 kiezen! 2 en half jaar oud... maar goed vind dat nog zo leuk dat tandloze bekkie ! hoe oud is niels?
niels is met kerst 3 geworden. Die heeft ook pas net al zn kiezen (voorlopig). gister ging lotte ff op mijn vinger 'knagen'. k Was ff vergeten dat ze die tandjes onder had, haha. Is jouw dochter ook zo lief voor je zoontje? N&L zijn echt dikke maatjes. Echt gaaf om te zien
heel erg lief elke morgen vliegt ze naar hem toe om hem wakker te mogen maken en dan lacht en gilt hij het uit van plezier als die zus ziet zus en hij spelen nu ook samen sinds hij zit op zijn kont alleen delen doet ze niet graag maar als het niet anders is ... jarloersie hier totaal nooit geweest soms is ze wat te wild of net iets te lomp met hem maar dan gaat ze gelijk hem onder kussen ze kan er niet tegen als die huilt dat vind ze dan zo zielig voor hem dus helemaal top ik heb 2 jaar verschil erin zitten wel soms hectish maar echt super vind ik het ze groeien mooi met elkaar op B is al weer niet anders gewend dat dat J eris hopelijk blijft die band zo tussen ze want het zijn 4 handen op 1 buik
volgens mij krjgt xavi ook weer tandjes erbij onderin. voel naast zijn ondersnijtandjes bobbeltjes. verder waren mijn oren schoon hoort bij de verkoudheid zegt de dokter dus dat nemen we maar voor lief.. bo ja gaat gewoon minder snel als ze actiever worden.. hij is erg druk xavi en zkr ondeugend koppiej soms word ik verlegen hoe hij naar me kijkt haha dan knijpt hij met zijn oogjes en lacht er dan bijhaha en me iphone is kaduuk.. voel me net gehandicapt.. Cin klote nieuws zeg idd van je zwager.... sterkte..
Cin sterkte voor je familie! Bo dat knulletje van jou heeft echt wel prachtig haar he Super zeg! Hier nog niks van tandjes! Nog altijd een opa mondje dat naar me lacht hihi! Kan hij tijdens het eten ook nog niet in mn tepel bijten Morgen krijgen we eindelijk nieuwe ramen, joehoe! (hebben nu nog enkel glas, en krijgen morgen super isolerend glas! Gaat wennen zijn Nu horen we alles wat er buiten gebeurt Nu alleen nog hopen dat het niet gaat vriezen, anders kunnen ze niet afkitten, en dus ook geen nieuwe ramen zetten!
Wat een mooi kereltje!!! (En een hele mooie, handige muts heeft hij op in de kinderwagen! Mag ik vragen waar je die gehaald hebt? Vind nl. niet de ideale voor Ward. Had een mooie, maar die is uitgerokken met opzetten...) @ cin: Veel sterkte meid! @ meisje: De kogel is door de kerk! Hij gaat weg Zal de rest in pb zetten.
Dat zal wel een heel verschil gaan zijn! Ze geven overdag geen vriestemperaturen, maar geen idee of ze dan afkitten. Hier namiddag de zweettest gaan laten doen. Aan de hand van elektroden wordt er zweet opgewekt op z'n beentje. Ze hebben er een plakkertje over gedaan voor een half uur en dat wordt morgen bekeken. Ze kunnen daar afwijkingen ed mee opsporen. had het nog nooit gehoord en geen idee waarom de ka het absoluut wilde doen. Normaal mocht ik morgen bellen zei de ka, maar in het zh zeiden ze pas van maandag te bellen omdat ze morgen de uitslag pas kunnen aflezen... Morgen in de late nm toch maar eens even naar de ka bellen. Wil nog steeds niet googlen