Nijntje ik heb gegoogeld in jouw plaats, omdat ik toch wel nieuwsgierig was. Snap alleen niet waarom ze dat dan bij hem doen, omdat ik niet meteen kan linken waar het nodig voor zou zijn. Maar goed, wel handig in ieder geval om alles uit te sluiten! Ja normaal niet vriezen overdag dus fingers crossed!
Hihi, kon je het niet laten In de late namiddag ga ik eens bellen. Net gebeld ivm de onthaalmoeder. Een maand nog opvang ofwel een maand betalen zonder dat hij moet gaan. De verantwoordelijke van onze gemeente gaat mij nog bellen. Namiddag ga ik bij haar langs. Voor degene die niet kunnen volgen: Ward gaat ook weg bij zijn onthaalmoeder. De details plaats ik hier liever niet.
Ik dacht al: een pagina met berichten die ik helemaal niet kan volgen. Maar Nijntje, je klonk altijd zo tevreden over de onthaalmoeder. Succes met het zoeken naar ander opvang.
Bedankt voor alle lieve berichtjes! Gelukkig valt het mee. Mn zwager heeft wel huidkanker, maar dat is allemaal volledig weggehaald en zn lymfklieren zijn schoon! Nu wel dus om de maand huidcontrole in het ziekenhuis, maar gelukkig geen chemo of bestraling. Zijn dus erg blij. Bo: Wat een lieve foto! Hij ligt inderdaad heerlijk te slapen. Nijntje: Balen dat je tot maandag moet wachten voor de uitslag van de zweettest. Je wil het resultaat toch zo snel mogelijk weten. Heeft Ward zoveel last van hoesten/slijm dat de ka de test wilde doen? Jammer dat Ward ook weggaat bij zn onthaalmoeder, maar ik neem aan dat je daar je redenen voor hebt. Hier heeft meneertje net voor het eerst appelstroop op zn broodje gehad. Wat een ramp is dat zeg! Heel Stijn, zn kleding, de kinderstoel, zn verkleinkussen en mn vloer zaten helemaal onder de plakzooi haha. Owja de poes ook nog want hij aaide haar terwijl hij een stukje brood in zn hand had.
Cin, dat is nieuws dat je wilt horen! Wat een opluchting. Whaha, volgende week plakt alles nog! Wat smeren jullie trouwens nog meer op brood? Iig margarine, maar ik lees dat smeerkaas te zout is, appelstroop te zoet en smeerpaté te vitamine-A-rijk. Niets lijkt goed te zijn.
We hebben andere opvang hoor. Hij blijft nu bij de grootouders en een tante van mij. En tja, op een forum kan je niet altijd schrijven wat je wil he... Ga zo je pb'tje proberen te lezen.
Nee, daar heeft hij helemaal geen last van. Weet nu precies wel in welke richting de uitslag kan gaan. Weet dus echt niet hoe en wat, maar ik kijk pas nadat ik gebeld heb op internet. Jij weet er waarschijnlijk meer van? Hihihi, ik zie hem daar al zitten onder de stroop Heerlijk toch he, kindjes! En gelukkig valt het mee voor je zwager.
Tja overal op internet lees je weer dat alles slecht is op brood lijkt wel. Heb het dinsdag op het cb gevraagd en het enige wat ze zeggen is dat smeerworst niet vaker dan 2 keer per week mag omdat er te veel vit. A in zit. Wij geven tot nu toe smeerkaas (grote favoriet), smeerworst en nu dus appelstroop (schijnt goed te zijn omdat het ijzerrijk is). Wil ook geen beginnen met jam, alhoewel ik dan weer mn huis kan gaan dweilen denk en evt plakjes worst op brood, weet alleen niet of dat wel blijft zitten. Smeerkaas hebben wij trouwens slankie in huis. Sanneke weet jij hoe die smeerkaas voor kindjes heet? Nijntje ik weet inderdaad wel wat voor test het is en waarom maar dat ga ik nu dus maar niet aan je vertellen. Hoop voor je dat de uitslag helemaal goed is. Dan kan je erna alsnog gaan googlen.
Bij m'n oudste duurde het ook heel lang... Die was vanaf dat ze 3 maanden was al bezig en had er elke paar weken wel weer een paar dagen last van. Uiteindelijk is het 1e tandje met 6 maanden doorgekomen... En ook Marit is al een tijdje aan het klooien. Zie nu onder eindelijk duidelijk 2 streepjes bovenop zitten, nu moeten ze nog 'even' daadwerkelijk door de kaak komen...
Hier precies zo. Maud is helemaal gek op haar zusje en doet ook niets liever dan haar knuffelen, haar op schoot houden en kusjes geven Ook echt vanaf dag 1 nog geen spatje jaloesie te ontdekken geweest.
@ Cin: een spannende tijd zo, gelukkig is het meegevallen en knapt hij weer helemaal op. @ Bo: Wat een knap mannetje met al dat haar! Hier nog alleen boter op de boterham, een keer appelstroop gegeven maar dat was geen succes. Beleg komt later wel, vind het nu fijn dat ze al zo goed bood eet. Lief al die broer/zus verhalen. Lijkt me erg bijzonder om je twee kindjes zo samen te zien!
Hoi meiden, alles goed hier? Zag wat foto's.. mooie kindjes hoor! Sinds kort eet ze hier brood. Gaat best goed, meestal een halve boterham of drie kwart. Smeerkaas doen we er ook wel op en vindt ze heerlijk. Fruit en groenten gaan ook goed, dus we zijn erg tevreden Verder erg druk. Als het goed is volgende week naar de notaris ivm de verkoop van ons huis. We hopen echt dat alles doorgaat. Dus ook erg druk met huurhuis vinden in de gemeente waar we het liefst willen wonen. We hebben gereageerd op een woning en de inschrijfgegevens ingestuurd. De vrouw die onze papieren behandelde zei dat het er goed uit zag (dus we voldoen aan de inkomenseis). Maandag horen we het definitief. Zou mooi zijn als we de woning krijgen, wel duur. Maar vrije huur is duur en we wonen dan wel direct op de juiste plek. Na een jaar kunnen we ook verder kijken natuurlijk. Verder dus ook druk met kdv zoeken en heb daar moeite mee. We zijn zo enorm tevreden over het kdv waar ze nu zit en ik vind het rot haar daar weg te halen. Maar ja, het volgende kdv zal ook wel goed zijn. Ik ga ze allemaal nog even bekijken zodra ik de kans heb (schrijf me bij meerdere in). Als er getekend is gaan we het druk krijgen. Veel opzeggen en regelen. We moeten er dan 15 april al uit zijn... dus haasten Dus we duimen en hopen ons suf dat het tekenen snel gebeurd is en dat we de woning krijgen
Uitslag is helemaal zoals hij hoort te zijn, geen afwijkingen. Gelukkig! Moeten nu binnen een maand of 2 op gewichtscontrole terug bij de ka ofwel vroeger moest hij een dip in z'n curve krijgen. Maar hij is denk ik weer aangekomen. Morgen weer wegen.
@ sabse: Dat gaat dan idd druk worden. Maar wel heel erg leuk om dicht bij je familie terug te zijn! Hier eentje die last heeft van z'n tandjes... Vanavond ineens huilen uit het niets, bijtring gegeven en dat was goed. Heb hem nu z'n fles gegeven, in bed gelegd en zalf gesmeerd op z'n tandvlees (want het staat echt dik, en mag niet kijken want dan draait hij z'n hoofd weg) en hij heeft nog geen kick meer gegeven. Was precies moe, maar ja, wat wil je. Meneertje heeft denk een 3 kwartier in z'n box alleen maar rechtgestaan en de hele tijd rondjes lopen...
gewoon jam leverworst smeerkaas en appelstroop moet gewoon kunnen niet je gek laten maken hoor thans dames voor de complimenten ! hij is ook zo lief !!! muts..iemand voreg voor de muts welke bedoel je met de ster erop of die met de ruit??? hier is meneer een ramp met schoensel of sokken het is net hoedinni hoe die het voor elkaar krijg krijg die het altijd zie ik hem met een sok in zijn mond zitten en zijn schoenen uit getrapt zo koddig gezicht maar irritant als je weg moet steeds die blote voetjes ...
och gaaf zeg! eigelijk worden ze zo snel groot als het je eerste is kijk je ze groot en nu bij de 2de ...gaat veelste hard bekeek albums van me dochter 2 jaar geleden kan het niet geloven dat ze zo klein als ze was nu al zo "groot"alweer is