Zo, meneer beet net toch hard op mijn vinger: ik bloedde zelfs een beetje! En hij begon ook weer vanuit het niets te huilen. Ik voelen: tandje linksboven lijkt door te komen (linksonder heeft hij nog niet). Wangetjes ook rood en hij heeft een bavianenkont.
Hahaha! Hier ook vuurrode wangen en een klein beetje luieruitslag. Maar als een blok in slaap gevallen aan z'n fles, zo moe...
Hier Maxim ook nog steeds onrustig met slapen. En vandaag (zoals velen hier blijkbaar!) heel weinig geslapen in de namiddag (55min maar!) Ook met in slaap geraken, veel huilen en zo... Echt zielig! 's Nachts ook nog vaak opstaan (soms 4 a 5x...) En dan is ie echt aan het huilen! Nog geen tandje te bekennen hier, denk dat ie een van de weinigen is die nog geen heeft Cin, hoe valt het komend tandje mee met de bv? Vogelinnetje: is schrikken he, als ze zo vallen Toen Maxim hier uit bed rolde heb ik geweend Funkie wat een leuke foto's van Xavi Wat tof dat hij al woordjes kent!! Hier zegt Maxim ook mamama, maar voor de rest nog niet veel. Oh en "jaja" zegt ie ook wel ooit hihi Super schattig, maar hij zegt het eender welk moment, als ie er zin in heeft! Maxim heeft hier ook al soep gegeten, 1x 300g zelfs (pompoensoep) Vond ie heerlijk! En idd ook met bouillionblokjes en zout en peper in...
@ Sabse: Beterschap met je meisje, is ze al wat opgeknapt? @ Meisje:Klinkt vermoeiend die nachten. Kun je wel een beetje bijslapen? Hier ook korte slaapjes overdag voor s nachts gaat het echt super, dus we mogen zeker niet klagen hier. @ Vogelinnetje: Scherp he die tandjes. Mare heeft me al een paar keer bijna gebeten. @ Nijntje: Nog een keer bedankt voor de Nuby-tip. Mare is er zooo blij mee, ze geeft hem ook niet meer af! @ Funkie: Xavi lijkt al zo groot op de foto's, lief al die woordjes. Kijken jullie kindjes al bewust naar personen/voorwerpen als je het benoemt. Hier hebben we twee katten en Mare kijkt steeds naar de goede kat als je vraagt waar ze zijn. Maar als ik dan met mama en papa ga oefenen draait ze het ook wel eens om. De katten maken veel indruk hier dus! Afgelopen weekend naar de 9 maanden/huishoudbeurs geweest. Veel leuke spulletjes meegenomen maar wat was ik blij dat we weer thuis waren. Mare was lekker thuis gebleven bij papa natuurlijk, ik wil haar het niet aandoen om tussen die drukte te zijn. Hier binnenkort weer terug solliciteren. Wegens bezuinigingen gaat het logeerhuis waar ik werk waarschijnlijk binnenkort dicht. Er komt wel een sociaal plan enz. maar ik wil het liever niet afwachten dus ben weer aan het rondkijken. Erg jammer want het was een erg leuke werkplek en vlakbij, maar ja het is niet anders.
Hahaha, super! Ik heb de indruk dat Ward ook dingen begint te kennen. Maar heb er nog niet zo op gelet maar het is me wel al opgevallen. Hier weer een vreselijke nacht achter de rug... Om 5u bleef hij huilen, had dan een beetje melk gemaakt en uiteindelijk heeft hij een fles van 150 cc opgedronken. Pfff, maar ben nu zo moe en 't is een lange dag op het werk: tot 19u En dan zit ik heel alleen op de dienst, een collega is ziek anderen hebben verlof genomen :x Ipv dat gisteren al te zeggen, nee krijg een sms vanmorgen thuis.
Was ik ook een keer weer Ik kan echt alleen maar kijken naar als ik lees wat de kinderen allemaal al kunnen en doen Sommigen zijn wel heeeeeel erg supersnel!!! Sanne die tolt lekker in de rondte en achteruit kruipen maar ze heeft nog geen benul van haar benen.... oh ja, sinds een paar dagen heeft ze het zitten ontdekt... Ze is ziek op het moment, dus ze slaapt zooooo veel, en als ze wakker is wil ze tegen mama aanliggen. Aangezien ze in gezonde toestand amper rustig bij je wil zitten vind ik dat natuurlijk niet erg de autostoelen, door Jesper hebben we de goede maten al en moeten we dus op zoek naar een nieuwe stoel voor jesper. Maar het is goed om te lezen dat de mama mazzeldagen weer in april zijn, hopenlijk redden we dat. Probeer wel of je de gordel makkelijk langer en korter kunt maken, de stoel die we in mijn mans auto hebben daar word ik helemaal gek van!!! gordel langer maken is verschrikkelijk in dat ding (kan de knop nooit vinden) en korter maken moet je zoveel kracht zetten in een onlogische hoek dat ik altijd loop te mopperen en dat mijn man dus uiteindelijk weer de gordeltjes goed mag doen Ik zag nog wel een paar prachtige foto's voorbijkomen. Leuk hoor!
Oh da's heerlijk he! Zoonlief ligt ook zo graag bij mama, maar ook als hij niet ziek is. Vind het zo leuk! Jammer dat ze ziek is, hopelijk knapt ze snel op. @ sabse: Geen idee of je online kunt komen, maar hoe gaat het met Vienna? Hebben ze al gevonden wat er scheelt?
@sabse Ik had even niet alles bijgelezen, maar ik lees nu dat je naar het zh moe(s)t. Wat irritant zeg, ik hoop dat je naast haar mag slapen en dat ze er beter van wordt! Gatver zeg. beterschap!
ben ook wel benieuwd. Ik heb hier eentje wat geen zin heeft om te slapen. Heeft voormiddag wel een half uurtje geslapen. Deze middag leg ik hem in bed. En maar brabbelen. Om 1u maar van ellende er terug uit gehaald. Ben ik een uur in het dorp gaan rondwandelen in de hoop dat hij in slaap zou vallen of tenminste moe zou worden. Hij zat wel te geeuwen in z'n bed, maar slapen,... Niks daarvan. Heb ik hem juist toen we terug kwamen opnieuw in z'n bed gelegd, maar nog steeds brabbelen .
ben ook wel benieuwd hoe het met de kleine meid van sabse gaat deacen loopt sinds 3 dagen tekloten met ze laatste fles hij drinkt dan soms maar 70cc maar slaapt wel gewoon heel de nacht door hebben jullie kindjes dat ook?
Neen, hier gaat de laatste fles nog goed op (op een bodempje na soms). Gisteren had papa om 19u15 nog een fles van 120cc gemaakt (ik was pas om 19u30 terug van het werk) maar om 20u30 dronk hij vlot 180cc op. Wel in slaap gevallen, maar dan geef ik z'n fles 5 minuten later weer en drinkt hij verder. Hier een redelijke nacht gehad. Om 1u huilen en bij ons gelegd. Maar om 3u weer huilen, troosten hielp niet. Langs de ene kant wel blij want het is dan niet huilen om bij ons te zijn. Zalf op z'n tandvlees gesmeerd en daar zoog hij serieus op! In z'n eigen bedje gelegd en om 3u40 lag ik er ook weer in. Om 6u was hij terug wakker Maar toen gingen we papa wakker maken, maar Ward legde z'n hoofdje op het kussen en deed z'n oogjes terug toe... Om 7u maar wakker gemaakt om naar oma en opa te gaan.
Ik hoop (en ga er eigenlijk wel van uit) dat Vienna in goede handen is. Naar de huisarts vind ik al erg, laat staan naar het ziekenhuis. Hier krijgt Damien de laatste fles vrij snel na zijn avondeten. Afhankelijk hoeveel hij eet, drinkt hij meer of minder. 's nachts heeft hij nooit honger meer. Atlhans, hij krijgt gewoon niets meer . Meestal heeft hij in de ochtend wel direct weer honger. Hier ligt meneertje sinds kort op zijn buik te slapen en als hij omrolt (in zijn slaap?), dan moet ie ineens weer huilen. Geen idee waarom. Als hij eenmaal weer slaapt op zijn buik, dan slaapt hij iig heerlijk door tot de volgende ochtend en wordt dan spelend wakker.
Ja waarschijnlijk is ze ook in goede handen, maar je leeft zo mee met die kindjes dat je toch ongerust bent als je even niets hoort...
hmm vrees dat V toch opgenomen is want anders hadden we wel al wat gehoord van sabse vooral dat suffe heel eng...hopelijk is ze nu aanhet opknappen? dus duim voor sabse dat alles meevalt nu ja hier zijn de kindjes echt snel ja maar goed mijn eerste was ook zooo vlot en deze is gewoon lui hahaha hij zit nu alleen op zijn gat de hele dag in de box met speelgoed en op de grond in de wipper is geen optie bijna meer mammamazzel dagen ga ik niet meer redden denk ik ...hij kan echt neit meer in de mc zowat maar goed als het lekker weer is hjebben ze ook geen dikke jas aan en dat scheelt ook een hele hoop zometeen om 12 uur krijg J zijn eerste stukjes brood ben benieuwd ...
Wat zijn eigenlijk de voorwaarden om ze al voor 1 jaar in een autostoel te zetten? Ik weet als ze te groot zijn voor de mc (dus als de beentjes er over uit komen) dat ze dan in de autostoel mogen/moeten. Vind de mc ook zo'n onhandig ding, zal blij zijn als we die niet meer nodig hebben! Langs de andere kant is het voor Ward wel fijn om nog in te slapen, dat zie ik in de autostoel precies nog niet zo snel gebeuren als in de mc.
Ik vind de mc bijna niet meer te tillen, maar ze zijn soms ook zo handig. Bijv naar het zwembad: ik laat Damien er lekker in, terwijl ik mezelf omkleed. Ik zou niet weten hoe dat anders zou moeten. Eind april tot de mama mazzeldagen halen we nog wel. Hij is nu vermoed ik 8 kilo en mag tot 13 kilo in de mc. Ik heb even op de site gekeken van maxi cosi: die adviseren om eerst naar het gewicht te kijken en erna pas na het aantal maanden. Voor dunne baby's is het niet helemaal veilig lijkt mij, omdat ze misschien ergens tussendoor kunnen schieten. En ik ken een baby die bij 5 maanden al 9 kilo was. Dan is het ook nog niet de bedoeling om die in een opvolgstoeltje te zetten, want hij kon toen nog niet zelfstandig zitten.
Hier een #$$%$ nacht gehad. Om 01.00 werd meneer gillend wakker van de pijn (denk van zn tandjes), en ging pas weer om 02.30 slapen! Nou had mn man wel dienst want die heeft vandaag papadag, maar in het gehorige huis van ons kon ik lekker meegenieten en dus ook niet slapen. Hopen dat het vannacht beter gaat. Wat betreft met zwemmen en je kindje in de mc laten zitten, doe ik ook altijd en vroeg me al af hoe ik dat straks moet gaan doen. Het is bijna niet meer te tillen en meneertje zit nog niet goed zelfstandig, lijkt me trouwens ook niet handig op een natte zwembadvloer. Kreeg van vriendin van me de tip om je kindje mee te nemen in een goedkope buggy. In de grote kleedkamer schijnt iedereen dat te doen en dan zet je de buggy achter het bankje neer waar je kleding op ligt. Ga met de mama mazzeldagen denk dus ook maar een buggy aanschaffen, wilde dat toch al want zo'n ding kan straks ook mee op de fiets. Onze mc gaat trouwens tot 13 kilo, vraag me af hoe je dat ooit nog kunt verplaatsen met kind erin?!